اخبار داغ

گزارش/ قدس از آن همه مسلمانان است؛

روز قدس؛ نمایش اتحاد مسلمین برای دفاع از اسلام

روز قدس؛ نمایش اتحاد مسلمین برای دفاع از اسلام
از همه مردم شریف و روزه دار استان بوشهر دعوت می شود فردا همچون سنوات گذشته همزمان با ملت شریف ایران اسلامی، با حضوری پرشکوه در راهپیمایی روز قدس، روحیه استکبارستیزی، مقاومت، ایستادگی و وحدت امت اسلامی را به جهانیان نشان داده و انزجار خود را از پدیده شوم داعش که تربیت شده مکتب صهیونیست است،اعلام نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز؛ ایجاد جهانی مبتنی بر صلح، دوستی، عدالت و حفظ کرامت انسانی آرزوی همه انسانها، ملت ها، فرهنگ ها و ادیان است. اما برخی تحولات و وقایع موجود در عرصه روابط بین الملل به خوبی نشانگر آن است که در «سده اخیر» آنچه بیش از همه مورد تهدید و نقض قرار داشته است؛ صلح، عدالت و کرامت انسان ها بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز؛,

در این میان آنچه بیش از همه باید در معرض قضاوت جهانیان و آزاد اندیشان جهان قرار گیرد مسأله فلسطین و تحولات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این سرزمین است که به عنوان یکی از مهمترین و طولانی ترین مسائل عرصۀ بین الملل به ویژه در رابطه با نقض حقوق بشر و کرامت انسانی در جریان است.

,

علیرغم این که، هدف اصلی از ایجاد سازمان های بین المللی از جمله سازمان متحد حفظ صلح و امنیت و جلوگیری از تهاجمات غیرقانونی و یکجانبه گرایی در روابط بین الملل بوده است؛ قریب به ۶۰ سال است که سرزمین فلسطین و ساکنان آن مورد انواع تهدیدات و تهاجم های یکجانبه و غیرقانونی برخی قدرت های زورگو و مستبد قرار گرفته و حتی گروهی از ساکنان این سرزمین در کرانه باختری و نوار غزه تحت شدیدترین تحریم ها قرار دارند.

,

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با تیز هوشی فراوان و اقدامی تاثیر گزار در جهان، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس و روز حمایت همه جهان اسلام از مردم رنج کشیده و مظلوم فلسطین نامگذاری کرد و از همه مسلمانان عالم خواست به پا خیزند و اسرائیل را نابود کنند.

,

از همین رو روز جهانی قدس در سالیان گذشته به بستر و جایگاهی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم غاصب صهیونسیتی و همه رژیم های استکباری و غاصب در سراسر دنیا مبدل شده است.

,

از آن پس حمایت همه جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم همیشه در صحنه ایران، شجاعت مقابله با ظلم و زمینه های وحدت مسلمان در دنیای اسلام را افزایش داده است.

,

همه ساله در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، مسلمانان  روزه دار با لب های خشکیده، قلب های مملو از محبت و اتحاد در یک صف واحد می ایستند و انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل اعلام می کنند و خواهان آزادی فلسطین  و قدس شریف می گردند.

,

روز قدس از زوایای گوناگونی در میان مسلمانان دارای اهمیت است. خارج کردن مسئله فلسطین از بعد ملی و تبدیل آن به بعد جهانی و اسلامی ومخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشوروع رژیم غاصب اسرائیل از نشانه های اهمیت این روز است.

,

این روز، روز اقتدار و همبستگی امت مسلمان است. روز نماد وحدت و اراده مسلمانان در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی می‌باشد.

,

برپایی باشکوه چنین روزی را می توان فرصت مهمی برای به نمایش گذاشتن اتحاد مسلمانان جهان و موضع گیری در قبال اشغال فلسطین و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی دانست.

,

رژیم صهیونیستی با حمایت اربابان خود همچون آمریکا، برخی دول غربی و کشورهای مرتجع منطقه و با طراحی نقشه های شوم برای تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی تلاش کردند تا مقابله، جنگ و مبارزه اسلامی- صهیونیستی را به جنگ اسلامی – اسلامی مبدل نماید و با تاسیس و حمایت از گروه‌های افراطی، تفریطی و تروریستی علیه امت اسلامی جنایت نمایند و حاشیه امنی را نیز برای این رژیم جعلی فراهم نمایند اما روز قدس نشان خواهد داد که امت اسلامی در حمایت از قبله اول مسلمین و مردم مظلوم فلسطین تا محو این غده سرطانی استقامت خواهد کرد.

,

این روز بزرگ مزین به نام قدس، مظهر ظلم‌ستیزی و وحدت امت اسلامی است که بی‌تردید ذره‌ای از مقاومت و ایستادگی در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس عقب‌نشینی نخواهند کرد به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این ظلم و جنایت باقی نخواهد ماند و مقاومت پیروز خواهد شد.

,

از همین رو از همه مردم شریف و روزه دار استان بوشهر دعوت می شود، فردا همچون سنوات گذشته همزمان با ملت شریف ایران اسلامی، با حضوری پرشکوه در راهپیمایی روز قدس، روحیه استکبارستیزی، مقاومت، ایستادگی و وحدت امت اسلامی را به جهانیان نشان داده و انزجار خود را از پدیده شوم داعش که تربیت شده مکتب صهیونیست است، اعلام نمایند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه