اخبار داغ

سردار فدوی در اهواز:

مردم یمن با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی دشمن را زمین‌گیر کردند

مردم یمن با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی دشمن را زمین‌گیر کردند
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: پس از اینکه ایران اسلامی امریکا در خلیج فارس شکست داد به قدرت بازدارندگی دست یافتیم و آمریکایی‌ها به این موضوع اعتراف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، سردار علی فدوی در جمع اساتید بسیجی خوزستان با بیان اینکه در 6 ماه ابتدایی جنگ در جنگ‌های نامنظم جزو نیروهای شهید چمران بودم، اظهار داشت: شخصیت شهید مصطفی چمران به گونه ای بود که حتی اگر کسی یک بار او را می‌دید، رفتار و شخصیت این شهید بزرگوار از ذهن او خارج نمی‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

وی با بیان اینکه شاخصه‌های علمی، جهادی و اعتقادی شهید چمران از او یک الگو ساخته بود، گفت: کسی که در عرصه علمی در قله قرار داشت، به محض دریافت الگوی بالاتر برای حضور در جبهه‌های جنگ لحظه‌ای برای ادای تکلیف تعلل نکرد.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: روند طی شده از سوی شهید چمران یک روند کامل است و خروجی این مسیر یک هزار و 200 شهید است. برای تبیین این راه نباید منتظر ابلاغ بود بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر باید آتش به اختیار عمل کرد.

,

وی با بیان اینکه آتش جنگ علیه انقلاب از 24 بهمن روشن شد، افزود: این شعله‌ها هنوز خاموش نشده و همانطور که می‌بینید هنوز هم برای دفاع از انقلاب در حال تقدیم شهید هستیم.

,

سردار فدوی عنوان کرد: جنگ ما و آمریکا جنگ میان حق و باطل است و این دو هیچ‌وقت در کنار هم قرار نمی‌گیرند و آمریکا اگر می‌دانست توانایی سرنگونی انقلاب را دارد، یک لحظه در این کار درنگ نمی‌کرد اما می‌بینیم که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

,

وی با بیان اینکه اثر بازدارندگی انقلاب سبب شده که آمریکا بداند آسیب‌های جنگ با ایران بیش از منافع آن است، اظهار داشت: سال‌های ابتدایی جنگ ما در حال دفاع بودیم و با فتح خرمشهر از مرحله دفاع گذر کردیم و پس از ورود مستقیم آمریکا در جنگ با ایران در سواحل خلیج فارس و شکست آنها ما به قدرت بازدارندگی رسیدیم.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اعتراف وزیر دفاع آمریکا مبنی بر قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی افزود: دشمن ما با این قدرت ظاهری باز هم به قدرت ما اعتراف می‌کند چرا که وعده‌های خدا در این زمینه حق است و موفقیت ما در مسائل دفاعی همه وعده‌های خداوند در دفاع از مظلوم است.

,

وی با اشاره به شکست استکبار در جنگ 33 روزه با حزب الله ایران بیان کرد: به ظاهر مردم یمن ضعیف‌ترین مردم جهان هستند و قرار بود 3 روزه یمن را فتح کنند اما همه جهان دید که یمنی‌ها با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی بیش از 30 ماه است که استکبار را زمین‌گیر کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه