اخبار داغ

امروز طی مراسمی

سرپرست جدید فرمانداری بروجن معرفی شد

سرپرست جدید فرمانداری بروجن معرفی شد
امروز طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری علی محمد مرادی به عنوان سرپرست فرمانداری بروجن معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازکلار، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در آئین معارفه سرپرست فرماندار  بروجن گفت: این شهرستان به لحاظ برخورداری از منابع و پتانسیل های مناسب قابلیت سرمایه گذاری در بخش های گردشگری، صنعت، کشاورزی، اقتصادی و غیره را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,

وی افزود: به همین منظور تلاش برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف سرمایه گذاری در بخش های مختلف شهرستان بروجن باید در دستور کار مسئولان این شهرستان قرار گیرد.

مردانی  ادامه داد: در دولت یازدهم با اختصاص اعتبارات ملی و استانی مطلوب به حوزه های مختلف چهارمحال و بختیاری و به ویژه طرح های شهرستان بروجن در زمینه بهداشت و درمان، آموزش، ورزش، مسکن، زیرساخت ها و غیره روند توسعه ای این شهرستان در بخش های مختلف سرعت یافت.

وی افزود: شهرستان بروجن می تواند در بخش های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی و غیره به عنوان یکی از شهرستان های نمونه و الگو در کشور و چهارمحال و بختیاری مطرح شود.

سید سیف ا... فیاضی فرماندار سابق بروجن نیز در این مراسم گفت: در دولت یازدهم توجه ویژه ای از سوی مسئولان ملی و استانی به طرح های این شهرستان شده است.

وی اضافه کرد: بهره برداری از فاز نخست فولاد سفید دشت، تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی بروجن، پیگیری آغاز عملیات اجرایی احداث پتروشیمی، ساخت طرح ۳۰ واحدی خیرین، ارتقای طرح های عمرانی و اجرای طرح انتقال آب بن – بروجن از مهمترین اقدامات صورت گرفته برای توسعه شهرستان بروجن در دولت یازدهم محسوب می شود.

فیاضی گفت: وجود وحدت رویه، تعامل و هماهنگی بین مسئولان، مردم و قشرهای مختلف شهرستان بروجن در دولت یازدهم باعث دستیابی به موفقیت های مطلوبی در بخش های مختلف این شهرستان شد.

وی اظهار کرد: موفقیت در برگزاری انتخابات مختلف و دستیابی به شاخص های توسعه ای در حوزه های مختلف از مهمترین اقدامات مسئولان شهرستان بروجن در دولت یازدهم است.

فیاضی ادامه داد: توجه به بانوان و اختصاص پست های مدیریتی به آنان از دیگر اقدامات مهم دولت یازدهم در شهرستان بروجن محسوب می شود.

گفتنی است، در این آیین سید سیف ا... فیاضی بروجنی فرماندار شهرستان بروجن در دولت یازدهم به افتخار بازنشستگی نائل و در حکمی از سوی قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری علی محمد مرادی معاون فرماندار به عنوان سرپرست این فرمانداری معرفی شد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه