اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنگستان:

تشکل مردمی اصناف نقش موثری در اقتصاد کشور دارد

تشکل مردمی اصناف نقش موثری در اقتصاد کشور دارد
محمدی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان تنگستان به مناسبت روز اصناف در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: تشکل مردمی اصناف در همه ادوار به‌عنوان وسیع‌ترین بخش اقتصادی نقش مؤثر و تأثیرگذاری در کشور داشته و بی‌شک برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور منسجم و قوی اصناف در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی کشور ضرورتی انکارناپذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آزاده محمدی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان تنگستان به مناسبت روز اصناف در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: اصناف در تمامی مراحل انقلاب همراه با اقشار مختلف مردم سختی‌های مسیر توسعه را پیموده و با تداوم حضور خود همواره موجب موفقیت‌های بیشماری در کشور بوده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

 وی افزود: بدون شک نقش بی بدیل اصناف  بر کسی پوشیده نیست، این تشکل مردمی در همه ادوار بوده و نقش موثر و تأثیرگذاری در شهرستان تنگستان داشته و دارد، اصناف به عنوان بزرگ‌ترین بخش اقتصادی شهر فعالیت می‌کند و با یک برنامه ریزی اصولی و مدون، از پتانسیل عظیم آن می‌توان برای بهبود فضای کسب و کار و اشتغال شهرها  استفاده بهینه نمود.

,

محمدی اظهار داشت: تشکل مردمی اصناف در همه ادوار به‌عنوان وسیع‌ترین بخش اقتصادی نقش مؤثر و تأثیرگذاری در کشور داشته و بی‌ شک برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور منسجم و قوی اصناف در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی کشور ضرورتی انکارناپذیر است.

,

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان تنگستان تصریح کرد: برای داشتن اقتصادی سالم و پویا، باید به بخش صنوف کشور توجه بیشتری شود و می‌توان به همت همه بازاریان و همراهی متصدیان امر با یک برنامه‌ریزی اصولی و مدون، از پتانسیل عظیم  این قشر عظیم استفاده نمود و از آن  برای بهبود فضای کسب‌ و کار و اشتغال استفاده بهینه نمائیم.

,

آزاده محمدی عنوان کرد: اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نام‌گذاری شده و این نام‌گذاری خود گویای اهمیت و جایگاه این قشر بزرگ از جامعه در رشد و بالندگی کشور است.
 
وی گفت: روز اصناف فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی است.
 
آزاده محمدی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان تنگستان در پایان خاطر نشان کرد: بنده تقارن روز اصناف با ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی را به همه تلاشگران عرصه تولید، توزیع و اقتصاد شهرستان تنگستان  تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و زحمت کش تقدیر می نماییم.
 

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه