اخبار داغ

رئیس‌کل دادگستری لرستان:

هشت هزار و 600 مترمربع پروژه قضایی در استان

هشت هزار و 600 مترمربع پروژه قضایی در استان
رئیس‌کل دادگستری لرستان گفت: ساخت هشت هزار و 600 مترمربع ساختمان و پروژه در دستگاه قضایی استان با اعتباری بالغ‌بر سه میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس دستگاه قضا به استان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، جعفر بدری ظهر امروز در دیدار کارکنان دستگاه قضایی لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد،گفت: مردم اعتماد خوبی به دستگاه قضایی دارند اما با نقطه مطلوب فاصله‌داریم چون جریانات، سوء مدیریت ها، فقر و بیکاری به مردم فشار می آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که سال گذشته در مجموع220هزار پرونده قضایی مورد بررسی قرار گرفته است،گفت:از این تعداد 137هزار پرونده در دادگستری لرستان و 87 هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف استان رسیدگی شد.

,

 

,

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان این که 45درصد زندانیان مربوط به مواد مخدر است، اظهار داشت: سال گذشته 10هزار پرونده سرقت و 60مورد قتل عمد در دادگاه های لرستان رسیدگی شده است.

,

 

,

بدری با اشاره به این که بیش از سه برابر ظرفیت زندان های استان زندانی داریم، گفت: چاره جز زندانی کردن متخلفان نداریم و شرایط به گونه ای که نمی توان تعداد زندانیان را کم کنیم.

,

 

,

به گفته وی ساخت هشت هزار و 600 مترمربع ساختمان و پروژه در دستگاه قضایی استان با اعتباری بالغ‌بر سه میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس دستگاه قضا به استان بوده است.

,

 

,

رئیس‌کل دادگستری لرستان بیان کرد: 13 هزار و 660 مترمربع ساختمان در دستگاه قضایی استان در سال های اخیر به بهره‌برداری رسیده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه