اخبار داغ

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی(ره) فریمان خبرداد:

رونمایی از ماکت موشک ذوالفقار در راهپیمایی روز قدس

رونمایی از ماکت موشک ذوالفقار در راهپیمایی روز قدس
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی(ره) ناحیه فریمان گفت: همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس از ماکت موشک ذوالفقار رونمایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رحمانی‌زاده در گفتگو با خبرفریمان گفت: همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس از ماکت موشک ذوالفقار رونمایی می‌شود.


 فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی(ره) ناحیه فریمان افزود: بسیجیان گردان بیت المقدس این حوزه، ماکت موشک ذوالفقار را که نشان و نماد اقتدار سپاه و بسیج است را بر روی فلزی به اندازه 2 و نیم متر طراحی کرده‌اند.


رحمانی‌زاده یادآورشد: بر روی این موشک شعار«ما ذوالفقار حیدریم» و« اسراییل باید از صفحه روزگار محوشود» با ظرافت و زیبایی طراحی شده است، که در راهپیمایی روز جهانی قدس به نمایش درمی‌آید.



فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی(ره) ناحیه فریمان با اشاره به این که مسئولان با زبان  و یا عملشان به گونه‌ای رفتار نکنند که پایه‌های اقتدار نظام را ضعیف جلوه دهند، خاطرنشان کرد: در راهپیمایی روز قدس به منظور برائت از مشرکین و سردمداران داعش و تکفیری‌ها، پرچم آمریکا و رژیم غاصب اسراییل به آتش کشیده خواهد شد.



وی در پایان تاکیدکرد: به حول و قوه الهی در روز قدس همه آحاد ملت، بسیجیان جان برکف و همیشه درصحنه و همه علاقمندان به آرمان‌های امام راحل همچون گذشته به ندای رهبر عزیزمان لبیک گفته و در این راهپیمایی باشکوه شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه