اخبار داغ

معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) :

رشادت های مدافعان حرم برای برخی قابل درک نیست/عشق سپاه به مردم بی بدیل است

رشادت های مدافعان حرم برای برخی قابل درک نیست/عشق سپاه به مردم بی بدیل است
سرهنگ حاجتی گفت: بیان اینکه موشک ها تنها برای افزایش امنیت کشور است، اگر دشمن قصد ایجاد ناامنی در کشور را داشته باشد معادلات آنها را به هم خواهیم ریخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اهوازنوین :سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) در جمع بانوان خبرنگار استان که به همت بسیج رسانه خوزستان با عنوان ضیافت افطار برخوان همدلی برگزار شد با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران اظهار داشت: اصحاب رسانه با قلم خود باعث به ثمر نشاندن خون شهداء می شوند و این کمتر از جهاد در سوریه و عراق نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین ,

وی ادامه داد: اگر می خواهیم بدانیم چرا امام علی (ع) و امام حسن(ع) در زمان خود تنها و بی یار بودند باید به زمان حال بنگریم چرا که درحال حاضر نیز جویندگان حقیقت مورد بی مهری قرار می گیرند.

,

سرهنگ حاجتی با بیان اینکه بیان حقیقت باعث زمین گیر شدن دشمن می شود، تصریح کرد: خبرنگاران بانویی که با تمام مشکلات در مسیرولایت قلم می زنند قطعا مورد لطف خداوند هستند.

,

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به تشییع باشکوه پیکر شهید قنادزاده اشاره و گفت: این شهید مانند صدها رزمنده مدافع حرم خانواده و وطن خویش را ترک و برای دفاع از اسلام و کشور راهی سوریه شد.

,

معاون اجرایی سپاه ولی عصر عج مدافعان حرم را از جنس آرامش توصیف کرد و ادامه داد: آرامشی که امروز بر خلاف گوشه گوشه دنیا، در ایران مانند نگینی می درخشد مرهون همین افراد است.

,

وی با اشاره به اینکه این رشادت ها برای برخی قابل درک نیست، اظهار کرد: آیا نباید در برابر دشمنی که از یکسو با آموزش های خشونت آمیز و از سویی دیگر با آموزش های ضد فرهنگی لحظه به لحظه سعی در نفوذ دارد، ایستاد؟

,

سرهنگ حاجتی با بیان اینکه برای ساختن آینده باید به گذشته بنگریم، یادآور شد: به راحتی از وجود ۲۰ میلیون شیعه آماده رزم در نیجریه، وحدت مسیحی، سنی و شیعی در سوریه و هماهنگی کامل عراق با ایران نگذریم.

,

وی ادامه داد: اگر ایران با موشک های با ۸۰۰ کیلومتر دشمن را هدف می گیرد، پیامی برای منطقه است.در همه دنیا زمانی که تروریست ها حمله می کنند مردم پا به فرار می گذارند اما در تهران مردم ایستادند تا کمک کنند چرا که این مردم در دهه ۵۰ و ۶۰ داعش را شکست داده اند.

,

معاون اجرایی سپاه ولی عصر عج یادآور شد: کسانی که فکر می کنند با ترقه بازی می توانند وارد ایران شوند و به اعتبار و امنیت کشور خدشه وارد کنند، باید بدانند عشق نظامیان به کشور و مردم بی بدیل است. جنس لباس سبز از جنسی است که اگر از سوی همه دنیا تهدید شود، باز هم می گوید رهبر پس اگر کسی بخواهد امنیت ما را خدشه دار کند، پاسخی کوبنده دریافت خواهد کرد.

,

وی خاطر با اشاره به پرتاپ موشک میان برد ایران به قر تروریست ها در سوریه نشان کرد: ما حامی صلح هستیم و قصد ما تنها حفاظت از کشور و مرزها است.ایران چهار راه و قلب جهان است پس قطعا چشم طمع های بسیاری به آن است.

,

سرهنگ حاجتی با بیان اینکه موشک ها تنها برای افزایش امنیت کشور است، تصریح کرد: اگر دشمن قصد ایجاد ناامنی در کشور را داشته باشد معادلات آنها را به هم خواهیم ریخت.
وی در پایان با بی نظیر خواندن وحدت بین اقوام خوزستانی گفت: خوزستان برای دفع ناوهای آمریکائی در خلیج فارس کفایت می کند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه