اخبار داغ

نماینده سابق مردم تهران در مجلس:

خون ما در روز قدس امسال جوشش بیشتری دارد/کشورهای عربی باید از حوادث قدس عبرت بگیرند

خون ما در روز قدس امسال جوشش بیشتری دارد/کشورهای عربی باید از حوادث قدس عبرت بگیرند
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در تهران و سایر نقاط جهان گفت: خون ما در روز قدس امسال جوشش بیشتری دارد و با حضورمان اجازه اشغال قدس را نمی‌دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لاله افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشجو خبر در ارتباط با اهمیت روز قدس و اهمیت حضور مردم در راهپیمایی این روز اظهار داشت: روز قدس در حقیقیت روز محکوم کردن کسانی است که قصد جدا کردن پاره‌ای از تن اسلام را داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجو خبر,

وی ادامه داد: روز قدس روز اعلام انسانیت و هوشیاری آن‌ها نسبت به مسائل روز است. ما در این روز اعلام می کنیم که انسان هستیم و نمی‌توانیم درد هم نوع خود، چه مسلمان و چه غیرمسلمان، را مشاهده و تحمل کنیم.

,

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم کشورهای عربی بیان داشت: کشورهای عربی که هم‌زبان و هم‌مذهب با مردم قدس هستند باید از خواب غفلت برخیزند و به پیروزی آن کمک کنند. کشورهایی که شکست مصر را بر اثر همراهی با کدخدا و هم‌چنین خفت و خواری مسئولان عربستان سعودی را دیده‌اند باید آگاه شوند و اجازه تکرار چنین اتفاقاتی را ندهند.

,

باید نسبت به قدس غیرت داشته باشیم

, باید نسبت به قدس غیرت داشته باشیم, باید نسبت به قدس غیرت داشته باشیم,

افتخاری در ادامه اظهاراتش تأکید کرد: ما نباید قدس را صرفا یک سرزمین ببینیم بلکه باید نسبت به آن غیرت داشته باشیم و به چشم دفاع از مظلومیت و انسانیت به آن نگاه کنیم. مردم قدس همان مظلومانی هستند که در حال مشاهده نظیر آن‌ها در سایر کشورها هستیم چرا که اگر از همان ابتدا با زورگویان و ستمگران مقابله می‌کردیم، امروز شاهد اشغال و کشتار مردم مظلوم سایر نقاط دنیا نبودیم.

,

وی عنوان کرد: در روز قدس امسال به غاصبان فلسطین و هم‌چنین کسانی که قصد نفوذ از طریق سند ۲۰۳۰ و سند پایدار دارند «نه» می‌گوییم چرا که امروز علاوه بر اشغال سرزمین، قصد دگرگونی و تغییر در فرهنگ‌ها را نیز دارند.

,

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به حوادث تروریستی اخیر و پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران اسلامی به آن‌ها اشاره و یادآور شد: از طرفی هم مشاهده کردید که افرادی با نام اسلام به کشورمان آمدند و در ماه مبارک رمضان، افراد روزه‌دار را به شهادت رساندند.

,

افتخاری در پایان خاطرنشان کرد: خون ما در روز قدس امسال جوشش بیشتری دارد. ما امسال با حضورمان اعلام می‌کنیم که ما هستیم و اجازه اشغال شدن قدس را به هیچ کشور متجاوزی نمی‌دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه