اخبار داغ

امام جمعه سراب:

وهابیت و اسرائیل هر دو نشات گرفته از یک تفکر جاهلی است

وهابیت و اسرائیل هر دو نشات گرفته از یک تفکر جاهلی است
امام جمعه سراب شلیک موشک های سپاه به سمت داعش را عیدی بزرگ در آستانه عید فطر و روز قدس برای مردم مومن عنوان کرده و اظهار داشت: این موشک ها اردوگاه دشمن را به هم ریخت و پیام های صریح و روشنی را برای اسرائیل و عربستان صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اکرمی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: روز جهانی قدس روز مبارزه با ظلم و ظالم, روز مبارزه با استکبار و روز حمایت از مظلوم در هر دین و مذهب و کیشی هست .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی ادامه داد: مردم فلسطین بیش از ۶۰ سال هست که از خانه و کاشانه خود آوراه و در اردوگاه های سایر کشورها با وضعیت بسیار نامناسبی گذران زندگی می کنند.

,

امام جمعه سراب با بیان اینکه روز قدس یک روز وحدت آفرین برای مسلمین و آزادی خواهان جهان هست خاطرنشان کرد: سرویس های اطلاعاتی, آمریکا, انگلیس و اسرائیل به خاطر اینکه اسرائیل در حاشیه امن باشد بین مسلمانان اختلاف افکنده اند و با کمال تاسف امروز مسلمان به دست مسلمان کشته می شود.

,

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سراب عنوان کرد: امروز ناچاریم علاوه بر انزجار از اسرائیل اعلام انزجار از وهابیت را در کنار آن داشته باشیم چرا که هردو سر منشا یک تفکر هست و امروز می بینیم وهابیت کثیف ایران را به جای اسرائیل تهدید برای جهان می خواند.

,

اکرمی ابراز داشت: مردم سراب در کنار مسلمانان ایران و جهان و تمام آزادی خواهان عالم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان این روز را با اعلام انزجار از استکبار جهانی و اسرائیل با توجه به حساسیت منطقه پرشور تر از گذشته برگزار و در میعادگاه نماز جمعه حضور خواهند داشت.

,

وی با اشاره به حمله اخیر موشکی سپاه به قلب داعش خاطرنشان کرد: این یک پیام روشنی برای داعش, اسرائیل, آمریکا و وهابیت بود که جواب ترقه بازی از سوی ایران با غرش موشک ها خواهد بود.

,

امام جمعه سراب این حرکت را عیدی بزرگ در آستانه عید فطر و روز قدس برای مردم مومن عنوان کرده و اظهار داشت: این موشک ها اردوگاه دشمن را به هم ریخت و پیام های صریح و روشنی را برای اسرائیل و عربستان صادر کرد.

,

وی در پایان گفت: مردم و دولت اصلاحات بداند هر قدمی که به عقب بنشینیم دشمن ده قدم به سوی ما پیشروی خواهد کرد و در مقابل پیشروی ما قدم های بلندی به عقب خواهد برداشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه