اخبار داغ

رئیس پلیس آگاهی گلستان خبر داد:

3 متخلف در حوزه غله بازداشت شدند / کسری 2 هزار تنی در یکی از کارخانه ها

3 متخلف در حوزه غله بازداشت شدند / کسری 2 هزار تنی در یکی از کارخانه ها
رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری سه متخلف در حوزه غله استان گلستان خبر داد و گفت : از این 3 نفر یک نفر مدیر کارخانه آرد و دو نفر پرسنل که امانتدار گندم دولت بودند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ سرهنگ مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: یکی از پرونده های اخلال در نظام اقتصادی که در سه ماهه گذشته دنبال کردیم دستگیری مدیر کارخانه آرد در یکی از شهرهای اطراف گرگان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مروتی افزود: در کنار این مدیر کارخانه دو تن از پرسنل متخلف هم دستگیر شدند که قرار بود از گندم بیت المال امانتداری کنند اما 2 هزار تن گندم کسری بوجود آوردند .

,

وی تصریح کرد: ارزش ریالی این مقدار گندم کسری حدود 32 میلیارد ریال بوده و این افراد متخلف با قرار وثیقه سنگین بازداشت و زندانی شدند .

,

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از مفتوح بودن این پرونده خبر داد و گفت : در بحث گندم متاسفانه تخلفاتی صورت می گیرد و به جهت کیفیت بالای گندم گلستان ، استانهای دیگر  آن را می خرند و با گندم نامرغوب سایر استانها مخلوط و خلوص ان را بالا می برند  و سپس آرد کرده و با قیمت گزافی می فروشند.

,

مروتی اضافه کرد: متاسفانه شاهدیم که گندم های خارجی درجه 2 و  3 را وارد استان کرده و با قیمت گندم داخلی قاطی می کنند به فروش می رسانند و بهتر است مسئولین استان فکری بحال این موضوع بکنند.

,

وی تاکیدکرد: پرونده چنین تخلفاتی مستند نزد ما وجود دارد و این اتفاق در حوزه کشاوری دارد می افتد و ما از شگردهای آنها اطلاعات کافی داریم .

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه