اخبار داغ

مولوی بلال مقدسیان:

روز جهانی قدس پایه گذار نابودی رژیم جعلی صهیونیستی است/حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده وحدت مسلمانان است

روز جهانی قدس پایه گذار نابودی رژیم جعلی صهیونیستی است/حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده وحدت مسلمانان است
امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان ضمن دعوت آحاد ملت مسلمان ایران برای حضوری گسترده و بی نظیر در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس، گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده وحدت مسلمانان است و باعث نا امیدی استکبار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی بلال مقدسیان امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان در گفتگو با خبرنگار رودبار ما ضمن گرامیداشت روزجهانی قدس،گفت: شرکت گسترده در این راهپیمایی یک نوع وفای به عهد نسبت به بنیان گذار انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما ,

وی با اشاره به اینکه اسرائیل یک غده سرطانی و دشمن درجه یک جهان اسلام است، افزود: در حقیقت روز جهانی قدس، روز خروش امت اسلام بر علیه استکبار جهانی و همچنین رژیم جعلی صهیونیستی است.

,

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان با تاکید بر اینکه دشمن درجه یک اسلام و مسلمین صهیونیست ها هستند، بیان کرد: لذا شعار مردم ما مرگ بر اسرائیل است.

,

وی  از آحاد ملت مسلمان ایران برای حضوری گسترده و بی نظیر در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس دعوت کرد و گفت: این حضور نشان دهنده وحدت و تفاهم بیش از پیش ملت مسلمان و برادر ایران است.

,

مولوی بلال مقدسیان با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس روز به خاک مالیدن صورت استکبار است، ادامه داد: بنابراین همه ما باید با شرکت در راهپیمایی روز قدس استکبار را ناامید کرده و شکست دهیم.

,

امام جمعه اهل سنت اسفند دلگان خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس پشتیبانی عظیم از مردم فلسطین بوده و هر یک قدم تیری به سمت رژِیم صهیونیستی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه