اخبار داغ

مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی:

نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در مشهد برگزار می‌شود

نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در مشهد برگزار می‌شود
مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: در راستای مصوبات شورای سیاست‌گذاری مشهد ۲۰۱۷ نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی 11 تا 13 تیر ماه در مشهد برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، محمود اشتری، در نشست خبری نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، امروز در سالن اجتماعات صداوسیما خراسان رضوی، برگزار شد، عنوان کرد: شبکه‌های رادیو و تلویزیون اسلامی با توجه به اینکه تریبون کمتری برای ارائه خود دارد به‌خوبی توانستند در مقابل استکبار جهانی قد علم کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

۲۰۰ شبکه رادیو و تلویزیون اسلامی در مقابل تریبون استکبار جهانی

, ۲۰۰ شبکه رادیو و تلویزیون اسلامی در مقابل تریبون استکبار جهانی,

وی بابیان اینکه تاکنون ۲۰۰ شبکه رادیو و تلویزیون اسلامی در مقابل استکبار ایستاده‌اند ابراز کرد: اینکه اسرائیل در نتوانست در غزه به پیروزی دست یابد به خاطر مبارزه که رسانه‌های جهان اسلام مقابل با صهیونیست به وجود آوردن و غزه با همه محاصره‌ای که بود توانست به پیروزی دست پیدا کنند.

,

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه نهمین اجلاسیه مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون جهان اسلام بابیان اینکه این رسانه‌ها صدای ماندگار خط مقاومت شبکه‌های مثل شبکه المنار لبنان به گوش جهانیان برساند، گفت: هدف از برگزاری اجلاسیِ را قدرت پیدا کردن رسانه‌های جهان اسلام و استفاده از توانایی یکدیگر در خلق آثار جدید برای مبارزه با صهیونیست است.

,

رسانه بال پیروزی‌های داعش

, رسانه بال پیروزی‌های داعش,

اشتری بابیان اینکه مردم یمن با مقاومت توانستند در مقابل ظلم بایستند و شبکه تلویزیونی النسیره توانسته تریبون خوبی درزمینهٔ مبارزه با استکبار باشد اظهار کرد: از زمان ظهور تکفیری‌ها توسط داعش، یکی از ابرازهای که توانستد با آن به پیروزی برسند بال توسعه‌طلبی و تخریب و تسخیر کشورهای اسلامی با جنگ روانی از طریق رسانه‌هایشان بود.

,

وی با اشاره به اینکه رسانه می‌تواند جلوتر از عملیات روانی و فیزیکی عمل کند و در مقابل جبهه‌ها، یک‌طرف را به پیروزی رساند ادامه داد: با این نگاه مردم سوریه و عراق توانستند در مقابل خطر دشمن داعشی‎ها ایستادگی کنند.

,

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه نهمین اجلاسیِ مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون جهان اسلام گفت: دشمن چشم ندارد حتی به‌اندازه یک سرسوزن موفقیت ایران در عرصه‌های مختلف را ببیند.

,

اشتری عنوان کرد: کسانی که تروریست پرور در مرزهای جنوبی کشور هستند با موضوع پایتخت فرهنگی جهان اسلام که در مشهد اتفاق افتاد، مشکل‌دارند زیرا آن را در حصار رسانه‌ای خود قرار داده‌اند.

,

۵۰ عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون جهان اسلامی ایرانی‌اند

, ۵۰ عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون جهان اسلامی ایرانی‌اند,

وی بابیان اینکه در این اجلاسیِ، صداوسیما خراسان رضوی، شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی و دبیرخانه پایتخت فرهنگی جهان اسلام همکاری دارند اظهار کرد: ۵۰ عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون جهان اسلامی ایرانی‌اند، که شبکه الکوثر و سحر عضو شورای سیاست‌گذاری این اتحادیه هستند.

,

مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی در ادامه این نشست عنوان کرد: در راستای مصوبات شورای سیاست‌گذاری مشهد ۲۰۱۷ نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در مشهد برگزار می‌شود که از برنامه‌های مهم این رویداد بزرگ به‌حساب می‌آید.

,

محسن نصر پور بابیان اینکه این اجلاسیِ در بین برنامه‌های مشهد ۲۰۱۷ که تاکنون برگزارشده از اهمیت بیشتری برخوردار است ابراز کرد: در این اجلاسیِ نماینده ۲۷۰ رادیو و تلویزیون اسلامی از ۳۶ کشور در مشهد حضور خواهد یافت و در این راستا باید رسانه‌ها به معرفی مشهد و ظرفیت‌های آن بیشتر از قبل بپردازند.

,

در ادامه نشست، مسئول نمایش فیلم در نهمین اجلاس مجمع عمومی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، عنوان کرد: فیلم‌هایی که جوایز بین‌المللی کسب کرده‌اند برای اولین بار نمایش داده می‌شوند.

,

حیدر زیبایی، ابراز کرد: «کویرس وطن کوچک من» و «پل» ازجمله فیلم‌هایی هستند که در حوزه سینما مقاومت در جهان اسلام حائز رتبه شدند.

,

زیبایی از برگزاری کارگاه آموزشی فیلم با حضور اساتید هنری کشور که درزمینهٔ ساخت فیلم‌های دینی فعالیت بسیاری دارند، خبر داد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه