اخبار داغ

نماینده مردم قاینات وزیرکوه در مجلس:

انجمن قاریان قرآن شهرستان باید مورد توجه بیشتر مسئولین قرار گیرد

انجمن قاریان قرآن شهرستان باید مورد توجه بیشتر مسئولین قرار گیرد
نماینده مردم قاینات وزیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود همان میزان که به یک انجمن فلان گروه هنری در شهرستان توجه می شودانجمن قاریان قرآن شهرستان مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، فرهادفلاحتی نماینده مردم قاینات وزیرکوه درمراسم تجلیل از قاریان ممتاز شهرستان قاین در مسجد امام سجاد(ع)گفت:برکسی پوشیده نیست که کلام خداوند بالاترین کلام ونسخه شفابخش انسان وراه رسیدن به سعادت ابدی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی افزود:به هرمیزان که جوامع خودرا به قرآن نزدیک کرده اند،بیشتر در مسیر قرآن قرار گرفته اندو طعم سعادت  دنیار ابیشتر چشیده اند.

,

فلاحتی ادامه داد:قرآن کلام وحی برای انسان است وخدارا ازاین بابت شاکریم که آنچه در نظام جمهوری اسلامی حیات گرفت وزنده شد کلام الله وحی بود.

,

وی افزود:کشورما به برکت قرآن یک کشور نورانی شده است وزمانی به نورانیت کامل می رسد ودر مسیر واقعی قرار می گیرد که قوانین ما صد در صد اسلامی باشد وبدون هیچ شائبه ای بتوانیم آن را اجرا کنیم.

,

نماینده مردم قاینات وزیرکوه بیان داشت:قرآن باعث نشاط در جامعه است ورسیدن ونزدیک شدن به قرآن از مسیر ظاهری شروع می شود وبه باطن می رسد وهرکسی به اندازه ظرفیت خود دراین مسیر حرکت می کند

,

وی خطاب به قاریان قرآنی گفت:شمادرمسیری عمر خودرا صرف می کنید که بهترین ومهمترین شیوه است  و زندگی های شما به برکت قرآن کمترین مشکلات رادارد وچه دیده شوید وچه نه ،اماکار شما کار مقدس وبزرگی است .

,

 

,

فلاحتی گفت:در محفل قرآنی تحت الشعاع نورانیت قرآن قرار می گیرید وقرآن در زندگی شما بسیار تاثیر گذار است.

,

نماینده مردم قاینات وزیرکوه بیان داشت:نظام وانقلاب ما یک نظام اسلامی است وهر مسئولی که در هررده ای خدمت می کند به برکت خون شهدا وهمین قرآنی است که مبنای حکومتی ماست وتوجه به افرادی که در این مسیر قراردارند یک کارعقلایی است وانتظار می رود همان میزان که به یک انجمن فلان گروه  هنری در شهرستان توجه می شودانجمن قرآن مورد توجه قرار گیرد وحتی توجه بیشتر هم باشد.

,

وی افزود:دین خدا را خود خدا حفاظت می ند وما وسیله اندک هستیم که برای انتظارات خودمان استفاده می کنیم وانتظارما از مسئولین مربوطه توجه بیشتر به برنامه های فرهنگی وقرآنی است.

,

فلاحتی در پایان افزود:توجه به آموزش نونهالان سرلوحه کار قرارداشته باشد

,

درپایان جلسه از قاریان ممتاز شهرستان قاین بااهدای لوح تقدیر از سوی نماینده قاینات وزیرکوه تجلیل شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه