اخبار داغ

در قالب ضیافت الهی صورت گرفت؛

اطعام ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان دماوند + تصاویر

اطعام ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان دماوند + تصاویر
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند از اطعام ۱۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین توسط یک هزار و ۷۰ نفر حامی با برپایی مراسم ضیافت الهی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود با اشاره برپایی مراسم ضیافت الهی با حضور ایتام و حامیان شهرستان دماوند اظهار داشت: این مراسم با توجه تکریم ایتام و به‌پاس قدردانی از زحمات حامیان این افراد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تارود,

وی گفت: عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) بر اساس سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام و تعالیم دین مبین اسلام است؛ بر این اساس در این ماه مبارک، برنامه‌هایی نظیر اطعام و اکرام ایتام و مفتاح الجنت، با همکاری و مساعدت نیکوکاران در شهرستان دماوند برپاشده است.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۱۰۰ نفر یتیم در سطح شهرستان دماوند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از حمایت یک هزار و ۷۰ نفر حامی برخوردارند و خیران در این امر، بازوان پرتوان ما هستند.

,

شعبانی خاطرنشان کرد: نکته قابل‌توجه این است که بیشتر حامیان ایتام، افراد غیربومی هستند و با توجه به سابقه اعتقادی و معنوی بومیان در شهرستان دماوند، لازم است توجه بیشتری در این زمینه داشته باشند.

,

وی با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغال به افراد تحت حمایت تأکید کرد: خوشبختانه در سال گذشته حدود ۹۹ تسهیلات اشتغال به افراد تحت حمایت در سطح شهرستان دماوند پرداخت شد که این امر موجب توانمندی و معافیت آن‌ها از حمایت مستمر این نهاد گردید؛ با این‌ وجود ارائه سایر خدمات به این افراد هم چنان پابرجاست.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند با اشاره به  فرا رسیدن پیش‌رو بودن عید سعید فطر، تصریح کرد: با توجه به پیش رو بودن عید سعید فطر و موضوع جمع‌آوری زکات، از سایر دستگاه‌ها تقاضای مساعدت داریم تا با تحویل زکات فطره به کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند، ما را در جهت کمک به نیازمندان یاری نمایند؛ چراکه این نهاد مرجع کمک به نیازمندان است و این امر، عامل مهمی در جهت کاهش فاصله میان فقیر و غنی است.

,

لازم به ذکر است که در پایان مراسم، هدایایی با هدف قدردانی از زحمات حامیان، به ۲۰ حامی شرکت کننده در مراسم اهدا شد.

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه