اخبار داغ

همتی تاکید کرد:

جاده دوآب- مهدیشهر به عنوان آزادراه مطرح شود

جاده دوآب- مهدیشهر به عنوان آزادراه مطرح شود
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده دوآب- مهدیشهر- سمنان می تواند به آزادراه تبدیل شود و با اتصال این جاده های مواصلاتی، می توان کریدور شمال به جنوب را در این منطقه ایجاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، احمد همتی در جمع مسئولان شهرستان مهدیشهر با اشاره به پروژه های عمرانی این شهرستان، اظهار کرد: در جلسه آمایش سرزمین جاده گنداب- مهدیشهر- آهوان و جاده دوآب- مهدیشهر- سمنان مورد پیشنهاد قرار گرفت و با استقبال مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با بیان اینکه مطالعه جاده  دوآب- مهدیشهر کار شده، تصریح کرد: این جاده به طول 26 کیلومتر هوایی است که می تواند به عنوان آزادراه مطرح شود و در کنار آن نیز خط ریلی و خط انتقال آب از دریای خزر و  انتقال گاز نیز فراهم شود.  

,

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس، افزود: اگر این اقدام اجرایی شود کل منطقه متحول می شود و می توان کریدور شمال به جنوب را ایجاد کرد.

,

همتی در ادامه با اشاره به جذب بودجه در شهرستان، بیان کرد: جذب بودجه بسیار سخت شده است و کل تخصیص بودجه های شهرستان نسبت به بودجه استانی و ملی بسیار کم است و نسبت به جذب اعتبارات سرمایه گذاری نیز بسیار ناچیز است بنابراین باید اقدام به جذب سرمایه گذار کنیم تا ده ها برابر این بودجه را بیاورند.  

,

وی با بیان اینکه مجلس دهم به شدت دنبال عدالت و شفافیت است، تاکید کرد: مصوباتی که به دنبال عدالت و شفافیت است به سرعت رای می آورد که یکی از این مصوبات افزایش 3 درصدی سهم نفت برای مناطق محروم است.

,

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس گفت: همچنین ردیف بودجه ای توسعه متوازن برای 8 استان در نظر گرفته شده بود که در کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد دادیم برای تمام استان ها در نظر گرفته شود که مورد موافقت قرار گرفت و مبلغ 80 میلیارد تومان برای این امر مصوب شد.

,

همتی اضافه کرد: شاخص های توزیع بودجه بر مبنای مناطق محروم تنظیم شده تا بر اساس آن توزیع انجام شود که مبلغی حدود 1650 میلیارد تومان در انتهای جلسات کمیسیون تلفیق تصویب و در استان های کشور توزیع شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه