اخبار داغ

گزارش لحظه به لحظه دیارآفتاب از روز قدس ۹۶

سیلی محکم مردم استان مرکزی به اسرائیل و همپیمانانش+عکس

سیلی محکم مردم استان مرکزی به اسرائیل و همپیمانانش+عکس
امروز همه مصداق سخن آن پیرفرزانه مان، امام خمینی(ره) می شویم که فرمود؛«هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را سیل می‌برد». همه می آییم تا در جهاد با لشکر کفر قطره ای شویم از سیل خروشانی که اسرائیل را می بلعد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ کودکی چفیه یادگار پدر را به صورت بسته و سنگ غیرت جمع می کند؛ راه کفتارها را می بندد تا خواب خواهرش را پرپر نکنند. عمری است در هیاهوی بمب و گلوله کابوس شوم بر سر وطنش سایه انداخته است. دزدانی در روز نکبت، سرنوشت صاحبخانه را ربودند و سال هاست که فیل های ابرهه گُل ها را لگد مال می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

امروز ما هرکدام در روز قدس «طیرٌابابیل» ی می شویم تا مشتمان سنگ ریزه هایی برای از پا درآوردن سپاهی شود که بیت المقدس را ویران می کند.

,

امروز هر فرد پیامی دارد، از پیرزنی خمیده تا کودکی نوپا یا جوانی که انسانیت را فریاد می زند. امروز با هر «مرگ بر اسرائیل» کابوس می شویم تا آرامش را از گرگان صهیونیست بگیریم.

,

امروز همه مصداق سخن آن پیرفرزانه مان، امام خمینی(ره) می شویم که فرمود؛«هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را سیل می‌برد». همه می آییم تا در جهاد با لشکر کفر قطره ای شویم از سیل خروشانی که اسرائیل را می بلعد.

, امروز همه مصداق سخن آن پیرفرزانه مان، امام خمینی(ره) می شویم که فرمود؛«هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را سیل می‌برد,

مردم روزه دار اراک، از ساعات ابتدایی امروز با حضور در میدان شهدای اراک خود را آماده خلق حماسه ای دیگر از جنس حضور و بصیرت می کنند.

,

خانواده های اراکی با در دست داشتن دست نوشته هایی به تدریج در محل میدان شهدای اراک گرد هم می آیند.

,

, ,

امضای طومار در مخالفت با سند ۲۰۳۰ توسط مردم اراک

, امضای طومار در مخالفت با سند ۲۰۳۰ توسط مردم اراک, امضای طومار در مخالفت با سند ۲۰۳۰ توسط مردم اراک,

در حاشیه راهپیمایی روز قدس، مردم اراک در اعتراض به پذیرش سند 2030 یونسکو، طوماری را امضا کردند و خواستار لغو کلی اجرای این سند در ایران شدند.

,

, ,

امضای طومار «سیلی ما به اسرائیل» در حاشیه راهپیمایی روز قدس اراک

, امضای طومار «سیلی ما به اسرائیل» در حاشیه راهپیمایی روز قدس اراک, امضای طومار «سیلی ما به اسرائیل» در حاشیه راهپیمایی روز قدس اراک,

مردم شهر اراک در حاشیه راهیپمایی روز قدس،  در تابلو اعلاناتی با عنوان سیلی ما به اسرائیل،پیام خود را به اسرائیل نوشتند. در این تابلو به حمله موشکی ایران به داعش و پیش بینی رخبر انقلاب که تا 25 سال دیگر از اسرائیل خبری نیست، خود نمایی می کند. 

,

مسئولان اراک از جمله آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی  نیز در این تابلو نظرات خود را نوشتند.

,

, ,

اراک:

, اراک:, اراک:,

ملت ایران تا آزادی قدس شریف در صحنه می ماند/بار دیگر به جهانیان ثابت شد مسیر انقلاب ادامه دارد

, ملت ایران تا آزادی قدس شریف در صحنه می ماند/بار دیگر به جهانیان ثابت شد مسیر انقلاب ادامه دارد,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از اراک امروز؛ مسئولین استان مرکزی دوشادوش مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر آرمان آزادی قدس را به جهانیان نشان دادند و انزجار خود از رژیم جعلی اسرائیل و همپیمانانش را با مشت های گره کرده به نمایش گذاشتند. 

, دیار آفتاب, اراک امروز,

آیت الله دری نجف آبادی:

, آیت الله دری نجف آبادی:,

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتوانه ای برای مردم مظلوم جهان است

, حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتوانه ای برای مردم مظلوم جهان است, حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتوانه ای برای مردم مظلوم جهان است,

, ,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در راهپیمایی روز قدس در اراک گفت: حضور مردم پشتوانه ای برای مردم مظلوم و بی دفاع مسلمان در سراسر جهان است.

,

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: مردم ایران اسلامی یکبار دیگر بر پایه ایمان به خداوند متعال و پیروری از آرمان های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان ها آمده اند.

,

دری نجف آبادی با بیان اینکه حضور مردم بیدار و حاضر در صحنه به عنوان یکی از مولفه های امنیت و اقتدار ایران اسلامی است بیان کرد: این حضور مردم پشتوانه ای برای مردم مظلوم و بی دفاع مسلمان در سراسر جهان است.

,

وی ادامه داد: صهیونیست ها، استکبار و حامیان آنها باید بدانند که مردم ایران اسلامی هر خطای آنها را با اقدامات کوبنده پاسخ خواهند داد.

,

آیت الله اراکی:

, آیت الله اراکی:,

بار دیگر به جهانیان ثابت شد مسیر انقلاب ادامه دارد

, بار دیگر به جهانیان ثابت شد مسیر انقلاب ادامه دارد, بار دیگر به جهانیان ثابت شد مسیر انقلاب ادامه دارد,

, ,

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز حضور گسترده مردم را در راهپیمایی شاهد هستیم ادامه داد: این حضور نشان دهنده حمایت مردم از انقلاب، نظام ، رهبری و پیام امام(ره) است.

,

آیت الله محسن اراکی گفت: روز قدس روز فریادخواهی امت اسلامی برای دفاع از مظلومان است.

,

اراکی روز قدس را روز لبیک‌گویی به فرمان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست و افزود: روز قدس روز مسئله محوری به وسیله امت اسلامی یعنی مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

,

 نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مردم با حضور خودشان نشان دادند که مسیر انقلاب با استحکام و قدرت ادامه دارد و توطئه های دشمنان خللی در امنیت و اقتدار مردم نخواهد داشت.

,

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب

, نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب,

سرنوشت قدس و مسلمانان از هم جدا نیست

, سرنوشت قدس و مسلمانان از هم جدا نیست, سرنوشت قدس و مسلمانان از هم جدا نیست,

, ,

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله قدس و فلسطین بعنوان دغدغه جهان اسلام است.

,

کریمی اظهار کرد: امت شهید پرور ایران اسلامی خصوصا مردم استان مرکزی با درک شرایط موجود همچون سالهای گذشته با عشق به معمار کبیر انقلاب اسلامی با حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس، با ابراز انزجار از این رژیم منحوس و حمایت جانانه از مسلمانان فلسطین موجبات دلگرمی مردم آزاده و بی دفاع فلسطین را فراهم آورده و با حضور خود ثابت می کنند، سرنوشت قدس و مسلمانان از هم جدا نیست و  ارتباط آنها جدا ناشدنی است.

,

 وی ادامه داد: امروز مردم با حضور خودشان پیام محکمی را به همه جهانیان دادند که ملت ایران همواره مدافع فلسطین و قدس شریف هستند و تا زمانی که این هدف محقق شود همواره در صحنه می مانند.

,

حسن بیگی
روز قدس نماد مبارزه با استکبار است

, حسن بیگی,
, روز قدس نماد مبارزه با استکبار است, روز قدس نماد مبارزه با استکبار است,

, ,

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: روز جهانی قدس نماد مبارزه با استکبار جهانی است.

,

شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه امروز، مراسم روز قدس در تمام کشورهای اسلامی برگزار می شود بیان کرد: امروز مسلمانان کشور های مختلف با حضور در مراسم راهپیمایی خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می کنند.

,

حسن بیگی با بیان اینکه مراسم راهپمیایی امسال از ویژگی های خاصی برخودار است ادامه داد: مردم با حضور خودشان ثابت کردند که هدف و راه خودشان که همان آزادی قدس شریف است را فراموش نمی کنند.

,

وی ادامه داد: مردم نشان دادند که این اقدامات تروریستی که با حمایت های استکبار انجام می شود خللی در ایمان مردم مسلمان ایجاد نمی کند.

,

رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

, رئیس کل دادگستری استان مرکزی:,

روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است

, روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است, روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است,

, ,

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت:روز قدس روز همبستگی ملت های مسلمان در برابر مردم مظلوم فلسطین است است.

,

حجت الاسلام قاسم عبدالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: امام خمینی (ره)  دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

,

وی اظهار کرد: روز قدس،روز لبیک‌گویی به فرمان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

,

عبدالهی با اشاره به اینکه بیش از شش دهه است که مردم مظلوم فلسطین مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند افزود: همان گونه که امام خمینی(ره) درباره روز قدس فرمودند«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است.»این روز جهانی شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: روز قدس روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد بلکه روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

,

 

,

حضور مردم تفرش در راهپیمایی «روز قدس»/برهم زدن معادلات دشمن با حضور مردم در راهپیمایی «روز قدس»

, حضور مردم تفرش در راهپیمایی «روز قدس»/برهم زدن معادلات دشمن با حضور مردم در راهپیمایی «روز قدس»,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از ندای تفرش، راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور در تفرش نیز آغاز شد و شهروندان تفرشی هم صدا با دیگر مردم مومن و روزه‌دار دیگر ملت‌های مسلمان آزادی قدس شریف را فریاد زدند.

, دیار آفتاب, ندای تفرش,

امام جمعه تفرش:

, امام جمعه تفرش:,

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان/اقتدار نظامی کشور را در برابر تهدیدات بیمه کرده است

, حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان/اقتدار نظامی کشور را در برابر تهدیدات بیمه کرده است, حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان/اقتدار نظامی کشور را در برابر تهدیدات بیمه کرده است,

حجت‌الاسلام محمد مومنی امام جمعه تفرش با اشاره به پیام این روز بزرگ گفت: حضور ملت در همه صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و... باعث تقویت نظام می‌شود. حضور مردم در راهپیمایی روز قدس این پیام را به تمام دنیا مخابره می‌کند که ملت ایران همیشه در صحنه است و در مقابل همه ظالمان دنیا خواهد ایستاد. اگر دشمنان بخواهند کوچکترین حرکتی را علیه ارزش‌های انقلاب و باور مردم ایران انجام دهند، یقینا سیلی محکمی خواهند خورد. عملیات موفقیت‌آمیز سپاه به مواضع داعش در سوریه نشان داد که نظام از اقتدار کافی برخوردار است و حضور امروز مردم در راهپیمایی نشان می‌دهد که ملت هوشیاری خود را حفظ کرده و با حضورشان در روز قدس، مشت محکمی بر یاوه گویی‌های اجانب خواهند زد.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش:

, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش:,

روز قدس؛ روز تجلی وحدت اسلامی با ملت مظلوم فلسطین

, روز قدس؛ روز تجلی وحدت اسلامی با ملت مظلوم فلسطین, روز قدس؛ روز تجلی وحدت اسلامی با ملت مظلوم فلسطین,

 سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش گفت: یکی از پیام‌های مهم راهپیمایی روز قدس، نمایش وحدت بین مردم با هر قوم و مذهبی و همچنین حمایت از ولایت و رهبری است، این حضور پرشور خود موجب ناامیدی دشمنان از دستیابی به اهدافشان که همانا تضعیف نظام اسلامی است، می‌شود. روز قدس امسال پیام‌های بسیار زیادی در عرصه بین‌الملل برای تمامی مردم جهان دارد. این که رزمندگان اسلام همواره بر عهدی که بستند پایبند هستند و آرمان‌های اولیه انقلاب اسلامی را از یاد نبرده‌اند.

,  ,

فرماندار تفرش:

, فرماندار تفرش:,

برهم زدن معادلات دشمن با حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

, برهم زدن معادلات دشمن با حضور مردم در راهپیمایی روز قدس, برهم زدن معادلات دشمن با حضور مردم در راهپیمایی روز قدس,

علی میرزایی، فرماندار تفرش گفت: ملت ایران در این روز با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری به وظیفه اسلامی و انقلابی خود عمل کرده‌اند و در راهپیمایی روز قدس حضور پرشور دارند. با خشم و انزجار خود به آمریکا و اسرائیل می‌گویند که آنها هیچ غلطی نمی توانند بکنند. چراکه ملت ایران یکپارچه از آرمانهای امام(ره) و رهبری حمایت خواهند کرد و تمامی معادلات دشمنان را به هم خواهند ریخت و هرگونه طمع دشمنان به کشور با سیلی محکمی از سوی ملت و نظام مواجه خواهد شد.

,

نماینده ولی‌فقیه در سپاه تفرش:

, نماینده ولی‌فقیه در سپاه تفرش:,

پیام راهپیمایی روز قدس، مبارزه با استکبار و دفاع از مظلوم است

, پیام راهپیمایی روز قدس، مبارزه با استکبار و دفاع از مظلوم است, پیام راهپیمایی روز قدس، مبارزه با استکبار و دفاع از مظلوم است,

 حجت‌الاسلام علی یعقوبی نماینده ولی‌فقیه در سپاه تفرش گفت: پیام راهپیمایی روز قدس، مبارزه با استکبار و دفاع از مظلوم است. فریادهای دفاع از مظلومین در روز قدس به نتیجه خواهد رسید و به یاری الهی صهیونیسم نابود و مسلمان مظلوم در سطح جهان از چنگال ظالمان نجات پیدا خواهند کرد.

,  ,

حضور مردم دلیجان در راهپیمایی روز قدس/ روز قدس معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد

, حضور مردم دلیجان در راهپیمایی روز قدس/ روز قدس معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از  پیام دلیجان؛ امروز دوم تیرماه ۹۶ و مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم بازهم در این روز با حضور خود مهر تائیدی بر آرمانهای امام و انقلاب زدند و انزجار خود ار رژیم کوک کش صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

, دیار آفتاب,  پیام دلیجان,

امام جمعه دلیجان:

, امام جمعه دلیجان:,

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد

, حضور مردم در راهپیمایی روز قدس معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد, حضور مردم در راهپیمایی روز قدس معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد,

امام جمعه دلیجان گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی و معادلات سیاسی جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.با توجه به اقدامات گروه‌های تروریستی داعش، برگزاری مراسم روز قدس امسال از اهمیت بسیاری برخوردار بود و مردم با حضور خودشان مشت محکمی را به دهان استکبار زدند.

,

فرماندار شهرستان دلیجان:

, فرماندار شهرستان دلیجان:,

روز قدس، روز دفاع از حق و حق طلبی است

, روز قدس، روز دفاع از حق و حق طلبی است, روز قدس، روز دفاع از حق و حق طلبی است,

 فرماندار شهرستان دلیجان روز قدس را میراث گران ‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: این نامگذاری نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌ ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان عرصه جهانی است.روز قدس روز فریاد تمام آزادگان جهان و روز دفاع از حق و حق طلبی است.

,

وی ادامه داد: ملت شریف و روزه دار و مومن شهرستان دلیجان به ویژه خانواده بزرگوار شهدا ،جانبازان ،ایثارگران ،جامعه مدرسین و دانشجویان ،ورزشکاران و مسئولین همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این راهپیمایی بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دادند و انزجار خود را از پدیده شوم داعش که تربیت شده مکتب صهیونیست است، اعلام کردند.

,

عضو شورای اسلامی شهر دلیجان:

, عضو شورای اسلامی شهر دلیجان:,

حضور گسترده مردم در راهپیمایی پیام روشن یکپارچگی ملت ایران بود

, حضور گسترده مردم در راهپیمایی پیام روشن یکپارچگی ملت ایران بود, حضور گسترده مردم در راهپیمایی پیام روشن یکپارچگی ملت ایران بود,

رحمان دلاوری عضو شورای اسلامی دلیجان گفت: حضور گسترده مردم از اقشار و گروههای مختلف در راهپیمایی روز قدس که یادگار ارزشمند امام راحل (ره) است پیام روشن اتحاد و یکپارچگی ملت بزرگ ایران در برابر کفر و ظلم بود. با عنایت به تحولات جهانی و منطقه ای و تشدید تهدیدهای معاندان و بدخواهان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور گسترده مردم از اقشار و گروههای مختلف در راهپیمایی روز قدس که یادگار ارزشمند امام راحل (ره) است پیام روشن اتحاد و یکپارچگی ملت بزرگ ایران را در برابر کفر و ظلم به همراه داشت.

,

فعال دانشجویی:

, فعال دانشجویی:,

مردم با حضور خودشان خشم و انزجار خود را بر سر استکبار جهانی فریاد زدند 

, مردم با حضور خودشان خشم و انزجار خود را بر سر استکبار جهانی فریاد زدند , مردم با حضور خودشان خشم و انزجار خود را بر سر استکبار جهانی فریاد زدند ,

محمدصادق جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دلیجان گفت: اقشار مختلف مردم با حضور خودشان در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را بر سر استکبار جهانی فریاد زدند. قدس همچنان آرمان ماست و فلسطین، فلسطین از بحر تا نهر است. استکبار جهانی نیز با تشکیل و حمایت از گروههای تکفیری و تروریستی،این مزدوران را به جان جهان اسلام انداختند تا شاید مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.

,

وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم با لبیک گویی به فرمان مقام معظم رهبری ضمن شرکت در این راهپیمایی بار دیگر انزجار و خشم خود را فریاد زدند.

,

شهردار نراق:

, شهردار نراق:,

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف شرعی است

, حضور مردم در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف شرعی است, حضور مردم در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف شرعی است,

محمود مرادی، شهردار نراق گفت: حضور تک تک آحاد مسلمین در مراسم این روز یک تکلیف شرعی است که پشتوانه شرعی دارد. قدس بخشی از بدنه جهان اسلام است که سالها است مورد تعرض صهیونیست ها واقع شده و جدای از خاک و سرزمین اسلامی دشمن قسم خورده اسلام مرز مقابله با اسلام‌ را از قدس مقدس شروع کرده و اگر این جبهه را فتح کند از مکه و مدینه و کربلا و نجف هم نخواهد گذشت .

,

مرادی اظهار کرد: امام‌راحل با درک صحیح از پروتکل های یهود دست آنها را سالها پیش خوانده بود لذا این روز را برای مقابله با نفوذ یهود صهیونیست در جهان اسلام تعیین کرد. حضور تک تک آحاد مسلمین در مراسم این روز یک تکلیف شرعی است که پشتوانه شرعی دارد خاطرنشان کرد: حفاظت از اراضی مسلمین یک وظیفه همگانی است.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر دلیجان:

, سخنگوی شورای اسلامی شهر دلیجان:,

مردم در روز قدس ندای «هیهات من الذله» را در جهانیان طنین‌انداز کردند

, مردم در روز قدس ندای «هیهات من الذله» را در جهانیان طنین‌انداز کردند, مردم در روز قدس ندای «هیهات من الذله» را در جهانیان طنین‌انداز کردند,

سعید صادقی سخنگوی شورای اسلامی شهر دلیجان با اشاره به اینکه در روز قدس همه در یک شعار مشترکت هستیم گفت: مردم در روز قدس ندای «هیهات من الذله» را در جهانیان طنین‌انداز کردند.

,

 

,

فریاد «مرگ بر اسرائیل» در شازند طنین‌انداز شد/حمایت از مظلوم، هرگز از اذهان مردم ایران پاک نمی شود

, فریاد «مرگ بر اسرائیل» در شازند طنین‌انداز شد/حمایت از مظلوم، هرگز از اذهان مردم ایران پاک نمی شود,
مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه شهرستان شازند همگام با سایر آزادیخواهان و عدالت طلبان جهان فریاد حمایت از فلسطین را سر داده و به اسرائیل، آمریکا و دیگران حامیان‌شان نشان دادند که فلسطین همچنان پاره تن اسلام است.
,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، روز جهانی قدس، نماد  وحدت، همدلی و حمایت از مظلوم است که امسال نیز مردم شازند همپای مردم ایران اسلامی همه با حضور پر شور خود فریاد آزادی خواهی و پشتیبانی از ولایت فقیه را سر دادند.

, دیار آفتاب, شازند ما, شازند ما,

از صبح امروز جمعه، جمعیت شازند  فوج فوج خود را به صحنه حضور رساندند، از شهر گرفته تا روستا، بخش، دهستان آمدند تا با زبان روزه فریاد آزادی سرزمین فلسطین را سر بدهند.

,

مردم با بصیرت شازند، همراه دیگر هم استانی های خود بار دیگر در روز جهانی قدس با حضور دشمن‌شکن خود ضمن ‌‌تجدید میثاق ‌با آرمان های امام راحل و شهیدان راه استقلال و آزادی و دفاع مقدس و بیعتی دوباره با ولی فقیه و آگاه زمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) صحنه‌هایی از شور و غیرت و آزادگی آفریدند.

,

, ,

«قدس» دغدغه جهان اسلام است و هرگز فراموش نمی‌شود

, «قدس» دغدغه جهان اسلام است و هرگز فراموش نمی‌شود, «قدس» دغدغه جهان اسلام است و هرگز فراموش نمی‌شود,

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار ما گفت: روز جهانی قدس روز خنثی کردن توطئه فراموشی مساله فلسطین و حرکتی برای خنثی کردن توطئه صهیونیسم است.

,

وی افزود: دشمنان جهان اسلام می خواهند به کلی مساله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند. حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری روزی به نام قدس آن را برای همیشه در جهان زنده نگه داشت.

,

ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس نیز تصریح کرد: رژیم اسرائیل همواره برای ایجاد شکاف در اتحاد کشورهای اسلامی قدم برداشته است و از هیچ اقدامی در این زمینه فروگذار نکرده است.

,

وی افزود: روز قدس مخصوص ایران نیست، روز دنیای اسلام است و مسلمانان باید حضور خود را برای دفاع از سرزمین های اشغالی نشان بدهند.

,

, ,

روز قدس نماد اقتدارگرایی

, روز قدس نماد اقتدارگرایی, روز قدس نماد اقتدارگرایی,

میرزایی فرماندار شازند نیز بیان کرد: حضور گسترده و استکبارستیزانه روزه داران آگاه شهرستان شازند در راهپیمایی روز قدس، هوشمندی و اراده راسخ مسلمانان جهان برای آزادی قدس را به اثبات رساند، ضرورتی که در راستی دفاع از فلسطین امری مهم است. روز قدس نماد اقتدارگرایی است و مردم شهرستان امروز به بهترین شکل این نماد را بار دیگر برای جهانیان ترسیم کردند، آنان به خوبی با حضور پر شور خود اثبات کردند که همچنان الگوی آزادی خواهان جهان خواهند بود.

,

عبدی یکی از شهروندان شازندی نیز در گفتگو با خبرنگار شازند ما گفت: آمریکا و اسرائیل دشمنان شماره یک ایران هستند و به فرموده امام راحل ملت هرچه فریاد دارند باید بر سر آمریکا بزنند چرا که مدام در پی تضییع حق مظلومان و تضعیف اسلام ناب محمدی است.

,

«روز قدس» روز فریاد آزادی‌خواهی و حمایت از مظلومان

, «روز قدس» روز فریاد آزادی‌خواهی و حمایت از مظلومان, «روز قدس» روز فریاد آزادی‌خواهی و حمایت از مظلومان,

رجبی دیگر شهروند شازندی بیان کرد: روز قدس، روز اکران وحدت بین مسلمانان جهان و روز فریاد آزادیخواهی و حمایت از مظلومان به ویژه مظلومان فلسطین است که مسلمانان سراسر دنیا با لبیک گفتن به ندای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در این روز حماسه ای عظیم آفریدند.

,

, ,

محمدی یکی دیگر از شهروندان شازندی که همراه با خانواده در راهپیمایی حضور یافته بود، عنوان کرد: حضور پر شور مردم مسلمان در راهپیمایی روز قدس، قطعا لرزه ای را بر پیکره رژیم اشغالگر قدس و حامیان ددمنش او می اندازند و به آنها یادآوری می کند که حمایت از مظلوم و مقابله با ظلم، هرگز از اذهان مسلمانان به ویژه مردم ایران حذف نخواهد شد.

,

مردم آشتیان به کمپین «اسرائیل را بر می چینیم» پیوستند

, مردم آشتیان به کمپین «اسرائیل را بر می چینیم» پیوستند,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از سفیرآشتیان؛ مراسم راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۱ با حضور  مردم روزه‌دار در آشتیان آغاز شد.

گرمای هوا و تشنگی روزه‌داران، مانع حضور چشمگیر مردم نشد، در این بین حضور نسل‌های مختلف انقلاب از نوزادی که در آغوش مادر است تا پیرمردی که می‌گوید از ابتدای انقلاب تا امروز در همه راهپیمایی‌های روز قدس شرکت کرده قابل توجه است.

همچنین در حاشیه این راهپیمایی جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی با برپایی غرفه کاریکاتور از حاضران در راهپیمایی خواستند تا آثار خود را به تصویر بکشند که اکثر حاضران نابودی رژیم صهیونیستی و ناتوانی این رژیم در برابر جهان اسلام را به تصویر کشیدند.

آشتیانی ها از مسیر میدان آزادی این شهر به سمت مصلی آشتیان راهپیمایی کردند.

در میان مردم گروه‌های دانشجویی، جانبازان و ورزشکاران دیده می‌شوند که به سمت میدان انقلاب در حرکت هستند.

طلاب خارجی جامعه المصطفی آشتیان با پرچم‌هایی علیه اسرائیل و آمریکا در راهپیمایی شرکت کردند.

برخی از افراد در کنار پرچم کشورمان پرچم کشور فلسطین را در دست دارند و با شعارهایی از قدس حمایت می‌کنند.

پخش آهنگ‌های حماسی از خوانندگان انقلابی کشورمان در مسیرهای راهپیمایی به گوش می رسد.

گروه‌هایی از مردم پلاکاردهایی در دست دارند که سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید به چشم می‌خورد.

در این راهپیمایی مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس و همچنین محکومیت حادثه تروریستی تهران، خشم و انزجار خود را از رژیم اسرائیل اعلام کردند.

همچنین کمپین مردمی «اسرائیل را برمی چینیم» در حاشیه راهپیمایی راه اندازی شده بود و مخاطبان شبکه‌های اجتماعی با هشتک جهان عاری از صهیونیست عکسهایی از کمپین را در فضای مجازی همزمان با راهپیمایی منتشر می کردند.

در پایان راهپیمایی، امام جمعه آشتیان پیش از خطبه‌های نماز جمعه با موضوع قدس، محور مقاومت، تقویت این محور و اوضاع منطقه و بین‌الملل به ایراد سخن پرداخت و قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری روز قدس قرائت و پرچم اسرائیل به آتش کشیده شد.

 

,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از سفیرآشتیان؛ مراسم راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۱ با حضور  مردم روزه‌دار در آشتیان آغاز شد.

, دیار آفتاب, سفیرآشتیان,

گرمای هوا و تشنگی روزه‌داران، مانع حضور چشمگیر مردم نشد، در این بین حضور نسل‌های مختلف انقلاب از نوزادی که در آغوش مادر است تا پیرمردی که می‌گوید از ابتدای انقلاب تا امروز در همه راهپیمایی‌های روز قدس شرکت کرده قابل توجه است.

,

, ,

همچنین در حاشیه این راهپیمایی جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی با برپایی غرفه کاریکاتور از حاضران در راهپیمایی خواستند تا آثار خود را به تصویر بکشند که اکثر حاضران نابودی رژیم صهیونیستی و ناتوانی این رژیم در برابر جهان اسلام را به تصویر کشیدند.

,

آشتیانی ها از مسیر میدان آزادی این شهر به سمت مصلی آشتیان راهپیمایی کردند.

,

, ,

در میان مردم گروه‌های دانشجویی، جانبازان و ورزشکاران دیده می‌شوند که به سمت میدان انقلاب در حرکت هستند.

,

, ,

طلاب خارجی جامعه المصطفی آشتیان با پرچم‌هایی علیه اسرائیل و آمریکا در راهپیمایی شرکت کردند.

,

برخی از افراد در کنار پرچم کشورمان پرچم کشور فلسطین را در دست دارند و با شعارهایی از قدس حمایت می‌کنند.

,

پخش آهنگ‌های حماسی از خوانندگان انقلابی کشورمان در مسیرهای راهپیمایی به گوش می رسد.

,

گروه‌هایی از مردم پلاکاردهایی در دست دارند که سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید به چشم می‌خورد.

,

, ,

در این راهپیمایی مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس و همچنین محکومیت حادثه تروریستی تهران، خشم و انزجار خود را از رژیم اسرائیل اعلام کردند.

,

همچنین کمپین مردمی «اسرائیل را برمی چینیم» در حاشیه راهپیمایی راه اندازی شده بود و مخاطبان شبکه‌های اجتماعی با هشتک جهان عاری از صهیونیست عکسهایی از کمپین را در فضای مجازی همزمان با راهپیمایی منتشر می کردند.

, مخاطبان شبکه‌های اجتماعی با هشتک جهان عاری از صهیونیست عکسهایی از کمپین را در فضای مجازی همزمان با راهپیمایی منتشر می کردند.,

, ,

در پایان راهپیمایی، امام جمعه آشتیان پیش از خطبه‌های نماز جمعه با موضوع قدس، محور مقاومت، تقویت این محور و اوضاع منطقه و بین‌الملل به ایراد سخن پرداخت و قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری روز قدس قرائت و پرچم اسرائیل به آتش کشیده شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه