اخبار داغ

برای اولین بار در استان همدان

ضیافت "افطاری به صرف کتاب" در کتابخانه باهنر بهار برگزار شد

ضیافت "افطاری به صرف کتاب" در کتابخانه باهنر بهار برگزار شد
ضیافت "افطاری به صرف کتاب" شب گذشته در کتابخانه شهید باهنر شهر بهار برای اولین بار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، این ضیافت افطاری به مناسبت گرامیداشت جشنواره کتابخوان رضوی برگزار شد که در آن تعدادی از کتابخوانان فعال کتابخانه های سطح شهر بهار که عمده این اعضا را کودکان و نوجوانان تشکیل می دادند برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

معصومه فزونی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان بهار درباره این مراسم گفت: این یک برنامه خلاقانه است که به همت همکاران در اداره کتابخانه های شهرستان بهار برگزار شد و ما در این مراسم هدف چندگانه ای را دنبال می کردیم که یکی از مهمترین آن معرفی جشنواره کتابخوان رضوی و معرفی کتاب و ارزش و جایگاه آن در زندگی روزمره است.

,

فزونی ادامه داد: دیگر هدف ما تقدیر از کتابخوانان حرفه ای کتابخانه است به طوریکه در سه ماهه گذشته طبق آماری که داشتیم ، اعضای فعال کتابخانه که عمدتا کودکان هستند به این مراسم دعوت شدند.

,

وی با اشاره به حضور کودکان در این مراسم گفت: ما در کتابخانه تعداد 500 نفر عضو کودک داریم که از این تعداد افراد فعالی که هر روز حداقل ده عنوان کتاب می خواندند و در برنامه های جنبی کتابخانه حضور داشتند دعوت شدند و هرکدام از اعضای دعوت شده در سه ماه اول سال حداقل 600 عنوان کتاب مطالعه کرده اند که ما هدفمان تشویق و ترغیب این اعضا و دیگر اعضا برای مطالعه کتاب است.

,

فزونی ادامه داد: ما در کتابخانه برنامه هایی جنبی مثل قصه گویی خاله گلی را داریم که اعضای کودک ماهی یک بار به اینجا آمده و پای قصه خاله گلی می نشینند و هدف ما از این برنامه ها پرورش کتابخوانان حرفه ای است به گونه ای که همین کودکان در چند سال آینده به جوانانی قهار در مطالعه کتاب تبدیل خواهند شد و این برای ما افتخار بزرگی است.

,

فزونی در ادامه به جشنواره کتابخوان رضوی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال در سطح شهرستان بهار تعداد 1000 نفر در جشنواره رضوی شرکت کرده اند که نسبت به سال گذشته افزایش 30 برابری را داشته ایم و این به همت مسئولین کتابخانه های شهرستان و برنامه جنبی این همکاران است.

,

گفتنی است که این ضیافت افطاری از ساعت 20 با قصه گویی خاله گلی شروع شد و با صرف افطاری و عکس یادگاری اعضا به پایان رسید.

,

شایان ذکر است که این کتابخانه در سال 94 موفق به کسب عنوان دومین کتابخانه برتر کشوری شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه