اخبار داغ

تقدیر آیت الله جوادی آملی از اقتدارآفرینی موشک‌های سپاه

تقدیر آیت الله جوادی آملی از اقتدارآفرینی موشک‌های سپاه
آیت الله جوادی آملی ضمن قدرشناسی از عوامل اقتدار آفرینی و پرتاب موشک، گفت: دشمن‌هایی که مشترکند گرچه به نام داعش، آمریکا و اسرائیل هستند، ولی آل سعود و کشورهای دیگر نیز هم هدف با آنها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تارود، آیت الله عبدالله جوادی آملی این مرجع تقلید و استاد برجسته حوزه علمیه قم در راهپیمایی روز قدس در دماوند اظهار کرد: ملت مسلمان و به پا خواسته ایران اسلامی و جهان اسلام، باید دشمن شناس باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تارود, پایگاه خبری تارود, ، آیت الله عبدالله جوادی آملی این مرجع تقلید و استاد برجسته حوزه علمیه قم در راهپیمایی روز قدس در دماوند اظهار کرد: ملت مسلمان و به پا خواسته ایران اسلامی و جهان اسلام، باید دشمن شناس باشد.,

آیت الله جوادی آملی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در دماوند با دعای موفقیت برای مسلمانان جهان و مخصوصا ایران اسلامی برای موفقیت در جهت معارف و اهداف عالیه اسلام، اظهار کرد: دشمن‌هایی که مشترکند گرچه به نام داعش، آمریکا و اسرائیل هستند، ولی آل سعود و کشورهای دیگر نیز هم هدف با آنها هستند.

,

این مرجع تقلید و استاد برجسته حوزه علمیه قم تصریح کرد: امت اسلامی به خصوص ایرانیان باید دشمن شناس باشند و از برکت قرآن و عترت، عدل را احیا کند و ظلم را از بین ببرند.

,

آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: مطلب بعدی حق شناسی از ایران مقتدر است که هم توانست تروریست را از بین ببرد و هم با موشک توانست قدرت خود را نشان بدهد و همه اینها توانست با انسجام و وحدت اسلامی و وحدت جهان اسلام و پاسداشت خون شهدا و صیانت از بیان و پیام امام راحل است.

,

این فیلسوف برجسته تصریح کرد: از تمام عزیزانی که در جریان موشک توانستند قدرت ایران اسلامی را حفظ کنند قدرشناسی می‌کنیم و امیدواریم این کشور از اسلام به پا خاسته، امانت دینی را حفظ کند و در اختیار ولی عصر قرار دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه