اخبار داغ

تنها چند ساعت قبل از راهپیمایی صورت گرفت:

بمباران شدید صنعاء در روز جهانی قدس توسط عربستان

بمباران شدید صنعاء در روز جهانی قدس توسط عربستان
با تایید جدید روابط عربستان و اسرائیل و تاکید بر آن، جنگنده های سعودی در ساعات اولیه صبح امروز به صنعاء پایتخت یمن یورش بردند. این در حالی است که صنعاء خود را برای راهپیمایی روز جهانی قدس آماده می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس، از پایگاه "شهاره نت" یمن نوشت: با تایید جدید روابط عربستان و اسرائیل و تاکید بر آن، جنگنده های سعودی در ساعات اولیه صبح امروز به صنعاء پایتخت یمن یورش بردند. این در حالی است که صنعاء خود را برای راهپیمایی روز جهانی قدس آماده می کند. در این حملات جنگنده های متجاوز سعودی به منطقه "حفا" در شرق پایتخت دو حمله هوایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

منابع محلی به "شهاره نت" اعلام کردند، حملات هوایی در تایید روابط محکم رژیم سعودی و همتای اسرائیلی خود صورت گرفته است. این منابع همچنین تاکید کردند، حملات هوایی با هدف ایجاد ترس و وحشت در دل شهروندان و مجبور کردن آنان به عدم شرکت در این راهپیمایی انجام شده است.

,

این منابع در ادامه افزودند: متجاوزان سعودی از تجربه های گذشته خود برای فهم و درک طریقه تفکر مردم یمن سودی نبرده اند، مردمی که متجاوزان در طول 2 و نیم سال از تجاوز خود هرگز نتوانسته اند آنها را تسلیم کرده و به زانو در بیاورند.

,

منابع محلی یمن همچنین تاکید کردند: راهپیمایی روز جهانی قدس در صنعاء سیلی محکمی بر متجاوزان سعودی و اسرائیلی خواهد زد. و پیام آشکاری بر تعهد و پایبندی مردم یمن به راه مقاومت و حمایت آنان از پایداری مردم فلسطین خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه