اخبار داغ

اظهارات مسئولان و علمای سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی روز قدس؛

استکبار مداری عمرش به پایان رسیده و فصل استکبار ستیزی است/ قدس روز دفاع از مظلوم و مبارزه علیه ظلم است

استکبار مداری عمرش به پایان رسیده و فصل استکبار ستیزی است/ قدس روز دفاع از مظلوم و مبارزه علیه ظلم است
مسئولین و نمایندگان سیستان و بلوچستان با حضور در راهپیمایی روز قدس بیزاری خود از رژیم اشغالگر قدس و حمایت‌شان از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصرهامون، صبح امروز مسئولین و نمایندگان سیستان و بلوچستان همراه روزه‌داران سیستانی و بلوچ و مسلمانان سراسر دنیا با حضور در راهپیمایی روز قدس بیزاری خود را از رژیم اشغالگر قدس نشان دادند.

استکبار مداری عمرش به پایان رسیده و فصل استکبار ستیزی است
آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون ضمن تقدیر از بصیرت و آگاهی مردم شریف و جامعه اسلامی افزود: هر سال شاهد حضور با شکوه و جمعیت انبوه مردم برای هم نوایی با مردم مظلوم فلسطین و دفاع از کیان قبله نخست مسلمین  هستیم.
وی در ادامه سفر اخیر ترامپ به عربستان را فراخوانی بعضی از روسای کشور های مزدور و منزوی کردن ایران، تحت شعاع قرار دادن ماجرای فلسطین و اولویت بخشیدن به منافع اسرائیل  عنوان و تصریح کرد: وقایع پیش آمده حساسیت مردم را نسبت به روز جهانی قدس بیشتر کرد و باعث حضور با شکوه تر و عظمت تر مردم و خلق حماسه جدید برای دفاع از فلسطین شد.
آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: امروز دفاع از فلسطین به گونه ای است که اگر دنیای استکبار پنبه از گوش و عینک از چشم بردارد باید به این حقیقت اعتراف کند که امروز جامعه اسلامی جامعه ای نیست که دنیای استکبار بتواند اراده خود را زور مدارانه بر مردم تحمیل کند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امروز بیداری، آگاهی و هوشیاری و احساس همبستگی مردم در حدی است که دیگر مسئله به اصطلاح استکبار مداری عمرش به پایان رسیده و فصل استکبار ستیزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
, استکبار مداری عمرش به پایان رسیده و فصل استکبار ستیزی است,
, عصرهامون ,
,
,
,
, ,

 

,

افسانه شکست ناپذیری اسرائیل در هم شکسته و پیشرفت اراده مسلمانان پیرو اسلام ناب محمدی است
وی در ادامه ضمن قدردانی از نیروهای مسلح افزود: از سپاه بابت موشک باران مقر داعش و عملیات دفاعی چابهار توسط نیروهای گمنام امام زمان و عملیات سبزپوشان غیرتمند مان در قصرقند صمیمانه متشکریم.
وی با بیان اینکه این عملیات های پیروزمندانه نشان از سیستم اطلاعاتی و امنیتی قوی دارد، اضافه کرد: روز جهانی قدس روز میثاق با امام امت و آرمان های دینی است که امروز این حضور خبر از این می دهد که مسئله فلسطین مسئله داخلی نیست بلکه مسئله جهانی و اسلامی است که نه تنها ایران اسلامی بلکه کشور هایی همچون ترکیه، تانزانیا، پاکستان، افغانستان و عراق و دیگر کشور های اسلامی در این روز از آرمان فلسطین حمایت می کنند.
آیت الله سلیمانی با بیان اینکه امروز پیام امام یک پیام تمام عیار جهانی و  اسلامی است، گفت: دنیای استکبار فهمیده که رژیم صهیونیستی رو به زوال است و هرچه می گذرد از قدرت و ابهت آن کاسته می شود و افسانه شکست ناپذیری اسرائیل در هم شکسته و جهان آگاه شده که پیشرفت اراده مسلمانان پیرو اسلام ناب محمدی هستند.
  نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان اینکه گروه های تکفیری آموزش های خود را توسط اسرائیل و حمایت پشت پرده خود را از طریق اسرائیل و آمریکا می بینند، اضافه کرد: گروه های تکفیری حتی یک گلوله به سمت اسرائیل پرتاب نکردند ولی زیر ساخت های کشور های خط مقدم دفاع و مقاومت را به هم ریختند که این نشان می دهد که این ها سر در آخور اسرائیل و استکبار دارند که به زودی همچون اربابان خود نابود می شوند.

 

, افسانه شکست ناپذیری اسرائیل در هم شکسته و پیشرفت اراده مسلمانان پیرو اسلام ناب محمدی است,
,
,
,
,
,
,
, ,

 

,

راهپیمایی امسال چون سال 88 پاسخی کوبنده به دشمنان است
علیم یار محمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به شرایطی که در منطقه  و دنیا حاکم است، افزود: راهپیمایی روز قدس امسال همچون راهپیمایی سال 88 مردم جواب دندان شکنی به استکبار و ایادی منطقه می دهند.
وی در ادامه با اشاره به عملیات سپاه در شهرستان قصر قند، اظهار داشت: این عملیات نشان از امادگی و اقتدار نیروهای سپاه می دهد که جواب خوبی به دشمنان نظام بود که بدانند ما در تمام مرز های خود با اقتدار آماده هستیم.

حضور مردم در روز قدس پس از دستگیری گروهک های تکفیری حائز اهمیت است
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی زاهدان  در حاشیه راهپیمایی روز قدس زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون گفت: حضور مردم در روز قدس پس از دستگیری گروهک های تکفیری بسیار حائز اهمیت است.

, راهپیمایی امسال چون سال 88 پاسخی کوبنده به دشمنان است,
, عصرهامون ,
,
,
, حضور مردم در روز قدس پس از دستگیری گروهک های تکفیری حائز اهمیت است,
, عصرهامون ,
, ,

 

,

وی حضور چشمگیر و پرشور مردم اعم از شیعه و سنی را نشان دهنده وحدت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به تحولات منطقه و دستگیری چند گروهک تکفیری در اطراف ایران  این حضور بسیار حائز اهمیت است.

ارتباط کشورهای اسلامی با اسرائیل صحیح نیست
وی با اشاره به اینکه حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز قدس جهانیان را متحیر کرده است، ادامه داد: امروز علی رغم اینکه هوا گرم است مردم با زبان روزه آمده اند تا با شعارهای کوبنده ای که سر می دهند حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام و به این اقدام دشمنان به ویژه آمریکا اعتراض کنند.
امام جمعه مسجد مکی زاهدان خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی که منطقه با آن مواجه است ارتباط برخی کشورهای اسلامی با اسراییل صحیح نیست زیرا جواب اشغالگران اعتراض است.

,
,
, ارتباط کشورهای اسلامی با اسرائیل صحیح نیست,
,
,
, ,
ملت ایران خستگی پذیر نیستند
, ملت ایران خستگی پذیر نیستند,
علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نشان همبستگی و اتحاد مسلمین و حمایت از مظلومان است، اظهار داشت: روز قدس در نهاد جمهوری اسلامی دفاع از مظلوم و مبارزه علیه ظلم بوده است.
,
وی گفت: این روز از ابتدا یکی از نیت های بنیانگذار کبیرانقلاب بوده است که در ادامه و استمرار انقلاب مردم نشان دادند هیچوقت خستگی پذیر نیستند و تا رسیدن به صلح همراه با عدالت این راه را ادامه خواهند داد.

 قدس روز دفاع از مظلوم و مبارزه علیه ظلم است
,
,
,  قدس روز دفاع از مظلوم و مبارزه علیه ظلم است,
معاون سیاسی اجتماعی استاندار با بیان اینکه امسال همچون سالیان گذشته مردم در صحنه حضور پرشوری داشتند، ادامه داد:  مردم ایران از زمان پیروزی انقلاب در یک شکل مشخص حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان داده و به صحنه آمدند تا بگویند دست از حمایت مردم مظلوم فلسطین بر نمی داریم.
,
, ,
دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند 
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون گفت: دشمنان بدانند با قدرتمندی و توانی که در نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور ایران وجود دارد و از طرفی نیز با همراهی و گوش به فرمانی این نیروها از فرمانده کل قوا و پشتوانه و حمایت مردم در هیچ زمانی احدی از دشمنان و استکبار جهانی نمی توانند هیچ غلطی انجام دهند.

نیروهای مسلح گوش به فرمان ولی فقیه هستند
وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و نظارتی که بر روی دشمن داشته و از طرفی ضربات مهلکی که به آنها می زنیم ثابت کردیم که دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.
سردار رحیمی بیان کرد: حضور مردم با زبان روزه در این گرمای هوا نشان داد تا آخر این راه را ادامه داده و شعارهای کوبنده "مرگ برآمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر خواهیم داد.
, دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند ,
,
,
, نیروهای مسلح گوش به فرمان ولی فقیه هستند,
,
,

امروز روزه سیلی زده به استکبار است

, امروز روزه سیلی زده به استکبار است,

امام جمعه شهرستان سرباز که با لباس رزم در این راهپیمایی حماسی شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگار پاپایا اظهار داشت: امروز روز سیلی زدن به استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی است.

,

وی افزود: حضور با لباس رزم پاسخی به یاوه گویی های استکبار و اعلام آمادگی برای دفاع از ایران اسلامی است.

,

حجت الاسلام علی اصغرکمالی پور با تقدیر از حضور چشمگیر مردم شهرستان سرباز در راهپیمایی روز قدس، بیان کرد: روز قدس روز حمایت از آرمان فلسطین و مظلومین جهانی است، حضور چشمگیر و حماسی ملت در این راهپیمایی دشمن شکن نمایشی از وحدت و انسجام ملت شریف ایران است و سیلی محکمی است در ادامه سیلی زدن های به استکبار و حامیان آنان، تا بدانند این ملت تا آخرین لحظه پای انقلاب، آرمان های امام راحل(ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه خود ایستاده اند.

,

 

,

روز تجدید پیمان با آرمان های امام راحل(ره)

, روز تجدید پیمان با آرمان های امام راحل(ره),

فرماندار شهرستان سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا با تاکید بر اهمیت شرکت در این مراسم، اظهار داشت: این حضور حماسی نمایشی از اقتدار و اتحال همه ملت ایران بود تا دشمنان بدانند مردم ایران ا هر قوم و قبیله ای که باشند برای دفاع از انقلاب آماده هستند.

,

وی افزود: روز قدس را میتوان روز حمایت از همه مظلومین جهان و روز تجدید پیمان با آرمان های امام راحل دانست.

,

حمید الدین یوسفی با بیان این مطلب که آزادی قدس شریف از خواسته های دیرینه امت اسلامی است، تصریح کرد:  ان شاالله در آینده نزدیک شاهد آزادی قدس و نابودی همه مستکبرین و ظالمین جهانی باشیم.

,

 

,

روز قدس، روز وحدت امت اسلامی است

, روز قدس، روز وحدت امت اسلامی است,

امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت وگو با خبرنگار لادیز گفت: روز قدس، روز وحدت امت اسلامی است که باید همه به دور محور پیام های امام خمینی(ره) مبنی بر ضرورت وحدت امت و جهان اسلام که از تعلیمات عالیه اسلام نشات گرفته، جمع و در راستای تامین منافع جهان اسلام گام برداریم.

,

مولوی ریگیان پور ضمن اشاره به بیانات امام خمینی (ره) اظهار کرد: قدس پاره تن اسلام است و مسجدالاقصی قبله اول مسلمین مکانی مقدس برای همه مسلمانان  جهان  است  رژیم صهیونیستی  سالها ست که  به دنبال تخریب این مکان مقدس است و روز قدس روز حمایت از ستم‌دیدگان و مظلومین جهان به‌ویژه امت رنج دیده فلسطین است که در سایه ظلم استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی و پایداری می‌کنند.

,

 وی با بیان این مطلب که حفظ وحدت و انسجام مسلمانان در شرایط کنونی منطقه از ضروریات جهان اسلام می باشد، افزود: روز قدس، روز وحدت امت اسلامی است که باید همه به دور محور پیام های امام خمینی(ره) مبنی بر ضرورت وحدت امت و جهان اسلام که از تعلیمات عالیه اسلام نشات گرفته، جمع و در راستای تامین منافع جهان اسلام گام برداریم.

,

 وی خاطرنشان کرد: امام خمینی( ره) با نگرش بالایی که برای حفظ منافع جهان اسلام به عنوان یک اصل داشتند، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند و بدین ترتیب ضمن تعیین تکلیف برای همه مسلمانان جهان مبنی بر تلاش برای رهایی قدس شریف اولین قبله مسلمانان، نوید رهایی این مکان مقدس را به جهانیان اعلام کردند.

,

 وی تصریح کرد: انتظار است وحدت، همدلی و یکپارچگی صفوف مردم در روز قدس به یاد آنچه حضرت امام(ره) پایه‌گذاری کردند را مشاهده کنیم و بتوانیم با تبعیت از ولی فقیه خود مقام معظم رهبری آرمان‌های امام(ره) را بیش از پیش به جلو ببریم. حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، به فلسطینی‌ها ثابت می‌کند که تنها نیستند و حمایت معنوی مسلمانان و آزادی‌خواهان دنیا پشتیبان آن‌هاست

,

 

,

روز قدس نماد انزجار مسلمانان از استکبار جهانی و اسراییل است

, روز قدس نماد انزجار مسلمانان از استکبار جهانی و اسراییل است,

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میرجاوه گفت:قدس قلب تپبنده جهان اسلام است و روز قدس هم نماد انزجار مردم و مسلمانان از کفر و استکبار و هم نماد رافت و وحدت مسلمین است و روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

,

حجت الاسلام والمسلمین مهدی هاشمی پور در گفت و گو با خبرنگار لادیز اظهار کرد: فلسطین اولویت اول جهان اسلام است و امام خمینی(ره) با حمایت از مردم مظلوم فلسطین در همان ابتدای پیروزی نظام اسلامی به دنیا نشان دادند که مساله فلسطین مهم ترین مساله جهان اسلام است.

,

وی افزود: روز قدس یادگار جاودانه امام خمینی(ره) برای همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان است بتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس و عرصه ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی ، امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت های حق طلب و آزادیخواه در مقابل قدرت های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.

, امروز,

وی خاطرنشان کرد: قدس قلب تپبنده جهان اسلام است و  روز قدس هم نماد انزجار مردم و مسلمانان از کفر و استکبار و هم نماد رافت و وحدت مسلمین است و روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

,

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی پورتاکید کرد: صهیونیست ها و استکبار جهانی می خواهند با توطئه های مختلف اسلام را نابود کنند بنابراین  کشورهای اسلامی باید در این زمینه هوشیار باشند اما در این میان برخی کشورهای اسلامی منطقه با هماری آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی در فتنه انگیزی و جنگ در کشورهای مسلمان دارند اما حضور گشترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال افزود: این حضور گسترده و دشمن شکن مردم در این راهپیمایی، اتحاد مسلمانان را بیشتر و دسیسه های استکبار جهانی را خنثی می کند.

,

 

,

مردم مظلوم فلسطین در رأس مستضعفین جهان قرار دارند

, مردم مظلوم فلسطین در رأس مستضعفین جهان قرار دارند,

فرهاد سپاهی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با شستون در خصوص اهمیت روز قدس با اشاره به صحیفه امام خمینی (ره) اظهار داشت: روز قدس روزی است که باید به همه ابر قدرت ها هشدار دهیم که اسلام تحت سیطره شما به واسطه اعمال خبیث شما قرار نخواهد گرفت.

,

وی با بیان اینکه روز قدس، روز حیات اسلام است، افزود: ملت ایران همیشه حامی مستضعفان و مظلومان جهان بوده است و امروز هم برای آزادی پاره تن اسلام به میدان آمده اند.

,

رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد:  ما مردم ایران به عنوان یک ایرانی و مسلمان وظیفه داریم که از مبارزاتی که فلسطینی ها برای احقای حقوق به حقه خود، دفاع می کنند، حمایت کنیم‌.

,

سپاهی خاطر نشان کرد: حضور مردم امسال نسبت به سال های دیگر متفاوت است و این بار هم به شور و شوق به صحنه آمدند تا بگویند که فلسطین تنها نسیت، ملت ایران پشتیبان فلسطین است.

,

وی با اشاره به اتفاقات اخیری که در کشور رخ داد و سیلی محکم سپاه به عاملان حادثه تروریستی به حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی در تهران، گفت: ما همیشه مدافع هستیم و هیچ‌ وقت آغاز کننده جنگ نبوده ایم، سخت دفاع خواهیم کرد که این را در تاریخ نشان داده‌ایم و کشور های معاند اسلام و مستکبر بدانند که ملت ایران مدافع حقوق مستضعفان هستند.

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تکمیل مطلب فوق اضافه کرد: مردم مظلوم فلسطین در رأس مستضعفین قرار دارند که سال هاست مردم مظلوم این کشور توسط رژیم غاصب مورد اذیت و آزار قرار دارند.

,

سپاهی تصریح کرد: حضور اقشار و گروه های مختلف جامعه پیام روشنی را به جهانیان منقل می کند و آن هم این است که ملت ایران کنار مردم فلسطین است تا از حق و حقوق خود مقابل رژیم منحوس و غاصب صهیونیست دفاع کنند.

,

 

,

روز قدس میراث گران بهای امام خمینی (ره) است

, روز قدس میراث گران بهای امام خمینی (ره) است,

محمد رضا گمشادزایی رئیس تربیت بدنی و امور جوانان شهرستان سراوان در گفتگو با شستون اذعان داشت: ورزشکاران هم همراه دیگر مردم به صحنه آمدند تا به جهانیان نشان دهند که مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند، چرا که ملت شهید پرور ایران و دیگر بلاد های اسلامی در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند.

,

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس میراث گرانبهای امام خمینی (ره) است، گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با توجه به اقدامات ضد حقوق بشری که اسرائیل علیه مردم فلسطین انجام داده است، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام گذاری کرده است.

,

رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان سراوان با بیان اینکه اتحاد رمز اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: تروریست های تکفیری، رژیم غاصب اسرائیل و آمریکایی ها قصد دارند وحدت و امنیت ایران را خدشه‌دار کنند.

,

گمشادزایی اضافه کرد: امریکا، اسرائیل، داعش، آل خلیفه و آل سعود بدانند که با انجام اقدامات کوردلانه و بزدلانه نمی توانند امنیت کشور و اتحاد مردم شهید پرور ایران را متزلزل کنند.

,

وی افزود: مردم مسلمان و آزادی خواه شهرستان سراوان با حضور شکوهمند و فعال در این راهپیمایی از رژیم غاصب صهیونیست اعلام انزجار کردند و بار دیگر وفاداری خود را به اصل انقلاب اسلامی ایران نشان دادند.

,

 

,

سازش با دشمن در تفکر انقلاب اسلامی جایی ندارد

, سازش با دشمن در تفکر انقلاب اسلامی جایی ندارد,

حجت الاسلام والمسلمین خدری امام جمعه شهرستان زهک در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت وگو با ندای هیرمند گفت: روز قدس روز عطف انقلاب اسلامی و نقطه مشترک ملت های مسلمان است، چندین دهه از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل می گذرد آیا اعتراض و صدایی از سایر دولت های اسلامی و حاکمان آنها درآمد؟ این امام راحل عظیم الشان بود که حتی قبل از انقلاب ما را به مردم مظلوم فلسطین و قدس توجه داد.

,

امام جمعه زهک افزود: امروز کسانی که به برکت خون شهدا بر کرسی ها نشسته اند از آنها می ترسند!!! آیا این ننگ نیست؟ اسلام و اندیشه اسلامی اگر مرگی هم در این راه برسد را شهادت می داند، پس نباید ترسید، نام شهدایی مثل شهید صیاد شیرازی و مطهری و چمران از بین نخواهد رفت چون تفکر آنها ارزشمند بود.

,

وی خطاب به برخی مسئولان اظهار داشت: انقلاب اسلامی تفکرش بر این نیست که در مقابل دشمنان سازشکاری در پیش بگیرید، در آرمانهای انقلاب ما در هرجای عالم که مظلوم وجود دارد باید برای او فریاد بزنیم و به یاری او بشتابیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین خدری تصریح کرد: امروز باید در برابر تفکری که سند ننگین 2030 را امضاء کرد و به اجرا گذاشته بود بایستیم، حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در تاریخ ماندگار شد، این یک هشدار به همه دشمنان ما بود، این موشک ها هدفشان آن نفوذیی های بود که می خواهند این انقلاب را از مسیر خود منحرف کنند، لذا همه ما باید در مسیر اسلام ناب قدم برداریم.

,

مولوی دوست محمد درواخ امام جمعه اهل سنت شهرستان زهک در این خصوص بیان کرد:  قرآن کریم می فرماید تا می توانید خودتان را مجهز به سلاح های پیشرفته کنید تا دشمنان شما از شما بترسند و جرأت حمله کردن به شما را نداشته باشند، ما در راه تجهیز کردن خود نباید از دشمنان اجازه بگیریم، توطئه های دشمنان ما مثل داعش و غیره نمی تواند خللی در عزم و اراده مردم ما ایجاد کند.

,

 

,

راهپیمایی روز جهانی قدس مایه ناامیدی دنیای استکبار است

, راهپیمایی روز جهانی قدس مایه ناامیدی دنیای استکبار است,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر گفت: حضور مردم در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دشمن شکن و مایه نا امیدی دنیای استکبار خواهد بود.

,

حجت الاسلام نوروز علی قربانی در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: اسرائیل و دشمنان می‌خواستند تا مسئله قدس فراموش شود اما به ابتکار حضرت امام خمینی (ره)، مسئله قدس به مسئله جهانی تبدیل شد.

,

وی افزود: با تجاوز صهیونیست ها، بیش از نیم قرن است که حق مسلم مردم فلسطین ضایع شده است اما مدعیان حقوق بشر به جای دفاع از حقوق این مردم مظلوم، از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.

,

حجت الاسلام قربانی با اشاره به اینکه آزادی قدس شریف و حمایت از مردم بی دفاع فلسطین یکی از اصول مکتب انقلاب اسلامی است تصریح کرد: مسلمانان جهان نسبت به مسئله فلسطین احساس مسئولیت کرده و روز قدس را که ابتکار امام راحل بود تبدیل به نماد حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار و نفرت از رژیم کودک‌کش اسرائیل کرده‌اند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایرانشهر همچنین با تقدیر از اقدام موشکی سپاه در حمله به گروهک داعش ادامه داد: همه شواهد نشان می‌دهد که طبق فرمایش مقام معظم رهبری، چند سال آینده اثری از اسرائیل نخواهد بود.

,

 

,

داعش، آل سعود و صهیونیست ابزار آمریکا برای مبارزه با اسلام هستند

, داعش، آل سعود و صهیونیست ابزار آمریکا برای مبارزه با اسلام هستند,

مدرس حوزه علمیه قم به عنوان سخنران محوری مراسم در شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: قدس سال‌ها است که در اسارت رژیم صهیونیستی قرار دارد و آزادسازی آنان وظیفه مسلمین جهان است

,

آیت الله مصطفی ابراهیمی حضور مردم در این صحنه را نشانه وحدت و حمایت از ولایت و رهبری دانست و گفت: حضور در این صحنه مصداق بارزی از یکپارچگی مسلمانان در مقابل جهان کفر و ستمگر است که باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشت.

,

وی تاکید کرد: امسال روز جهانی حمایت از قدس در شرایطی برگزار می‌شود که مدافعان حرم در سوریه و عراق به هم پیوستند و راه آزادی قدس را فراهم می‌کنند و همانطور که امام خمینی(ره) می‌فرمود راه قدس از کربلا  می‌گذرد پایان استراتژیک آزادی قدس و رسیدگی به مرزهای رژیم اشغالی قدس از طریق پیروزی بر داعش در حال فراهم شدن است.

,

 آیت الله ابراهیمی ادامه داد: متاسفانه در شرایطی که امت اسلامی بر اسلام‌گرایی، آمریکاستیزی، مقابله با رژیم صهیونیستی و وحدت درونی تاکید دارند حکام دست نشانده منطقه و در راس آنها آل‌سعود به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی می‌پردازند و مستعد استراتژیک صهیونیستی شدند در حقیقت روز قدس روز مقابله با این راهبردهای خائنانه علیه امت اسلامی است.

,

 

,

قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است

, قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است,

فرماندار ایرانشهر گفت: در روزی که همه افکار عمومی جهان متوجه آن است؛ همه در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنیم.

,

نبی بخش داودی در گفت و گو با خبرنگار پهره با بیان اینکه بیت المقدس متعلق به همه مسلمانان است گفت: فلسطین آزاده بیش از 6 دهه در چنگ رژیم صهیونیست غاصب اسیر است و همه آزادی خواهان تا پیروزی نهایی از آن حمایت می کنیم.

,

وی افزود: شرکت در راهپیمایی روز قدس همبستگی، وحدت و انسجام مسلمانان را در حمایت از آرمان های فلسطین اشغالی به جهانیان نشان داد.

,

داودی با اشاره به این که راهپیمایی روز جهانی قدس یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی است تصریح کرد: امسال راهپیمایی این روز در شهرستان ایرانشهر همزمان با سراسر کشور نسبت به سالهای قبل با شکوه تر برگزار  شد.

,

فرماندار ایرانشهر ادامه داد: با توجه به حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها در دیر‌الزور سوریه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال حمایت از برنامه‌های  دفاعی و امنیتی کشور بود از همین رو  فریادهای اعتراض‌آمیز دنیای اسلام علیه صهیونیسم بین‌المللی لرزه بر اندام اشغالگران قدس انداخته و می‌اندازد و سرنوشت این رژیم منحوس رو به افول است.

,

یاری ملت رنجدیده فلسطین وظیفه شرعی و انسانیست

,

حجه السلام والمسلمین ابراهیم غلامی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: ایران اسلامی به رهبری امام راحل(ره) به پیروی از پیامبر اکرم(ص) که می فرماید: کسی که ندای مظلومی را بشنود و به یاری او نشتابد او از من واز اسلام نیست، لبیک گفته وبامشخص کردن یک روز در سال حمایت خود را از ملت رنج دیده فلسطین اعلام می دارند.

,

وی افزود: روز قدس فریاد مستضعفین جهان  بر سر مستکبرین است، روزی که ابتدا توسط مسلمانان گرامی داشته شد ولی هم اکنون همه آزادیخواهان جهان در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین به پا خواسته و بر علیه رژیم سفاک اسرائیل شعار مرگ سر می دهند.

,

حجه السلام غلامی گروه تروریستی داعش را از یک قماش خواند و بیان کرد: ماهیت صهیونیستی تکفیری ها برای همه مشخص شده است  آنها  به دروغ خود را به اسلام نسب می دهند فتوا صادر می کنند که روز قدس حرام است و هر کسی برود مجاب به کشته شدن است.

,

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت چابهار خاطرنشان کرد: امروز همه باهم در تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز قدس شرکت کردیم و فریاد استکبارستیزی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سایر مظلومان جهان را رساتر از هر زمان دیگر به گوش اسرائیل و دیگر دشمنان جهان اسلام‌ رساندیم.

,

روز قدس روز همبستگی و همدردی با مردم فلسطین است

, روز قدس روز همبستگی و همدردی با مردم فلسطین است,

امام جمعه اهل سنت چابهار گفت: روز قدس روز فریاد مظلومیت و دادخواهی مردم ستمدیده فلسطین و روز همدردی و همبستگی با آنها است.

,

مولوی ترنج زر در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به هوشیاری امام راحل در نامیدن روزی در تقویم کشورهای مسلمان به نام روز قدس اظهار کرد: پس از گذشت سال ها، شاهد شهرت جهانی روز قدس و در نوردیدن مرزها و در اعماق دل و جان ملت های اسلامی، نفوذ کرده است و اینروز روز رسوایی رژیم صهیونیستی است.

,

وی افزود: روزی که با هوشیاری معمار کبیر انقلاب مسئله فلسطین را که با توطئه غرب و صهیونسم رو به فراموشی سپرده می شد و کشورهای عرب منطقه به آن تمکین کرده بودند را زنده کرد وبا نامیدن روز قدس در تقویم اسلامی این روز را برای همیشه تاریخ زنده نگاه داشت.

,

مولوی اهل سنت چابهار بیان کرد: روز قدس، روز انتخاب و همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین است.

,

مولوی ترنج زر اذعان کرد: اینبار هم همه در کنار هم با حضور پر رنگ خود در روز راهپیمایی، حمایت خود را از فسلطین اعلام و فریاد مرگ بر صهیونیست، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس را رسا تر از همیشه سر میدهیم.

,

وی خاطرنشان کرد: ما باید در این روز با حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و با همت همه مسلمین قدس را نجات دهیم چراکه مدعیان حقوق بشر امروز در برابر جنایات که تمام دنیا شاهد آن هستند، سکوت کرده اند.

,

مولوی ترنج زر گفت: راهپیمایی ما در روز جهانی قدس و شعار برعلیه رژیم صهیونیستی، چهره جنایت کارانه اسرائیل غاصب را در انظار جهانیان آشکار می سازد.

,

صهیونیسم با ایجاد داعش در صدد فراموشی مسئله فلسطین است

, صهیونیسم با ایجاد داعش در صدد فراموشی مسئله فلسطین است,

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) گفت: صهیونیسم جهانی با ایجاد داعش در صدد فراموشی جهان اسلام در خصوص مسئله فلسطین است

,

حجت السلام والمسلمین برومند رازیانی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اهمیت روز قدس در جامعه اسلامی اظهار کرد: روز قدس نماد وحدت جامعه اسلامی است و روزی که تمام جهان اسلام خودش را در مقابل جبهه کفر نشان می دهد و امیدواریم روزی برسد که امت اسلامی  و مردم در همه عالم در پرتوی وحدت و اسلام ناب بتوانند ریشه کفر و ظلم جهانی را بخشکانند.

,

وی بیان کرد: امروزه متاسفانه بعضی از کشورهای منطقه بجای همگرایی با امت محمد (ص) و جامعه اسلامی عملا در صف رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند و همانند آنها مسلمان کشی و کودک کشی می کنند.

,

حجت السلام رازیانی افزود: رژیم آل سعود دست به کشتار مردم، زنان و کودکان یمنی می زند و دچاراشتباه راهبردی شده است و همان جنایات رژیم اسرائیل که در غزه کودکان وزنان و را بمباران می کند و قتل عام می کند و افراد بیگناه را می کشد انجام می دهد.

,

وی ادامه داد: امیدواریم همانطوری که مقام معظم رهبر فرمودند روزی دماغ آل سعود به خاطر این اشتباه همانند رژیم صهیونیستی به خاک مالیده خواهد شد یقین داشته باشید دماغ رژیم آل سعود و حاکمان آن با این جنایاتی که انجام داده اند به خاک مالیده خواهد شد.

,

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) گفت: داعش زائییده تفکر جنایت آمیز استکبار و انگلیس تفرقه بینداز است تا مسلمین را از یکدیگر جدا و بر زمین سیطره داشته باشند.

,

حجت السلام رازیانی خاطرنشان کرد: همانطورکه حضرت امام (ره) فرمودند روز قدس روز اسلام است روزی که در عصر ما اگر قرار باشد اسلام ناب مستقر بشود در جامعه اسلامی و اسلام ناب به مردم و مسلمین جهان معرفی بشود یکی از آنها روز قدس است.

,

روز قدس روز توقف زیاده خواهی صهیونیسم جهانی است

, روز قدس روز توقف زیاده خواهی صهیونیسم جهانی است,

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار گفت: روز قدس استکبارستیزی برعلیه رژیم غاصب صهیونیستی است و همه‌ی ملت‌های آزادی‌خواه در چنین روزی به خیابان‌ها می‌آیند و اعلام انزجار خود را نسبت به این رژیم اعلام می‌کنند.

,

علی داورنیا در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به روز قدس که روز مبارزه با ظلم و ستم است، اظهار کرد: در روز قدس حرکتی ایجاد می شود که محکومیت ظلم و ستم محور آن است و در حقیقت با حضور یکپارچه مردم و ایجاد تجلی زیبایی از وحدت در جهان اسلام این جنایات محکوم می شوند.

,

وی افزود: مردم سیستان و بلوچستان و شهرستان چابهار بار دیگر با شرکت خود در راهپیمای عظیم وسراسری روز قدس، این ظلم و ستم کشورهای ظالم بخصوص اسرائیل  که چند دهه ظلم می کند را محکوم می کنند.

,

داورنیا ضمن آرزوی ایجاد صلح ودوستی در عالم بیان کرد: امیدواریم  به روزی برسیم که دیگر ظلم وستمی در کره خاکی صورت نپذیرد و کسی جرأت ظلم و ستم را نداشته باشد.

,

وی ادامه داد: ظلم عربستان که داعیه دار اسلام و کلید دار حرمین شریفین است قابل قبول نیست، عربستانی که این حرکت و ظلم آنها محکوم به فنا است و پایه های آن متزلزل و رو به فنا خواهد برد این را تاریخ ثابت کرده است.

,

رئیس بنیاد شهید با تاکید براینکه  ظلم دوام و بقائی  ندارد خاطرنشان کرد: ظلم در هر مقامی که باشد رو به فنا است و اینروز روز حمایت از فلسطین و سرزمینی ست که مورد بی حرمتی و ظلم قرار گرفته است.

,

 

,

حضور میلیونی مسلمانان در روز قدس لرزه به حکومت فاسد صهیونیستی خواهد انداخت

, حضور میلیونی مسلمانان در روز قدس لرزه به حکومت فاسد صهیونیستی خواهد انداخت,

مولوی سید محمد درتکیده گفت: حضور میلیونی مسلمانان در روز قدس و زنده نگه داشتن یاد فلسطینیان لرزه به حکومت فاسد صهیونیستی خواهد انداخت.

,

مولوی درتکیده با تاکید بر شرکت آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: حضور گسترده مردم مسلمان ایران اسلامی در کنار همه امت مسلمان در راهپیمایی روز قدس همانند ترکشی آتشین خواهد بود که بر قلب دشمنان اسلام فرو خواهد رفت و موجب یاس و ناامیدی آنان شده و برای ملت مظلوم فلسطین روزنه ی امیدی خواهد بود.

,

نویسنده چابهاری با تاکید بر حق فلسطینیان برای بازگشت به سرزمین اصلی خود اظهار کرد: ملت فهیم و بیدار ایران همواره در کنار فلسطین و آرمانهای این کشور مسلمان بوده اند و  با ادامه حمایت خود از انتفاضه فلسطین همواره از حق ابدی آنان مبنی بر بازگشت به سرزمین هایشان دفاع خواهد کرد.

,

 مولوی اهل سنت شرکت در راهپیمایی روز قدس در حمایت از انتفاضه فلسطین  را یک وظیفه شرعی دانست و تاکید کرد: باید همه ما مسلمانان شرکت در راهپیمایی را به عنوان یک وظیفه شرعی و تکلیف الهی و انسانی  بدانیم و کوتاهی در این زمینه گناهی نابخشودنی است.

,

نویسنده اهل قلم چابهار بیان کرد: روز قدس فرصتی است تا مقاصد شوم دشمنان تبیین شوند و همه متوجه شوند که خطر اصلی کجاست و همه سرکوب ها به چه علت است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد : مردم مسلمان بیش از بیش با شرکت در راهپیمایی روز قدس و زنده نگه داشتن یاد فلسطینیان و شعار مرگ بر صهیونیسم لرزه بر اندام آن گرگ صفتان خواهند انداخت.

,

روز قدس، روز اتحاد و انسجام امت اسلامی در برابر استکبار جهانی است

,

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 288 مستقل زرهی شهرستان خاش در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما بیان اینکه روز قدس، روز اتحاد و انسجام امت اسلامی در برابر استکبار جهانی است، اظهار کرد: راهپیمایی دشمن شکن روز قدس نشان از وحدت و اتحاد جامعه اسلام در برابر گروه های تکفیری و حمایت از بیداری و هوشیاری مردم در آزادی و حمایت از بیت المقدس دارد.

,

حجت الاسلام جواد رحمانی گفت: روز بزرگ قدس، آخرین جمعه ماه پر خیر و برکت رمضان است و این روز تنها مختص فلسطین نیست بلکه روز اسلام است.

,

 

,

اسرائیل همواره می خواهد بین اهل تشیع و تسنن اختلاف و جدایی ایجاد کند

, اسرائیل همواره می خواهد بین اهل تشیع و تسنن اختلاف و جدایی ایجاد کند,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در ادامه این راهپیمایی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بیان اینکه اسرائیل همواره می خواهد بین اهل تشیع و تسنن اختلاف و جدایی ایجاد کند، اظهار کرد: دشمنان نظام با توطئه و ترفندهای شوم خود می خواهند نظام مقدس جمهوری اسلامی را دو قطبی کنند تا به اهداف پلید خود دست پیدا کنند اما با هوشیاری و بیداری ملت ایران هرگز دشمنان به هدف خود دست پیدا نمی کنند.

,

منصور ایرندگانی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت خود هرگز فریب رژیم جعلی اسرائیل را نخواهند خورد، گفت: وحدت و اتحاد جهان اسلام صرفاً شعار نیست بلکه با عمل تحقق پیدا می کند.

,

 

,

بر همه مسلمانان واجب است از بیت المقدس و مسلمانان حمایت کنند

, بر همه مسلمانان واجب است از بیت المقدس و مسلمانان حمایت کنند,

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان خاش نیز در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بیان اینکه بر همه مسلمانان واجب است از بیت المقدس و مسلمانان حمایت کنند، گفت: راهپیمایی عظیم و مردمی روز قدس امسال برای افشای ماهیت رژیم منحوس و جعلی اسرائیل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود.

,

امان الله طوقی بیان کرد: روز قدس، روز کوتاه کردن دست غاصبان و اسرائیل و آل سعود از دنیا است و این راهپیمایی در حقیقت مبارزه با اسرائیل و دفاع از حقوق ملت بی گناه و بی دفاع فلسطین است.

,

 

,

هدف از حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم بی گناه فلسطین است

, هدف از حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم بی گناه فلسطین است,

رئیس شورای شهر خاش نیز در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بیان اینکه هدف از حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم بی گناه فلسطین است، گفت: باید با حضور خود به دشمنان ثابت کنیم که ما همیشه در صحنه هستیم و از مظلومان جهان دفاع و پشتیبانی می کنیم.

,

یارمحمد شهنوازی با بیان اینکه روز قدس روز حکومت اسلامی است، اظهار کرد: باید بیرق ایران اسلامی در همه کشور برافشته شود.

,

 

,

روز قدس، یادگار امام راحل در تبیین روح استکبار ستیزی و مقاومت ملت مظلوم است

, روز قدس، یادگار امام راحل در تبیین روح استکبار ستیزی و مقاومت ملت مظلوم است,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش نیز در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بیان اینکه روز قدس، یادگار امام خمینی(ره) در تبیین روح استکبار ستیزی و مقاومت ملت مظلوم است، گفت: روز قدس، روزی است که لازم است همه ملت های مستضعف اعلام وجود کنند و در برابر استکبار جهانی و ایادی آنان قیام و ایستادگی کنند.

,

سرهنگ حسن فضلی با بیان اینکه روز قدس با درایت و دور اندیشی امام راحل جهت همبستگی جهان اسلام با مردم مظلوم فلسطین نامگذاری شده است، تصریح کرد: روز قدس هرگز نباید فراموش شود چرا که روز اسلام است و بر همگان تکلیف شرعی است در این روز از مردم بی دفاع فلسطین حمایت کنند.

,

 

,

فعالیت گروه های تکفیری در منطقه محصول سیاست های استعمار و رژیم صهونیست است

, فعالیت گروه های تکفیری در منطقه محصول سیاست های استعمار و رژیم صهونیست است,

معاون شهرداری خاش نیز در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بیان اینکه فعالیت گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه   نتیجه و محصول سیاست های استعمار و رژیم صهونیست است، گفت: باید روز جهانی قدس را حفظ کنیم و اگر نمی توانیم عملاً از مردم فلسطین حمایت کنیم حداقل حمایت لفظی و قلبی خود را دریغ نکنیم.

,

عبدالوحید هاشمزهی با بیان اینکه امام راحل با طرح روز قدس سبب بیداری جهان اسلام شد، اظهار کرد: موضوع فلسطین و قدس شریف پیوندی ناگسستنی با حقیقت تاریخ و حقوق اساسی انسان ها دارد و باید در مقابل رژیم صهیونیستی با یکدیگر وحدت داشته باشیم و تا نابودی این رژیم دست از تلاش برنداریم.

,

یهود و اسرائیل ؛ بدترین دشمنان دین اسلام

, یهود و اسرائیل ؛ بدترین دشمنان دین اسلام,

مولوی یارمحمد براهویی امام جمعه اهل سنت شهرستان هیرمند در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امروز مردم شهرستان هیرمند مانند تمام مردم جهان با زبان روزه در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند تا حمایت خود را از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین نشان دهند.

,

وی افزود: اسرائیل با حمایت از آمریکا و گروهک های تکفیری مانند داعش در حال ضربه زدن به اسلام و خشن نشان دادن چهره اسلام ناب محمدی است.

,

امام جمعه اهل سنت شهرستان هیرمند تصریح کرد: اسرائیل  دشمن اصلی مسلمانان جهان است و یهود بدترین دشمن دین اسلام می باشد.

,

مولوی یارمحمد بیان داشت: مردم با زبان روزه در این گرما حضور یافتند و برای سرنگونی و محو شدن آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها از صفحه روزگار با مشت های گره کرده هر چه فریاد داشتند بر سر آنها کشیدند.

,

وی اظهار داشت: مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین چندین سال است که تحت اشغال رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی هستند،انشاالله که با یاری خداوند متعال و با حمایت های مردم  جهان به زودی شاهد آزادی این امت رنج دیده خواهیم بود.

,

 

,

ملت ایران، مرد مظلوم فلسطین را تنها نمی گذراند

, ملت ایران، مرد مظلوم فلسطین را تنها نمی گذراند,

فرماندار زابل عنوان کرد: ملت ایران تا آزادی کامل قدس، مردم مظلوم فلسطین را تنها نمی گذارند چرا که قدس پاره تن اسلام است.

,

هوشنگ ناظری به خبرنگار اوشیدا گفت: مزدوران اسرائیلی با قلدری و حمایت همه جانبه آمریکا و سایر مستکبران جهان کشور فسلطین غصب کرده و با کشتار بی رحمانه و راندن مظلوم آن، خود را مالک آن می دانند.

,

وی تصریح کرد: اگر مسلمانان با یکدیگر متحد شوند به راحتی اسرائیل را می توانند نابود کنند اما متاسفانه کشورهای عربی در حاشیه به سر می برند و فراموش کرده اند که هم دینان آن ها که عرب هم هستند در چه وضعیت بغرنجی به سر می برند و دلارهای فراوانی را به جای نجات فلسطین به اسرائیل و آمریکا به بهانه خرید تسلیحات روانه می کنند.

,

ناظری خاطرنشان کرد: امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب چه نیکو این روز را روز جهانی قدس نانیده تا ملت ایران و سایر مسلمانان آزادیخواه جهان در این روز اتحاد و انسجام خود را به نمایش گذارند.

,

فرماندار زابل تاکید کرد: حضور پرشور و حماسی ملت ایران و سایر مسلمانان جهان در روز جهانی قدس نشان از اهمیت این موضوع در جهان دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه