اخبار داغ

خباز در گفتگو با مرآت:

خیانت سران عرب عامل تاخیر در نابودی رژیم صهیونیستی است/ اسرائیل غده سرطانی در مسیر بشریت است

خیانت سران عرب عامل تاخیر در نابودی رژیم صهیونیستی است/ اسرائیل غده سرطانی در مسیر بشریت است
استاندار سمنان با بیان اینکه اسرائیل غده سرطانی در مسیر بشریت است، گفت: خیانت سران اعراب عامل تاخیر در نابودی ررژیم صهیونیستی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا خباز استاندار سمنان در حاشیه راهپیمایی روز قدس در سمنان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مرآت با اشاره به اینکه  روز قدس یادگار حضرت امام(ره) است، گفت:  روزی که امام راحل(ره) این پیشنهاد زیبنده را دادند شاید در آن زمان این روز در ایران اتفاق افتاد اما امروز جنبه بین المللی پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

استاندار سمنان در ادامه افزود: روز قدس حتی در انگلیس که خود مرکز ساخت اسرائیل در 70 سال پیش بوده است، یک هفته جلوتر برگزار شده است.

,

وی تصریح کرد:هرچه بر عمر روز قدس می گذرد جمعیت بیشتری در دنیا به این مجموعه می پیوندند.

,

خباز با بیان اینکه روز قدس از محدوده ایران، خاورمیانه و آسیا خارج شده است گفت: امروزه نه تنها مسلمانان بلکه خود یهودی ها نیز علیه صهیونیست ها موضع می گیرند.

,

استاندار سمنان با اشاره به روشن شدن خباثت رژیم نامشروع صهیونیستی بر همگان اظهار کرد:  گویا جهانیان به این نتیجه رسیده اند که تا وقتی این نطفه نامشروع  در دنیا وجود داشته باشد همیشه درگیری، جنگ و خونریزی در منطقه وجود خواهد داشت.

,

وی با تاکید براینکه اسرائیل غده سرطانی در مسیر تعالی بشریت است، گفت: اسرائیل سد راه تعالی انسانیت است که باید با اتحاد مسلمانان و تاسی از حضرت امام(ره)  این غده سرطانی از سر راه مسیر انسانیت برداشته شود.

,

نماینده دولت در استان سمنان با بیان اینکه نابودی اسرائیل وعده الهی است، افزود: علت تاخیر در نابودی رژیم صهیونیستی خیانت سران عرب منطقه است.

,

خباز همچنین تصریح کرد: اگر سران عرب به  مسلمانان و مردم خودشان خیانت نمی کردند تا به حال اسرائیل وجود نداشت.

,

استاندار سمنان با یادآوری بشارت الهی برای نابودی ظلم و جور از عالم خاطرنشان کرد: روزی رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد و با نابودی این غده سرطانی عدالت جهان را فرا خواهد گرفت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه