اخبار داغ

بعد از دعوت جریان جهاد اسلامی به مشارکت در بزرگداشت روز جهانی قدس؛

ده ها هزار فلسطینی برای ادای نماز آخرین جمعه ماه رمضان روانه مسجد الاقصی شدند

ده ها هزار فلسطینی برای ادای نماز آخرین جمعه ماه رمضان روانه مسجد الاقصی شدند
ده ها هزار فلسطینی از استان های کرانه باختری، نوار غزه، قدس و دیگر سرزمین های اشغالی فلسطین برای ادای فریضه نماز آخرین جمعه ماه رمضان در مسجد الاقصی روانه شهر قدس شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛  پایگاه "فلسطین الیوم" نوشت: ده ها هزار فلسطینی از استان های کرانه باختری، نوار غزه، قدس و دیگر سرزمین های اشغالی فلسطین برای ادای فریضه نماز آخرین جمعه ماه رمضان در مسجد الاقصی روانه شهر قدس شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛  ,

این در حالی است که از ساعات اولیه صبح امروز رژیم اشغالگر قدس صدها نظامی را در قدس و کوچه ها و راه های منتهی به شهر قدیم منتشر و اقدامات نظامی سختگیرانه ای را در ایست های بازرسی اسرائیلی برای رسیدن به قدس اتخاذ کرده است.

,

رژیم اشغالگر قدس تصمیم گرفت، به مردانی که بیش از 40 سال بدون مجوز، همگی زنان و کودکان زیر 12 سال اجازه ورود دهد. مردان 12 تا 40 سال نیز حق ورود به قدس را ندارند.

,

لازم به ذکر است، جریان جهاد اسلامی در فلسطین از مردم برای مشارکت در بزرگداشت روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه رمضان دعوت کرد تا با صدای یکپارچه و وحدت خود از آزاد سازی قدس حمایت و با نقشه های دشمنان امت فلسطین، قدس و مسجد الاقصی مقابله کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه