اخبار داغ

فرمانده نیروی دریایی سپاه ؛

همه استکبار به دنبال جعل حکومتی اسلامی است/ در دریا فقط آمریکایی ها را می بینیم/ حتی یک روز از افزایش توان دفاعی غافل نشده ایم

همه استکبار به دنبال جعل حکومتی اسلامی است/ در دریا فقط آمریکایی ها را می بینیم/ حتی یک روز از افزایش توان دفاعی غافل نشده ایم
فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: فدوی ضمن بیان اینکه باید مراقب باشیم که کشورهای حقیر را برای جمهوری اسلامی ایران بزرگ نکنیم، افزود: ما در دریا فقط آمریکایی ها را می بینیم و هیچ کشوری از همسایه های ما در دریا نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: دریادار پاسدار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه سخنران راهپیمایی روز قدس شهرستان ورامین در بین راهپیمایی کنندگان گفت: صدها سال طول کشید و از اسلام گذشت تا مردی خدایی بیاید و همان چه که پیامبر خدا آورده بود را بگوید و به دنبال چیزهایی باشد که ائمه نیز به دنبال آن بوده اند و مردم نیز به دنبال آن بروند تا بتوانند به یاری خدا این انقلاب را به صاحب الزمان(عج) برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطرنشان کرد: کلام امام خمینی(ره) در بسیاری از مواقع محقق شد و به یاری خدا این وعده نیز محقق خواهد شد

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: همه چیز باید حاضر باشد تا وعده خداوند بزرگ محقق شود که یکی از آنها مبارزه با یک جعل حکومتی است که همه ظلم و استکبار به هم جمع شده‌اند و حکومتی را با شرارت و قتل و غارت و دزدی تمام ظلمی را در مردم اسلامی جمع شود تا بتواند مبنی استکبار جهانی را جعل کند.

,

دریادار فدوی تصریح کرد: در ۴۰ سال گذشته هیچ وقت استکبار دست از این نظام برنداشته‌اند تا جایی که با تمام حواس خود به بررسی انقلاب اسلامی پرداخته و می پردازند.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: ماهیت این دعوا بر سر دنیا و نفت و سیاست و دیگر مسائل نیست بلکه ماهیت این دعوا ماهیت حق و باطلی است و اگر این دعوا رخ داد امکان ندارد که این دعوا تمام شود.

,

وی ضمن بیان اینکه در وضعیتی هستیم که دشمنان نظام اسلامی و آمریکایی‌ها نگران هستند که از طرف ایران چه اقدامی علیه آنها می خواهد به وجود آید، گفت: ما روند و اقدام دفاع را به خوبی پشت سر گذاشته ایم تا جایی که تمام استکبار جهانی هشت سال با ما مقابله کردند ولی باز هم نتوانستند به پیروزی برسند و این مطلب برای آنها ثابت شد.

,

دریادار فدوی تصریح کرد: حضرت علی(ع) فرموده اند که عاقل کسی است که بیرون از خانه با دشمن بجنگند و امروز نیز شاهد هستیم که نیروهای ما در خانه دشمن با آنها مبارزه می کنند.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در مرحله بازدارندگی نیز توانسته است به خوبی وارد صحنه شود تا جایی که اگر دشمنان نظام جنگی را علیه نظام آغاز کنند ضرر بیشتری نسبت به نفع آن جنگ خواهند برد.

,

وی بیان کرد: وقتی که ماهیت این دعوا بین حق و باطل است به این معنی است که اگر دشمن بتواند تا شب ما را نابود کند مطمئناً این را به فردا موکول نمی کند و دلیل این نتوانستن نیز این است که برایند نظام و مردم ما در راهی بوده است که خداوند بر گردن ما گذاشته و همه آنها انجام شده است.

,

دریادار فدوی پس از بیان اینکه خدوند وعده داده است که من با طرف حق هستم، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام صحنه‌ها به خصوص صحنه حمایت از مظلومین حضور بسیار پرشکوهی حضور پیدا می کند.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: شهدایی که امروز ما آنها را در سراسر کشور می بینیم به برکت خون شهدا و پیروی مردم از اسلام ناب محمدی(ص) بوده است.

,

وی افزود: مردم ما در طول سال‌های طولانی با تیغ محک خورده اند که خطه پرافتخار ورامین و پیشوا همانگونه که در گذشته آن افتخارات را داشته اند، اکنون نیز شهدای مدافع حرم که در این خطه وجود دارند بسیار زیاد هستند.

,

دریادار فدوی اظهار داشت: روند به سمتی پیش رفت که فقط مسلمان انقلابی نبود که به وظیفه خود و شروطی که خداوند برای تحقق وعده خود عمل کرده است بلکه می بینیم امت اسلامی است که به تکالیف خود عمل می کنند تا جایی که هم از ایران شهید داریم و هم اینکه از کشورهای دیگر مانند سوریه، لبنان، افغانستان و دیگر کشورها شهید داریم.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: وقتی که خداوند متعال طرف حق و سمت ما باشد ترسی نیست زیرا قدرت طرف مقابل با تمام قدرتشان با قدرت خداوند قابل مقایسه نیستند.

,

وی ضمن بیان اینکه مهم این است که با زبان و عمل خود به دستورات خداوند متعال پایبند باشیم که تعداد کثیر شهدا نشان دهنده این مسئله است، افزود: در همه زمان ها پیروزی با جبهه حق بوده است.

,

دریادار فدوی اظهار داشت: قدر استکبار بعد از پیروزی بسیار گسترده بعد از جنگ تحمیلی نتوانست علیه جمهوری اسلامی ایران حمله ای کرده و اقدامی داشته باشد و جرات این کار را نیز نداشت.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: علاوه بر اینکه حجمه رسانه ای با دشمنان است باز هم همیشه از از جبهه حق شکست خورده اند تا جایی که دشمنان ما باید عامل بازدارندگی را برای خود حفظ کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: تکلیف ما این است که اقداماتی را انجام دهیم و این شرط برای وعده خداوند است تا در نتیجه بتوانیم حیات طیبه که خداوند دستور داده است را اجرایی کنیم.

,

دریادار فدوی ضمن بیان اینکه بنیان انقلاب اسلامی به گونه ای بوده است که حتی یک روز استکبار جهانی نمی توانند آن را تحمل کند، گفت: هزینه بودجه نظامی یک سال آمریکا به اندازه فروش ۳۰ سال نفت ما است.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: اگر بتواند به هر نحوی خود را به قدرت لایزال الهی متصل کند هیچکس دیگر نمی تواند با آن مقابله کنند که امروز نیز اینگونه است.

,

وی خاطر نشان کرد: دشمنان ما چیزهایی را نمی فهمند در غیر اینصورت دست از دشمنی با ما برمیداشتند که از جمله این چیزها شهادت، مبارزه با دشمن و دیگر مسائل است.

,

دریادار فدوی افزود: میزانی که از قدرت موشکی، دریایی و دیگر قدرت های ما در رسانه ها اعلام می شود غیر قابل قیاس با چیزی است که دشمنان ما نمی دانند و زمانی خواهند فهمید که ما از آنها استفاده خواهیم کرد.

,

وی تصریح کرد: از ابتدای شکل گیری حکومت ظالم مبانی بر این قرار گرفت که آمریکا برای رسیدن به اهداف خود باید از طریق دریا اقدامات خود را انجام دهد به همین دلیل آمریکایی ها تمام نیرو و قوای خود را بر پایه دریا استوار کرده و روی ناوهای خود قرار داده است.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: اگر بتوان این نیوری نظامی دریا پایه را در موضع شکست و دفاع قرار داد، آن زمان است که آمریکا مطمئن می شود که نمی تواند اقدامی انجام دهد.

,

دریادار فدوی خاطرنشان کرد: در یک و نیم سال آخر جنگ تحمیلی نیروی دریایی آمریکا ضربه ای از ایران خورده است و خودشان نیز بر این مسئله اعتراف می کنند .

,

وی تصریح کرد: نقطه عطف بسیار ویژه در اسلام و شیعه است که باید توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشیم که آن نیز این است که مسلمان و شیعه امام دارد و هر جایی که بر این مسئله کم کاری کرده ایم شکست خورده ایم.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه پس از بیان اینکه اگر به این مسئله اهتمام داشته باشیم و به آن عمل کنیم همانگونه که امام خمینی گفت، به ما آسیب نمی رسد، گفت: آمریکایی ها امروز مراقبترین کشور هستند تا تیری به سمت کشور ما شلیک نشود زیرا اگر اینگونه شد می فهمند که آنها باید مرد این میدان باید باشند نه آن کشورهایی که به اندازه ورامین هم جمعیت ندارند.

,

فدوی ضمن بیان اینکه باید مراقب باشیم که کشورهای حقیر را برای جمهوری اسلامی ایران بزرگ نکنیم، افزود: ما در دریا فقط آمریکایی ها را می بینیم و هیچ کشوری از همسایه های ما در دریا نیستند.

, ما در دریا فقط آمریکایی ها را می بینیم و هیچ کشوری از همسایه های ما در دریا نیستند.,

وی خاطر نشان کرد: در طی ۲۴ ساعت ۹۷ فروند در آبهای منطقه اسلامی و کشور امنیت را تامین کرده اند و دشمن نیز می داند و به همین دلیل نیز مراقبت می کند.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن بیان اینکه قدرت موشکی ما قدرت غیر قابل قیاس با چیزی که است که در آن ورود کرده ایم، گفت: حتی یک روز را برای افزایش توان نظامی خود از دست نداده ایم و تلاش شبانه روزی در این خصوص صورت گرفته است.

,

فدوی اظهار داشت: به این توان دست یافته ایم که موشک‌های دریایی به وجود آورده ایم که برد بلندی دارند و وقتی اینگونه شد دل های آرام برای مردم ما به ارمغان می آید.

,

وی خاطرنشان کرد: بیش از دو سال است که در یمن درگیر شده اند ولی نتوانسته اند که به اهداف خود برسند تا جایی که چندین کشتی آنها در باب المندب توسط مردم یمن نابود شده است که اجازه انتشار اخبار آن داده نمی شود.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان گفت: در آمار و ارقام یمن یکی از ضعیف ترین کشورهای جهان است ولی این مردم وقتی روند انقلاب اسلامی به خودشان می گیرند به گونه ای عمل می کنند که در مرکز انقلاب اسلامی عمل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه