اخبار داغ

در راهپیمایی مردم استان قزوین صورت گرفت؛

"مرگ بر آل سعود" تکمیل کننده سیلی محکم سپاه به داعش/ ای کاش روز قدس، روز حضور انقلابی دولت‌ها بود نه ملت‌ها

"مرگ بر آل سعود" تکمیل کننده سیلی محکم سپاه به داعش/ ای کاش روز قدس، روز حضور انقلابی دولت‌ها بود نه ملت‌ها
گرما و روزه‌داری نیز بهانه‌ای نشد تا مردم امروز مردم استان قزوین در منازل خود بمانند و از حضور در راهپیمایی و اعلام حمایت از مظلومان فلسطینی صرفنظر کنند؛ مردم نشان دادند بار دیگر موضوع فلسطین مسئله اول مسلمین جهان است و تنها راه حل فلسطین همچنان مقاومت و مبارزه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ مردم استان قزوین در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با عزمی راسخ با حضور در شهرها و روستاهای استان قزوین با لبیک به ندای امام راحل و مقام معظم رهبری با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار و ظالمان نشان دادند بار دیگر موضوع فلسطین مسئله اول مسلمین جهان است و تنها راه حل فلسطین همچنان مقاومت و مبارزه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
امسال راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از 850 شهر سراسر کشور، امروز جــمعـه 2 تـیــر مـطابـق با 28 رمـضــان المـبـارک برگزار شد.
,
 
,
در استان قزوین این راهپیمایی طبق برنامه‌ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در بیش از 100 نقطه از استان آغاز شد.
,
 
,
در شهر قزوین از روزهای گذشته اعلام شده بود که سه مسیر برای تجمع مردم و شروع راهپیمایی به سمت مسجدالنبی درنظر گرفته شد.
,
از ساعات ابتدایی صبح امروز(جمعه) مردم استان قزوین در شهرستان‌های مختلف با نشاط و با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌هایی و سردادن شعارهایی علیه استکبار جهانی و اسرائیل غاصب، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.
,
 
,
ساعت اعلام شده برای شروع راهپیمایی همزمان با سراسر کشور ساعت 11 بود و مردم از نقاط مختلف پیش از ساعت تعیین شده حضور پیدا کرده بود.
,
 
,
با نزدیک شده به ساعت 11 جمع مردم شهر قزوین نیز پرشورتر می‌شد و گرما و روزه‌داری نیز بهانه‌ای نشد تا مردم امروز را در منازل خود بمانند و از حضور در راهپیمایی و اعلام حمایت از مظلومان فلسطینی صرفنظر کنند.
,
 
,
در بین راهپیمایان روز جهانی قدس در قزوین، اقشار و گروه‌های مختلف مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد، دانش آموز و دانشجو، کارمند و کارگر، روحانیون، اصناف و ورزشکاران و مسوولان استانی، مدیران ادارات و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی حضور دارند. 
,
, ,
 
,
با صدای میاندار تجمع که شروع راهپیمایی را با شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" را برای همراهی مردم اعلام کرد، راهپیمایی آغاز شد و مردم با سردادن این شعارها حرکت خود را به سمت مسجدالنبی حرکت خود را شروع کردند. 
,
 
,
ای کاش روز قدس، روز حضور انقلابی دولت‌ها بود نه ملت‌ها
, ای کاش روز قدس، روز حضور انقلابی دولت‌ها بود نه ملت‌ها,
 
,
, , ,
حجت الاسلام علی نعمت اللهی در حاشیه راهپیمایی امروز روز قدس در شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: قطعا راهپیمایی روز قدس جزو حرکت‌های ارزشمندی است که میراث گرانسنگ امام راحل است. 
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه امروز راهپیمایی روز قدس پیام خود را به خوبی به جهانیان منتقل کرده است، اذعان کرد: ای کاش روز قدس روز قدس دولت‌ها بود نه ملت‌ها، زیرا مردم همیشه نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند. 
,
 
,
مدیرکل سازمان تبلیغات قزوین افزود: البته در سال‌های اخیر شاهد تحرکاتی تحت عنوان بیداری اسلامی در جهان اسلام بودیم؛ اما به طور عمده مردم برای مقابله با ظلم در خیابان‌ها حاضر شده و اعتراضات خود را اعلام می‌کنند. 
,
وی ادامه داد: اگر همانطور که امام راحل فرمودند هر کدام از مردم یک سطل آب بریزند اسرائیل را آب خواهد برد، اگر واقعا دولت‌ها این نقش را ایفا می‌کردند ما امروز شاهد یاغی گری‌ها در منطقه نبودیم. 
,
 
,
این مسئول فرهنگی بیان کرد: با توجه به اتفاقات تروریستی که اخیرا در کشور ما رخ داد یاوه گویی‌های اسرائیل و آمریکا، حضور گسترده امروز مردم در راهپیمایی روز قدس پاسخ دندان شکنی به آنها است. 
,
 
,
 
,
"روز قدس" نه یک حرکت نمادین بلکه حماسه است/ حضور گسترده مردم در دل دشمن لرزه می‌افکند
, "روز قدس" نه یک حرکت نمادین بلکه حماسه است/ حضور گسترده مردم در دل دشمن لرزه می‌افکند,
, , ,
آیت الله عبدالکریم عابدینی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره  به اینکه روز قدس تقابل حق و باطل است، اظهار کرد: مطرح شدن روز قدس از ناحیه امام خمینی (ره) به دلیل نگرش جدی و کامل امام نسبت به اسلام و دین بود. 
,
 
,
وی ادامه داد: امام (ره) چشم انداز روشنی را نسبت به آینده دنیا داشتند و تقابل بین مستکبران و مستضعفان را مهندسی کردند. 
,
 
,
نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به نگاه همه جانبه امام خمینی (ره) اذعان کرد: امام واقف بودند که همواره الحاد، سلطه گری و زیاده خواهی با محرومیت، توده‌های مردم و استضعاف در برابر هم خواهند بود و این همان تقابل حق و باطل است.
,
 
,
 
,
وی اضافه کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران با مطرح کردن روز قدس فرصت‌ها و انرژی جبهه حق را علیه باطل بسیج کرد و امام خمینی (ره) در حقیقت به یاری مستضعفان عالم و رهایی آنها از چنگال استکبار همت گماشت. 
,
 
,
عابدینی با اشاره به انتخاب جغرافیای فلسطین برای شروع رویارویی و صف آرایی حق علیه باطل تصریح کرد: امام (ره) این حرکت را از سرزمینی شروع کردند که مظلومیتی نمایان و ستمگری آشکار از جانب صهیونیست‌ها داشت. 
,
 
,
روز قدس یک حرکت مؤثر در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی است 
, روز قدس یک حرکت مؤثر در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی است ,
وی در پاسخ به بازخورد این حرکت گفت: این حرکت جهانی چشم انداز جبهه حق است، چیزی که در دل دشمنان لرزه می‌افکند. 
,
 
,
امام جمعه قزوین در جواب کسانی که راهپیمایی روز قدس را صرف یک حرکت نمادین می‌دانند، بیان کرد: حرکت نمادین اصطلاح درستی نیست برای این حماسه، این جنبش در واقع فراخوان اتحاد بین مسلمانان جهان است؛ نه یک حرکت بی اثر. 
,
 
,
وی اعلام کرد: روز قدس یک حرکت مؤثر در مقابل زیاده خواهی و ستیزه جویی استکبار جهانی است که او را در مقابل این وحدت و یکدلی مسلمانان مرعوب خواهد کرد. 
,
 
,
نماینده ولی فقیه در قزوین روز قدس را حماسه ای معنوی و مولد اتحاد در مقابل ظلم مستکبرین دانست و خاطرنشان کرد: روز قدس امسال نقش مؤثر و تعیین کننده ای در بیداری اسلامی کشورهای منطقه خواهد داشت. 
,
 
,
وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته مردم در شرایط بسیار سخت، با شور و اشتیاق در این روز بزرگ شرکت ‌کردند و امسال هم مردم به دلیل شرایط سیاسی حاکم بر منطقه و جهان با جدیت بیشتری به میدان آمده اند و عزت و اتحاد و هماهنگی با رهبر فرزانه انقلاب را به دنیا نشان خواهند داد.
,
 
,
حضور در راهپیمایی "روز قدس" هشدار به کسانیست که با دشمنان هم نوایی می‌کنند
, حضور در راهپیمایی "روز قدس" هشدار به کسانیست که با دشمنان هم نوایی می‌کنند,
, , ,
 
,
حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز  قدس اظهار کرد: ما کوچک‌تر از آن هستیم که مردم را برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کنیم بلکه این مردم هستند که با حضور باشکوه خود ما را دعوت می‌کنند. 
,
 
,
وی در ادامه افزود: هرجا که سخنی از مردم به میان می‌آید ما در ادامه مشاهده می‌کنیم که مردم بسیار از جلوتر از مسئولین در صحنه‌های مهم و حساس کشور حرکت می‌کنند.
,
 
,
دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: من اطمینان دارم که امسال شاهد حضور پرشورتر مردم در راهپیمایی روز قدس خواهیم بود؛ زیرا با توجه به جنایات و ظلم‌های رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مسلمان فلسطین اشغالی، مردم به خوبی متوجه ماهیت این رژیم جنایتکار شده‌اند. 
,
 
,
وی ادامه داد: به ویژه با توجه به اتفاقاتی که سال جاری در بعد بین‌المللی و داخلی با آن مواجه بودیم مردم ما حتما پرشورتر از سال‌های گذشته در این راهپیمایی حضور یافته و با شعارهای کوبنده‌تر‌ و انقلابی‌تر، فریاد خود را بر سر رژیم صهیونیستی و آمریکایی سرخواهند داد. 
,
 
,
صادقی نیارکی تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس همچنین هشداری برای کسانی خواهد بود که در داخل کشور با دشمنان هم‌نوایی و هم‌مسیری می‌کنند. 
,
 
,
وی تاکید کرد: حضور در این راهپیمایی وظیفه همه آحاد جامعه است به ویژه مسئولان باید جلوتر از مردم در این راهپیمایی حرکت کنند و پیشگام باشند. 
,
 
,
حمایت از مظلومان فلسطینی مبنای دینی دارد/ امنیت کشور و مردم اولویت نخست سپاه است
, حمایت از مظلومان فلسطینی مبنای دینی دارد/ امنیت کشور و مردم اولویت نخست سپاه است,
 
,
, , ,
حجت‌الاسلام مجید تلخابی نماینده مردم استان قزوین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین در مسجدالنبی(ص) با تشکر از حضور باشکوه و آگاهانه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: از گروه‌های مختلف و نهادهای مردمی که این حماسه بزرگ را خلق کردند و از برگزارکنندگان مراسم و مسئولان استانی تشکر و قدردانی می‌کنم. 
,
 
,
وی افزود: روز جهانی قدس با تدبیر امام راحل به دلیل خطری که صهیونیست برای بشریت و جهان اسلام داشت و دارد آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شده است. 
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین مبنای دینی دارد؛ زیرا حمایت از مظلومان در قرآن تاکید شده و در روایات و سیره معصومین بسیار به آن اشاره شده است. 
,
 
,
وی با بیان اینکه شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکای امروز مردم، نشانه خصم علیه ظالم است، عنوان کرد: باید با تحلیل دلایل دشمنی صهیونیست با اسلام، ریشه اصلی حضور در راهپیمایی برای جوانان بیان شود تا با انگیزه بیشتر در این مراسم شرکت کنند. 
,
 
,
این مسئول در ادامه با اشاره به ویژگی‌های یهود تصریح کرد: گویا یهود خود را تافته جدابافته می‌داند که مافوق همه قبایل است، این عامل یکی از عوامل مهم کارشکنی یهود در مقابل پیغمبر(ص) بود زیرا دین اسلام هیچ فرقی بین مردم نمی‌گذاشت و ملاک ارزشمندی انسان‌ها را تقوا می‌دانست.
,
 
,
 
,
وی اضافه کرد: براین اساس وقتی یهود متوجه شد، نمی‌تواند برتری نژاد خود را اثبات کند از هر ابزاری برای مقابله با دین اسلام استفاده کرد، تا مانع پیشرفت و توسعه اسلام در جهان شود لذا با هر بهانه‌ای در مقابل اسلام ایستادند. 
,
 
,
تلخابی ادامه داد: یکی از دلایل انحراف یهود همین اعتقادات است که یهود، نژاد برتر است و همین ویژگی باعث ایجاد گرفتاری زیاد برای جهانیان شده که از عصر پیامبر وجود داشته و هنوز هم منشا پیدایش اسراییل همین روحیه نژاد پرستی است. 
,
وی خاطرنشان کرد: دومین ویژگی یهود دنیاطلبی است که منشا بسیاری از لغزش‌ها و انحرافات است و باعث غفلت انسان از هدف اصلی آفرینش انسان می‌شود. 
,
 
,
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: عامل سوم دشمنی یهود با اسلام این است که سلطه جو هستند و در طول تاریخ این روحیه سلطه جویی را در خود حفظ کردند که در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، حکومتی و دینی است و از همه اینها خطرناکتر، سلطه فرهنگی است که در این زمینه، بسیار سرمایه گذاری می‌کنند. 
,
 
,
وی اضافه کرد: عوامل یاد شده مخصوص زمانی خاص نیست؛ بلکه در هر مقطعی انحراف ایجاد می‌کند لذا دلایل تحمیل جنگ‌ها و توسعه تروریسم به ویژه در منطقه خاورمیانه در ارتباط با این عوامل است. 
,
 
,
تلخابی بیان کرد: درک امام راحل از این مسئله و تیزبینی و درایت مقام رهبری نسبت به این خطر بزرگ برای منطقه و جهان اسلام، سبب شده که اسراییل را دشمن شماره یک بشریت بدانند. 
,
 
,
وی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در تهران تصریح کرد: این حادثه باعث شد که همه بدانیم امروز اگر مدافعان حرم در سوریه نجنگند باید در خاک ایران بجنگیم از این رو همه کسانیکه اشکالاتی بر اقدام مدافعان حرم می‌گرفتند، متوجه کار ارزشمند آنها برای حفظ امنیت کشور شدند. 
,
 
,
عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: سپاه قهرمان با حمله موشکی دقیق خود به مقر تروریست‌های تکفیری اعلام کرد در دفاع از اسلام و مردم هیچ مرزی را نمی‌شناسد و امنیت کشور و مردم اولویت نخست آنهاست و در صورت تکرار آن، جواب جمهوری اسلامی ایران کوبنده‌تر و محکم‌تر و پشیمان کننده‌تر خواهد بود. 
,
 
,
وی در پایان گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، مظهر اتحاد و انسجام ملی است و از مسئولان درخواست می‌کنیم که برای تقویت این اتحاد و وحدت در راستای اعتلای نظام و حفظ امنیت جمهوری اسلامی بکوشند. 
,
سپاه جواب ترقه بازی داعش را داد
, سپاه جواب ترقه بازی داعش را داد,
 
,
, , ,
داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس در سخنرانی خود پیش از خطبه های نمازجمعه در بین راهپیمایان شهر اقبالیه گفت: سازش با امریکا و صهیونیست هزینه دارد؛ ترامپ به دنبال منافع اقتصادی خود بوده و مکیدن خون ملت های مسلمان آزادی خواه است و حتی به اروپا هم رحم نمی کند.
,
وی ادامه داد: داعش دست پرورده خود امریکاست، ما جواب ترقه بازی داعش را داده و سپاه پاسداران سیلی محکم را زد.
,
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس بیان کرد: ما امروز در دنیا اثرگذاریم و در موضوع موشکی جزء کشورهای برتر جهان هستیم؛ نظام مقدس اسلامی برای ارتقاء امنیت و دفاع از شرافت خود هزینه می کند.
,
وی گفت: از پاسخ قاطع سپاه پاسداران و اقتداری که برای کشور آفریدند، تشکر می کنیم.
,
قدرت موشکی و نظامی ما دنیا را به لرزه درآورد
, قدرت موشکی و نظامی ما دنیا را به لرزه درآورد,
, , ,
امام جمعه الوند در پایان راهپیمایی مردم شهرستان البرز گفت: باید مراقب مواظب تقوای خود باشیم مراقبت از زبان و بدن و دهان هنگام روزه داری واجب است.
,
 
,
وی اذعان کرد: روزه داری تنها نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه مراقبت از تهمت ها و غیبت ها است؛ پایان ماه رمضان نزدیک است این دو روز را ذخیره آخرت قرار دهیم.
,
این مسئول ابراز کرد: قدرت موشکی و نظامی ما دنیا را به لرزه درآورد؛ نیروهای داخلی و اعضای منتخب شورا با انسجام به مردم خدمت کنید. هرجا کشور و ملت مورد هجوم قرار گرفت آتش به اختیار حضرت آقا باشیم.
,
 
,
قطعنامه راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس سال 1396 پس از پایان راهپیمایی به شرح زیر قرائت شد:
, قطعنامه راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس سال 1396 پس از پایان راهپیمایی به شرح زیر قرائت شد:,
 
,
سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ ‏ (سوره اسرا آیه 1(
,
 
,
حمد و سپاس بی‌کران خداوند سبحان را که به ما توفیق داد با حضور حماسی و باشکوه در آزمون سترگ و آوردگاه بزرگ "روز جهانی قدس"، بار دیگر زوال قطعی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از جبهه سلطه و استکبار و جاهلیت مدرن و قبیله‌ای روزگار را فریاد زنیم.
,
 
,
 
,
اکنون که با گذشت 38 سال از ابتکار معجزگون و آینده‌نگرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت روح‌الله و ادامه راهبری حکیمانه و مدبّرانه حضرت امام خامنه‌ای آرمان آزادی بیت‌المقدس و رهایی ملت مظلوم فلسطین، فراتر از مرزهای جهان اسلام، جغرافیای تحت سیطرة قدرت‌های سلطه‌گر را نیز تحت تأثیر قرار داده و رؤیای صهیونیست‌ها در "تسلط از نیل تا فرات" و تحقق "خاورمیانه بزرگ" را باطل کرده است، ما شرکت‌کنند‌گان در راهپیمایی سراسری و دشمن‌شکن روز جهانی قدس که نماد حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، مواضع خود را با بانگ رسای توحیدی "الله‌اکبر" و "خامنه‌ای رهبر" به جهانیان اعلام می‌نماییم:
,
 
,
 
,
 "-آزادی بیت‌المقدس" و "رهایی ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین" از سلطه اشغالگران صهیونیست را آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد سرنوشت‌ساز حضرت امام راحل و مقام عظمای ولایت و رهبری برای جهان اسلام دانسته و تمامی ظرفیت‌های مادی و معنوی خود را در حمایت از انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی به کار خواهیم گرفت.
,
 
,
-آزادی قدس شریف و تلاش برای "زوال و نابودی قطعی اسرائیل" و محو غده سرطانی منطقه را همچنان "اولویت اول جهان اسلام" دانسته و هر اقدامی که امت اسلامی را از موضوع فلسطین منحرف سازد محکوم می‌نماییم.
,
 
,
- تنها راه حل مسأله فلسطین را "بازگشت آوارگان فلسطینی از اقصی نقاط دنیا" و "برگزاری همه‌پرسی فراگیر و آزاد برای تعیین آینده این کشور" دانسته و هر راه حل دیگری را محکوم به شکست و فرصت‌سازی برای ادامه حیات رژیم جعلی و اهریمنی صهیونیستی و تضییع حقوق مسلم مردم فلسطین می‌دانیم.
,
 
,
-ضمن حمایت از "خط مقاومت و انتفاضه" و تأکید بر ضرورت وحدت، هم‌گرایی و یکپارچگی گروه‌های فلسطینی برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی، "یهودی‌سازی" سرزمین‌های اشغالی و تلاش برای "نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین" را به شدت محکوم کرده و از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی و منطقه‌ای می‌خواهیم با اتخاذ مواضع قطعی و عملی مانع تداوم این توطئه خطرناک شوند.
,
, ,
 
,
"-فتنه" داعش و تروریست‌های تکفیری در عراق، سوریه، لیبی و جنایات وحشیانه رژیم متجاوز آل‌سعود علیه مردم مظلوم یمن و بحرین را نقشه مشترک "آمریکا"، "رژیم صهیونیستی" و "ارتجاع منطقه" برای ایجاد شکاف و تفرقه بین مسلمین و امنیت‌سازی برای رژیم صهیونیستی اسرائیل دانسته و هر اقدامی که ظرفیت‌های انقلابی جهان اسلام را قربانی منافع صهیونیست های خبیث و قدرت‌های استکباری نماید به شدت محکوم می‌نماییم. 
,
 
,
-تلاش شیطانی "آل‌سعود" و برخی از کشورهای منطقه در جهت امنیت‌سازی برای صهیونیست از طریق حمایت از تروریسم و رواج خط سازش و عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را محکوم نموده و پشتیبانی خود را از دولت، ارتش و نیروهای مردمی و مقاوم کشورهای سوریه و عراق و همچنین ملت مظلوم یمن و بحرین اعلام می‌داریم.
,
 
,
- آمریکا را همچنان"شیطان بزرگ"، غیر قابل اعتماد و دشمن شماره یک خود دانسته و با‌ محکوم‌نمودن هرگونه مانع‌تراشی‌ در مسیر تأمین حقوق حقه ملت ایران در سند "برجام"، اعمال تحریم‌های جدید را مصداق نقض آشکار برجام می‌دانیم و از دولت و مسئولان مربوط به ویژه هیأت نظارت بر اجرای برجام انتظار داریم تا با تأسی به ملاحظات و منویات راهبردی مقام معظم رهبری اقدام متقابل و جدی را قاطعانه در دستورکار قرار دهند.
,
 
,
-با توجه به تلاش صهیونیست‌های خبیث برای استحاله فرهنگ و هویت جوامع اسلامی از طریق مجامع و نهادهای بین‌المللی و تحمیل برخی سندهای به اصطلاح جهانی مانند سند 2030 یونسکو که اجرای آن در جمهوری اسلامی باهوشمندی و قاطعیت متوقف گردید، از همه کشورهای مسلمان می‌خواهیم با هوشیاری و دقت نقشه‌ها و توطئه‌های شبکه شیطانی سلطه در این عرصه را با شکست مواجه سازند.
,
, ,
 
,
-ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم و تاریخ‌ساز حرم و حمایت از نقش‌آفرینی‌های راهبردی و مستشاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت اسلامی به‌ویژه مقابله با تروریست‌های تکفیری، اقدام این نهاد انقلابی در حمله موشکی به مقر فرماندهی تروریست‌ها در شرق سوریه که برای مجازات و تنبیه عاملان و مسببان جنایت تروریستی 12 رمضان تهران صورت پذیرفت را از مصادیق اقتدار جمهوری اسلامی و سیلی به دشمن و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان دانسته و ضمن قدردانی و تشکر از همت و اراده انقلابی پاسداران انقلاب که اسباب رضایت و غرور ملی ایرانیان و خانواده معظم شهدای ترور را فراهم آوردند، از آنان می‌خواهیم هرگونه تهدید و اقدام ضدامنیت ملی کشور را با پاسخ‌های قاطعانه، پشیمان‌کننده و درخور مواجه سازند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه