اخبار داغ

همبستگی روزه داران کردستانی با مردم بی گناه فلسطین/ داعش دست نشانده اسرائیل و دشمن مسلمانان جهان است

همبستگی روزه داران کردستانی با مردم بی گناه فلسطین/ داعش دست نشانده اسرائیل و دشمن مسلمانان جهان است
راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در مناطق شهری و مراکز بخش های استان کردستان همزمان با دیگر نقاط کشور برگزار شد و طی آن مردم روزه دار استان نیز در این راهپیمایی همچون دیگر صحنه ها حضوری پرشور داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در مناطق شهری و مراکز بخش های استان کردستان همزمان با دیگر نقاط کشور برگزار شد و طی آن مردم روزه دار استان نیز در این راهپیمایی همچون دیگر صحنه ها حضوری پرشور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

در راهپیمایی امروز در مناطق مختلف استان کردستان مردم با سردادن شعارهای بار دیگر بر آزادی قدس شریف تاکید کرده و همچنین توطئه های استکبار در منطقه را محکوم کردند.

,

 

,

وزیر سابق آموزش و پرورش: امام با اعلام روز قدس مسئله سازش کثیف با صهیونیست را تبدیل به مقاومت و ایستادگی کرد

,

 

,

حسین مظفر وزیر سابق آموزش و پرورش در سخنرانی راهپیمایی روز قدس در سنندج اظهار داشت: 68 سال است که از تشکیل دولت یهود در سرزمین فلسطین میگذرد, 68 سال است که مردم مظلوم فلسطین با اشغالگرانی مواجه شده اند که تمام یهودیان را از سراسر دنیا جمع کرده اند که بر ویرانه های و خانه و کاشانه مردم فلسطین شهرک بسازند.

,


وی افزود: 68 سال است که ملت مظلوم فلسطین خانه و کاشانه شان تحت اشغال صهیونیست های قرار دارد و زنان و مردان و کودکان این سرزمین را به خاک و خون می کشند, 68 سال است که این خیانت با حمایت امریکا و چراغ سبز مجامع بین المللی و دلارهای شیوخ مرتج عرب علیه مردم بی دفاع فلسطین صورت میگرد.

,
,

 

,

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) از 10 ها سال قبلتر خطر صهیونیست را فریاد زد و گفت اسراییل غده سرطانی است و باد از صحنه روزگار محو شود.

,


حسین مظفر تاکید کرد:  امام خمینی با اعلام روز جهانی قدس مسله فلسطین را از محدوده جغرافیایی فلسطین به کل دنیا انتشار داد و نتیجه آن امروز آن است که در سراسر کشورهای اسلامی شاهد راهپیمایی هایی در حمایت از مردم فلسطین هستیم.

,
,

 

,

وی تصریح کرد: امام با این کار مسئله سازش کثیف با صهیونیست را تبدیل به مقاومت ایستادگی و شهادت طلبی کرد و معادلات جهانی را بر هم زد و امام با افشاگری های خود و سایر علما نشان داد که تمام جوامع بین المللی در خدمت این توطئه ننگین است.

,


وی در تشریح اینکه چرا مسئله فلسطین برای ما در اولویت قرار گرفته است گفت: شاید فکر می کنید که مسئله فلسطین یک مسئله قومیتی است که به ما ربطی ندارد, شاید فکر می کنید که این دعوای سرزمینی است پس به ما چه ربطی دارد اما این مسئله باید برای جوانان, دانشجویان و اندیشمندان شکافته شود که چرا مسلمانان باید نسبت به فلسطین حساس باشند.

,
,


وی با بیان اینکه فلسطین مرکز جهان اسلام و قلب اسلام است عنوان کرد: فلسطین مرکز مقدسی برای ادیان مختلف است هم برای یهود هم برای مسیحیت و هم برای مسلمانان چرا که بیت المقدس سرزمین پیامبرخیز است محل تولد زکریا و آدم و موسی و عیسی و داوود و لوط و یحی است و محل معراج رسول خدا است, مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان است که پیامبر سالها روبروی آن به نماز می ایستاد محل نشر صراط است پس با این اوصاف مگر مسلمانان میتوانند نسبت به ان حساس نباشند.

,
,


حسین مظفر تصریح کرد: شاید فکر کنید که مردم فلسطین سرزمین های خود را یک زمانی به یهودیان فروخته اند اما این خرید و فروش با برنامه ریزی انگلیس انجام شد و فقط 6 درصد را فروختند اما درحال حاضر 90 درصد از سرزمین فلسطین در اختیار صهیونیست است و مشغول شهرک سازی در ان هستند.

,
,

 

,

وی ادامه داد: خطرناک بودن شکل گیری صهیونیست ها به این دلیل است چرا که آنها ایده های خطرناکی دارند, صهیونیست ها میگویند که ما فرزند خدا و برگزیده خدا در زمین هستیم و شایسته است خلافت خدا در زمین را در دست داشته باشیم و نسل کشی و آدم کشی اعتقاد صهیونیست است.
 

,
,

وی در پایان تاکید کرد: پرتاب موشک های مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مرکز تولید داعش پیام های مختلفی برای متجاوزگران و حامیان تروریست در دنیا داشت , برای اسراییلاین پیام را داشت که اگر هر غلطی بکنند با همین موشک ها تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد, برای امریکا این پیام را داشت که هر روز که میگذرد آنها می گویند که ما گزینه های روزی میز خود را رو میکنیم این پرتاب نشان داد که گزینه های روی میز ما هم هر لحطه آماده است برای نابودی شما.

,

 

,

 

,

امام جمعه اهل سنت قروه: جنایت های صهیونیست ها در طول تاریخ فراموش نخواهد شد

,

ماموستا ملاهاشم نوری امروز و در جمع مردم شهرستان قروه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: حضور امروز ما در این راهپیمایی حداقل کاری است که برای برادران و خواهران مومن خود در سرزمین فلسطین انجام داده ایم.

,

 

,

وی افزود: امروز با فریادهای خود و با حضور خود می توانیم همدردی خود را با برادران مسلمانمان ابراز کنیم.

,

 

,

خطیب نماز جمعه اهل سنت قروه خاطر نشان کرد: همگی می دانیم که در طول تاریخ صهیونیسم و اسراییل عامل جنایات بیشماری بوده اند و صدها جنایت دنیای یهود در قران نیز بیان شده است.

,

 

,

وی افزود: کشتار انسان های بی گناه نیرنگ و تزویر از جمله اقداماتی بوده است که قوم یهود در طول تاریخ مرتکب ان شده اند.

,

 

,

ماموستا نوری تصریح کرد: عقاید شیطانی در طول تاریخ توسط دنیای یهود پایه ریزی شده است و گفتن از جنایات صهیونیت ها سال ها زمان لازم دارد

,

 

,

وی بیان داشت: اسراییل به فرموده امام راحل یک غده سرطانی است و تمامی جرم ها و جنایت های امروز جهان توسط انان پایه ریزی شده است.

,

 

,

نوری گفت: ایجاد نمودن داعش یکی از اقداماتی است که توسط صهیونیست ها پایه ریزی شده است و جنایاتی که این افراد مرتکب می شوند شرم آور است.

,

 

,

وی افزود: کسانی که امروز با نام داعش مرتکب جرم و جنایت می شوند و داخل کشورهای اسلامی دست به مسلمان کشتن و تخریب مساجد می زنند این افراد حسابی جدا با دنیای اسلام دارند.

,

 

,

امام جمعه اهل سنت قروه ادامه داد: عده ای جریانات تکفیری را منتسب به اهل سنت می خوانند اما جنایات داعش و تفکر داعش هیچ ربطی به اهل سنت ندارد.

,

 

,

نوری افزود: آنها هم به اهل تشیع و هم به اهل سنت ظلم کرده اند و بیشتر جنایات خود را متوجه اهل سنت نیز ساخته اند.

,

 

,

وی بیان داشت: به شهادت رساندن ماموستا شیخ الاسلام، ماموستا برهان عالی و بسیاری دیگر از بزرگان اهل سنت نشان دهنده جنایات تکفیری ها است.

,

 

,

به گفته ماموستا نوری ماموریت داعش کشتن مسلمانان و مومنان است.

,

 

,

وی ادامه داد: داعش در تهران مرتکب جنایتی شد و این اقدام انان به اشد مجازات پاسخ داده شد و اقتدار موشکی ایران اسلامی و سپاه پاسداران درس بزرگی به دشمنان اسلام و ایران اسلامی داد.

,

 

,

نوری افزود: دشمن به دنبال ایجاد شکاف در منطقه اهل سنت بود و به دنبال جدا ساختن اهل سنت از ایران بود که پاسخ دندان شکنی دریافت کرد.

,

 

,

خطیب نماز جمعه اهل سنت قروه اظهار داشت: اهل سنت و مجاهدت اهل سنت محافظ این مرز بوم بوده است و تا آخرین نفس نیز ادامه خواهد داشت.

,

 

,

وی افزود: هزاران جوان رشید اهل سنت خون خود را در راه اسلام و دفاع از ایران اسلامی تقدیم نموده اند و این افتخار آفرینی در میان اهل سنت همچنان ادامه خواهد داشت.

,

 

,

ماموستا نوری در پایان بیان داشت: امروز وظیفه ما در این شهرستان و در این دیار اسلامی وحدت و یکپارچگی است چرا که در طول 38 سال از عمر پر برکت نظام اجازه نداده ایم دشمنی دست تعدی به سمت کشور ما دراز کند و باید در ادامه نیز بر همین روش باشیم و با همبستگی خود و وحدت خود نگذاریم اجانب به سمت سرزمین ما نظر بدی داشته باشند.

,

 

,

عضو مجمع علمای جهان اسلام در سقز: سپاه پاسداران باید با 17 موشک به داعش حمله می کرد/ ایرانیان در طول 38 سال دفاع خود را از مردم فلسطین اعلام کرده اند

,

دکتر عابد نقیبی در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن قبولی طاعات و عبادات مومنان و روزه داران از حضور گسترده احاد مردم در این رهپیمایی تقدیر و تشکر کرد.

,

 

,

نقیبی به روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: روز جهانی قدس میراث بزرگ امام خمینی(ره) به ‌منظور زنده نگه ‌داشتن آرمان فلسطین است که بعد از 38 سال مسلمانان جهان حمایت معنوی خود را از آرمان مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

,


وی ادامه داد: مسجد الاقصی قبله ی اول مسلمانان بوده و در طول تاریخ دوبار به دست مسلمانان فتح شده است که این یک افتخار بزرگ بشمار می آید.

,
,


این ماموستای اهل سنت به حوادث تروریستی و شهادت چند تن از هموطنانمان در پایتخت پرداخت و افزود: عده ای می خواستند که این جریان را به کُردها اختصاص دهند اما همه ی آنان بدانند که هرکسی که کُرد باشد، داعش نیست و هرکس هم داعش باشد، کُرد نیست. 

,
,


نقیبی با بیان اینکه داعش صد برابر خوارج بدتر و ظالم تر است، عنوان کرد: بنده بعنوان یک روحانی و یک ماموستای اهل سنت از همین تریبون اعلام می کنم داعش کافر است زیرا کارها و اقدامات آنان هیچ سنخیتی با دستورات خدا، کلام خدا و پیامبر گرامی اسلام ندارد.

,
,


نقیبی در ادامه با اشاره به حمله موشکی ایران به مقرهای تسلیحاتی داعش اظهار داشت: سیستم دفاعی و نظامی با همراهی قوای امنیتی مقتدرانه و آگاهانه از کشور و مردم ایران در برابر تهدیدات حراست می کنند و دست متجاوزین به کشور را قطع می کنند.

,
,


وی برخلاف تحلیل های غلط برخی دشمنان، موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت، دقت و سرعت به اهداف مشخص شده اصابت کرد و ده ها نفر از نیروهای داعش را کشته و چندین مقرر فرماندهی و نظامی آنان نیز منهدم شد؛ البته از تعداد کم موشک ها گله مندیم و باید در این حمله موشکی به جای 6 موشک 17 موشک ( تعداد شهدای حمله تروریستی تهران ) بر پیکره تروریست ها وارد می آمد.

,
,


نقیبی با بیان اینکه امروز ما کُردها خوشبختیم زیرا رهبری عالم و فرزانه داریم و از ایشان پیروی می کنیم، اضافه کرد: ایشان تفرقه افکنی بین شیعه و سنی و توهین به مقدسات اهل سنت را حرام دانسته اند و این یک فتوای سیاسی نیست.

,
,


رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز با بیان اینکه استان کردستان 5400 شهید تقدیم نظام جمهوری انقلاب اسلامی کرده است و ما در برابر برخی از اقدامات دشمنان هراسی نداریم افزود: هرکسی حامی تروریست باشد ما او را تروریست می خوانیم و قطعاً با آنها برخورد خواهیم کرد.

,
,

 

,

امام جمعه بیجار: روز قدس روز به نمایش گذاشتن بغض مقدس امت اسلامی است

,

حجت الاسلام علی مرادی ظهر امروز در جمع شرکت کنندگان راهپیمایی روز قدس ، با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی ره و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور پر شور مردم سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نشان از وفاداری و پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.

,

 

,

وی با بیان اینکه روز قدس روز به نمایش گذاشتن بغض مقدس امت اسلامی در سراسر جهان اسلام به نظام سلطه و استکبار است ، افزود: اسرائیل غاضب مانند خنجر مسموم است که در قلب مسلمانان فرود آمده و امروز مردم با حضور خود جواب کارهای خصمانه این دشمن جهانی را داده اند.

,

 

,

خطیب جمعه بیجار با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ،گفت: اروز مردم ایران و کشورهای جهان اسلام پشت سر رهبر معظم انقلاب که رشد یافته مکتب فقهی  سیاسی و عرفانی و نائب امام زمان با حضور در صفوف به هم پیوسته خشم و انزجار خود را از رژیم غاضب اسرائیا اعلام می دارند.

,

 

,

وی تصریح کرد: مردم جهان اسلام در حالی روز قدس را گرامی می دارند که فرزندان سلحشور انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چند روز قبل ار فرا رسیدن روز قدس با شلیک موشک، خواب خوش استکبار جهانی ربود و لرزه بر اندام سلفیت ، وهابیت و سردمداران جهان کفر انداخت.

,

 

,

حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه جهان اسلام با پیروی از شعار امام خمینی (ره) که آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی توانند بکنند ، اظهار داشت:ملت جهان اسلام با اراده پولادین خود تا به امروز بر این شعار خود ایستادگی کرده اند و تجاوز ، تعدی و کودک کشی اسرائیل غاصب محکوم به فنا و شکست است.

,

 

,

امام جمعه بیجار گفت: اشاعه تفکر انقلاب اسلامی که یادگار امام راحل است در سراسر قاره ها مشاهده می شود که موجب سست شدن پایه های استکبار شده است.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه روز قدس ، روز وحدت و پیروزی اسلامی است ،اعلام کرد:در این روز تمامی ارکان و اقشار مختلف نظام با همدلی و صفا و صمیمت خشم و انزجار خود را ار رژیم غاصب اسرائیل اعلام می دارند.

,

 

,

حجت اسلام مرادی تصریح کرد: امروز انزجار از صهیونیست ها ، شعار تمامی ارکان و اقشار مختلف نظام است.

,

 

,

خطیب جمعه بیجار بیان داشت:ما رشد یافته در مکتب سیاسی امام راحل هستیم و از همینجا به مردم مظلوم فلسطین اعلام می داریم در زیر پرچم واحد ولایت در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می کنیم.

,

 

,

حجت الاسلام مرادی در قسمت دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از اقدام انقلابی پاسداران سلحشور در مبارزه دستگیری تعداد کثیری از تروریست ها ، گفت: فرزندان انقلاب اسلامی در سپاه پاسداران با تبعیت از رهبر خیبر شکن توان نظامی با شعار بازدارندگی خود را به نمایش گذاشتند و با پرتاب موشک های ذوالفقار مقر فرماندهی تروریستی پرورش یافته استکبار جهانی و آل سعود را در مقبل ماهواره های گیرنده و فرستنده نشانه گرفتند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب بدانند جواب هر ترقه ای که از هر سمتی کشور ما را نشانه می گیرد موشک های ایرانی ساخته شده به دست نیروهای متخصص نظامی است که تحت فرمان رهبری اقدام خود را انجام می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه