اخبار داغ

معاون نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

پاسخ موشکی سپاه هیمنه پوشالی استکبار را شکست

پاسخ موشکی سپاه هیمنه پوشالی استکبار را شکست
معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: پاسخ موشکی سپاه هیمنه پوشالی استکبار و دنباله‌روهای آن را شکست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در حاشیه راهپیمایی روز قدس در سنندج در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: امسال روز قدس باتوجه به تحرکات گروه‌های تکفیری و حوادث تروریستی که در تهران مرتکب شدند رنگ بوی دیگر و پیام های متعددی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند این حرکت تروریستی یک ترقه بازی‌ای بیش نبود اما همین تحرک ضعیف با پاسخ موشکی ایران مواجه شد و هیمنه پوشالی استکبار و دنباله‌روهای آنان را شکست و سبب شد یک سوکت مرگبار به خود بگیرند.

,

 

,

معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: وجهه استکبار ستیزی در روز قدس امسال بسیار پرنگ‌تر است و انسجام و وحدت مردم حول محور ولایت و متأثر از اقتدار و صلابت نیروهای نظامی و انتظامی کاملاً مشهود است.

,

 

,

وی گفت: روز قدس  یک روز مهم بین‌المللی است و با درایت حضرت امام(ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شده است که امروزه حساسیت این روز بیشتر از سال‌های دیگر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه