اخبار داغ

در آخرین جمعه ماه رمضان؛

حضور آتش به اختیار مردم قم در راهپیمایی روز قدس

حضور آتش به اختیار  مردم قم در راهپیمایی روز قدس
مردم قدرشناس و همیشه در صحنه قم بار دیگر در آخرین جمعه ماه رمضان در راهپیمایی روز قدس حضور باشکوه داشتند تا باز هم خشم و نفرت خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام کنند و مسلمانی و غیرت ایرانی بودن خود را در دفاع از ملت مظلوم فلسطین به رخ جهانیان بکشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنان قم، روز قدس نمادی از وحدت مسلمین جهان و دفاع از ملت مظلوم فلسطین و روز حمایت از مستضعفان جهان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان قم،, زنان قم،, زنان قم,

مردم روزه دار ایران اسلامی بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در صحنه ی راهپیمایی، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به ویژه رژیم اشغالگر قدس فریاد زدند.

,

اقشار مختلف مردم قم نیز در هوای گرم تیرماه مانند سایر هموطنان میهن اسلامی از جمله آیات عظام، روحانیون، بازاریان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانش آموزان، مردان و زنان، پیر و جوان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس برای چندمین مرتبه اقتدار و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند.

,

 

,

تعدادی از والدین به همراه فرزندان خود در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت کرده بودند تا با این حرکت خود نشان دهند ملت مسلمان در هر سن و موقعیت مکانی که باشد از آرمان های ملت مظلوم فلسطین دفاع خواهند کرد.

,

راهپیمایی کنندگان در مسیر راهپیمایی علاوه بر شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و استکبار جهانی، پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی را با خشم و نفرت به آتش کشیدند.

,

طاهره رشیدی همشهری قمی در رابطه با حضور پر شور مردم در صحنه راهپیمایی در گفتگو با خبرنگار زنان قم، اظهار داشت: مردم حق شناس و همیشه در صحنه ایران اسلامی از جمله شهر مقدس قم امروز با تجمع در این راهپیمایی عظیم، بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کردند.

, زنان قم،, زنان قم،, زنان قم,

 زهرا تقی زاده بانوی خانه دار انقلابی شرکت کننده در راهپیمایی با ابراز عشق و علاقه نسبت به میهن اسلامی، رهبر انقلاب و مردم مظلوم فلسطین گفت: راهپیمایی روز قدس امسال بسیار متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شد.

,

وی افزود: مردم قدرشناس قم امروز پرشورتر از گذشته در صحنه حاضر شدند تا به سران کشورهایی که با اسرائیل رابطه دوستانه دارند و همچنین داعش پیام روشن ایستادگی ملت را بدهند.

,

فاطمه علی نژاد از فرهنگیان دلسوز نظام و انقلاب در خصوص اهمیت حضور گسترده مردم در صحنه راهپیمایی روز قدس با اشاره به این که حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی حامل پیام مهمی برای کشورهای بیگانه و تروریست های داعشی است، افزود: ملت شریف ایران همیشه در همه عرصه ها ثابت کرده اند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند و از مردم فلسطین هم حمایت می کنند.

,

وی اضافه کرد: امسال سعی کردیم بعد از حمله موشکی مقتدرانه سپاه پاسدران به داعشی های ملعون در سوریه، پرشورتر از سال های قبل در صحنه حاضر بشویم تا بگوییم ما همواره پشتیبان ولایت فقیه، نظام و انقلاب مان هستیم و هر جا لازم باشد بنا به فرموده فرمانده کل قوا، آتش به اختیار عمل خواهیم کرد.

,

آمنه محمدی بانوی جوان شرکت کننده در راهپیمایی که به همراه فرزند 2ساله خردسال خود در میان سیل عظیم مردم قم حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگار زنان قم، اظهار داشت: حضور گسترده و پرنشاط مردم در راهپیمایی روز قدس آن هم با زبان روزه، مقدمه ای برای اعلام آزادسازی سرزمین بیت المقدس است.

, زنان قم، , زنان قم، , زنان قم,

وی از انگیزه حضورش همراه با فرزند خردسال در راهپیمایی روز قدس گفت: فرزندم را از سن کم در این حماسه آفرینی های مردم ایران حاضر می کنم تا حضور در صحنه را ببیند و بیاموزد. زیرا ما وظیفه داریم این اقتدار ملت ایران را در همه عصرها و نسل ها زنده نگه بداریم.

,

 

,

تصاویر زیر گوشه ای از حرکت آتش به اختیاری مردم قم با حضور با شکوه در آخرین جمعه ماه رمضان و راهپیمایی روز قدس است.

,
,
, ,

, ,

, ,

, ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه