اخبار داغ

فریاد مردم استان همدان برای مردم فلسطین/

له شدن قدرت پوشالی آمریکا و صهیونیسم زیر پای خروش مردم/ روز قدس تبلوری از وحدت مسلمین

له شدن قدرت پوشالی آمریکا و صهیونیسم زیر پای خروش مردم/ روز قدس تبلوری از وحدت مسلمین
مردم دارالمومنین همدان در سراسر این استان با حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس باز دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
[

 

,  ,

  به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع؛ مردم دارالمومنین همدان در سراسر این استان با حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس باز دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

,  ,  , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

همدان

, همدان, همدان,

ارتش اسرائیل بی خاصیت شده است

, ارتش اسرائیل بی خاصیت شده است, ارتش اسرائیل بی خاصیت شده است,

 

,

سردار مهدی فرجی فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه ی همدان با گرامی داشت یاد و شهدای مدافع حرم گفت: از شما مردم خوب استان و امام جمعه محترم  به خاطر محبتی که دارید به نمایندگی از رزمندگان در جبهه ی مقاومت تشکر می کنم.

,

وی افزود: حضرت امام در سال 58 پیامی صادر کردند و جمعه ی آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند و بحمدلله بعد از آن ما رویش خوبی داشتیم .

,

 

,

سردار فرجی اظهار داشت: امروزه اسرائیل از روز قدس بیشتر از قبل ترس دارد ، زیرا رزمندگان ما در کنار مرزهای اسرائیل مرگ بر اسرائیل میگویند و خواب را از چشم ارتش اسرائیل گرفته اند. آمریکایی ها از این روز وحشت دارند و برای سرپوش گذاشتن بر آن هزینه ی زیادی میکنند و هزاران ملیارد دلار خرج میکنند که از بازتاب آن کم کنند.

,

 فرجی گفت: یکی از مواردی که دیکته شده همان سند 2030است که ما به آن میگوییم طرح کاملا اسرائیلی ؛ اگر میخواهند ناراحت هم بشوند ، بشوند ؛ این طرح شاید ظاهرش زیبا باشد اما باطنش اینطور نیست و اگر مقام معظم رهبری به موقع جلوی آن را نمیگرفتند معلوم نبود نتیجه ی آن چه می شد.

,

 

,

وی ادامه داد : در جبهه مقاومت شما وضعیت را رصد می کنید ، به حمدلله ما هر روز موفقیت هایی را کسب میکنیم ، ما در حالی در سال های قبل وارد سوریه شدیم که کاخ بشار اسد در حال سقوط بود ، اما الان وضعیت سوریه خیلی بهتر شده و مردم در دمشق به راحتی زندگی میکنند.

,

مهدی فرجی گفت : استکبار جهانی خودش مستقیم وارد شده ، جابجایی تمام نیرو های داعش را می توان با هلیکوپتر های آمریکایی مشاهده کرد ، آمریکا با تمام توان خودش نیروهایی را وارد میکند ؛ آنهارا تجهیز میکند با تمام توان از آنها حمایت می کند .

,

وی ادامه داد : قدر این جوانان را باید دانست ، نقش استان ما بی بدیل و مثال زدنی است، نسل جوانی که ما با خودمان به سوریه بردیم واقعا آبروی انقلاب بودند، در استان هایی که می جنگیدیم واقعا آبروی استان ما حفظ شد و استان ما از این ماموریت سربلند خارج شد .

,

 

,

سردار فرجی ادامه داد: اکثریت مدافعان حرم ما جوان هستند ، زمان جنگ پسر ها می رفتند که پدر ها سربلند باشند ، الان پدران جوان ما می روند که که بچه هایشان سربلند باشند. حضور رزمندگان در جبهه های مقاومت بی نظیر بود ودر این بین حضور بچه های شما در منطقه حضوری کلیدی بود.

,

 

,

وی تصریح کرد: از مدیران ادارات تشکر میکنم که با ما همکاری خوبی داشتند ، در ایام عید که اضطراری پیش آمده و ادارات تعطیل بود، ما مجبور بودیم بدون هماهنگی با ادارات نیروهایی را اعزام کنیم که تعدادی از این نیرو ها کارمند ادارات بودند ،و خدا را شکر مدیران ادارات با ما همکاری کردند ، لذا از مدیران اداراتی که با ما همکاری کردند تشکر می نمایم.

,

 

,

وی تأکید کرد: اسرائیل دیگر برای ما تهدید نیست ، ارتش اسرائیل دیگر بی خاصیت شده و بیشتر از طریق جنگ روانی دارد پیش میرود ، مردمی شدن کار در سوریه بسیار کارگشا بوده که این را هم مدیون سردار شهید همدانی هستیم ؛ ارتش سوریه در مقابل ارتش منطقه ای می جنگد ، کجا یک گروه تروریستی این همه موشک دارد ؟ کجا یک گروه تروریستی می تواند در طی یک ساعت 100 تله ی انفجاری درست کند ؟ کجا یک گروه تروریستی می تواند در طی چند ساعت 100 خودروی انتحاری آماده سازی کند ؟ این ها کار یک ارتش منطقه ایست که که در راس آن آمریکا و اسرائیل هستند .

,

, ,

 

,

, ,

 

,

نهاوند

, نهاوند, نهاوند,

حضور گسترده مردم نهاوند در راهپیمایی روز جهانی قدس

, حضور گسترده مردم نهاوند در راهپیمایی روز جهانی قدس, حضور گسترده مردم نهاوند در راهپیمایی روز جهانی قدس,

 

,

مردم نهاوند همزمان با مردم سراسر کشور حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس داشتند.

,

 

,

مردم روزه دار نهاوند با سر دادن شعارهای مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل  از جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

,

 

,

راهپیمایان روز جهانی قدس در نهاوند سپس در مصلی این شهرستان از سخنرانی حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی استفاده کردند.

,

 

,

از نکات جالب امروز که در راهپیمایی نمود خاصی داشت تشکر و قدردانی مردم  نهاوند از اقتدار موشکی و پاسخ محکم سپاه پاسداران به تروریستهای داعشی و حامیان انها بود.

,

 

,

نماینده نهاوند در مجلس در این مراسم گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به خوبی نشان داد که مردم روزه دار و غیور ایران اسلامی همواره از ملت های مظلوم حمایت میکند.

,

وی افزود: امام راحل مسئله قدس را موضوع اول جهان اسلام عنوان کردند و رهبر انقلاب نیز همواره بر مقاومت و آزادی قدس شریف تاکید کردند.

,

, ,

 

,

 

,

بهار

, بهار, بهار,

تفکر صهیونیسم خوی درندگی را در کودکانش نهادینه می کند

, تفکر صهیونیسم خوی درندگی را در کودکانش نهادینه می کند, تفکر صهیونیسم خوی درندگی را در کودکانش نهادینه می کند,

 

,

مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور پر شور مردم ولایت مدار شهر بهار همراه با مردم سایر شهرهای ایران اسلامی در این شهر برگزار شد‌.

,

 

,

 

,

راهپیمایی از ساعت ۱۱:۳۰ از ابتدای خیابان امام با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکای روزه داران آغاز شد و به مصلای شهر بهار ختم شد.

,

 

,

در مصلای شهر بهار حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در سخنرانی روز قدس این روز را گرامی داشت و گفت: تفکر صهیونسیم به گونه ای است که از کودکی به کودکان خود جنایت و خونریزی را آموزش می دهند و خوی درندگی را در کودکان خود نهادینه می کنند و ما با چنین دشمن خونریزی سروکار داریم که از دلش داعش به وجود می آید.

,

 

,

 

,

وی ادامه داد: اگر ما بصیرت واقعی داشته باشیم دشمن هیچ گاه نمی تواند به شکل های مختلف به کشور ضربه بزند.

,

 

,

 

,

حجت الاسلام قرائتی با اشاره به حرکات تروریستی در کشور و جواب دندان سپاه پاسداران به داعشی ها گفت: این از افتخارات نظام است که اگر ما در موارد مختلف با هم اختلاف داشته باشیم اما در عرصه مسائل خارجی یک صدا و همدل هستیم و اجازه نمی دهیم احدی به کشور دست اندازی کند.

,

 

,

, ,

, ,

 

,

ملایر

, ملایر, ملایر,

آموزش و پرورشی ها حواسشان جمع باشد دین ما در خطر است

, آموزش و پرورشی ها حواسشان جمع باشد دین ما در خطر است, آموزش و پرورشی ها حواسشان جمع باشد دین ما در خطر است,

 

,

مردم شهید پرور و انقلابی ملایر با حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس باز دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
ملایری ها با طی مسیر راهپیمایی از پارک شهید چمران تا محل برگزاری نماز جمعه با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی فریاد برآوردند.

,
,

 

,

آیت الله موسوی در سخنرانی ویژه راهپمایی روز قدس ملایر اظهار کرد: در سایه انقلاب اسلامی این جمعیت های باشکوه علیه استکبار شود گرفته و مملکت ما از زیر چنگال آمریکا بیرون کشیده شد.

,

 

,

در افزود : مردم ایران در سایه وحدت، برابری و حضور حماسی 38 سال است تمام نقشه های دشمنان را ناکام گذاشته اند.

,

نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پایان رسیدن ماه رمضان بیان کرد: مومنین سرمایه های معنوی و ذخیره الهی این ماه پر برکت را تا 11 ماه دیگر نگه دارند.

,

 

,

وی گفت: یک مسلمان کسی است که همانگونه که با نماز و روزه پایبند است به سایر مسائل اسلام نیز توجه کند که یکی از تاکیدات اسلام استکبار ستیزی است.

,

 

,

آیت الله موسوی تاکید کرد: اسلام بدون مسائل سیاسی نداریم و اسلام دین جامعی است که به دستور استقامت در برابر مستکبرین می دهد.

,

 

,

وی گفت: 70 سال است که صهیونیسم ها علیه فلسطینیان جنایت می کنند و آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای اسلامی مرتجع از آنان حمایت می کنند.

,

 

,

امام جمعه موقت همدان گفت: اسلام ما اسلام استکبار سایر است و با پیام امام خمینی(ره) دنیا در روز علیه اسرائیل به ما خواسته است.

,

 

,

وی با تقدیر از حمله موشکی سپاه به راهش جنایتکار بیان کرد: همه ما حمایت خود را از رهبری و سپاهیان و این حرکت اعلام می کنیم.

,

 

,

وی با اشاره به سخنان رهبری درباره سند 2030 برای سومین بار بیان کرد: مسئولین باید هوشیار باشند چرا که رهبری چندین بار است در این زمینه هشدار داده است.

,

وی امضا و اجرای این سند را در مملکت اسلامی بدون اطلاع رهبری تعجب انگیز دانست و بیان کرد: گزارش به صورت صحیح به رهبری رسیده است و ما سند غربی در کشور نمی خواهیم و تا زمانی که ما هستیم اجازه کوچکترین نفوذ فرهنگی در فی زمینه را نخواهیم داد.
 

,
,

وی گفت: آموزش و پرورشی ها حواسشان جمع باشد که دین ما در خطر است.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

اسدآباد

, اسدآباد, اسدآباد,

 حضور وحدت‌بخش مردم اسدآباد در راهپیمایی روز قدس متفاوت‌تر از گذشته

,  حضور وحدت‌بخش مردم اسدآباد در راهپیمایی روز قدس متفاوت‌تر از گذشته,  حضور وحدت‌بخش مردم اسدآباد در راهپیمایی روز قدس متفاوت‌تر از گذشته,

 

,

راهپیمایی روز قدس در اسدآباد امسال متفاوت از گذشته باشکوهی خاص و دلی خونین از دشمن رقم خورد.

,

 

,

همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم اسدآباد با تجمع در مقابل دفتر امام‌جمعه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

,

 

,

از همان ساعت اولیه قرار وحدت‌بخش مردم حماسه‌آفرین اسدآباد آمده بودند بار دیگر با صدای مظلومیت را به گوش جهان برسانند و تنفر و انزجار خود را از صهیونیست، آمریکا و اسرائیل نشان دهند.

,

 

,

امسال شعارهای آنان کوبنده‌تر از سال گذشته بود و به‌گونه‌ای از حنجره‌های درد دیده بیرون می‌آمد چرا یک شهید هم در حادثه تروریستی تهران داده بودند.

,

 

,

همه آمده بودند ، چشم به هر طرف می‌انداختی با هر سلیقه‌ای در بین راهپیمایی کنندگان بودند؛ پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان.

,

 

,

حضور مجروح حادثه تروریستی تهران که اصالتا از روستای حسام آباد اسدآباد لست در میان ازدحام جمعیت به چشم میخورد.

,

 

,

البته اگرچه حضور مسیولان شهرستان در راهپیمایی زیاد بود اما در میام جمعیت گم شده بودند.

,

در این مراسم نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی قدس را روز اتحاد و وحدت مجمع اسلامی دانست و گفت: بیش از 6 دهه است که غده سرطانی اسرائیل برای منافع خود مردم نظلوم فلسطین را مضیغه قرار داده و ظلمها در حق آنان داشتند.

,

اکبر رنجبرزاده نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان حرکت انسجام بخش امام در حمایت مظلومیت خواند و گفت: این غده سرطانی در جهان ریشه دوانده و در بین شیاطین توانسته به دنبال این است که اسلام و مظلوم را از سطح جهان بیرون کند.

,

وی آمریکا را حامی صهیونیستها دانست و گفت: امروز باید برای خشکاندن ریشه این غده سرطانی باید اتحاد و وحدت بیشتر شود.

,

 

,

, ,

, ,

 

,

تویسرکان

, تویسرکان, تویسرکان,

آزادی قدس شریف در گرو وحدت آزادیخواهان جهان است

, آزادی قدس شریف در گرو وحدت آزادیخواهان جهان است, آزادی قدس شریف در گرو وحدت آزادیخواهان جهان است,

 

,

روز قدس، روز خودنمایی اتحاد مسلمانان جهان بر ضد صهیونیست کودکش و جهانخوار این مزدور دست و پاشکسته امریکا است و امروز در تویسرکان هر کسی با هر گرایش و سلیقه ای از پیر و جوان، زن و مرد آمده اند تا نشان دهند صهیونیست نابود شدنی است.

,

 «محمدمهدی مفتح» در جمع راهپیمایی کنندگان روز قدس در تویسرکان، با گرامیداشت روز جهانی قدس، گفت: حضور پر شور و شعور و با بصیرت شما مردم روزه دار در راهپیمایی امروز مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و قدرت های پوشالی جهان است.

,  ,

وی اظهار کرد: امروز نه تنها ملت شریف ایران اسلامی و مسلمانان هوشیار جهان، بلکه مردم آزادطلب و عدالت خواه سراسر جهان همسو با فلسطینیان شده و آزادی قدس شریف را خواستار هستند.

,

نماینده مردم تویسرکان به قدرت نمایی سپاه پاسداران در نابودی جنایتکاران تروریست و گروهک داعش در دیرالزور، اشاره کرد و افزود: امروز این قدرت نمایی که حاصل تلاش جوانان ایرانی است، لرزه بر جهان کفر، به ویژه آل سعود خائن به اسلام، صهیونیست غاصب و امریکای جنایتکار انداخته است.

,

مفتح تأکید کرد: امروز دوستان منطقه به قدرت موشکی ایران افتخار می کنند و آنرا پشتوانه عظیم خود در راستای ایستادگی در برابر زورگویی های کشورهای ارتجاعی منطقه و امریکا می دانند.

,

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت نیز با این اقتدار سرافرارنه تر قد علم کرده است و اجازه دست درازی به به سرزمین های دیگر را نمی دهد و با امیدی که در دلیشان بیش از پیش ایجاد شده، بر طبل پیروزی می زنند.

,

, ,

, ,

 

,

رزن

, رزن, رزن,

 اسراییل زائیده انگلستان و بزرگ شده آمریکا است/عربها همه وابسته هستند

,  اسراییل زائیده انگلستان و بزرگ شده آمریکا است/عربها همه وابسته هستند,  اسراییل زائیده انگلستان و بزرگ شده آمریکا است/عربها همه وابسته هستند,

 

,

رئیس حوزه علمیه قروه درجزین در راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس اظهار داشت:  بسیار تلاش کردند نام فلسطین را از حافظه تاریخی دنیا پاک کنند اما این ابر مرد تاریخ حضرت امام (ره) چون قلبش وصل به علم و‌حکت الهی بود، مانع شد.

,

 

,

حجت الاسلام محمدرضا حمزه پور بیان داشت:  سوال این است که چرا اسراییل را در این منطقه ایجاد کردند، در کتاب پروتکلهای یهود تمام برنامه هاشون را برای این منطقه آورده اند در این کتاب از نیل تا فرات و‌ایجاد اسراییل بزرگ را برنامه ریزی کنند.

,

وی افزود: هم اکنون که اسراییل در داخل خودش مشکل دارد و درگیر است از کشورهای همسایه را اشغال کرده است، قسمتی از صحرای سینا و جولان و لبنان را تصرف کرده است.

,

حمزه پور افزود: اسراییل زائیده انگلستان و بزرگ شده آمریکا است.

,

وی بیان کرد: چرا انگلستان اسراییل را بوجود آورد دلیل اولش این است که آنها میگویندما سرزمینی نداشته ایم و برای یهودی ها باید یک کشوری داشته باشیم.

,

حمزه پور افزود: اما دلیل اصلی که آنها از آن نمی گویند این است که دو سوم ذخایر انرژی در خاورمیانه است و انگلستان برای داشتن پایگاه در این منطقه اسراییل را ایجاد کردند.

,

 

,

وی تاکید کرد: عربستان و کشورهای وابسته تکیه اشان به اسرائیل است عربها همه وارداتی و وابسته هستند و همه نیازهایشان از اروپا تامین می شوند.

,

 

,

وی با  بیان این که کشورهای مرتجع منطقه نمی‌توانند در برابر آمریکا و اروپا مقاومت کنند؛ تصریح کرد:  ایران وابسته نیست و نه خوراکش پوشاکش در اختیار خودش است، آنهایی که دائم قرارداد صلح امضا میکنند با اسراییل در حال رفاقت با گرگ هستند در حالی اصلا نمیشه به گرگ اعتماد کرد چون‌او‌نمیتواند اصلش را کنار بگذارد.

,

 

,

حمزه پور خاطرنشان کرد: اینکه امام گفتند اسراییل باید از بین برود ما هشت سال در برابر عراقی که هشت سال چهل کشور حمایتش میکردند ایستادیم.

,

 

,

وی گفت: بیداری اسلامی ناشی از انقلاب اسلامی و ثمره انقلاب اسلامی است، حزب الله لبنانی در منطقه وجود نداشت و از انقلاب شما شکل گرفت، مقاومت غزه از مقاومت شما مردم شکل گرفت و مقاومت غزه و یمن و و سوریه و انقلاب مصر همه تبعات انقلاب کشور ایران است.

,

وی در پایان اظهار داشت: امروز مدافعان حرم بر پایه آرمان بلند قدس در حال جانفشانی هستند.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

فامنین

, فامنین , فامنین ,

همگرایی رمز موفقیت مسلمین است

, همگرایی رمز موفقیت مسلمین است, همگرایی رمز موفقیت مسلمین است,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی رهبر از اساتید حوزه قم در سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس در فامنین، گفت: قران کریم فرموده ؛ هر حرکت و قدمی که برداشته شود و موجب خشم دشمنان خدا شود موجب خشنودی خداوند است و اجر دارد. بعضی انسانها سالها و گاهی قرنها جلوتر از زمان هستند و افرادی هم بوده اند که جلوتر از اهل زمان حرکت کرده اند.

,

وی افزود: مومن با نور خدا می بیند و آنچه می بیند کس دیگر درک نمیکند.

,

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه زمانی، در باره مردم مظلوم فلسطین این قضیه را مطرح فرمودند که مسئله فلسطین دچار فرسایش شده بود و با مطرح بودن روز قدس مبارزه فلسطین را از ملیت و عربیگری به مسئله دینی تبدیل کردند.

,

 

,

رهبر ادامه داد: بالاترین رمز موفقیت در جهاد اعتقاد و دینیگری است ، موج عشق به خدا و اهل بیت علیه السلام به جهاد رنگ خدایی می بخشد و استقامت و مقاومت را مطرح می کند ، مقاومت و همگرایی و متحد بودن و در کنار هم بودن تنها رمزی که موجب موفقیت مسلمین است.

,

وی اذعان کرد: جنگ تحمیلی جنگی که الگوی بسیار بلندی برای مقاومت بود و از مولفه های بزرگ اختلال قدرت  مقاومت در جنگ تحمیلی بود. نقطه عطفی که مقاومت، یک عده جوان مخلص شیعه در لبنان را تربیت کردند و موقعی مشخص شد و نتیجه گیری ظاهری نیز مشخص شد که جنگ ۳۳ روزه اتفاق افتاده بود که نقطه عطف دیگری برای مقاومت بود.

,

 

,

 

,

 

,

قهاوند

, قهاوند, قهاوند,

راهپیمایان قهاوندی که از ساعت ها قبل از آغاز راهپیمایی در پارک معلم  تجمع کرده بودند امروز در مسیر از پیش تعیین شده برای راهپیمایی روز جهانی قدس را با در دست داشتن پارچه نوشته ها و پلاکارهایی حاوی شعارهایی علیه آمریکا و رژیم غاصب پیمودند.

,

حاضران با سردادن شعارهایی همچون ٢٠٣٠ صهیونیستی ابطال باید گردد،تحول بنیادین اعمال باید گردد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و با در دست داشتن پرچم و بنرهایی حاوی شعارهای با همین مضمون انزجار و نفرت خود را از رژیم غاصب و اشغالگر قدس فریاد زدند.

,

راهپیمایان با قرایت بیانیه‌ای علاوه بر محکوم کردن حرکت ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس و حامیان آنها خواستار برخورد مجامع جهانی با تجاوزگری های این رژیم منحوس شدند.

,

درخواست مردم منطقه قهاوند برای برخورد با عاملان 2030

,

در حاشیه راهپیمایی امروز، جمعی از مردم با امضاء طوماری خواستار مجازات عاملان تهیه و تصویب سند 2030 شدند.

,

برخی از مردم هم با در دست داشتن پلاکارد2030 یعنی کنار گذاشتن آموزش مقاومت این سند را بر ضد روحیه مقاومت دانستند.

,

تشکر مردم منطقه قهاوند از سپاه

,

مردم روزه دار قهاوندی با سر دادن شعار «سپاه پاسداران، تشکر تشکر» از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل سیلی زدن به گروهک داعش تشکر کردند.

,

 

,

  

,   ,   ,  , ,  ,

  

,  ,  ,

کبودراهنگ

, , کبودراهنگ, , , ,

  

,  ,  ,

استاد و حوزه و دانشگاه: زنجیره تروریست جهانی تشکیل شده از سه مثلث شوم آمریکا،اسرائیل و داعش است.
حجت الاسلام سید آقا حسینی استاد حوزه و دانشگاه در جمع راهپیمایان کبودراهنگی گفت: قیام ما فقط روز قدس نیست و قیام تا ظهور امام زمان(عج)ادامه دارد.

,
, ,

انتهای پیام/  

,  ,  ,

 

,  ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه