اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه استان همدان مطرح شد:

روز قدس روز مبارزه مظلومین بر علیه ظالمین است/دشمن با تحریم هابه دنبال تضعیف توان نظامی کشور است

روز قدس روز مبارزه مظلومین بر علیه ظالمین است/دشمن با تحریم هابه دنبال تضعیف توان نظامی کشور است
آیین نماز سیاسی عبادی جمعه با حضور مردم روزه دار استان همدان در نقاط مختلف این استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ خطبای امام جمعه استان همدان  در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همچنین روز  جهانی قدس به بیان سخنانی در خصوص  اهمیت روز قدس و آزادسازی فلسطین پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

مشروح خطبه های نماز جمعه در استان همدان

, مشروح خطبه های نماز جمعه در استان همدان ,

 

,

همدان

, همدان , همدان ,

اگر به فکر مظلومان نباشیم در محضر خدا پاسخگو هستیم

, اگر به فکر مظلومان نباشیم در محضر خدا پاسخگو هستیم,

 امام جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه ی همدان گفت : امروز این راه پیمایی بسیار باشکوه شما قابل تقدیر و تشکر است ؛ استکبار جهانی مردم دنیا را به خواب برده بود که مسئله ی فلسطین فراموش شود ولی امام خمینی (ره) این مسئله را در جهان مطرح کردند.

,  امام جمعه همدان در خطبه های نماز جمعه ی همدان گفت : امروز این راه پیمایی بسیار باشکوه شما قابل تقدیر و تشکر است ؛ استکبار جهانی مردم دنیا را به خواب برده بود که مسئله ی فلسطین فراموش شود ولی امام خمینی (ره) این مسئله را در جهان مطرح کردند.,  امام جمعه همدان ,

 

,

آیت الله غیاث الدین طه محمدی افزود : مسئله مسئله ی دفاع است ، خیلی ها میگویند عراق و سوریه و فلسطین به ما چه ربطی دارد؟ اولا اینها مسلمان هستند و ثانیا اکثر اینها شیعه هستند و اگر ما به فکر اینها نباشیم باید در محضر خدا پاسخگو باشیم.

, آیت الله غیاث الدین طه محمدی افزود : مسئله مسئله ی دفاع است ، خیلی ها میگویند عراق و سوریه و فلسطین به ما چه ربطی دارد؟ اولا اینها مسلمان هستند و ثانیا اکثر اینها شیعه هستند و اگر ما به فکر اینها نباشیم باید در محضر خدا پاسخگو باشیم., آیت الله غیاث الدین طه محمدی ,

 

,  ,

وی ادامه داد: اسرائیلی ها هزاران بچه ی بی سرپرست یمنی و سوریه ای را می برند و روی آنه آزمایش انجام میدهند و اعضای بدن آنها را می فروشند ؛ حالا ما باید بنشینیم و نگاه کنیم؟ اگر این مدافعان حرم ما نبودند معلوم نبود چه به سر ما می آید. اگر فلسطین کافر هم بود باز هم ما وظیفه  ی انسانی ما بود دفاع کنیم .

, وی ادامه داد: اسرائیلی ها هزاران بچه ی بی سرپرست یمنی و سوریه ای را می برند و روی آنه آزمایش انجام میدهند و اعضای بدن آنها را می فروشند ؛ حالا ما باید بنشینیم و نگاه کنیم؟ اگر این مدافعان حرم ما نبودند معلوم نبود چه به سر ما می آید. اگر فلسطین کافر هم بود باز هم ما وظیفه  ی انسانی ما بود دفاع کنیم .,

 

,  ,

ایت الله محمدی در پایان بااشاره به حملات موشکی اخیر سپاه افزود: سپاه با این موشک ها که هزاران پیام برای دشمنان ما داشت گوشه ای از قدرت خودش را به نمایش گذاشت ، اما این موشک ها برای داعش نبود ، این پیامی برای آقای ترامپ و آل سعود بود .

, ایت الله محمدی در پایان بااشاره به حملات موشکی اخیر سپاه افزود: سپاه با این موشک ها که هزاران پیام برای دشمنان ما داشت گوشه ای از قدرت خودش را به نمایش گذاشت ، اما این موشک ها برای داعش نبود ، این پیامی برای آقای ترامپ و آل سعود بود .,

 

,

ملایر

, ملایر, ملایر,

بهترین نوع عدل دفاع از مظلومیت است

, بهترین نوع عدل دفاع از مظلومیت است, بهترین نوع عدل دفاع از مظلومیت است,

 امام  جمعه ملایر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در پارک سیفیه این شهر روز قدس را روز فریاد مظلومان علیه مستکبرین دانست و اظهار داشت: همانگونه که در قرآن بیان شده در مقابل ظلم ظالمان و زیاده خواهان باید ایستاد.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری با اشاره به آیاتی از قرآن مجید بیان کرد: بهترین نوع عدل دفاع از مظلومیت است.

,

 

,

امام جمعه ملایر گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین با زبان روزه و فریاد انزجار علیه مستکبرین و سر کرده های آنان آمریکا و اسرائیل احسن عدل است.

,

 

,

وی به روایتی از امام صادق(ع) بیان کرد: کسی که قسم دروغ بخورد، قطع رحم کند و ظلم کند در همین دنیا سزای آن را خواهد دید.

,

 

,

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد:  ظلم و ظالم در همین دنیا سزای خود را خواهند دید همانگونه که شاه پهلوی، صدام،قذافی و بسیاری دیگر سزای خود را دیدند

,

 

,

دفاع از فلسطین اعلام انزجار از همه ظالمان دنیا است

, دفاع از فلسطین اعلام انزجار از همه ظالمان دنیا است,

وی گفت: دفاع از فلسطین دفاع از مظلومان عالم و اعلام انزجار از همه ظالمان دنیا است.

,

 

,

حجت الاسلام برقراری  بیان کرد:کسانی که شعار مرگ بر اسرائیل را سر می دهند به خاطر جنایاتی است که این رژیم  در منطقه انجام می دهد.

,

 

,

امام جمعه ملایر تاکید کرد: فلسطین نماد مقاومت است و تمام تلاش دشمن فراموشی فلسطین توسط مسلمانان است اما این مسئله فراموش نشدنی است.

,

 

,

وی گفت: دشمنان نوچه های خود در منطقه به سرکردگی آل سعود تجهیز می کنند تا دشمن اصلی یعنی اسراییل و ظلم آن به مردم فلسطین فراموش شود.

,

 

,

حجت الاسلام برقراری بیان کرد: هر قدمی که باعث عصبانیت کفار شود عمل صالحی است که ثبت می شود  و این آیه صریح قرآن است.

,

 

,

وی تاکید کرد: ما فرزند قرآن و تربیت یافته در مکتب قرآن هستیم و از هیچ تحریم و تهدیدی نمی هراسیم و هیچ امتیازی به دشمن نمی دهیم و داغ آن را بر دل دشمن خواهیم گذاشت.

,

 

,

امام جمعه ملایر گفت: اگر روز قدس و حضور پر شور مردم در سراسر دنیا نبود امروز اثری از فلسطین و فریاد خواهی آنان نبود.

,

 

,

با اشاره به شلیک موشک ذوالفقار سپاه در برابر ترقه بازی های داعش بیان کرد: این اقدامی انقلابی و صریح از طرف سپاه بود که اوج موفقیت و اقتدار ایران را نشان داد.

,

 

,

حجت الاسلام برقراری گفت: این اقدام به قلب اربابان داعشی بود و ما یک تیر و چند نشان را هدف قرار دادیم.

,

 

,

امام جمعه ملایر با اشاره به تحریم های جدید سنا بیان کرد: با این اقدام مجلس سنا همه دنیا فهمیدند که آمریکا اهل مذاکره نیست و ما از نماینده های مجلس اسلامی خواستار اقدام انقلابی در قبال آمریکا و این تحریم ها را داریم.

,

 

,

کبودراهنگ

, کبودراهنگ, کبودراهنگ,

روز قدس روز مبارزه مظلومین برعلیه ظالمین است

, روز قدس روز مبارزه مظلومین برعلیه ظالمین است, روز قدس روز مبارزه مظلومین برعلیه ظالمین است,

 امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه و مصادف با روز جهانی قدس  در جمع روزه داران این شهرستان اظهارداشت:روز جهانی قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه روز مبارزه با  مظلومین برعلیه ظالمین است.

,  امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه و مصادف با روز جهانی قدس  در جمع روزه داران این شهرستان اظهارداشت:روز جهانی قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه روز مبارزه با  مظلومین برعلیه ظالمین است.,

 

,  ,

حجت الاسلام یوسف روحانی  با اشاره به راهپیمایی امروز افزود:صدای قدم های راهپیمایی شما امروز لرزه بر ارکان مستکبران عالم انداخته است.

, حجت الاسلام یوسف روحانی  با اشاره به راهپیمایی امروز افزود:صدای قدم های راهپیمایی شما امروز لرزه بر ارکان مستکبران عالم انداخته است.,

 

,  ,

وی با اشاره به سند۲۰۳۰ و  گفت:سهل انگاری و ساده اندیشی بعضی از مسئولین در امضای سند ۲۰۳۰ تاسف برانگیز است که با وجود تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمنان بی اهمیت به این موضوع این سند را امضا کردند.

, وی با اشاره به سند۲۰۳۰ و  گفت:سهل انگاری و ساده اندیشی بعضی از مسئولین در امضای سند ۲۰۳۰ تاسف برانگیز است که با وجود تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمنان بی اهمیت به این موضوع این سند را امضا کردند.,

 

,  ,

امام جمعه کبودراهنگ با اشاره حرکت غیور مردانه سپاه پاسداران در حمله موشکی به داعش اضافه داشت:سیلی محکم سپاه بر صورت داعش پیامی داشت که دشمنان این پیام را به خوبی دریافت کرده اند وحرامیان فهمیده اند که زمان بزن و در رو تمام شده است و هر حرکتی علیه مردم ایران قاطعانه پاسخ داده خواهد شد.

, امام جمعه کبودراهنگ با اشاره حرکت غیور مردانه سپاه پاسداران در حمله موشکی به داعش اضافه داشت:سیلی محکم سپاه بر صورت داعش پیامی داشت که دشمنان این پیام را به خوبی دریافت کرده اند وحرامیان فهمیده اند که زمان بزن و در رو تمام شده است و هر حرکتی علیه مردم ایران قاطعانه پاسخ داده خواهد شد.,

 

,

تویسرکان

, تویسرکان, تویسرکان,

دشمن با تحریم هابه دنبال تضعیف توان نظامی کشور است

, دشمن با تحریم هابه دنبال تضعیف توان نظامی کشور است,

امام جمعه تویسرکان  گفت: راه اقتدار امت اسلامی وحدت است و مسلمانانی که با یهود و صهیونیست طرح دوستی می ریزد و یا در سر فکر دوستی می پروراند نامش دیگر مسلمان نیست چرا که این غده سرطانی به فکر نابودی اسلام ناب محمدی(ص) هستند.

,

 

,

حجت الاسلام مرتضی موحدی اظهار کرد: بیت المقدس متعلق به جهان اسلام است و صهیونیست کودک کش باید از بین برود و مطمئن باشید اسرائیل و امریکا توان جواب موشکی ما را ندارد.

,

 

,

 وی  افزود: اگر آنان توان داشتند تا کنون این کار را انجام داده بودند و قدزت موشکی ایران به اندازه ای است که در یک ساعت با موشک های مختلف قلب اسرائیل غاصب را با خاک یکسان می کند.

,

 

,

امام جمعه تویسرکان  تصریح کرد: اگر دشمنان بخواهند هم بجنگد به وعده قرآن کریم شکست خورده این جنگ دشمنان هستند چرا که وعده حق تعالی نزدیک است و ستاره نحس مستکبران رو به فروباشی و افول است.

,

 

,

وی تأکید کرد: رهبر از آن جا که دلش مالامال از نور قرآن است متوکل به خدای متعال است و از نره های پوشالی آمریکا نمی ترسد و ملت نیز با ولایتمداری محض در دفاع از میهن ایستادگی می کنند.

,

 

,

خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین افزود: دشمن می خواهد نظام از توان موشکی غافل شود و این اقدامات را متوقف کندو زمانی که غافل شوید به یکباره بر شما یورش ببرند و شما را از بین ببرند.

,

 

,

حجت السلام موحدی تأکید کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب جمهوری اسلامی ایران ایستاده است و مادبه آنان یعنی دشمنان سیلی خواهیم زد.

,

 

,

اسدآباد

, اسدآباد, اسدآباد,

حضور مردم اسدآباد در راهپیمایی روز قدس دشمن شکن بود

, حضور مردم اسدآباد در راهپیمایی روز قدس دشمن شکن بود,

امام جمعه اسداباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با اشاره به آثار و دستاوردهای ماه مبارک رمضان از روزه داران خواست با مراقبت از رفتار، گفتار و کردار خود در طول سال موجب اثربخشی ماه مبارک شوند.

, امام جمعه اسداباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با اشاره به آثار و دستاوردهای ماه مبارک رمضان از روزه داران خواست با مراقبت از رفتار، گفتار و کردار خود در طول سال موجب اثربخشی ماه مبارک شوند.,

 

,  ,

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: جمعیت کثیری از ملتهای مسلمان در حمایت از مقاومت، فلسطین و قدس  به پا خواستند و در راهپیمایی ها حضور حماسی داشتند.

, حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: جمعیت کثیری از ملتهای مسلمان در حمایت از مقاومت، فلسطین و قدس  به پا خواستند و در راهپیمایی ها حضور حماسی داشتند.,

 

,  ,

وی  با اشاره به در آستانه قرار گرفتن عید سعید فطر، گفت: باید قبل از نماز عید فطر مردم نسبت به پرداخت فطریه اقدام کنند.

, وی  با اشاره به در آستانه قرار گرفتن عید سعید فطر، گفت: باید قبل از نماز عید فطر مردم نسبت به پرداخت فطریه اقدام کنند.,

 

,  ,

امام جمعه اسداباد  با اشاره به 7 تیر سالروز شهادت شهید بهشتی، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور حمله موشکی به داعش قدردانی کرد.

, امام جمعه اسداباد  با اشاره به 7 تیر سالروز شهادت شهید بهشتی، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور حمله موشکی به داعش قدردانی کرد.,

 

,  ,

وی  با اشاره به فرسودگی بیمارستان امیرالمومنین و تعطیلی بخشهایی از آن گفت انتظار میرود که نماینده مجلس و فرماندار از این فرصت برای احداث 85  تختخوابی استفاده کنند و از تعطیلی کامل آن جلوگیری سود چرا که نیاز مردم به این بیمارستان زیاد است.

, وی  با اشاره به فرسودگی بیمارستان امیرالمومنین و تعطیلی بخشهایی از آن گفت انتظار میرود که نماینده مجلس و فرماندار از این فرصت برای احداث 85  تختخوابی استفاده کنند و از تعطیلی کامل آن جلوگیری سود چرا که نیاز مردم به این بیمارستان زیاد است.,

 

,

فامنین

, فامنین , فامنین ,

روز قدس فلسطین را از یک حرکت گوشه گیر به حرکت اسلامی تبدیل کرد

, روز, قدس فلسطین را از یک حرکت گوشه گیر به حرکت اسلامی تبدیل کرد,

امام جمعه فامنین  در خطبه های نماز جمعه امروز، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی گفت:  با مباحثی که در مورد حقیقت سبک زندگی اسلامی مطرح کردیم و گفتیم که مومن  باید اهل معامله باشد و باید با خود معامله کنیم.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح افزود: بعضا خودخواه و خودگرا هستیم‌. حقیقت خوف در انسان باید وجود داشته باشد. در درون هر انسان نوری است و اگر نباشد از ایمان بی بهره است . یکی نور خوف و دیگری نور رجا است.

,

 

,

خطیب جمعه ادامه داد: انسان مومن سزاوار است که خود را در امنیت کامل نداند و باید از آتش جهنم بترسد.

,

 

,

امام جمعه فامنین در خطبه های دوم نماز ادامه داد: باید تشکر کنم از شما مردم متدین، که با زبان روزه به حمایت از مظلومین عالم  شعار دادید و حقیقت روز قدس روز جدایی حق از باطل است.

,

 

,

وی اذعان کرد: بعد جنگ جهانی دوم حکومتی تشکیل شد به نام اسرائیل که هدف خود را قرار دادند که سرزمینی انتخاب کنند که بهترین مکان از لحاظ استراتیک و معنوی باشد و فلسطین و قدس را انتخاب کردند. در نگاه صهیونیست چند عامل هست که آنان را خطرناک میکند  و در مطالبی را در تورات گنجاندند که تمام خواسته های خود را در آن مطرح کردند.

,

 

,

امام جمعه فامنین افزود: اسرائیلی ها نژادپرست و افرادی هستند که هیچ اعتقادی ندارند و دارای یک تعریف دیگری از یهود هستند و خود را نژاد برتر میدانند ومی گویند یهود انسان است و بقیه جایگاه انسانی ندارند.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین مصباح گفت: اگر وحدت نباشد و تفرقه در جامعه اسلامی باشد ما نمیتوانیم اقتدار و قدرت داشته باشیم. روز قدس  فلسطین را از یک حرکت گوشه گیر به یک حرکت اسلامی تبدیل کرد و حضرت امام قوانینی به نام جبهه مقاومت و جبهه اسلامی ایجاد کرد و نوید دادند که اگر توکل به خدا باشد و مسلمانان ید واحده شوند حقیقت نجات فلسطین اتفاق خواهد افتاد.

,

 

,

بهار

, بهار, بهار,

همه دست اندرکاران جمهوری اسلامی برپایی عدل را وظیفه خود را  بدانند

, همه دست اندرکاران جمهوری اسلامی برپایی عدل را وظیفه خود را  بدانند,

حجت الاسلام والمسلمین حاتم نیا در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز قدس گفت: در این روزها که به پایان ماه رمضان نزدیک می شویم به رعایت حق الناس توجه کنید که خداوند از حق الناس نمی گذرد و سعی کنید با کوله باری سبک این ماه را سپری کنید و از آخرین روزهای این ماه کمال استفاده را ببرید.

,

 

,

امام جمعه شهر بهار در ادامه با اشاره به ماجرای سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب  و ترور شهید بهشتی و یارانش در سال شصت بیان کرد: شهید بهشتی یک ملت بود و ملت در قرآن به معنای مکتب و پشتوانه ملت است. قانون اساسی کشور مدیون شهید بهشتی و یادگار این شهید است و آنچه که دل ما را آزرده میکند سخنانی است که در آن دوره منافقین پشت سر او می گفتند؛ چرا که این سخنان نشان از مظلومیت این شهید دارد.

,

 

,

حجت الاسلام حاتم نیا در ادامه روز قوه قضائیه را گرامی داشت و گفت: همه دست اندرکاران جمهوری اسلامی در برپایی عدل باید وظیفه خود را ایفا کنند اما ظاهر آن قوه قضاییه است ولی دیگر ارگانها نیز باید به آن توجه کنند.

,

 

,

نهاوند

, نهاوند, نهاوند,

روز جهانی قدس روز احیای اسلام و مبارزه علیه استکبار جهانی است

, روز جهانی قدس روز احیای اسلام و مبارزه علیه استکبار جهانی است,

امام جمعه نهاوند در خطبه های نماز جمعه نهاوند با اشاره به حضور حماسی مردم در  راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مردم کشورمان امروز برای یک باردیگر ثابت کردند که از ملتهای مظلوم دفاع کردند و تا آزادی قدس شریف بر ضد صهیونستها شعار میدهند.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی گفت: مردم روزه دار ایران اسلامی در سراسر کشور فریاد آزادی قدس شریف را فریاد زدند و این نشان میدهد که آرمان فلسطین همچنان زنده و پویا است .

,

 

,

وی عنوان کرد:استکبار جهانی با حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی و با پشتیبانی از گروهکهای تروریستی و تکفیری در صدد ضربه زدن به اسلام و مسلمانان است.

,

 

,

مغیثی بیان کرد: جبهه کفر و نفاق امروز با هدف تامین امنیت رژیم صهیونیستی به حمایت از داعش اقدام می کند و ریشه همه مشکلات مردم منطقه نیز همین دخالتهای امریکای جنایتکار است.

,

 

,

امام جمعه نهاوند  در بخش دیگری از سخنانش به اقتدار موشکی کشورمان اشاره کرد و گفت: پاسخ محکم و دندانشکن سپاه به داعش و حامیان آنها با شلیک موشک به مقر داعشی ها نشان دهنده اقتدار و عزت ملت ایران و انقلاب اسلامی است که به دستور فرماندهی کل قوا انجام گرفت.

,

 

,

رزن

, رزن, رزن,

قدس پاره تن اسلام است

, قدس پاره تن اسلام است,

 

,

امام جمعه شهرستان رزن در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان رزن با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران گفت:اساتید ما به تاسی از شهید بزرگوار هم شاگرد خوب تربیت کنند و هم برای توسعه کشور تلاش کنند.ابعاد شخصیتی ایشان هم بعد علمی و هم سیاسی بسیار وجهه نورانی دارند.

,

 

,

حجت الاسلام‌عبدالعظیم‌مولازاده افزود:این شهید بزرگوار سپس در لبنان به کمک امام موسی صدر رفت  توانست به شیعیان کمک کند  و پس از انقلاب در کشور در پستهای گوناگون تواسنت برای اسلام بسیار تلاش کند و در دفاع مقدس بالاخره به شهادت رسید.

,

 

,

امام جمعه رزن استقبال پر شکوه و انقلابی مردم در شهرستان رزن برای حضور روز قدس  را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: از نیروهای نظامی و امنیتی که موجب شدند این چنین مراسم را برگزار شد تشکر میکنیم.

,

 

,

رئس شورای فرهنگ عمومی رزن با بیان اینکه قدس پاره تن اسلام است ادامه داد:اگر در یک زمانی روز قدس مختص به جهان اسلام بود امروز گسترش پیدا کرده است و همه ی کشورهای اسلامی که بیداری اسلامی در آن روی داده است در مسیر آرمان فلسطین خواهد بود.

,

 

,

وی با بیان اینکه مقابله سپاه پاسداران با داعش یک حرکت غرورآفرین بود ادامه داد:از این حرکت  فرزندان عزیز کشور در سپاه تقدیر میکنیم و این اقدام اهدافی داشت .

,

 

,

مولازاده ادامه داد:اولا این اقدام در سوریه بود و‌نشان دهنده این است که ما توانایی هدف قرار دادن آنها را از کشور داریم.

,

 

,

وی افزود: هدف دوم این بود که موردی است که به در می‌گویند تا دیوار بفهمد یعنی کشورهایی مرتجع منطقه باید بفهمند اگر قرار باشند به غیر از مکه و مدینه همه جا را با خاک یکسان میکنیم و تعارفی در خصوص امنیت نداریم و در مرحله دوم اینکه این حرکت بحا و شاسته ارامش‌و امنیت را به قلب کشور برگرداند.

,

 

,

امام جمعه شهرستان رزن ادامه داد:  در پایان باید گفت البته هم‌مسیولین‌کشور و‌هم دشمنان  باید این را بدانند که سربازان جان بر کف ولی فقیه، در هر کجا با یک اشاره ولی خودشان جواب کوبنده خواهند داد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه