اخبار داغ

آن‌هایی که اسلامشان آمریکایی است از تشر آمریکا می ترسند

همصدایی مردم خراسان جنوبی در روز قدس با مردم مظلوم فلسطین

همصدایی مردم خراسان جنوبی در روز قدس با مردم مظلوم فلسطین
امروز مردم خراسان جنوبی در روز قدس با مردم مظلوم فلسطین هم صدا شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خاورستان؛ امروز خراسان جنوبی مانند سایر استان های کشور جلوه ای دیگر داشت؛ امروز روز قدس بود و مردم خراسان جنوبی هم به قداست این روز بزرگ حماسه ای مثال زدنی رقم زدند و برگ زرین دیگری در تاریخ این استان به جای گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛, , خاورستان؛, خاورستان؛,

 

,

امروز خیابان های خراسان جنوبی مملو از زنان و مردان و دختران و پسران و کودکانی بود که در دمای 42 درجه هوا و با زبان روزه آمده بودند تا حمایت خود از قدس شریف را اعلام کنند و با این حضور پرشور، از ذات خبیث و نقشه های شوم استکبار جهانی بخصوص آمریکا و اسرائیل برائت بجویند و با دفاع از مظلومان جهان بخصوص مردم مظلوم فلسطین، مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان بکوبند.

,

 

,

*بیرجند

, *بیرجند, *بیرجند,

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

, قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:, :,

آن‌هایی که اسلامشان آمریکایی است از تشر آمریکا می ترسند/ افرادی که میل قلبی به آمریکا و اسرائیل پیدا می کنند ازنگاه اسلام مردودند

, آن‌هایی که اسلامشان آمریکایی است از تشر آمریکا می ترسند/ افرادی که میل قلبی به آمریکا و اسرائیل پیدا می کنند ازنگاه اسلام مردودند,

 

,

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: آنهایی که امروز میل قلبی به امریکا و اسرائیل پیدا می کنند ازنگاه اسلام مردودند.

, .,

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تصریح اینکه چه کسانی از تشر آمریکا می ترسند، گفت: آنهایی که اسلامشان آمریکایی است.

,

 

,

بختیاری گفت: آن هایی که اسلام و وعده های قرآن را قطعی می دانند باور دارند که این وعده ها اجرا خواهد شد و مقتدرانه در برابر قدرت های استکباری ایستاده اند.

,

 

,

وی بیان کرد: اگر دشمن را نشناسیم با ابزارهای مختلف وارد صحنه شده و زمینه بدعت و انحراف را بوجود می آورد.

,

 

,

 

,

تاکنون سعودی ها نقش نفوذی را در دنیای اسلام بازی می کردند/ رژیم صهیونیستی غده سرطانی در منطقه است

, تاکنون سعودی ها نقش نفوذی را در دنیای اسلام بازی می کردند/ رژیم صهیونیستی غده سرطانی در منطقه است,

 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه روز قدس تنها مربوط به فلسطین نیست، بلکه بحث دنیای اسلام است، گفت: رژیم صهیونیستی غده سرطانی در منطقه است که اگر دیر بجنبیم این غده سرطانی دنیای اسلام را به هم خواهد ریخت.

, .,

 

,

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی گفت: با توجه به تحولات منطقه و جریاناتی که در منطقه اتفاق افتاده، برخی مسائل از جمله تسلط رژیم صهیونیستی بر سران و حاکمان برخی از کشورهای عربی و عربستان به خوبی روشن شده است و این حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و نوکران آنها در منطقه است.

,

 

,

*درمیان

, *درمیان, *درمیان,

قدردانی از عکس العمل قاطع و کوبنده سپاه پاسداران در مجازات گروه های تروریستی

, قدردانی از عکس العمل قاطع و کوبنده سپاه پاسداران در مجازات گروه های تروریستی,

 

,

مولوی سید احمد عبدالهی، امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: سالها است که از حادثه تلخ و دردناک اشغال قدس عزیز می گذرد و هر روز بر جنایات وحشیانه صهیونیسم غاصب افزوده می شود ، عملکرد ددمنشانه غاصبان قبله اول مسلمین قلب هر مسلمان ، بلکه هر آزادیخواه را بدرد آورده است.

, .,

 

,

ما جامعه اهل سنت شهرستان درمیان گفت: از عکس العمل قاطع و کوبنده سپاه پاسداران در مجازات گروه های تروریستی مستقر در خاک سوریه و پرتاب موشک که حکایت از اقتدار ملی و افتخار جمهوری اسلامی دارد حمایت خود را اعلام می نماییم.

, .,

 

,

*زیرکوه

, *زیرکوه, *زیرکوه,

روز قدس تلنگری بر جرثومه فساد

, روز قدس تلنگری بر جرثومه فساد,

امام جمعه اهل سنت زیرکوه گفت: صهیونیسم جهانی سالهاست که بر گرده مردم مظلوم فلسطین و همه مردم ستمدیده جهان سوار شده است و هر روز هم بر اعمال خشونت بار خود می افزاید و هیچگونه رحم ،شفقت و عقب نشینی ندارد و روز به روز بر اعمال خشونت بار خود می افزاید.

,

 

,

وی ادامه داد: روز قدس که به فرمان حضرت امام راحل نامگذاری شد ،تلنگری است بر پیکره این جرثومه فسادو از طرفی وحدت،انسجام و همدلی است که بین اقشار مختلف جامعه و حتی جهانیان بوجود آمده و مردم آزاده دنیا بیدار شده اند و متوجه شده اند که هیچگاه کفر با اسلام سر سازش نداشته و ندارد.

,

 

,

*بشرویه

, *بشرویه, *بشرویه,

آتش به اختیار مردم بشرویه در روز جهانی قدس/ پسا سیلی‌های موشک‌های غرور آفرین سپاه

, آتش به اختیار مردم بشرویه در روز جهانی قدس/ پسا سیلی‌های موشک‌های غرور آفرین سپاه,

آقای عسکری " از شهروندان بشرویه و شرکت کنندگان در مراسم جهانی روز قدس که فرزند گوچکش را لباس رزم پوشیده به میدان آورده بود در گفتگو با خبرنگار پیام بشرویه ، دفاع از مظلومان جهان را خط اصلی اسلام و انقلاب  دانست  و گفت: مظلومان جهان و بویژه مسلمانان در هر گوشه ای از جهان که مورد ظلم و جنایت قرار گیرند باید زیر چتر اسلام و انقلاب از آنان حمایت کرد.

,

 

,

وی افزود: راه ما راه سیدالشهدا، امام راحل می باشد و گوش به فرمان ولایت و رهبری مان "امام خامنه ای " در هر صحنه ای که نیاز به حضور مقتدارانه و بصیرت وار  داشته باشد آتش به اختیاریم و در راه اعتلای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

,

 

,

عسکری با تقدیر از مجموعه سپاه پاسداران از اقدام غرورآفرین در مبارزه با گروه های تکفیری گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران یکی از بهترین و ارزنده ترین اقداماتی بود که دل تمام ملت ستم دیده جهان و بویژه ایران عزیز و خانواده های شهدای ترور تهران را شاد کرد و امروز امدیم تا ما هم سیلی محکم تری به دهان اسرائیل ، داعش و هم پیمانان آنان بزنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه