اخبار داغ

سخنان ائمه جمعه استان در خطبه های نماز جمعه این هفته؛

اقتدار موشکی سپاه ضریب امنیتی کشور را بالا برد/ حضور باشکوه مردم سیلی محکم بر دهان مستکبران

اقتدار موشکی سپاه ضریب امنیتی کشور را بالا برد/ حضور باشکوه مردم سیلی محکم بر دهان مستکبران
ائمه جمعه استان این هفته بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، اقدام موشکی سپاه علیه داعش و نیز لزوم الگوگیری هنرمندان از منابع دینی اشاره کردند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما ائمه جمعه استان این هفته بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، اقدام موشکی سپاه علیه داعش و نیز لزوم الگوگیری هنرمندان از منابع دینی اشاره کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
امام جمعه اردبیل:
,
امام جمعه اردبیل:
, امام جمعه اردبیل:, , اقتدار موشکی سپاه ضریب امنیتی کشور را بالا برد, اقتدار موشکی سپاه ضریب امنیتی کشور را بالا برد,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نمازجمعه به مناسبت راهپیمائی عظیم روز قدس از اهالی استان تشکر نمود و اظهار داشت: اهالی استان با این حضور حماسی بزرگترین بصیرت، معرفت، عطوفت، اظهار همدردی و نفرت از دشمنان انسانیت را به تماشا گذاشتند تا در محضر وجدان و محضر حضرت حق حجتی داشته باشند که در باب بزرگترین معضل عالم اسلام و انسانیت، بی تفاوت نماندند.
حضرت آیت الله عاملی افزود: هر کس می خواهد ملت ما را بشناسد، نفوذ انقلاب و شوکت رهبری را ملاحظه کند، وحدت و همبستگی و صلابت ملت را تماشا کند و استقامت در پای آرمان های انقلاب را ببیند، به این راهپیمائی نگاه کند و آمریکا اگر می خواهد بداند هزینه سنگینی که برای  راه اندازی کانال ها و سایت ها به راه انداخته به جایی رسیده یا نه، به این راهپیمائی نگاه کند.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: اقتدار موشکی سپاه ضریب امنیتی کشور ما را فوق العاده بالا برد. اولا پیام داد که بازی با امنیت ایران هزینه زیادی دارد و از این جهت دندان طمع دشمن را کشید تا دیگر کسی جرات تعرض بر ملت ما را نداشته باشد. ثانیا داعش عددی نیست که سپاه بخواهد با موشک آنها را گوشمالی دهد، بلکه سپاه خواست به اربابان و حامیان آنها پیام دهد که "وللکافرین امثالها" و عمدا موشک را انتخاب کرد تا توانمندی فوق العاده ایران را به کسانی نشان دهد که داعش را فرستاده بودند. ثالثا این اقدام اوج اقتدار و دانش نظامی ایران را نشان داد؛ اینکه ایران با سلاح بومی این کار را بکند نشان می دهد که ایران در اوج محاصره تکنولوژی، روی پای خود ایستاده و به قوی ترین دانش نظامی دست پیدا کرده است. چنین اقدامی قطعا احتیاج به دانش بسیار پیچیده دارد. رابعا اصل مساله اظهار توانمندی برای زدن اهداف بزرگ در عمق اسرائیل و پایگاه های آمریکا در کشورهای وابسته منطقه است. از این جهت، رعب عظیمی در دل آنها نشسته است.
وی ادامه داد: شلیک این موشک ها دو روز پس از تحریم سنای آمریکا که ظرفیت و توانمندی های سپاه را نشانه رفته، معنی دار است. همچنین استفاده از این موشک ها در موسمی که آمریکا در آن اصرار دارد که ایران تمام تجهیزات موشکی خود را تعطیل کند، بسیار معنی دار است.
خطیب جمعه اردبیل افزود: ما باید در برابر انقلاب اسلامی شاکر باشیم که به ملت ما عزت داد. زمانی از ساختن سیم خاردار عاجز بودیم و حالا می توانیم تهدیدها را کیلومترها آن طرف تر از مرزهای خود خنثی کنیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همچنین به مناسبت هفته قوه قضائیه از تلاش این قوه در اجرای عدالت و فصل خصومت تشکر کرد.
وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: امسال نیز مثل سالهای گذشته بعد از عید فطر، سیل جمعیت گردشگر به استان سرازیر خواهد شد. در این خصوص شایسته است هم مسئولین و هم اهالی نهایت تلاش برای رفاه و آسایش هم وطنان و حسن سلوک در برابر آنها داشته باشند.
وی از خود اهالی خواست در طول تابستان در استفاده از مراکز گردشگری و طبیعت استان مخصوصا جنگل ها، کیسه زباله با خود همراه داشته باشند و از تلویث زیبائی های طبیعت جدا اجتناب کنند.
امام جمعه اردبیل همچنین با تجلیل از اجتماع بزرگ شب های قدر گفت: اجتماع محرم و شب قدر به ترتیب عرض ادب اهالی استان به ساحت اهل بیت و قران است و شایسته است در کشور الگو شود.
وی از دست اندرکاران اجرای این مراسم بزرگ تشکر کرد.
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه ها مدح عظیمی از اهالی اهل سنت عنبران داشت و با ذکر مظاهر بصیرت و آگاهی و وطن پرستی و فداکاری و ایثار و حماسه از تاریخ اهالی این خطه، آنها را فخر و شرف استان دانست و شان آنها را بالاتر از نسبت مواد انفجاری جزئی کشف شده در کنار مرز به آنها دانست.
وی اظهار داشت: عنبران از معدود مناطق اهل سنت نشین کشور است که وهابیت نتوانسته در آنجا نفوذ کند و آنها با اجرای عزاداری عظیم ایام محرم موالاه ویژه خود را نسبت به ساحت قدسی اهل بیت به اثبات رسانده و وهابیت را به یاس کامل کشانده اند.
وی همچنین با تاکید بر فضیلت استثنایی شب عید فطر و نماز عید فطر و روز عید فطر اعلام کرد: با توجه به استحباب اقامه نماز عیدین در محوطه غیر مسقف، امسال برای اولین بار نماز عید فطر در فضای باز و غیر مسقف برپا خواهد شد.
حضرت آیت الله عاملی در خاتمه گفت: حضرت امام با تعیین روز قدس برای استیفاء حقوق فلسطین، موضوع فلسطین را از سر میزهای مذاکره بی حاصل سران سازشکار عرب به میان توده های عظیم مردم کشیدند و موضوع اشغال فلسطین را که غرب اصرار داشت آن را یک مساله داخلی میان اعراب و اسرائیل معرفی کند به یکی از اصلی ترین مسائل جهان اسلام تبدیل کردند.
وی علت اصلی ناکامی مسلمان ها در آزادی قدس را خیانت سران کشورهای اسلامی دانست.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

امام جمعه خلخال:

قدرت واقتدر سپاه در حمله به داعش ستودنی است

به گزارش ازناو حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری خطیب این هفته نماز جمعه خلخال ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان خلخال در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر عزم جدی مسلمانان برای نابودی رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

حجت الاسلام رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات موفق سپاه در حمله به مواضع تروریست ها و داعش در دیرالزور سوریه گفت: این عملیات با فرمان مقام معظم رهبری صورت گرفته و این حمله نشان داد که مواضع تروریست ها آسیب پذیر است.

امام جمعه خلخال با تبریک هفته قوه قضائیه یاد وخاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفای انقلاب در حمله تروریستی را گرامی داشت.

رشتبری با اشاره به عظمت روز جهانی قدس و فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره ) برای رهایی قدس شریف گفت: روز قدس در 16 مرداد 1358 به فرمان تاریخی امام نامگذاری شد و شرکت در راهپیمایی امروز علاوه بر اعلام انزجار، پیام مسلمین برای آزاد سازی قدس شریف بود.

وی با اشاره به تاریخ سرزمین قدس گفت: سرزمین قدس از اول تاریخ برای اعراب بوده و اینکه دشمنان اسلام و مسلمین در این فکر است که با ادعای خود جایگاهی برای خود با حضور در قدس ایجاد کنند.

وی وضعیت داخلی رژیم اسرائیل در حوزه اقتصادی را وخیم عنوان کرد و گفت: رژیم اشغالگر قدس از داخل در حال فروپاشی است .

رشتبری عملیات اخیر سپاه ایران را سیلی محکم بر گوش داعش خواند و گفت: به ادعای خبرگزاری روسیه این سیلی به گوش داعش خورد ولی صدایش را دشمنان اسلام به وضوح شنیدند.

وی با اشاره به اینکه نباید در وضعیت امروز جهان غفلتی از سوی مسلمین جهان صورت گیرد گفت: شرایط حساس است وبه قول مقام معظم رهبری داعش در حال جاروب شدن است.

رشتبری با اشاره به وضعیت بانک ها و موسسات مالی در کشور گفت: در شرایطی که دشمنان برای از بین بردن امنیت کشور در تلاش هستند و با جریان سازی شایعات بی اساس در فکر تحریک افکار عمومی کشور و بی اعتماد ساختن آنان به نظام مالی و بانکی کشور هستند، باید ملت هوشیار باشند و به این شایعات بی اساس توجه نکنند.

وی از دولت خواست تا هر چه سریعتر به این وضعیت نابسامان بانک ها وموسسات مالی در کشور رسیدگی نماید.

رشبتری با اشاره به اینکه  خود آمریکا و متحدانش ناقض روح و جسم برجام هستند گفت: مسئولین کشوری باید در این خصوص اعلام موضع کنند و ما منتظر اقدام سریع مسئولین در این خصوص هستیم.

 

امام جمعه مشگین‌شهر:

تحریم‌ها تاثیری در قدرت نظامی و دفاعی ایران ندارد

به گزارش سفیرمشکین، امام جمعه مشگین شهر گفت: حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به قلب گروه‌های تروریستی موجی از خوشحالی در بین مردم به وجود آورد که این حرکت به موقع و ارزشمند هوا فضای سپاه قابل تقدیر است.

 

وی افزود: این اقدام انقلابی و بی سابقه بعد از پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود که توانست اتاق فکر و اتاق فرمان گروه‌های تروریستی و داعشی را نابود کند و ضربه‌ای به حامیان این گروه‌های تروریستی وارد کرد.

 

وی تاکید کرد: این اقدام به گروه‌های تروریستی و حامیان آن‌ها نشان داد که برای یک ترقه بازی در ایران اسلامی چه واکنشی نشان داده شده و اگر بیش از این دست از پا خطا کنند ضربه‌ای سنگین‌تر خواهند دید.

 

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به پیام‌های این حرکت انقلابی گفت: جمهوری اسلامی ایران با این حرکت خود خواست قدرت موشکی و دفاعی خود را به رخ جهانیان بکشد به طوری که روزنامه‌های غربی اعتراف کردند که این حرکت موشکی سپاه نشان از قدرت نظامی ایران در منطقه است.

 

وی ادامه داد: پیام دیگر این حمله موشکی این بود که تحریم‌های اخیر مجلس سنای آمریکا، تاثیری در قدرت نظامی و دفاعی کشور ایجاد نکرده و بدون توجه به این تحریم‌ها با قدرت از تمام ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

 

حجت الاسلام باوقار گفت: این حرکت ثابت کرد که نمی‌توان ایران را از روند تحولات سیاسی سوریه حذف کرد چرا که ایران یکی از مقتدرترین کشورهای منطقه است.

 

وی ادامه داد: نمایش موشکی سپاه نشان داد که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند 650 کیلومتر خارج از مرزهای این کشور مقر فرماندهی داعش را نابود کند لذا رژیم صهیونیستی اسرائیل باید بداند همواره در تیر رس موشک‌های ایرانی است و اگر کوچکترین خطایی از خود نشان دهد با جواب کوبنده جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از مسئولان همسو با دشمن صحبت می‌کنند لذا دشمن به دنبال بزرگ جلوه دادن مسائل کوچک در ایران اسلامی است و یکی از شگردهای دشمن ایجاد نامنی در داخل کشور است بنابراین نباید فریب حیله‌های دشمن را خورد.

 

امام جمعه مشگین شهر افزود: مهمترین هدف دشمن ایجاد حاشیه‌ای امن برای اسرائیل بوده و اینکه مسئله اصلی فلسطین که آرمان تمام ملت‌های دنیاست به فراموشی سپرده شود.

 

امام جمعه بیله سوار:

فیلمسازان به جای هالیوود از منابع دینی الگو بگیرند

به گزارش صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه این شهر با تقدیر از حضور اهالی در راهپیمایی روز قدس امروز با تریشح حدیثی از امام صادق علیه السلام در باب ولایت اظهار داشت: ولایت اهل بیت پیامبرصلی الله علیه و آله وسلم و قبول امیرالمومنین و ائمه معصومین علیهم السلام به عنوان ولایت امت اسلامی از اصول و واجبات است و هر کسی این مسئله را قبول کند نماز، زکات و همه اعمالش قبول خواهد شد ولی اگر کسی ولایت اهل بیت را قبول نکرد ولو روزه بگیرد و نماز بخواند و حج و عمره داشته باشد اهل نار و جهنم خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی و اینکه باید زکات محصولات پرداخت شود گفت: در حدیثی آمده است؛ ملعون است اگر کسی زکات مالش را ندهد و اگر زکات پرداخت نشود انسان موقع مرگش به حال کفر از دنیا خواهد رفت.

 حجت الاسلام قیاسی با ابزار تاسف از پایین بودن امار زکات در شهرستان گفت: مردم این شهرستان باید همچون زمان جنگ که رتبه های اول در پشتیبانی و ارسال نیرو را داشتند در پرداخت زکات و زکات فطره نیز همت کنند.

وی گفت: مردم باید خودشان با پرداخت زکات شهر را اباد کنند و بناست که برخی ریش سفیدان اقدام به جمع آوری زکات نمایند که  در صورت تحقق حداکثری زکات مشکل مردم اعم از بیکاری و فقیر نیز رفع خواهد شد.

امام جمعه بیله سوار به برخی کم کاری ها در عدم استفاده از مبانی اسلام در بین هنرمندان و فیلم سازان اشاره کرد و افزود: برخی هنرمندان ما از سینمای هالیوود الگو می گیرند در حالیکه منابع دینی و اسلامی ما پر است از موضوعاتی که هنرمندان میتوانند به ان پرداخته و به فیلم و یا تولیدات هنری تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه سینما و هنر غرب اغلب بر اساس دروغ و تخلیلت ساخته می شود یاداور شد: فیلم سازان می توانند از مبانی و ایات قران از جمله زکات و نماز و سایر مسائل دینی و قرانی فیلم های فاخری بسازند.

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح بیانات مقام معظم رهبری پرداخت و در تشریح برخی نکات مهم به پاسخ قاطع و سیلی محکم سپاه پاسداران به گروه تروریستی داعش اشاره کرد و عنوان کرد: برخی ها سپاه را تخطئه میکردند و با حضور در سوریه مخالفت می کردند اما باید گفت که امنیت با دیپلماسی ممکن نیست.

 

 

انتهای پیام/

,

 

امام جمعه خلخال:

قدرت واقتدر سپاه در حمله به داعش ستودنی است

به گزارش ازناو حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری خطیب این هفته نماز جمعه خلخال ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان خلخال در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر عزم جدی مسلمانان برای نابودی رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

حجت الاسلام رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات موفق سپاه در حمله به مواضع تروریست ها و داعش در دیرالزور سوریه گفت: این عملیات با فرمان مقام معظم رهبری صورت گرفته و این حمله نشان داد که مواضع تروریست ها آسیب پذیر است.

امام جمعه خلخال با تبریک هفته قوه قضائیه یاد وخاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفای انقلاب در حمله تروریستی را گرامی داشت.

رشتبری با اشاره به عظمت روز جهانی قدس و فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره ) برای رهایی قدس شریف گفت: روز قدس در 16 مرداد 1358 به فرمان تاریخی امام نامگذاری شد و شرکت در راهپیمایی امروز علاوه بر اعلام انزجار، پیام مسلمین برای آزاد سازی قدس شریف بود.

وی با اشاره به تاریخ سرزمین قدس گفت: سرزمین قدس از اول تاریخ برای اعراب بوده و اینکه دشمنان اسلام و مسلمین در این فکر است که با ادعای خود جایگاهی برای خود با حضور در قدس ایجاد کنند.

وی وضعیت داخلی رژیم اسرائیل در حوزه اقتصادی را وخیم عنوان کرد و گفت: رژیم اشغالگر قدس از داخل در حال فروپاشی است .

رشتبری عملیات اخیر سپاه ایران را سیلی محکم بر گوش داعش خواند و گفت: به ادعای خبرگزاری روسیه این سیلی به گوش داعش خورد ولی صدایش را دشمنان اسلام به وضوح شنیدند.

وی با اشاره به اینکه نباید در وضعیت امروز جهان غفلتی از سوی مسلمین جهان صورت گیرد گفت: شرایط حساس است وبه قول مقام معظم رهبری داعش در حال جاروب شدن است.

رشتبری با اشاره به وضعیت بانک ها و موسسات مالی در کشور گفت: در شرایطی که دشمنان برای از بین بردن امنیت کشور در تلاش هستند و با جریان سازی شایعات بی اساس در فکر تحریک افکار عمومی کشور و بی اعتماد ساختن آنان به نظام مالی و بانکی کشور هستند، باید ملت هوشیار باشند و به این شایعات بی اساس توجه نکنند.

وی از دولت خواست تا هر چه سریعتر به این وضعیت نابسامان بانک ها وموسسات مالی در کشور رسیدگی نماید.

رشبتری با اشاره به اینکه  خود آمریکا و متحدانش ناقض روح و جسم برجام هستند گفت: مسئولین کشوری باید در این خصوص اعلام موضع کنند و ما منتظر اقدام سریع مسئولین در این خصوص هستیم.

 

امام جمعه مشگین‌شهر:

تحریم‌ها تاثیری در قدرت نظامی و دفاعی ایران ندارد

به گزارش سفیرمشکین، امام جمعه مشگین شهر گفت: حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به قلب گروه‌های تروریستی موجی از خوشحالی در بین مردم به وجود آورد که این حرکت به موقع و ارزشمند هوا فضای سپاه قابل تقدیر است.

 

وی افزود: این اقدام انقلابی و بی سابقه بعد از پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود که توانست اتاق فکر و اتاق فرمان گروه‌های تروریستی و داعشی را نابود کند و ضربه‌ای به حامیان این گروه‌های تروریستی وارد کرد.

 

وی تاکید کرد: این اقدام به گروه‌های تروریستی و حامیان آن‌ها نشان داد که برای یک ترقه بازی در ایران اسلامی چه واکنشی نشان داده شده و اگر بیش از این دست از پا خطا کنند ضربه‌ای سنگین‌تر خواهند دید.

 

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به پیام‌های این حرکت انقلابی گفت: جمهوری اسلامی ایران با این حرکت خود خواست قدرت موشکی و دفاعی خود را به رخ جهانیان بکشد به طوری که روزنامه‌های غربی اعتراف کردند که این حرکت موشکی سپاه نشان از قدرت نظامی ایران در منطقه است.

 

وی ادامه داد: پیام دیگر این حمله موشکی این بود که تحریم‌های اخیر مجلس سنای آمریکا، تاثیری در قدرت نظامی و دفاعی کشور ایجاد نکرده و بدون توجه به این تحریم‌ها با قدرت از تمام ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

 

حجت الاسلام باوقار گفت: این حرکت ثابت کرد که نمی‌توان ایران را از روند تحولات سیاسی سوریه حذف کرد چرا که ایران یکی از مقتدرترین کشورهای منطقه است.

 

وی ادامه داد: نمایش موشکی سپاه نشان داد که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند 650 کیلومتر خارج از مرزهای این کشور مقر فرماندهی داعش را نابود کند لذا رژیم صهیونیستی اسرائیل باید بداند همواره در تیر رس موشک‌های ایرانی است و اگر کوچکترین خطایی از خود نشان دهد با جواب کوبنده جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از مسئولان همسو با دشمن صحبت می‌کنند لذا دشمن به دنبال بزرگ جلوه دادن مسائل کوچک در ایران اسلامی است و یکی از شگردهای دشمن ایجاد نامنی در داخل کشور است بنابراین نباید فریب حیله‌های دشمن را خورد.

 

امام جمعه مشگین شهر افزود: مهمترین هدف دشمن ایجاد حاشیه‌ای امن برای اسرائیل بوده و اینکه مسئله اصلی فلسطین که آرمان تمام ملت‌های دنیاست به فراموشی سپرده شود.

 

امام جمعه بیله سوار:

فیلمسازان به جای هالیوود از منابع دینی الگو بگیرند

به گزارش صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه این شهر با تقدیر از حضور اهالی در راهپیمایی روز قدس امروز با تریشح حدیثی از امام صادق علیه السلام در باب ولایت اظهار داشت: ولایت اهل بیت پیامبرصلی الله علیه و آله وسلم و قبول امیرالمومنین و ائمه معصومین علیهم السلام به عنوان ولایت امت اسلامی از اصول و واجبات است و هر کسی این مسئله را قبول کند نماز، زکات و همه اعمالش قبول خواهد شد ولی اگر کسی ولایت اهل بیت را قبول نکرد ولو روزه بگیرد و نماز بخواند و حج و عمره داشته باشد اهل نار و جهنم خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی و اینکه باید زکات محصولات پرداخت شود گفت: در حدیثی آمده است؛ ملعون است اگر کسی زکات مالش را ندهد و اگر زکات پرداخت نشود انسان موقع مرگش به حال کفر از دنیا خواهد رفت.

 حجت الاسلام قیاسی با ابزار تاسف از پایین بودن امار زکات در شهرستان گفت: مردم این شهرستان باید همچون زمان جنگ که رتبه های اول در پشتیبانی و ارسال نیرو را داشتند در پرداخت زکات و زکات فطره نیز همت کنند.

وی گفت: مردم باید خودشان با پرداخت زکات شهر را اباد کنند و بناست که برخی ریش سفیدان اقدام به جمع آوری زکات نمایند که  در صورت تحقق حداکثری زکات مشکل مردم اعم از بیکاری و فقیر نیز رفع خواهد شد.

امام جمعه بیله سوار به برخی کم کاری ها در عدم استفاده از مبانی اسلام در بین هنرمندان و فیلم سازان اشاره کرد و افزود: برخی هنرمندان ما از سینمای هالیوود الگو می گیرند در حالیکه منابع دینی و اسلامی ما پر است از موضوعاتی که هنرمندان میتوانند به ان پرداخته و به فیلم و یا تولیدات هنری تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه سینما و هنر غرب اغلب بر اساس دروغ و تخلیلت ساخته می شود یاداور شد: فیلم سازان می توانند از مبانی و ایات قران از جمله زکات و نماز و سایر مسائل دینی و قرانی فیلم های فاخری بسازند.

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح بیانات مقام معظم رهبری پرداخت و در تشریح برخی نکات مهم به پاسخ قاطع و سیلی محکم سپاه پاسداران به گروه تروریستی داعش اشاره کرد و عنوان کرد: برخی ها سپاه را تخطئه میکردند و با حضور در سوریه مخالفت می کردند اما باید گفت که امنیت با دیپلماسی ممکن نیست.

 

 

انتهای پیام/

,

 

امام جمعه خلخال:

قدرت واقتدر سپاه در حمله به داعش ستودنی است

به گزارش ازناو حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری خطیب این هفته نماز جمعه خلخال ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان خلخال در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر عزم جدی مسلمانان برای نابودی رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

حجت الاسلام رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات موفق سپاه در حمله به مواضع تروریست ها و داعش در دیرالزور سوریه گفت: این عملیات با فرمان مقام معظم رهبری صورت گرفته و این حمله نشان داد که مواضع تروریست ها آسیب پذیر است.

امام جمعه خلخال با تبریک هفته قوه قضائیه یاد وخاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفای انقلاب در حمله تروریستی را گرامی داشت.

رشتبری با اشاره به عظمت روز جهانی قدس و فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره ) برای رهایی قدس شریف گفت: روز قدس در 16 مرداد 1358 به فرمان تاریخی امام نامگذاری شد و شرکت در راهپیمایی امروز علاوه بر اعلام انزجار، پیام مسلمین برای آزاد سازی قدس شریف بود.

وی با اشاره به تاریخ سرزمین قدس گفت: سرزمین قدس از اول تاریخ برای اعراب بوده و اینکه دشمنان اسلام و مسلمین در این فکر است که با ادعای خود جایگاهی برای خود با حضور در قدس ایجاد کنند.

وی وضعیت داخلی رژیم اسرائیل در حوزه اقتصادی را وخیم عنوان کرد و گفت: رژیم اشغالگر قدس از داخل در حال فروپاشی است .

رشتبری عملیات اخیر سپاه ایران را سیلی محکم بر گوش داعش خواند و گفت: به ادعای خبرگزاری روسیه این سیلی به گوش داعش خورد ولی صدایش را دشمنان اسلام به وضوح شنیدند.

وی با اشاره به اینکه نباید در وضعیت امروز جهان غفلتی از سوی مسلمین جهان صورت گیرد گفت: شرایط حساس است وبه قول مقام معظم رهبری داعش در حال جاروب شدن است.

رشتبری با اشاره به وضعیت بانک ها و موسسات مالی در کشور گفت: در شرایطی که دشمنان برای از بین بردن امنیت کشور در تلاش هستند و با جریان سازی شایعات بی اساس در فکر تحریک افکار عمومی کشور و بی اعتماد ساختن آنان به نظام مالی و بانکی کشور هستند، باید ملت هوشیار باشند و به این شایعات بی اساس توجه نکنند.

وی از دولت خواست تا هر چه سریعتر به این وضعیت نابسامان بانک ها وموسسات مالی در کشور رسیدگی نماید.

رشبتری با اشاره به اینکه  خود آمریکا و متحدانش ناقض روح و جسم برجام هستند گفت: مسئولین کشوری باید در این خصوص اعلام موضع کنند و ما منتظر اقدام سریع مسئولین در این خصوص هستیم.

 

امام جمعه مشگین‌شهر:

تحریم‌ها تاثیری در قدرت نظامی و دفاعی ایران ندارد

به گزارش سفیرمشکین، امام جمعه مشگین شهر گفت: حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به قلب گروه‌های تروریستی موجی از خوشحالی در بین مردم به وجود آورد که این حرکت به موقع و ارزشمند هوا فضای سپاه قابل تقدیر است.

 

وی افزود: این اقدام انقلابی و بی سابقه بعد از پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود که توانست اتاق فکر و اتاق فرمان گروه‌های تروریستی و داعشی را نابود کند و ضربه‌ای به حامیان این گروه‌های تروریستی وارد کرد.

 

وی تاکید کرد: این اقدام به گروه‌های تروریستی و حامیان آن‌ها نشان داد که برای یک ترقه بازی در ایران اسلامی چه واکنشی نشان داده شده و اگر بیش از این دست از پا خطا کنند ضربه‌ای سنگین‌تر خواهند دید.

 

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به پیام‌های این حرکت انقلابی گفت: جمهوری اسلامی ایران با این حرکت خود خواست قدرت موشکی و دفاعی خود را به رخ جهانیان بکشد به طوری که روزنامه‌های غربی اعتراف کردند که این حرکت موشکی سپاه نشان از قدرت نظامی ایران در منطقه است.

 

وی ادامه داد: پیام دیگر این حمله موشکی این بود که تحریم‌های اخیر مجلس سنای آمریکا، تاثیری در قدرت نظامی و دفاعی کشور ایجاد نکرده و بدون توجه به این تحریم‌ها با قدرت از تمام ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

 

حجت الاسلام باوقار گفت: این حرکت ثابت کرد که نمی‌توان ایران را از روند تحولات سیاسی سوریه حذف کرد چرا که ایران یکی از مقتدرترین کشورهای منطقه است.

 

وی ادامه داد: نمایش موشکی سپاه نشان داد که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند 650 کیلومتر خارج از مرزهای این کشور مقر فرماندهی داعش را نابود کند لذا رژیم صهیونیستی اسرائیل باید بداند همواره در تیر رس موشک‌های ایرانی است و اگر کوچکترین خطایی از خود نشان دهد با جواب کوبنده جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از مسئولان همسو با دشمن صحبت می‌کنند لذا دشمن به دنبال بزرگ جلوه دادن مسائل کوچک در ایران اسلامی است و یکی از شگردهای دشمن ایجاد نامنی در داخل کشور است بنابراین نباید فریب حیله‌های دشمن را خورد.

 

امام جمعه مشگین شهر افزود: مهمترین هدف دشمن ایجاد حاشیه‌ای امن برای اسرائیل بوده و اینکه مسئله اصلی فلسطین که آرمان تمام ملت‌های دنیاست به فراموشی سپرده شود.

 

امام جمعه بیله سوار:

فیلمسازان به جای هالیوود از منابع دینی الگو بگیرند

به گزارش صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه این شهر با تقدیر از حضور اهالی در راهپیمایی روز قدس امروز با تریشح حدیثی از امام صادق علیه السلام در باب ولایت اظهار داشت: ولایت اهل بیت پیامبرصلی الله علیه و آله وسلم و قبول امیرالمومنین و ائمه معصومین علیهم السلام به عنوان ولایت امت اسلامی از اصول و واجبات است و هر کسی این مسئله را قبول کند نماز، زکات و همه اعمالش قبول خواهد شد ولی اگر کسی ولایت اهل بیت را قبول نکرد ولو روزه بگیرد و نماز بخواند و حج و عمره داشته باشد اهل نار و جهنم خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی و اینکه باید زکات محصولات پرداخت شود گفت: در حدیثی آمده است؛ ملعون است اگر کسی زکات مالش را ندهد و اگر زکات پرداخت نشود انسان موقع مرگش به حال کفر از دنیا خواهد رفت.

 حجت الاسلام قیاسی با ابزار تاسف از پایین بودن امار زکات در شهرستان گفت: مردم این شهرستان باید همچون زمان جنگ که رتبه های اول در پشتیبانی و ارسال نیرو را داشتند در پرداخت زکات و زکات فطره نیز همت کنند.

وی گفت: مردم باید خودشان با پرداخت زکات شهر را اباد کنند و بناست که برخی ریش سفیدان اقدام به جمع آوری زکات نمایند که  در صورت تحقق حداکثری زکات مشکل مردم اعم از بیکاری و فقیر نیز رفع خواهد شد.

امام جمعه بیله سوار به برخی کم کاری ها در عدم استفاده از مبانی اسلام در بین هنرمندان و فیلم سازان اشاره کرد و افزود: برخی هنرمندان ما از سینمای هالیوود الگو می گیرند در حالیکه منابع دینی و اسلامی ما پر است از موضوعاتی که هنرمندان میتوانند به ان پرداخته و به فیلم و یا تولیدات هنری تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه سینما و هنر غرب اغلب بر اساس دروغ و تخلیلت ساخته می شود یاداور شد: فیلم سازان می توانند از مبانی و ایات قران از جمله زکات و نماز و سایر مسائل دینی و قرانی فیلم های فاخری بسازند.

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح بیانات مقام معظم رهبری پرداخت و در تشریح برخی نکات مهم به پاسخ قاطع و سیلی محکم سپاه پاسداران به گروه تروریستی داعش اشاره کرد و عنوان کرد: برخی ها سپاه را تخطئه میکردند و با حضور در سوریه مخالفت می کردند اما باید گفت که امنیت با دیپلماسی ممکن نیست.

 

 

انتهای پیام/

,

 

امام جمعه خلخال:

قدرت واقتدر سپاه در حمله به داعش ستودنی است

به گزارش ازناو حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری خطیب این هفته نماز جمعه خلخال ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان خلخال در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر عزم جدی مسلمانان برای نابودی رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

حجت الاسلام رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات موفق سپاه در حمله به مواضع تروریست ها و داعش در دیرالزور سوریه گفت: این عملیات با فرمان مقام معظم رهبری صورت گرفته و این حمله نشان داد که مواضع تروریست ها آسیب پذیر است.

امام جمعه خلخال با تبریک هفته قوه قضائیه یاد وخاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفای انقلاب در حمله تروریستی را گرامی داشت.

رشتبری با اشاره به عظمت روز جهانی قدس و فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره ) برای رهایی قدس شریف گفت: روز قدس در 16 مرداد 1358 به فرمان تاریخی امام نامگذاری شد و شرکت در راهپیمایی امروز علاوه بر اعلام انزجار، پیام مسلمین برای آزاد سازی قدس شریف بود.

وی با اشاره به تاریخ سرزمین قدس گفت: سرزمین قدس از اول تاریخ برای اعراب بوده و اینکه دشمنان اسلام و مسلمین در این فکر است که با ادعای خود جایگاهی برای خود با حضور در قدس ایجاد کنند.

وی وضعیت داخلی رژیم اسرائیل در حوزه اقتصادی را وخیم عنوان کرد و گفت: رژیم اشغالگر قدس از داخل در حال فروپاشی است .

رشتبری عملیات اخیر سپاه ایران را سیلی محکم بر گوش داعش خواند و گفت: به ادعای خبرگزاری روسیه این سیلی به گوش داعش خورد ولی صدایش را دشمنان اسلام به وضوح شنیدند.

وی با اشاره به اینکه نباید در وضعیت امروز جهان غفلتی از سوی مسلمین جهان صورت گیرد گفت: شرایط حساس است وبه قول مقام معظم رهبری داعش در حال جاروب شدن است.

رشتبری با اشاره به وضعیت بانک ها و موسسات مالی در کشور گفت: در شرایطی که دشمنان برای از بین بردن امنیت کشور در تلاش هستند و با جریان سازی شایعات بی اساس در فکر تحریک افکار عمومی کشور و بی اعتماد ساختن آنان به نظام مالی و بانکی کشور هستند، باید ملت هوشیار باشند و به این شایعات بی اساس توجه نکنند.

وی از دولت خواست تا هر چه سریعتر به این وضعیت نابسامان بانک ها وموسسات مالی در کشور رسیدگی نماید.

رشبتری با اشاره به اینکه  خود آمریکا و متحدانش ناقض روح و جسم برجام هستند گفت: مسئولین کشوری باید در این خصوص اعلام موضع کنند و ما منتظر اقدام سریع مسئولین در این خصوص هستیم.

 

امام جمعه مشگین‌شهر:

تحریم‌ها تاثیری در قدرت نظامی و دفاعی ایران ندارد

به گزارش سفیرمشکین، امام جمعه مشگین شهر گفت: حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به قلب گروه‌های تروریستی موجی از خوشحالی در بین مردم به وجود آورد که این حرکت به موقع و ارزشمند هوا فضای سپاه قابل تقدیر است.

 

وی افزود: این اقدام انقلابی و بی سابقه بعد از پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود که توانست اتاق فکر و اتاق فرمان گروه‌های تروریستی و داعشی را نابود کند و ضربه‌ای به حامیان این گروه‌های تروریستی وارد کرد.

 

وی تاکید کرد: این اقدام به گروه‌های تروریستی و حامیان آن‌ها نشان داد که برای یک ترقه بازی در ایران اسلامی چه واکنشی نشان داده شده و اگر بیش از این دست از پا خطا کنند ضربه‌ای سنگین‌تر خواهند دید.

 

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به پیام‌های این حرکت انقلابی گفت: جمهوری اسلامی ایران با این حرکت خود خواست قدرت موشکی و دفاعی خود را به رخ جهانیان بکشد به طوری که روزنامه‌های غربی اعتراف کردند که این حرکت موشکی سپاه نشان از قدرت نظامی ایران در منطقه است.

 

وی ادامه داد: پیام دیگر این حمله موشکی این بود که تحریم‌های اخیر مجلس سنای آمریکا، تاثیری در قدرت نظامی و دفاعی کشور ایجاد نکرده و بدون توجه به این تحریم‌ها با قدرت از تمام ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

 

حجت الاسلام باوقار گفت: این حرکت ثابت کرد که نمی‌توان ایران را از روند تحولات سیاسی سوریه حذف کرد چرا که ایران یکی از مقتدرترین کشورهای منطقه است.

 

وی ادامه داد: نمایش موشکی سپاه نشان داد که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند 650 کیلومتر خارج از مرزهای این کشور مقر فرماندهی داعش را نابود کند لذا رژیم صهیونیستی اسرائیل باید بداند همواره در تیر رس موشک‌های ایرانی است و اگر کوچکترین خطایی از خود نشان دهد با جواب کوبنده جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از مسئولان همسو با دشمن صحبت می‌کنند لذا دشمن به دنبال بزرگ جلوه دادن مسائل کوچک در ایران اسلامی است و یکی از شگردهای دشمن ایجاد نامنی در داخل کشور است بنابراین نباید فریب حیله‌های دشمن را خورد.

 

امام جمعه مشگین شهر افزود: مهمترین هدف دشمن ایجاد حاشیه‌ای امن برای اسرائیل بوده و اینکه مسئله اصلی فلسطین که آرمان تمام ملت‌های دنیاست به فراموشی سپرده شود.

 

امام جمعه بیله سوار:

فیلمسازان به جای هالیوود از منابع دینی الگو بگیرند

به گزارش صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه این شهر با تقدیر از حضور اهالی در راهپیمایی روز قدس امروز با تریشح حدیثی از امام صادق علیه السلام در باب ولایت اظهار داشت: ولایت اهل بیت پیامبرصلی الله علیه و آله وسلم و قبول امیرالمومنین و ائمه معصومین علیهم السلام به عنوان ولایت امت اسلامی از اصول و واجبات است و هر کسی این مسئله را قبول کند نماز، زکات و همه اعمالش قبول خواهد شد ولی اگر کسی ولایت اهل بیت را قبول نکرد ولو روزه بگیرد و نماز بخواند و حج و عمره داشته باشد اهل نار و جهنم خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی و اینکه باید زکات محصولات پرداخت شود گفت: در حدیثی آمده است؛ ملعون است اگر کسی زکات مالش را ندهد و اگر زکات پرداخت نشود انسان موقع مرگش به حال کفر از دنیا خواهد رفت.

 حجت الاسلام قیاسی با ابزار تاسف از پایین بودن امار زکات در شهرستان گفت: مردم این شهرستان باید همچون زمان جنگ که رتبه های اول در پشتیبانی و ارسال نیرو را داشتند در پرداخت زکات و زکات فطره نیز همت کنند.

وی گفت: مردم باید خودشان با پرداخت زکات شهر را اباد کنند و بناست که برخی ریش سفیدان اقدام به جمع آوری زکات نمایند که  در صورت تحقق حداکثری زکات مشکل مردم اعم از بیکاری و فقیر نیز رفع خواهد شد.

امام جمعه بیله سوار به برخی کم کاری ها در عدم استفاده از مبانی اسلام در بین هنرمندان و فیلم سازان اشاره کرد و افزود: برخی هنرمندان ما از سینمای هالیوود الگو می گیرند در حالیکه منابع دینی و اسلامی ما پر است از موضوعاتی که هنرمندان میتوانند به ان پرداخته و به فیلم و یا تولیدات هنری تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه سینما و هنر غرب اغلب بر اساس دروغ و تخلیلت ساخته می شود یاداور شد: فیلم سازان می توانند از مبانی و ایات قران از جمله زکات و نماز و سایر مسائل دینی و قرانی فیلم های فاخری بسازند.

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح بیانات مقام معظم رهبری پرداخت و در تشریح برخی نکات مهم به پاسخ قاطع و سیلی محکم سپاه پاسداران به گروه تروریستی داعش اشاره کرد و عنوان کرد: برخی ها سپاه را تخطئه میکردند و با حضور در سوریه مخالفت می کردند اما باید گفت که امنیت با دیپلماسی ممکن نیست.

 

 

انتهای پیام/

,

 

,
امام جمعه خلخال:

قدرت واقتدر سپاه در حمله به داعش ستودنی است

به گزارش ازناو حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری خطیب این هفته نماز جمعه خلخال ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان خلخال در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر عزم جدی مسلمانان برای نابودی رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

حجت الاسلام رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات موفق سپاه در حمله به مواضع تروریست ها و داعش در دیرالزور سوریه گفت: این عملیات با فرمان مقام معظم رهبری صورت گرفته و این حمله نشان داد که مواضع تروریست ها آسیب پذیر است.

امام جمعه خلخال با تبریک هفته قوه قضائیه یاد وخاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفای انقلاب در حمله تروریستی را گرامی داشت.

رشتبری با اشاره به عظمت روز جهانی قدس و فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره ) برای رهایی قدس شریف گفت: روز قدس در 16 مرداد 1358 به فرمان تاریخی امام نامگذاری شد و شرکت در راهپیمایی امروز علاوه بر اعلام انزجار، پیام مسلمین برای آزاد سازی قدس شریف بود.

وی با اشاره به تاریخ سرزمین قدس گفت: سرزمین قدس از اول تاریخ برای اعراب بوده و اینکه دشمنان اسلام و مسلمین در این فکر است که با ادعای خود جایگاهی برای خود با حضور در قدس ایجاد کنند.

وی وضعیت داخلی رژیم اسرائیل در حوزه اقتصادی را وخیم عنوان کرد و گفت: رژیم اشغالگر قدس از داخل در حال فروپاشی است .

رشتبری عملیات اخیر سپاه ایران را سیلی محکم بر گوش داعش خواند و گفت: به ادعای خبرگزاری روسیه این سیلی به گوش داعش خورد ولی صدایش را دشمنان اسلام به وضوح شنیدند.

وی با اشاره به اینکه نباید در وضعیت امروز جهان غفلتی از سوی مسلمین جهان صورت گیرد گفت: شرایط حساس است وبه قول مقام معظم رهبری داعش در حال جاروب شدن است.

رشتبری با اشاره به وضعیت بانک ها و موسسات مالی در کشور گفت: در شرایطی که دشمنان برای از بین بردن امنیت کشور در تلاش هستند و با جریان سازی شایعات بی اساس در فکر تحریک افکار عمومی کشور و بی اعتماد ساختن آنان به نظام مالی و بانکی کشور هستند، باید ملت هوشیار باشند و به این شایعات بی اساس توجه نکنند.

وی از دولت خواست تا هر چه سریعتر به این وضعیت نابسامان بانک ها وموسسات مالی در کشور رسیدگی نماید.

رشبتری با اشاره به اینکه  خود آمریکا و متحدانش ناقض روح و جسم برجام هستند گفت: مسئولین کشوری باید در این خصوص اعلام موضع کنند و ما منتظر اقدام سریع مسئولین در این خصوص هستیم.

 

امام جمعه مشگین‌شهر:

تحریم‌ها تاثیری در قدرت نظامی و دفاعی ایران ندارد

به گزارش سفیرمشکین، امام جمعه مشگین شهر گفت: حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به قلب گروه‌های تروریستی موجی از خوشحالی در بین مردم به وجود آورد که این حرکت به موقع و ارزشمند هوا فضای سپاه قابل تقدیر است.

 

وی افزود: این اقدام انقلابی و بی سابقه بعد از پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود که توانست اتاق فکر و اتاق فرمان گروه‌های تروریستی و داعشی را نابود کند و ضربه‌ای به حامیان این گروه‌های تروریستی وارد کرد.

 

وی تاکید کرد: این اقدام به گروه‌های تروریستی و حامیان آن‌ها نشان داد که برای یک ترقه بازی در ایران اسلامی چه واکنشی نشان داده شده و اگر بیش از این دست از پا خطا کنند ضربه‌ای سنگین‌تر خواهند دید.

 

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به پیام‌های این حرکت انقلابی گفت: جمهوری اسلامی ایران با این حرکت خود خواست قدرت موشکی و دفاعی خود را به رخ جهانیان بکشد به طوری که روزنامه‌های غربی اعتراف کردند که این حرکت موشکی سپاه نشان از قدرت نظامی ایران در منطقه است.

 

وی ادامه داد: پیام دیگر این حمله موشکی این بود که تحریم‌های اخیر مجلس سنای آمریکا، تاثیری در قدرت نظامی و دفاعی کشور ایجاد نکرده و بدون توجه به این تحریم‌ها با قدرت از تمام ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

 

حجت الاسلام باوقار گفت: این حرکت ثابت کرد که نمی‌توان ایران را از روند تحولات سیاسی سوریه حذف کرد چرا که ایران یکی از مقتدرترین کشورهای منطقه است.

 

وی ادامه داد: نمایش موشکی سپاه نشان داد که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند 650 کیلومتر خارج از مرزهای این کشور مقر فرماندهی داعش را نابود کند لذا رژیم صهیونیستی اسرائیل باید بداند همواره در تیر رس موشک‌های ایرانی است و اگر کوچکترین خطایی از خود نشان دهد با جواب کوبنده جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از مسئولان همسو با دشمن صحبت می‌کنند لذا دشمن به دنبال بزرگ جلوه دادن مسائل کوچک در ایران اسلامی است و یکی از شگردهای دشمن ایجاد نامنی در داخل کشور است بنابراین نباید فریب حیله‌های دشمن را خورد.

 

امام جمعه مشگین شهر افزود: مهمترین هدف دشمن ایجاد حاشیه‌ای امن برای اسرائیل بوده و اینکه مسئله اصلی فلسطین که آرمان تمام ملت‌های دنیاست به فراموشی سپرده شود.

 

امام جمعه بیله سوار:

فیلمسازان به جای هالیوود از منابع دینی الگو بگیرند

به گزارش صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه این شهر با تقدیر از حضور اهالی در راهپیمایی روز قدس امروز با تریشح حدیثی از امام صادق علیه السلام در باب ولایت اظهار داشت: ولایت اهل بیت پیامبرصلی الله علیه و آله وسلم و قبول امیرالمومنین و ائمه معصومین علیهم السلام به عنوان ولایت امت اسلامی از اصول و واجبات است و هر کسی این مسئله را قبول کند نماز، زکات و همه اعمالش قبول خواهد شد ولی اگر کسی ولایت اهل بیت را قبول نکرد ولو روزه بگیرد و نماز بخواند و حج و عمره داشته باشد اهل نار و جهنم خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی و اینکه باید زکات محصولات پرداخت شود گفت: در حدیثی آمده است؛ ملعون است اگر کسی زکات مالش را ندهد و اگر زکات پرداخت نشود انسان موقع مرگش به حال کفر از دنیا خواهد رفت.

 حجت الاسلام قیاسی با ابزار تاسف از پایین بودن امار زکات در شهرستان گفت: مردم این شهرستان باید همچون زمان جنگ که رتبه های اول در پشتیبانی و ارسال نیرو را داشتند در پرداخت زکات و زکات فطره نیز همت کنند.

وی گفت: مردم باید خودشان با پرداخت زکات شهر را اباد کنند و بناست که برخی ریش سفیدان اقدام به جمع آوری زکات نمایند که  در صورت تحقق حداکثری زکات مشکل مردم اعم از بیکاری و فقیر نیز رفع خواهد شد.

امام جمعه بیله سوار به برخی کم کاری ها در عدم استفاده از مبانی اسلام در بین هنرمندان و فیلم سازان اشاره کرد و افزود: برخی هنرمندان ما از سینمای هالیوود الگو می گیرند در حالیکه منابع دینی و اسلامی ما پر است از موضوعاتی که هنرمندان میتوانند به ان پرداخته و به فیلم و یا تولیدات هنری تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه سینما و هنر غرب اغلب بر اساس دروغ و تخلیلت ساخته می شود یاداور شد: فیلم سازان می توانند از مبانی و ایات قران از جمله زکات و نماز و سایر مسائل دینی و قرانی فیلم های فاخری بسازند.

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح بیانات مقام معظم رهبری پرداخت و در تشریح برخی نکات مهم به پاسخ قاطع و سیلی محکم سپاه پاسداران به گروه تروریستی داعش اشاره کرد و عنوان کرد: برخی ها سپاه را تخطئه میکردند و با حضور در سوریه مخالفت می کردند اما باید گفت که امنیت با دیپلماسی ممکن نیست.

 

 

,
امام جمعه خلخال:
,
امام جمعه خلخال:
,
امام جمعه خلخال:
, امام جمعه خلخال:,

قدرت واقتدر سپاه در حمله به داعش ستودنی است

, قدرت واقتدر سپاه در حمله به داعش ستودنی است ,

به گزارش ازناو حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری خطیب این هفته نماز جمعه خلخال ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان خلخال در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر عزم جدی مسلمانان برای نابودی رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.

, ازناو,

حجت الاسلام رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات موفق سپاه در حمله به مواضع تروریست ها و داعش در دیرالزور سوریه گفت: این عملیات با فرمان مقام معظم رهبری صورت گرفته و این حمله نشان داد که مواضع تروریست ها آسیب پذیر است.

,

امام جمعه خلخال با تبریک هفته قوه قضائیه یاد وخاطره شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفای انقلاب در حمله تروریستی را گرامی داشت.

,

رشتبری با اشاره به عظمت روز جهانی قدس و فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره ) برای رهایی قدس شریف گفت: روز قدس در 16 مرداد 1358 به فرمان تاریخی امام نامگذاری شد و شرکت در راهپیمایی امروز علاوه بر اعلام انزجار، پیام مسلمین برای آزاد سازی قدس شریف بود.

,

وی با اشاره به تاریخ سرزمین قدس گفت: سرزمین قدس از اول تاریخ برای اعراب بوده و اینکه دشمنان اسلام و مسلمین در این فکر است که با ادعای خود جایگاهی برای خود با حضور در قدس ایجاد کنند.

,

وی وضعیت داخلی رژیم اسرائیل در حوزه اقتصادی را وخیم عنوان کرد و گفت: رژیم اشغالگر قدس از داخل در حال فروپاشی است .

,

رشتبری عملیات اخیر سپاه ایران را سیلی محکم بر گوش داعش خواند و گفت: به ادعای خبرگزاری روسیه این سیلی به گوش داعش خورد ولی صدایش را دشمنان اسلام به وضوح شنیدند.

,

وی با اشاره به اینکه نباید در وضعیت امروز جهان غفلتی از سوی مسلمین جهان صورت گیرد گفت: شرایط حساس است وبه قول مقام معظم رهبری داعش در حال جاروب شدن است.

,

رشتبری با اشاره به وضعیت بانک ها و موسسات مالی در کشور گفت: در شرایطی که دشمنان برای از بین بردن امنیت کشور در تلاش هستند و با جریان سازی شایعات بی اساس در فکر تحریک افکار عمومی کشور و بی اعتماد ساختن آنان به نظام مالی و بانکی کشور هستند، باید ملت هوشیار باشند و به این شایعات بی اساس توجه نکنند.

,

وی از دولت خواست تا هر چه سریعتر به این وضعیت نابسامان بانک ها وموسسات مالی در کشور رسیدگی نماید.

,

رشبتری با اشاره به اینکه  خود آمریکا و متحدانش ناقض روح و جسم برجام هستند گفت: مسئولین کشوری باید در این خصوص اعلام موضع کنند و ما منتظر اقدام سریع مسئولین در این خصوص هستیم.

,

 

,
امام جمعه مشگین‌شهر:

تحریم‌ها تاثیری در قدرت نظامی و دفاعی ایران ندارد

به گزارش سفیرمشکین، امام جمعه مشگین شهر گفت: حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به قلب گروه‌های تروریستی موجی از خوشحالی در بین مردم به وجود آورد که این حرکت به موقع و ارزشمند هوا فضای سپاه قابل تقدیر است.

 

وی افزود: این اقدام انقلابی و بی سابقه بعد از پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود که توانست اتاق فکر و اتاق فرمان گروه‌های تروریستی و داعشی را نابود کند و ضربه‌ای به حامیان این گروه‌های تروریستی وارد کرد.

 

وی تاکید کرد: این اقدام به گروه‌های تروریستی و حامیان آن‌ها نشان داد که برای یک ترقه بازی در ایران اسلامی چه واکنشی نشان داده شده و اگر بیش از این دست از پا خطا کنند ضربه‌ای سنگین‌تر خواهند دید.

 

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به پیام‌های این حرکت انقلابی گفت: جمهوری اسلامی ایران با این حرکت خود خواست قدرت موشکی و دفاعی خود را به رخ جهانیان بکشد به طوری که روزنامه‌های غربی اعتراف کردند که این حرکت موشکی سپاه نشان از قدرت نظامی ایران در منطقه است.

 

وی ادامه داد: پیام دیگر این حمله موشکی این بود که تحریم‌های اخیر مجلس سنای آمریکا، تاثیری در قدرت نظامی و دفاعی کشور ایجاد نکرده و بدون توجه به این تحریم‌ها با قدرت از تمام ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

 

حجت الاسلام باوقار گفت: این حرکت ثابت کرد که نمی‌توان ایران را از روند تحولات سیاسی سوریه حذف کرد چرا که ایران یکی از مقتدرترین کشورهای منطقه است.

 

وی ادامه داد: نمایش موشکی سپاه نشان داد که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند 650 کیلومتر خارج از مرزهای این کشور مقر فرماندهی داعش را نابود کند لذا رژیم صهیونیستی اسرائیل باید بداند همواره در تیر رس موشک‌های ایرانی است و اگر کوچکترین خطایی از خود نشان دهد با جواب کوبنده جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از مسئولان همسو با دشمن صحبت می‌کنند لذا دشمن به دنبال بزرگ جلوه دادن مسائل کوچک در ایران اسلامی است و یکی از شگردهای دشمن ایجاد نامنی در داخل کشور است بنابراین نباید فریب حیله‌های دشمن را خورد.

 

امام جمعه مشگین شهر افزود: مهمترین هدف دشمن ایجاد حاشیه‌ای امن برای اسرائیل بوده و اینکه مسئله اصلی فلسطین که آرمان تمام ملت‌های دنیاست به فراموشی سپرده شود.

 

امام جمعه بیله سوار:

فیلمسازان به جای هالیوود از منابع دینی الگو بگیرند

به گزارش صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه این شهر با تقدیر از حضور اهالی در راهپیمایی روز قدس امروز با تریشح حدیثی از امام صادق علیه السلام در باب ولایت اظهار داشت: ولایت اهل بیت پیامبرصلی الله علیه و آله وسلم و قبول امیرالمومنین و ائمه معصومین علیهم السلام به عنوان ولایت امت اسلامی از اصول و واجبات است و هر کسی این مسئله را قبول کند نماز، زکات و همه اعمالش قبول خواهد شد ولی اگر کسی ولایت اهل بیت را قبول نکرد ولو روزه بگیرد و نماز بخواند و حج و عمره داشته باشد اهل نار و جهنم خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی و اینکه باید زکات محصولات پرداخت شود گفت: در حدیثی آمده است؛ ملعون است اگر کسی زکات مالش را ندهد و اگر زکات پرداخت نشود انسان موقع مرگش به حال کفر از دنیا خواهد رفت.

 حجت الاسلام قیاسی با ابزار تاسف از پایین بودن امار زکات در شهرستان گفت: مردم این شهرستان باید همچون زمان جنگ که رتبه های اول در پشتیبانی و ارسال نیرو را داشتند در پرداخت زکات و زکات فطره نیز همت کنند.

وی گفت: مردم باید خودشان با پرداخت زکات شهر را اباد کنند و بناست که برخی ریش سفیدان اقدام به جمع آوری زکات نمایند که  در صورت تحقق حداکثری زکات مشکل مردم اعم از بیکاری و فقیر نیز رفع خواهد شد.

امام جمعه بیله سوار به برخی کم کاری ها در عدم استفاده از مبانی اسلام در بین هنرمندان و فیلم سازان اشاره کرد و افزود: برخی هنرمندان ما از سینمای هالیوود الگو می گیرند در حالیکه منابع دینی و اسلامی ما پر است از موضوعاتی که هنرمندان میتوانند به ان پرداخته و به فیلم و یا تولیدات هنری تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه سینما و هنر غرب اغلب بر اساس دروغ و تخلیلت ساخته می شود یاداور شد: فیلم سازان می توانند از مبانی و ایات قران از جمله زکات و نماز و سایر مسائل دینی و قرانی فیلم های فاخری بسازند.

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح بیانات مقام معظم رهبری پرداخت و در تشریح برخی نکات مهم به پاسخ قاطع و سیلی محکم سپاه پاسداران به گروه تروریستی داعش اشاره کرد و عنوان کرد: برخی ها سپاه را تخطئه میکردند و با حضور در سوریه مخالفت می کردند اما باید گفت که امنیت با دیپلماسی ممکن نیست.

 

 

,
امام جمعه مشگین‌شهر:
,
امام جمعه مشگین‌شهر:
,
امام جمعه مشگین‌شهر:
, امام جمعه مشگین‌شهر:,

تحریم‌ها تاثیری در قدرت نظامی و دفاعی ایران ندارد

, تحریم‌ها تاثیری در قدرت نظامی و دفاعی ایران ندارد,

به گزارش سفیرمشکین، امام جمعه مشگین شهر گفت: حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به قلب گروه‌های تروریستی موجی از خوشحالی در بین مردم به وجود آورد که این حرکت به موقع و ارزشمند هوا فضای سپاه قابل تقدیر است.

, سفیرمشکین,

 

,

وی افزود: این اقدام انقلابی و بی سابقه بعد از پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود که توانست اتاق فکر و اتاق فرمان گروه‌های تروریستی و داعشی را نابود کند و ضربه‌ای به حامیان این گروه‌های تروریستی وارد کرد.

,

 

,

وی تاکید کرد: این اقدام به گروه‌های تروریستی و حامیان آن‌ها نشان داد که برای یک ترقه بازی در ایران اسلامی چه واکنشی نشان داده شده و اگر بیش از این دست از پا خطا کنند ضربه‌ای سنگین‌تر خواهند دید.

,

 

,

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به پیام‌های این حرکت انقلابی گفت: جمهوری اسلامی ایران با این حرکت خود خواست قدرت موشکی و دفاعی خود را به رخ جهانیان بکشد به طوری که روزنامه‌های غربی اعتراف کردند که این حرکت موشکی سپاه نشان از قدرت نظامی ایران در منطقه است.

,

 

,

وی ادامه داد: پیام دیگر این حمله موشکی این بود که تحریم‌های اخیر مجلس سنای آمریکا، تاثیری در قدرت نظامی و دفاعی کشور ایجاد نکرده و بدون توجه به این تحریم‌ها با قدرت از تمام ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

,

 

,

حجت الاسلام باوقار گفت: این حرکت ثابت کرد که نمی‌توان ایران را از روند تحولات سیاسی سوریه حذف کرد چرا که ایران یکی از مقتدرترین کشورهای منطقه است.

,

 

,

وی ادامه داد: نمایش موشکی سپاه نشان داد که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند 650 کیلومتر خارج از مرزهای این کشور مقر فرماندهی داعش را نابود کند لذا رژیم صهیونیستی اسرائیل باید بداند همواره در تیر رس موشک‌های ایرانی است و اگر کوچکترین خطایی از خود نشان دهد با جواب کوبنده جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

,

 

,

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از مسئولان همسو با دشمن صحبت می‌کنند لذا دشمن به دنبال بزرگ جلوه دادن مسائل کوچک در ایران اسلامی است و یکی از شگردهای دشمن ایجاد نامنی در داخل کشور است بنابراین نباید فریب حیله‌های دشمن را خورد.

,

 

,

امام جمعه مشگین شهر افزود: مهمترین هدف دشمن ایجاد حاشیه‌ای امن برای اسرائیل بوده و اینکه مسئله اصلی فلسطین که آرمان تمام ملت‌های دنیاست به فراموشی سپرده شود.

,

 

,
امام جمعه بیله سوار:

فیلمسازان به جای هالیوود از منابع دینی الگو بگیرند

به گزارش صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه این شهر با تقدیر از حضور اهالی در راهپیمایی روز قدس امروز با تریشح حدیثی از امام صادق علیه السلام در باب ولایت اظهار داشت: ولایت اهل بیت پیامبرصلی الله علیه و آله وسلم و قبول امیرالمومنین و ائمه معصومین علیهم السلام به عنوان ولایت امت اسلامی از اصول و واجبات است و هر کسی این مسئله را قبول کند نماز، زکات و همه اعمالش قبول خواهد شد ولی اگر کسی ولایت اهل بیت را قبول نکرد ولو روزه بگیرد و نماز بخواند و حج و عمره داشته باشد اهل نار و جهنم خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی و اینکه باید زکات محصولات پرداخت شود گفت: در حدیثی آمده است؛ ملعون است اگر کسی زکات مالش را ندهد و اگر زکات پرداخت نشود انسان موقع مرگش به حال کفر از دنیا خواهد رفت.

 حجت الاسلام قیاسی با ابزار تاسف از پایین بودن امار زکات در شهرستان گفت: مردم این شهرستان باید همچون زمان جنگ که رتبه های اول در پشتیبانی و ارسال نیرو را داشتند در پرداخت زکات و زکات فطره نیز همت کنند.

وی گفت: مردم باید خودشان با پرداخت زکات شهر را اباد کنند و بناست که برخی ریش سفیدان اقدام به جمع آوری زکات نمایند که  در صورت تحقق حداکثری زکات مشکل مردم اعم از بیکاری و فقیر نیز رفع خواهد شد.

امام جمعه بیله سوار به برخی کم کاری ها در عدم استفاده از مبانی اسلام در بین هنرمندان و فیلم سازان اشاره کرد و افزود: برخی هنرمندان ما از سینمای هالیوود الگو می گیرند در حالیکه منابع دینی و اسلامی ما پر است از موضوعاتی که هنرمندان میتوانند به ان پرداخته و به فیلم و یا تولیدات هنری تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه سینما و هنر غرب اغلب بر اساس دروغ و تخلیلت ساخته می شود یاداور شد: فیلم سازان می توانند از مبانی و ایات قران از جمله زکات و نماز و سایر مسائل دینی و قرانی فیلم های فاخری بسازند.

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح بیانات مقام معظم رهبری پرداخت و در تشریح برخی نکات مهم به پاسخ قاطع و سیلی محکم سپاه پاسداران به گروه تروریستی داعش اشاره کرد و عنوان کرد: برخی ها سپاه را تخطئه میکردند و با حضور در سوریه مخالفت می کردند اما باید گفت که امنیت با دیپلماسی ممکن نیست.

 

 

,
امام جمعه بیله سوار:
,
امام جمعه بیله سوار:
,
امام جمعه بیله سوار:
, امام جمعه بیله سوار:,

فیلمسازان به جای هالیوود از منابع دینی الگو بگیرند

, فیلمسازان به جای هالیوود از منابع دینی الگو بگیرند,

به گزارش صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه این شهر با تقدیر از حضور اهالی در راهپیمایی روز قدس امروز با تریشح حدیثی از امام صادق علیه السلام در باب ولایت اظهار داشت: ولایت اهل بیت پیامبرصلی الله علیه و آله وسلم و قبول امیرالمومنین و ائمه معصومین علیهم السلام به عنوان ولایت امت اسلامی از اصول و واجبات است و هر کسی این مسئله را قبول کند نماز، زکات و همه اعمالش قبول خواهد شد ولی اگر کسی ولایت اهل بیت را قبول نکرد ولو روزه بگیرد و نماز بخواند و حج و عمره داشته باشد اهل نار و جهنم خواهد بود.

, صبح مغان,

وی با اشاره به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی و اینکه باید زکات محصولات پرداخت شود گفت: در حدیثی آمده است؛ ملعون است اگر کسی زکات مالش را ندهد و اگر زکات پرداخت نشود انسان موقع مرگش به حال کفر از دنیا خواهد رفت.

,

 حجت الاسلام قیاسی با ابزار تاسف از پایین بودن امار زکات در شهرستان گفت: مردم این شهرستان باید همچون زمان جنگ که رتبه های اول در پشتیبانی و ارسال نیرو را داشتند در پرداخت زکات و زکات فطره نیز همت کنند.

,

وی گفت: مردم باید خودشان با پرداخت زکات شهر را اباد کنند و بناست که برخی ریش سفیدان اقدام به جمع آوری زکات نمایند که  در صورت تحقق حداکثری زکات مشکل مردم اعم از بیکاری و فقیر نیز رفع خواهد شد.

,

امام جمعه بیله سوار به برخی کم کاری ها در عدم استفاده از مبانی اسلام در بین هنرمندان و فیلم سازان اشاره کرد و افزود: برخی هنرمندان ما از سینمای هالیوود الگو می گیرند در حالیکه منابع دینی و اسلامی ما پر است از موضوعاتی که هنرمندان میتوانند به ان پرداخته و به فیلم و یا تولیدات هنری تبدیل کنند.

,

وی با بیان اینکه سینما و هنر غرب اغلب بر اساس دروغ و تخلیلت ساخته می شود یاداور شد: فیلم سازان می توانند از مبانی و ایات قران از جمله زکات و نماز و سایر مسائل دینی و قرانی فیلم های فاخری بسازند.

,

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح بیانات مقام معظم رهبری پرداخت و در تشریح برخی نکات مهم به پاسخ قاطع و سیلی محکم سپاه پاسداران به گروه تروریستی داعش اشاره کرد و عنوان کرد: برخی ها سپاه را تخطئه میکردند و با حضور در سوریه مخالفت می کردند اما باید گفت که امنیت با دیپلماسی ممکن نیست.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه