اخبار داغ

قهرمانی «ستارگان» در رقابت های مینی فوتبال علی آباد کتول+ تصاویر

قهرمانی «ستارگان» در رقابت های مینی فوتبال علی آباد کتول+ تصاویر
رقابت های مینی فوتبال شهرستان علی آباد با قهرمانی تیم «ستارگان» به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین نامه؛ رقابت های مینی فوتبال گرامیداشت شهدای خارکلاته و پیشکسوتان مرحوم این محله به همت پایگاه بسیج و اهالی ورزش دوست محله خارکلاته شهرستان علی آباد کتول و با شرکت 7 تیم و داوری حسین مزیدی (زید) و محمد حسن مظفری در زمین شهدای این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین نامه؛ , زرین نامه؛, زرین نامه؛,  ,

پس از گذشت 3 هفته از رقابت ها که به صورت دوره ای برگزار شد، تیم ستارگان علی آباد کتول توانست با 5 برد و یک شکست به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد و تیم های جوان مردان کتول و پرسپولیس نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

,

از سوی کمیته فنی مسابقات این رقابت ها نیز پوریا دولتی به عنوان فنی ترین بازیکن، ایمان مزیدی با اخلاق ترین بازیکن ، سید داود میر دیلمی کامل ترین بازیکن و پدیده جوان مسابقات امیر فندرسکی معرفی شدند.

,

محسن مزیدی کاپیتان و مربی تیم ستارگان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات گرامیداشت یاد شهدا و فوتبالیست های مرحوم این محله و شناسایی استعداد های جوان و معرفی به فوتبال شهرستان بود.

,

وی گفت: امید واریم در سال های آینده این بازی ها با شرکت تیم های بیشتری برگزار شود و جوانان بیشتری استعداد های خود را به منصه ظهور بگذارند.

,

مدیر مدرسه فوتبال ستارگان افزود: فوتبال شهرستان در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته و امید است با حمایت مسئولان و بخش خصوصی این روند رو به رشد ادامه داشته باشد تا به جایگاه اصلی فوتبال در استان و حتی کشور برسیم.

,

در پایان این رقابت ها از اعضای تیم های برتر با اهدای کاپ قهرمانی و جوایز تجلیل شد.

,

56464

, 56464,

 اعضای تیم ستارگان علی آباد کتول: سید داود میردیلمی، مرتضی مزیدی، احمد حیدری، محمدباقر زنگانه ، امین فرامرزی، عباس دیلم، امیر فندرسکی، علی رضا میرهاشمی، جواد باباکردی و محسن مزیدی ( مربی و کاپیتان تیم)– سرپرست تیم: دکتر آرش مزیدی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه