اخبار داغ

گزارش تصویری - تشریحی؛

راهپیمایی در کنار ۶ موشک خاطره ساز برای کرمانشاه/ همه آمدند

راهپیمایی در کنار ۶ موشک خاطره ساز برای کرمانشاه/ همه آمدند
راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در کرمانشاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد، همزمان با سراسر کشور سی و هشتمین راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ۷۵ نقطه از استان کرمانشاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

راهپیمایی روز جهانی قدس، امروز متفاوت‌تر از سالیان پیش با حضور حداکثری اقشار مردم و شور و شوق وصف ناپذیری برگزار شد و گرمای طاقت فرسای امروز مانع حضور حداکثری روزه داران کرمانشاهی برای اعلام برائت از رژیم صهیونیستی نشد.

,

راهپیمایی روز قدس

, راهپیمایی روز قدس,

حضور مقامات ارشد استان کرمانشاه از جمله چهره‌های برجسته سیاسی، انتظامی، فرهنگی و... در راهپیمایی امروز مشهود بود و راهپیمایان در مرکز استان، مسیر میدان انقلاب اسلامی را تا مسجد جامع شهر کرمانشاه پیمودند.

,

راهپیمایی عظیم روز قدس در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه و همچینن در دهستان‌ها و بخش‌ها با حضور باشکوه اقشار مردم برگزار شد. در طول مسیر راهپیمایی شهر کرمانشاه غرفه‌های متنوع فرهنگی به همت نهادها و ارگان‌های مختلف برپا شد.

,

راهپیمایی روز قدس

, راهپیمایی روز قدس,

اقلیت‌های دینی، جامعه ورزشکاران، پزشکان، جامعه کارگری، فرهنگیان، عشایر غیور و مرزدار استان از زن و مرد و پیر و جوان امروز همنوا با جهانیان شعار مرگ بر اسرائیل سردادند و از این رژیم سفاک و کودک کُش اعلام برائت کردند. حضور افراد سالخورده و مُسن، کودکان خردسال به همراه والدینشان به حماسه امروز شوری وصف ناپذیر داد.

,

از دیگر حواشی راهپیمایی امروز حضور مردم اهل سُنت کرمانشاه با لباس‌های کردی بود که در کنار برادران و خواهران اهل تشیع پیام نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و آل سعود خائن به جهانیان اعلام کردند.

,

راهپیمایی روز قدس

, راهپیمایی روز قدس,

اقشار مردم با در دست داشتن پرچم های مقاومت و پلاکاردهای حامل شعارهای حمایت از فلسطین مظلوم، در حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین به خیابان‌ها آمدند و شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «نصر من الله و فتح قریب»، «الله اکبر»، «حمایت از فلسطین جهاد اکبر ماست»، «اسرائیل نابود است» و... سردادند و با مردم بی‌دفاع فلسطین اعلام همبستگی و اخوت کردند.

,

راهپیمایان همچنین عکس نوشته‌هایی با موضوع اعتراض به سند ۲۰۳۰ در دست داشتند و تظاهرکنندگان کرمانشاهی در راهپیمایی امروز روز قدس در اعتراض به سند ۲۰۳۰ تومار امضا کردند و از مجمع نمایندگان استان خواستار پیگیری در این خصوص شدند.

,

راهپیمایی روز قدس

, راهپیمایی روز قدس,

راهپیمایی روز قدس

, راهپیمایی روز قدس,

 

,

تظاهرکنندگان پرچم‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار و نماد سران رژیم سفاک اسرائیل و آمریکا را به آتش کشیدند. از دیگر حواشی راهپیمایی امروز حمل ماکت موشک‌های سپاه پاسداران بود که به عنوان نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران و پاسخی دندان شکن به تهدیدات تروریست‌های تکفیری حمل شد.

,

راهپیمایی روز قدس

, راهپیمایی روز قدس,

تظاهرکنندگان تصاویر شهدای مدافع حرم و امام و رهبری را در دست داشتند و با همراه داشتن دست نوشته‌های حامل انزجار از تکفیری‌های تروریست و حامیان تروریست‌ها حماسه‌ای بی‌نظیر خلق کردند.

,

مردم ولایتمدار کرمانشاه در راهپیمایی امروز از فرماندهی کل سپاه پاسداران به خاطر حمله موشکی علیه تروریست‌های تکفیری داعش قدردانی کردند.

,

راهپیمایی روز قدس

, راهپیمایی روز قدس,

از دیگر حواشی جذاب راهپیمایی روز قدس امروز در کرمانشاه اجرای تئاتر خیابانی با موضوع جنایات اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع فلسطین بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

,

راهپیمایی روز قدس

, راهپیمایی روز قدس,

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم امروز راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع اقشار مردم کرمانشاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه