اخبار داغ

ائمه جمعه خراسان جنوبی تاکید کردند؛

منافقان از بی حالی و عدم توجه مسوولان فرهنگی سوءاستفاده می کنند/ کسانی که در خصوص موشکها اجحاف کردند متوجه کار شان شدند

منافقان از بی حالی و عدم توجه مسوولان فرهنگی سوءاستفاده می کنند/ کسانی که در خصوص موشکها اجحاف کردند متوجه کار شان شدند
ائمه جمعه خراسان جنوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته از اقدام تحسین برانگیز سپاه در حمله به مقر داعش تشکر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خاورستان؛ به مناسبت روزجهانی قدس، نماز جمعه های امروز در سراسر استان با حضور پرشور مردم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛, خاورستان؛, خاورستان؛,

 

,

منافقان از بی حالی و عدم توجه مسوولان فرهنگی سوءاستفاده می کنند

, منافقان از بی حالی و عدم توجه مسوولان فرهنگی سوءاستفاده می کنند, منافقان از بی حالی و عدم توجه مسوولان فرهنگی سوءاستفاده می کنند,

حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی امام جمعه بیرجند در نماز جمعه بیرجند اظهارکرد: تاکنون استکبار و شیاطین فرقی نکردند، امروز مستکبران باشیوه ها و حیله های گوناگون اساس انقلاب اسلامی را نشانه گرفته اند و ما باید با اتحاد و همدلی پشت سر رهبر معظم و عزیرمان گام برداریم.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه قران می گوید اختلاف در جامعه اسلامی بین مسلمانان و جامعه ولایی معنا ندارد افزود: وقتی جلودار و رهبر انقلاب می گوید 25 سال اینده رژیم اسرائیل نابود می شود، مسوولیت برای من و شماست که برنامه ریزی کنیم و جامعه اسلامی را نجات دهیم.

,

 

,

رضایی بیان کرد: منافقان حالا دایه دار شدند و از بی حالی و عدم توجه مسوولان فرهنگی سوءاستفاده می کنند.

,

 

,

امام جمعه بیرجند گفت: مقام امامت و ولایت فرمودند حاکمان امریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند و به نخست وزیر عراق فرمودند به امریکا اعتماد نکنید چراکه منتطر فرصتند.       

,

 

,

*توزیع اعتبارات برای مسائل فرهنگی شهرستان مناسب نیست/خوشحالیم کسانی که در خصوص موشکها اجحاف کردند متوجه کار شان شدند

, *توزیع اعتبارات برای مسائل فرهنگی شهرستان مناسب نیست/خوشحالیم کسانی که در خصوص موشکها اجحاف کردند متوجه کار شان شدند, *توزیع اعتبارات برای مسائل فرهنگی شهرستان مناسب نیست/خوشحالیم کسانی که در خصوص موشکها اجحاف کردند متوجه کار شان شدند,

حجت الاسلام سنجری امام جمعه سربیشه در نماز جمعه این شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم و مسئولین در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار امیدواری کرد این استکبارستیزی ها ادامه داشته باشد.

,

 

,

وی همچنین با اشاره به عید سعید فطر  و اینکه مسئله فطریه یک موضوع دینی و مربوط به روحانیون و ستاد زکات شهرستان می باشد از برگزاری جلسات توسط دستگاههای اجرائی شهرستان  ابراز گلایه و افزود: هیچ جمع آوری زکاتی برای مسائل عمرانی نداریم .

,

 

,

امام جمعه شهرستان سربیشه به حملات موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریستهای داعشی نیز اشاره ای داشت و با بیان اینکه خوشحالیم از اینکه کسانی که در خصوص موشکها اجحاف کردند متوجه کار خودشان شدند و آن را تحسین کردند ؛ عنوان کرد : اینگونه عملیات ها با نظر فرمانده کل قوا انجام می گیرد .

,

 

,

وی همچنین با بیان اینکه همه ما باید متحد و منسجم باشیم و این اتحاد حول ولایت فقیه حاصل می شود ؛ خاطر نشان کرد : نباید فرمایشات مقام معظم رهبری کنار گذاشته شود .

,

 

,

*حضور درراهپیمایی روز قدس قوت قلبی برای مردم فلسطین

, *حضور درراهپیمایی روز قدس قوت قلبی برای مردم فلسطین, *حضور درراهپیمایی روز قدس قوت قلبی برای مردم فلسطین,

 

,

امام جمعه قاین گفت: حضوردر راهپیمایی روز قدس قوت قلب و نویدی برای مردم فلسطین است تا بدانند که راهشان درست است.

, .,

آیت الله اصفهانی امام جمعه قاین درخطبه های این هفته نماز جمعه با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر کرد وگفت : حضور پرشور شما مردم در این هوای گرم و آن هم با زبان روزه نشان دهنده لبیک شما عزیزان به ندای رهبر عزیز و میثاقی دوباره با آرمانهای امام(ره) می باشد.

,

 

,

وی افزود: این حضور برای برادران فلسطینی و حتی دیگر برادران مسلمان قوت قلب و نوید بخش است تا بدانند که راهشان درست است و دشمنان هم نسبت به این حضور و همراهی مسلمانان ترس به دلشان می افتد.

,

 

,

*روز قدس روز بر طرف شدن غفلتها و وحدت امت اسلامی/ باید اقتدار نظامی و عمل انقلابی سپاه را تحسین کرد

, *روز قدس روز بر طرف شدن غفلتها و وحدت امت اسلامی/ باید اقتدار نظامی و عمل انقلابی سپاه را تحسین کرد, *روز قدس روز بر طرف شدن غفلتها و وحدت امت اسلامی/ باید اقتدار نظامی و عمل انقلابی سپاه را تحسین کرد,

حجت الاسلام عبدالهی امام جمعه  اسفدن در خطبه های این هفته  ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس بیان داشت:  بخاطر زنده نگه داشتن مساله فلسطین و جلب توجه دولت های اسلامی به خطر رژیم جعلی اسرائیل  این فرزند ناخلف شیطان بزرگ در اولین ماه رمضان سال 58 توسط  حضرت امام خمینی (ره) این روز به نام روز جهانی قدس نام گذاری شد.

,

وی با بیان اینکه این نامگذاری نمی گذارد که اسرائیل به اهداف پلید خود برسد و در گوشه ای امن به سر ببرد  گفت: با این نام گذاری ما دیر یا زود شاهد آزادی قدس شریف و خرد شدن شیشه عمر اسرائیل غاصب خواهیم بود .

,

حجت الاسلام عبدالهی با تاکید بر سخن امام خمینی (ره)  که تکلیف همه مسلمین است که قدس را آزاد کنند اظهار داشت: بعضی خود را پیرو خط و مشی حضرت امام دارند ولی حاضرند مسئله فلسطین  به فراموشی سپرده شود و شعار نه غزه و نه لبنان می دهند در حالی که امام می فرمایند اسرائیل باید از صفحه روز گار محو بشود.

,

 

,

*ایران اسلامی هیچ عقب نشینی نخواهد کرد

, *ایران اسلامی هیچ عقب نشینی نخواهد کرد, *ایران اسلامی هیچ عقب نشینی نخواهد کرد,

حجت الاسلام و المسلمین مدنی، امام جمعه خضری دشت بیاض گفت: امیدواریم دشمنان ما درس گرفته باشند و بدانند ایران اسلامی هیچ عقب نشینی نخواهد کرد و به تعبیر امام خامنه‌ای این کسی که تازه تو آمریکا آمده از این هارتوپورتاش نترسید، ملت ما اهل ترس نیستند.

, ایران اسلامی, عقب نشینی, ملت ما,

 

,

وی  افزود: کسانی که منافع رژیم غاصب را در منطقه فراهم می کنند از دل همین کسانی هستند که ادعای مسلمانی دارند ولی مردم ایران بدانند گام های استوار آنها تمامی ملت های مسلمان را بیدار می کند

,

.
وی افزود: دنیا بداند که موش های موذی مستکبرین وقتی آمدند و ملت ایران را با ترقه بازی تهدید کردند، چگونه اتحاد و برادری ملت ایران در قالب موشک های توانمند سپاه ارزشمند کشور به پا خواست و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد و دل دوستان را شاد و پیام محکم و باقتداری به دشمنان نشان داد.

, .,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه