اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه استان سمنان مطرح شد؛

حمله موشکی ایران سبب وحشت رژیم صهیونیستی شد/ پایگاه‌های آمریکا در تیررس سامانه های موشکی ایران قرار دارد

حمله موشکی ایران سبب وحشت رژیم صهیونیستی شد/ پایگاه‌های آمریکا در تیررس سامانه های موشکی ایران قرار دارد
‌‌ائمه جمعه سراسر استان سمنان امروز در خطبه های نماز جمعه به مسائل مذهبی، اجتماعی،سیاسی و اقتصادی روز پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت،استان سمنان نیز این هفته شاهد حضور گسترده مردم در آیین عبادی و سیاسی بود و امامان جمعه در خطبه های نماز جمعه به مسائل مختلف روز اشاره کرده و مباحثی را مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
حمله موشکی ایران سبب وحشت رژیم صهیونیستی شد/ پایگاه‌های آمریکا در تیررس سامانه های موشکی ایران قرار دارد
,
حمله موشکی ایران سبب وحشت رژیم صهیونیستی شد/ پایگاه‌های آمریکا در تیررس سامانه های موشکی ایران قرار دارد
,
حمله موشکی ایران سبب وحشت رژیم صهیونیستی شد/ پایگاه‌های آمریکا در تیررس سامانه های موشکی ایران قرار دارد
, حمله موشکی ایران سبب وحشت رژیم صهیونیستی شد/ پایگاه‌های آمریکا در تیررس سامانه های موشکی ایران قرار دارد,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در جمع راهپیمایان سمنانی گفت: مردم متدین و ولایتمدار سمنان بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی روز قدس حماسه خلق کردند.

,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به نقشه های شوم دشمنان اسلام افزود: از 70 سال گذشته دشمنان با طراحی نقشه های شوم به دنبال جایگاهی برای خود در خاورمیانه بودند تا برخی کشورها از آنها حمایت کنند.

,

وی همچنین تصریح کرد: وحدت و همدلی میان جامعه اسلامی عملیات این مستکبران را در محدوده جغرافیایی را ناکام و با شکست روبرو کرد.

,

عبدوس با بیان اینکه داعش دنشانده دشمنان اسلام است، اظهار کرد: آنها برای به دست آوردن امنیت خود در منطقه به دنبال از بین بردن امنیت در کشورهای اسلامی هستند.

,

وی با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در کشور گفت: تمام معادلات و نقشه های دشمنان اسلام بعد از این حوادث که به هم خورد و پوچ شد.

,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص اینکه "دنیا بداند که نمی‌تواند بر کشور ما سیلی بزنند" گفت: دشمنان با اقدامی کوچک علیه ایران سیلی بزرگ‌تری خواهند خورد.

,

وی قدرت دفاعی ایران را بالا ارزیابی کرد و گفت: آمریکا که خود را ابر قدرت می داند در برابر آزمایش موشک بالستیک کم آورد و نتوانست موشک بالستیک خود را با موفقیت به پایان برساند اما ایران توانست دقیقا مقر داعش را از 650 کیلومتری مورد هدف قرار دهد.

,

عبدوس با بیان اینکه پایگاه‌های آمریکا در تیررس سامانه های موشکی ایران است، تصریح کرد: طبق گفته رهبری اگر کسی بخواهد مقابل ایران بیاستد نابود خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه با دستور رهبری 6 موشک به سمت مقر داعش در سوریه پرتاب شد که باعث به هلاکت رسیدن داعشیان در منطقه شد، گفت: ایران با حمله موشکی خود سیلی محکمی را بر صورت آمریکا، اسراییل و عربستان سعودی زد.

,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به ترس و وحشت رژیم صهیونیستی از حرکت اخیر سپاه پاسداران بیان کرد: این رژیم غاصب از تمام کشورها خواسته است که باهم تا ایران را تضعیف کنند.

,

خطیب موقت نماز جمعه سمنان با بیان اینکه مردم ایران از تهدیدات آمریکا و اسرائیل هراسی ندارند، تاکید کرد: دشمنان ایران بدانند که برنامه موشکی ایران شوخی بردار نیست و این حملات موشکی پیام  مهمی را به رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان داد.

,

کوچکترین تعرض دشمنان به ایران با پاسخ موشکی همراه خواهد بود

, کوچکترین تعرض دشمنان به ایران با پاسخ موشکی همراه خواهد بود,

حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی در خطبه های امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، شلیک موشک های سپاه به مواضع تروریست ها در "دیرالزور"را افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: این عملیات به موقع، به هنگام، دقیق و معجزه آسا بود.

,

وی تصریح کرد: این اقدام سپاه در پرتاپ موشک ما را یاد آیه «و ما رمیت إذ رمیت و لکنّ الله رمی...»انداخت که پشت اقتدار این موشک ها عنایات الهی بود.

,

امام جمعه مهدیشهر، با بیان اینکه این اقدام موشکی ایران چند پیام بین المللی را به دنیا مخابره کرد، افزود: اولین پیام جمهوری اسلامی ایران به دنیا مخابره شد که ایران برای دفع تهدیدات در مسئله امنیتی با هیچ کس شوخی نخواهد داشت و اگر تروریست ها آمدند ترقه بازی راه بیندازند ما مقر فرماندهی آنان را زدیم.

,

بارانی اضافه کرد: سپاه با شلیک این موشک در فاصله 650 کیلومتری این پیام روشن و صریح را به صهیونیست ها داد که موشک های دوربرد ما با برد 3 هزار کیلومترمی تواند حیفا بزرگترین شهر آنجا با فاصله 110 کیلومتری را مورد هدف قرار دهد و در آن واحد آنجا را با خاک یکسان کند.

,

وی ادامه داد: عربستان هم حواسش جمع باشد که اگر بخواهد کوچکترین تعرضی به نظام جمهوری اسلامی ایران کند ریاض را سرشان خراب خواهیم کرد.

,

امام جمعه مهدیشهر به پیام داخلی شلیک این موشک نیز اشاره کرد و گفت: برخی ها در داخل کشور زمزمه های جاهلانه داشتند که موشک و سلاح نظامی می خواهیم چه کنیم؟ اگر موشک داشته باشیم نمی توانیم پیشرفت کنیم، اما این اقدام موشکی ما نشان داد قدرت موشکی ما قابل مذاکره نیست.

,

بارانی با بیان اینکه اگر امروز مقتدر ایستاده ایم و دشمن عقب نشینی می کند به خاطر قدرت موشکی ما است، تاکید کرد: از مسئولین می خواهیم اقتدار موشکی سپاه را تقویت کنند چرا که پشتوانه ما اقتدار موشکی ما است.

,

وی همچنین امنیت کشور را در گرو رصد دائمی سربازان گمنام اطلاعات و امنیتی دانست و از سربازان گمنام وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه که در مبارزه با گروهک های تروریستی تلاش جدی داشتند تقدیر و تشکر کرد.

,

امام جمعه مهدیشهر در بخش دیگری از خطبه ها، اظهار کرد: آمریکا پس از برجام نقشه نفوذ در داخل کشور را در برنامه دارد که اخیرا نیز وزیر خارجا آمریکا علنا از این استراتژی خود پرده برداشت و اعلام کرد که می خواهند براندازی نرم را با کمک برخی ها در داخل ایران انجام دهند.

,

بارانی خاطر نشان کرد: آنها می خواهند از چهره های لیبرال و سکولار در داخل کشور سرباز گیری کنند و شبیه فتنه 88 بر اندازی را در دستور کار دارند.

,

وی، اهانت به حقانیت نظام و مقدسات اسلام، ترویج حاکمیت دوقطبی سازی، فعال کردن شکاف درون قومی، هدف قرار دادن اصل ولایت فقیه، حمله به سپاه به عنوان ستون اصلی حافظ انقلاب  و تحریم های جدید را از برنامه های دشمن در این استراتژی براندازی برشمرد.

,

خطیب جمعه مهدیشهر همچنین یاد و خاطره شهدای 7 تیر، شهید بهستی و 72 تن از یاران باوفایش و روز قوه قضائیه را گرامی داشت.

,

روز قدس روز حمایت از مظلومان جهان است/ مساله فلسطین در صدر مسائل جهان اسلام است

, روز قدس روز حمایت از مظلومان جهان است/ مساله فلسطین در صدر مسائل جهان اسلام است,

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود با تاکید بر اینکه روز قدس روز حمایت از مظلومان جهان است گفت: فلسطین در صدر جهان اسلام قرار دارد و دشمن در طول سال های گذشته در تلاش است تا با ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود و امینت اسرائیل در منطقه تامین شود.

,

وی اظهار کرد: آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی به دنبال بر هم زدن امنیت منطقه و ایجاد تفرقه بین کشورهای مسلمان هستند و طی چند سال اخیر با ایجاد گروه تروریستی داعش قصد رسیدن به اهداف شوم خود را داشتند که به حمدالله ناکام ماندند.

,

خطیب نماز جمعه شاهرود در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به عملیات موشکی غرورآفرین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منطقه دیرالزور سوریه مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی و ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری گفت: شلیک موشکی ایران هشداری برای حامیان بین المللی و منطقه ای داعش بود تا بدانند که اگر قصد تعرض به خاک ایران را داشته باشند با جوابی سخت تر مواجه خواهند شد.

,

امینی تصریح کرد: پیام دیگر حمله موشکی سپاه این بود که ایران اسلامی اجازه نخواهد داد که آمریکا و دیگر ایادی استکبارگر جهانی و منطقه ای بین کشورها و مذاهب اسلامی ایجاد تفرقه و اختلاف کنند.

,

وی تاکید کرد: اگر کشورهای مسلمان جهان با یکدیگر متحد و همدل شوند هیچ قدرتی توان ایستادگی در برابر آنها را نخواهد داشت.

,

ملت های مسلمان خواهان پاکی زمین از لوث صهیونیست های غاصب هستند

, ملت های مسلمان خواهان پاکی زمین از لوث صهیونیست های غاصب هستند,

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در جمع مردم مؤمن و روزه دار سرخه در مصلی نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: ماه رمضان یک نوع سفر است و ماه هجرت بود که روزه داران در این سفراز خانه تاریک هجرت کردند و به خدا نزدیک می شوند و از این سفره و مائده الهی کمال استفاده را داشتند و امیدواریم که محرومان این ماه نباشیم و در زمره بهره برداران واقعی این ماه مبارک قرار گرفته باشیم.

,

وی افزود: از حضور مردم ولایتمدار، حزب الله در تجمع روز قدس و حضور روحانیون معظم و امامان جماعات و مسئولان محترم به ویژه حضور احمد همتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی کمال تشکر را دارم و به امید اینکه قدس عزیز پیروز شده و مردم مظلوم فلسطین از زیر یوغ ستم های مستکبران نجات یافته و زمین از لوث وجود کفار صهیونیستی و مزدور  پاک شود.

,

امام جمعه سرخه در ادامه بیان داشت: هفته اول تیرماه هفته بسیار عجیبی است و هفته ای است که بیشترین عزیزانمان را از چهره سیاسی و انقلابی را به دست منافقان کوردل از دست دادیم.

,

فاطمی بصیر افزود: در روز 7 تیر سال 60 بسیاری از عزیزان انقلابی ما در آتش نفاق سوختند و خاکستر شدند و در این انفجار 72 تن از بهترین یاران نظام توسط سازمان مجاهدان خلق به شهادت رسیدند و ترور شدند و در حادثه 6 تیرماه مقام معظم رهبری امام خامنه ای در مسجد ابوذر تهران توسط منافقان کوردل مورد حمله قرار گرفته و مجروح شدند.

,

وی ادامه داد: ترور امام خامنه ای جزء اولین ترورهای شاخص سیاسی محسوب می شود که منافقان می خواستند این ترور را به گروه فرقان نسبت دهند  اما با توجه به اسناد و مدارک و شواهد و قرائن موجود گروه فرقان در سال 58 و 59 نابود شده بود و این ترورها به دست منافقان خلق صورت گرفت که این نامردها این ترور را به گردن گروه فرقان انداختند تا تاریخ را تحریف کنند اما جوانان بدانند که همین منافقان این کار را انجام دادند.

,

راهپمایی  روز قدس لرزه بر اندام پوشالی صهیونیست انداخت

, راهپمایی  روز قدس لرزه بر اندام پوشالی صهیونیست انداخت,

حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد؛ امام جمعه گرمسار در خطبه های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران و روزه داران گرمساری در مسجد جامع گفت: حماسه قدس امسال بازهم نشان داد ملت ایران اسلامی  زیر بار تهدید ها و تحریم ها و ترقه بازی های غربی ها و دوستان تررویست شان  تاثیری نمی گذارد و این بصیرت حسینی و ولایی ملت ایران همیشه الگوی تمام جهانیان بوده است .

,

 امام جمعه گرمسار مثلث شوم عبری- عربی و غربی را  یک توطئه آمریکایی و اسرائیلی دانستو افزود: داعش یعنی همان آمریکا و اسرائیل که می خواهند با فضای نا امنی در منطقه  کشورها را از جنایات صهیونیست ها و دوستانش در منطقه پنهان کنند .

,

مهدی نژاد در ادامه  ضمن تشکر ازسپاه پاسداران در زمینه  عملیات موشکی خود به مقر داعشی ها در سوریه  افزود: سپاه پاسداران نشان داد ایران جای این  ترقه بازی های جاهلانه و تروریستی نیست و با موشک های خشم ایرانی و اسلامی تنها انتقام کوچکی از تروریست های جاهل آمریکایی و اسرائیلی می گیرند .

,

وی  منطقه مورد حمله موشکی  سپاه پاسداران را در استان دیر الزور سوریه را مهم و استراتژیک  برای دشمنان دانست و ادامه داد: جمهوری اسلامی در خط فاصله ای 650 کیلومتر از دو استان مرزی کردشتان و کرمانشاه این موشک میان برد  را برای انتقام مرکز فرماندهی  داعش را هدف گرفته اند و این موشک ها هیچ آسیبی  به مردم  نرسید و رسانه ها غربی  در سکوت هستند .

,

مستکبران بدانند ملت ایران جواب ترقه بازی را با موشک می دهد

, مستکبران بدانند ملت ایران جواب ترقه بازی را با موشک می دهد,

حجت الاسلام حسینیان امام جمعه  دامغان روز قدس را روز حاکمیت اسلام و دفاع از مستضعفین عنوان کرد و گفت: نظام سلطه در تلاش است تا با ایجاد جنگ و خونریزی افکاری جهان اسلام را از موضوع اصلی مسلمین یعنی قدس تغییر دهد.

,

حجت الااسلام حسینیان، انگیزه نامگذاری روز جهانی قدس را دفاع از مردم مظلوم فلسطین از دیدگاه رهبر کبیر انقلاب نام برد و اظهار کرد: زمانی که رژیم اشغالگر اسرائیل به جنوب لبنان و فلسطین بمب باران و مردم مظلوم فلسطین را قتل عام کردند، حضرت امام خمینی(ره) از مسلمانان خواست تا جمعه ماه مبارک رمضان را بعنوان روز قدس و روز همبستگی مسلمانان با مردم مظلوم فلسطین قرار بدهند.

,

وی با بیان اینکه طبق دیدگاه امام روز قدس روز اسلام است، افزود: به فرموده حضرت امام روز قدس روز حاکمیت اسلام و روز دفاع از مستضعفین عالم است.

,

امام جمعه دامغان با بیان اینکه از همان تاریخ روز قدس بدون وقفه همه ساله برگزار می شود، گفت: همه ی مسلمانان جهان در سراسر عالم با دهان روزه در راستای همدردی و حمایت با مردم ستم دیده فلسطین و غزه وارد خیابان ها می شوند و اعلام همبستگی می کنند.

,

حجت الاسلام حسینیان با بیان اینکه روز قدس امسال از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود، اظهار کرد: روز قدس امسال به خاطر اینکه هم برخی از سران کشور های منطقه خودفروختگی محض به استکبار جهانی داشته اند و هم حرکاتی که داعشی ها، تکفیری ها و سلفی ها در منطقعه اعمال کرده اند. بسیار با اهمیت بود.

,

وی با اظهار تاسف برای پادشاه عربستان و دعوت از ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به کشورشان، خاطرنشان کرد: در بیانات و سکنات سران سعودی و آمریکایی مشخص است که تهدید به نامنی ایران و حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی از اهدافشان است.

,

امام جمعه دامغان به حمله تروریستی اخیر داعش به سرکرده گی سعودی ها و آمریکایی ها اشاره داشت و بیان کرد: شهادت چند تن از هم وطنان ما در حادثه تروریستی تهران منتج می شود که مردم با حضور هر چه باشکوه تر و محکم تر در راهپیمایی روز جهانی قدس این اقدام را محکوم کردند.

,

وی با اذعان براین نکته که قدس قبله اول مسلمین است، بیان کرد: یکی از علت های کشاندن جنگ و خونریزی به کشوراز سوی نظام سلطه تغییر افکار جهان اسلام از موضوع اول مسلمانان یعنی قدس است اما باید آمریکا و جهان ظلم و ستم و نیرنگ بدانند که قدس همچنان برای ما اولویت اول است.

,

امام جمعه دامغان ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای نظامی و انتظامی مخصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برقراری نظم و امنیت در جامعه  گفت: باید قدر توان دفاعی و نظامی ما را بدانیم و از زحماتی که کشیده شد و پاسخ ترقه بازی که داده شد را تقدیر و تشکر کنیم.

,

وی اقتدار ایران اسلامی را بسیار والا برشمرد و گفت: آمریکا واسرائیل باید از موشک باران اخیر سپاه درس بگیرد و اگر نگاه چپ به این کشور کند ملت و نظام لحظه ای به وی آمان نخواهد داد و جواب ترقه بازی را با موشک می دهد.

,

دیپلماسی در برابر دشمن دیگر جواب نمی دهد/شلیک موشک به "دیرالزور" با فرمان امام خامنه ای بود

, دیپلماسی در برابر دشمن دیگر جواب نمی دهد/شلیک موشک به "دیرالزور" با فرمان امام خامنه ای بود,

حجت الاسلام رحیمی زاده در خطبه های امروز نماز جمعه درجزین، اظهار کرد: در حکومت اسلامی مشروعیت حاکم از آن خداست و مقبولیت مردمی از رای مردم است، امام معصوم با رای مردم انتخاب نمی شود و فقط به اذن خدا انتخاب و برگزیده می شود.

,

وی بیان کرد: متاسفانه افرادی با علم به حقیقت، باز هم در جبهه کفر قرار می گیرند، چون منافع خود را در خطر می بینند و دنیا را بر آخرت ترجیح می دهد به گونه ای که دنیا در دید برخی یعنی تجاهل و ندیدن خدا و لذت زود گذر است.

,

امام جمعه درجزین توهین به خانواده شهدا را خیانت به کشور دانست و اذعان کرد: بهتر ین راه ادامه راه شهدا در ذلت ناپذیری در برابر استکبار است.

,

رحیمی زاده با بیان اینکه دیپلماسی و التماس و ملاحظه در برابر دشمن دیگر جواب نمی دهد، افزود: تامین امنیت کشور و پاسخ به یاوه گویی استکبار در قالب شلیک موشک به مواضع تروریست ها با فرمان فرماندهی  کل قوا انجام شد.

,

خطیب جمعه درجزین همچنین خواستار اعلام رسمی دولت در ملغی شدن سند 2030 شد و گفت: باید این را به طور رسمی به مردم اعلام کنند.

,

وی با اشاره به اهمیت و ارزش قوه قضاییه، وجود عدل را لازمه جامعه اسلامی دانست و هفته قوه قضائیه را به مجموعه عوامل دستگاه قضا تبریک گفت.

,

رحیمی زاده همچنین در خصوص اهمیت صرفه جویی آب به ویژه در فصل تابستان، خاطر نشان کرد: صرفه جویی در این مایه حیات بشری امری انسانی و لازم است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه