اخبار داغ

مدیر روابط عمومی دانشگاه ارومیه؛

مقبره شهدای گمنام دانشگاه ارومیه در ۷۰ روز ساخته می شود

مقبره شهدای گمنام دانشگاه ارومیه در ۷۰ روز ساخته می شود
مدیر روابط عمومی دانشگاه ارومیه: اگر این کار به سرانجام برسد دیگر کار مهم نیمه تمام در دانشگاه نخواهم داشت و گرچه امتیاز ظاهری مقاله ISI برای ارتقاء اکادمیک نصیبم نکند ولی انشالله رضایت ارواح پاک این جوانان که جان خود را فدای امنیت این خاک مقدس نمودند این حقیر را در دنیا و آخرت کفایت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل برهان،مجتبی هادیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه ارومیه در خصوص مقبره شهدای گمنام در یادداشتی نوشت: آذر ماه ٩٣ بود که پس از پیگیریهای که برادر خوبم آقای مهدی خواجه در بسیج استان، اینجانب و شاید دیگر دوستان انجام دادیم، پیکر دو شهید گمنام لشکر ٣١ عاشورا که به ایران بازگشته بود سرانجام در دانشگاه ارومیه آرام گرفت. از آن زمان دانشگاه، دانشکده هنر، دانشکده فنی و مهندسی ، دفتر فنی دانشگاه کارهایی برای ایجاد مقبره ای مناسب انجام دادند (اجرکم ماجور)، نهادهایی مثل شهرداری و … قول هایی دادند ولی متاسفانه هیچ کدام به دلایلی به نتیجه نرسید!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل برهان,

وی در ادامه مطرح کرد:و فرصت سوزی ها و جلسات و بوروکراسی بی حاصل یکی پس از دیگری ما و دانشجویان را کلافه کرد و مدیریت دانشگاه به حق مورد ملامت دلسوزان قرار گرفت(گرچه گاهی اوقات ادبیات مورد استفاده تند و ادیبانه نبود).

,

سرانجام دو هفته پیش، این بنده حقیر خسته و خجالت زده از این همه تاخیر برای اتمام کاری که شروع کرده بودم خدمت رییس محترم دانشگاه رسیدم و اجازه خواستم این کار را شخصا به سرانجام برسانم. ایشان هم بزرگورانه پذیرفت.

,

با دوستان خوب و بی ادعایم (خدا حفظشان کند) در اداره میراث فرهنگی تماس گرفتم و مقدمات مقبره ای ایرانی-اسلامی، سنتی، ساده و سر پوشیده در شان شهدا اماده شد. بسیار خوشحالم که در این ماه مبارک اعلام کنم که عملیات فیزیکی از دو روز پیش شروع شده و طبق قرارداد در ٧٠ روز یا کمتر با هزینه ای معقول به پایان خواهد رسید.

,

اگر این کار به سرانجام برسد دیگر کار مهم نیمه تمام در دانشگاه نخواهم داشت و گرچه امتیاز ظاهری مقاله ISI برای ارتقاء اکادمیک نصیبم نکند ولی انشالله رضایت ارواح پاک این جوانان که جان خود را فدای امنیت این خاک مقدس نمودند این حقیر را در دنیا و آخرت کفایت کند.

,

از حسن نیت رییس محترم دانشگاه و همچنین برادر عزیزم دکتر منصورفر کمال تشکر بعمل می آید.

,

خداوند ایران عزیز را از شر دشمنان و بدخواهان حفظ نماید.

,

جمعه دوم تیر ماه هزار و سیصد و نود و شش

,

بنده گناهکار
مجتبی هادیان

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه