اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه مطرح شد؛

برنامه موشکی ایران اقتدار کشورمان را نشان داد/حاکمان جدید آمریکا نیز غلطی نمی توانند بکنند

برنامه موشکی ایران اقتدار کشورمان را نشان داد/حاکمان جدید آمریکا نیز غلطی نمی توانند بکنند
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

برنامه موشکی ایران اقتدار کشورمان را نشان داد

, برنامه موشکی ایران اقتدار کشورمان را نشان داد,

حجت‌الاسلام‌ سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های آخرین نماز جمعه ماه رمضان امسال که در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، با تقدیر و تشکر از مردم به سبب حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: انتخابات فرصتی است که در آن جناح‌ها و گروه‌های مختاف به روی کار آمده و فرصت خدمت به مردم را به دست می‌آورند.

,

وی افزود: اما در این میان افراد منتخب باید توجه داشته باشند که تنها نماینده یک قشر از مردم نبوده بلکه نماینده تمام مردم ایران هستند و بنابراین نباید در انتخاب مدیران تنها افراد هم‌سو با خود را انتخاب کرده و دیگران را از کارشان اخراج کنند.

,

امام جمعه ارومیه با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه، ادامه داد: این اقدام نیروهای سپاه مصداق بارز عزت و اقتدار نیروهای نظامی ایران بود که آتش به اختیار را برای همه تفسیر کرده و پیام واضحی را برای دشمنان ایران رساند از جمله عربستان که متوجه شود ایران کشوری نیست که بتوان به راحتی با آن وارد جنگ شد.

,

وی با بیان اینکه مسجد‌الاقصی به عنوان قبله نخست مسلمانان از جایگاه ویژه‌ای بین آنان برخوردار است، بیان داشت: طبق برخی روایات پیامبر(ص) ۱۷ ماه به سوی قدس نمار خوانده و از این جهت بر همه ما واجب است که از این قبله نخستین دفاع کرده تا از دست صهیونیست‌ها آن را آزاد کنیم.

,

قریشی عنوان کرد: برخی می‌گویند این حضور مردم در راهپیمایی روز قدس هیچ‌گونه اثری ندارد اما همه باید به این امر توجه داشته باشند که مهم‌ترین اثر این حضور مردم زمین‌گیر کردن رژیم صهیونیستی در داخل مرزهای خود است زیرا این رژیم در آرزوی فتح نیل تا فرات بود که با تدبیر به موقع رهبر کبیر انقلاب با نام نهادن آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، همه مسلمانان را نسبت به دفاع از فلسطین هوشیارتر و آگاه‌تر کرد.

,

حاکمان جدید آمریکا نیز غلطی نمی توانند بکنند و ما به آنها سیلی محکمی می زنیم

, حاکمان جدید آمریکا نیز غلطی نمی توانند بکنند و ما به آنها سیلی محکمی می زنیم,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید اساتید ۲۰۳۰ را تبیین کنند.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه صریح صحبت کردن منافاتی با تقوای الهی ندارد، گفت:تبیین مواضع ومشخص کردن مسائل، کفرستیزی و مقابله با انحراف به صورت صریح از لازمه عصر جدید است که باید در اساتید باشد.
وی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی، گفت: امروز دشمنان به دنبال بزرگنمایی موضوعات فرعی و حاشیه ای و فراموش کردن موضوعات اساسی و کلان در جامعه هستند تا مردم و مسئولان را از مسائل اصلی، منحرف سازند.
حسن زاده با تاکید بر اینکه انسان باید دشمن شناس بوده و بصیرت داشته باشد تا بتواند در مقابل دشمنان بایستد، تصریح کرد: دشمن می خواهد در جامعه دو قطبی ایجاد کند و با طرح مسائلی مانند کنسرت، حضور زنان در ورزشگاه ها و… به دنبال دورکردن اذهان عمومی از مسائل اصلی است.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه موضوعات اصلی مانند امنیت، روحیه کفر ستیزی و انقلابی گری و مسئله روز و اول دنیا که مسئله قدس و دفاع ازفلسطین نباید فراموش شوند، اظهار کرد: باید مسائل فرعی را کنار گذاشت و دغدغه های اصلی نظام و اقتدار و امنیت، انقلابی گری و کفر ستیزی و این موضوع را که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند:”اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود” را نباید فراموش کرد.
وی ایجاد ناامنی و فشار تحریم را هدف دیگر دشمنان عنوان کرد و افزود: تحریم های اخیر آمریکا که مجدداً روح و جسم برجام را نقض کرد و زیر سوال برد و در کنگره آمریکا تصویب شد، نباید به حاشیه رانده شود و از این موضوع غفلت کرد.
حسن زاده با بیان اینکه در پاسخ موشکی سپاه به تروریست های داعشی، همه نظام متحد و یکپارچه شده و تحت امر ولایت از آن دفاع کردند، گفت: همه باید در همه حال متحد باشند و با حرف های نسنجیده در برخی زمان ها، سبب ناراحتی نشده و مسئولان تراز اول باید با بصیرت جلوی آمریکا بایستند.
امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه حمله موشکی سپاه به تروریست ها، پاسخ نظام جمهوری اسلامی به دشمنان بود، تصریح کرد: این موشک توسط سپاه پرتاب شد و متعلق به تمام مردم ایران است.
وی با تاکید بر اینکه باید جلوی دوقطبی در جامعه گرفته شود، اظهار کرد: قطب و پرچم واحد در نظام مقدس جمهوری اسلامی، پرچم ولایت و اسلام است و همه باید تحت لوای این پرچم جمع شده و اقتدار و عزت خود را به نمایش بگذارند.
حسن زاده با اشاره به قرارداد تسلیحاتی عربستان و آمریکا، افزود: امروز استکبار با تمام قدرت در یک سمت ایستاده و باید در مقابل این جبهه استکباری همه متحد شده و یکپارچه بگوییم “مرگ بر آمریکا” و ” مرگ بر اسرائیل”.
امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه نباید وعده الهی را فراموش کرد و همه دنیا بدانند که جمهوری اسلامی ایران، محکم و قاطع ایستاده است، تصریح کرد: حاکمان جدید آمریکا نیز غلطی نمی توانند بکنند و ما به آنها سیلی محکمی می زنیم.
وی با بیان اینکه همه توطئه های استکبار برای مقابله با نظام اسلامی و به چالش کشیدن نظام و انقلاب است و این را به صراحت نیز اعلام می کنند، گفت: ما همه متحد هستیم ولی ممکن است اختلاف سلیقه هم داشته باشیم که طبیعی بوده و ربطی به آمریکا و دشمنان ندارد و همه محکم در مقابل دشمنان یکپارچه ایستادگی می کنیم.
حسن زاده با تاکید بر اینکه باید مراقب توطئه نفوذ دشمنان باشیم، افزود: دشمن می خواهد نفوذ کند و در این راه به عوامل داخلی خود نیز دل بسته است و باید مراقب این توطئه دشمنان باشیم.
امام جمعه میاندوآب با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: باید به غیرت و حضور این مردم همیشه در صحنه احسنت گفت.
وی هم چنین با اشاره به هفته قوه قضائیه، گفت: قوه قضائیه، قوه مستقل است و هیچ کس نمی توان برای قاضی امر و نهی کند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

روز قدس روز خشم و انزجار مسلمانان علیه رژیم کودک کش صهیونیستی است

, روز قدس روز خشم و انزجار مسلمانان علیه رژیم کودک کش صهیونیستی است,

امام جمعه موقت بوکان در خطبه های امروز نماز جمعه با تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: روز قدس روزی است که در آن مسلمانان خشم و انزجار خود را علیه رژیم صهیونیستی نسبت مردم مظلوم فلسطین بیان می کنند.
ماموستا عباس احمدی بیان کرد: مسلمانان در این روز به جهانیان ثابت می کنند که مردم مظلوم و بیگناه فلسطین تنها نیستند و همواره یار و همراه آنها هستند.
احمدی با اشاره به این که دین اسلام همواره دین رافت و مهربانی است، گفت: دین اسلام دین برابری و برادری است و همواره به صلح و دوستی و مهربانی دعوت می کند اما متاسفانه عده ای با سوء استفاده از نام اسلام و مذاهب اسلامی به انواع مختلف زور و جنایت علیه مسلمانان و مردم بیگناه می پردازند.
وی افزود: مشخص است عده ای که با نام اسلام و مذاهب اسلامی دست به جنایت و قتل و کشتار مردم بیگناه و مسلمانان می زنند ساخته دست دشمنان اسلام هستند و هدف آنها نشان دادن چهره خشن از اسلام رحمانی و و دین رافت و مهربانی است.
امام جمعه موقت بوکان با تاکید بر دستگیری از نیازمندان تصریح کرد: دین اسلام همواره به دستگیری و کمک به نیازمندان تاکید کرده پس لازم است در این ماه مبارک و با توجه به نزدیک شدن به عید مبارک فطر فقرا و میازمندان را فراموش نکنیم تا آنها هم با دلی شاد عید را جشن بگیرند.

,
,
,
,
,

 

,

سیلی ایران به گروه تکفیری، لرزه بر اندام اربابانشان انداخته است

, سیلی ایران به گروه تکفیری، لرزه بر اندام اربابانشان انداخته است,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اهمیت تقوا گفت: تقوا منجر به سعادت دنیوی و اخروی انسان می شود.
وی ضمن تبریک عید فطر تصریح کرد: عید فطر روز بازگشت انسان به فطرت خود است، عید فطر روز ترک گناهان است.
امام جمعه پلدشت با اشاره به روز قدس افزود: قدس مهمترین مسئله جهان است و بر تمام مسلمانان جهان تکلیف است که قدس را آزاد کنند.
به گفته وی روز قدس، روز همبستگی و وحدت مسلمانان است.
حجت الاسلام طالبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده های شهداء گفت: آمریکا و استکبار هیچ غلطی نمی توانند بکنند و این در طول سالیان گذشته به اثبات رسیده است.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار ایستاده است و بر دشمنان اسلام سیلی می زند.
خطیب نماز جمعه پلدشت ضمن خدا قوت بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: صدای سیلی موشکی ایران بر گروه تکفیری، به گوش اربابان آنها رسید و لرزه بر اندام آنها انداخت.
حجت الاسلام طالبی با اشاره به سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی(ره) در ۷ تیر ماه گفت: قوه قضائیه مظهر عدالت و اقتدار است و در سایه آن قانون اجرا می شود.
وی تصریح کرد: همه در برابر قانون برابر هستند و ارزش انسان ها به تبعیت از قانون است.
امام جمعه پلدشت با اشاره به اینکه نماز عید فطر نماد وحدت مسلمانان است، افزود: همزمان با عید فطر، نماز عید فطر راس ساعت ۸٫۵ صبح در مساجد شهرستان اقامه می شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

دشمنان اسلام اگر حالی نشوند آنها را با زبان موشک حالی میکنیم

, دشمنان اسلام اگر حالی نشوند آنها را با زبان موشک حالی میکنیم,

اهم خطبه های آخرین نمازجمعه نقده در ماه مبارک رمضان به امامت حجت الاسلام حیدری زاد:

,

مواضع مقام معظم مبتنی بر همان سیره امام بزرگوار است و وقتی این مواضع را با برخی اظهارات سران مرتجع و سرسپرده عرب مقایسه میکنیم به فرق بین مکتب علوی و مکتب ابوسفیانی پی میبریم

,

وقتی امام را میدیدیم علی بن ابیطالب در مقابل مان متجسم میشد و رهبری نیز همانطور است و این ها نشانه درسهای نهج البلاغه هستند

,

ملت بزرگ ایران در هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان مقاومت در لبنان و فلسطین هم همان تربیت شدگان مکتب علوی هستند که هرگز زیر بار ظلم نمیروند

,

روز قدس روز فلسطین نیست، روز اسلام است. صدای سیلی مردم ایران با موشکهای خار کننده سپاه پاسداران به گوش تکفیری ها و حامیان انها رسید و فهمیدند که ایران بعنوان قدرت بلامنازع منطقه ای اماده است پاسخ هر تجاوزی را محکم و ویران کننده بدهد.

,

حمله موشکی نشان داد که نیروهای مسلح اماده اند با فرمان رهبری هر هدفی را در هر مسافتی هدف قرار دهد

,

باید به ملت ایران و فرزندان انقلاب اسلامی در عراق و سوریه که لکه ننگ داعش و تکفیری را از دامن اسلام پاک کردند

,

وقتی دشمنان اسلام داعش را برای بیچارگی تشیّع تاسیس میکردند و به حال اسلام میخندیدند فکرش را هم نمیکردند که این حیله با خودشان برگردد.

,

دشمنان اسلام اگر حالی نشوند آنها را با زبان موشک حالی میکنیم

,

به زودی خبر آزادی موصل میرسد و این پیروزی در اصل پیروزی ملت ایران و مدافعان حرم است

,

ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، امروز مبارزه با مفسدان وظیفه اصلی این قوه است. از دادستان نقده و فرمانده انتظامی از زبان مردم میخواهم برخورد با اراذل و اوباش و اخلالگران نظم و امنیت را در اولویت قرار دهند.

,

با توجه به کمبود بارش ها و آب از مردم میخواهم که در مصرف آب و برق نهایت استفاده را کنند چرا که میزان بارش ها در ایران یک سوم میانگین جهانی است.

,

سپاه با شلیک موشک مشت محکمی بر دهان داعشی ها کوبید

, سپاه با شلیک موشک مشت محکمی بر دهان داعشی ها کوبید,

حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های نماز ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت : اخر های ماه مبارک رمضان است عزیزان سعی کنند در این ماه پربرکت در کارهای خیر از یکدیگر پیشی بگیرند و کمک به فقرا فراموش نشود .
وی در ادامه در خصوص روز جهانی قدس گفت :به تعبیر امام راحل این مردم از مردم زمان پیامبر (ص) وفادار تر و نجیب تر هستند ، افرین بر شما مردم غیور و همیشه در صحنه ماکو که با حضور حداکثری خود نشان دادید که همواره پیرو خط امام و رهبری بوده و از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف حمایت میکنید .
وی افزود : این حضور پرشور ملت ایران در صحنه سیلی محکمی بر دهان استکبار جهانی به ویژه امریکا و سگ دست نشانده آن اسرائیل غاصب و همچنین نطفه ناخلف ان رژیم آل صعود شد تا بدانند که ملت ایران ساکت ننشته است و با دم شیر بازی کردن کار درستی نیست .
وی در پایان گفت : من از دریا دلان سپاه پاسداران تقدیر و تشکر میکنم که با پرتاب موشک مشت محکمی بر دهان داعشی ها کوبید انشاالله علاوه بر ان شش موشک شش موشک دیگر در اینده پرتاب شود و کمی مسیر ان به طرف حیفا کج شود تا به زودی شاهد نابودی اسرائیل غاصب باشیم .

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه