اخبار داغ

در نمازجمعه استان قزوین مطرح شد

دستگاه قضائی دست باندهای قدرت و ثروت را کوتاه کند/ خدمت به مردم بزرگترین مبارزه با استکبار است

دستگاه قضائی دست باندهای قدرت و ثروت را کوتاه کند/ خدمت به مردم بزرگترین مبارزه با استکبار است
در نمازجمعه استان قزوین مطرح شد که؛ باندهای قدرت و ثروت به هیچ چیز اعتقاد ندارند و برای ایجاد مشروعیتشان، خودشان را به گروه‌های سیاسی متصل می‌کنند و فقط قدرت و ثروت برایشان مهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین نمازجمعه امروز استان قزوین در میعادگاه های نمازجمعه در مناطق مختلف قزوین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
 آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های عبادی و  سیاسی نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد، با بیان اینکه شیاطین بر هر کسی به جز افراد با ایمان نفوذ می‌کنند اظهار کرد: امام راحل به عنوان انسانی متقی نفوذ استکبارجهانی و صهیونیست را به موقع تشخیص و در مقابلشان ایستادگی کرد که روز قدس نمونه بارز آن است.
,
وی با تاکید براینکه روز قدس یک حماسه جهانی است افزود: هر سال دامنه این راهپیمایی عظیم در کشورها گسترده شده و به راهپیمایی اربعین پیوند می‌خورد و رژیم صهیونیستی با خروش بنیان‌کن و کوبندهمردمی مواجه خواهد شد .
,
امام جمعه قزوین با بیان اینکه یهودیان صهیونیست بی‌رحم و غصی‌القلب هستند ابراز کرد: باید موشک‌های قهرآمیز بالای سر آن‌ها ببارد تا دست از اشغالگری بردارند.
,
 
,
, ,
عابدینی تاکید کرد: همان موشک‌هایی که در ماموریت دیرالزور، داعش را به درستی نشانه رفتند نیز تلاویو و حیفا را هم نشانه می‌روند و فقط منتظر دستور هستند.
,
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر اینکه یهودیان نباید از اسرار شما مطلع شوند، گفت: آنها نباید از تاسیسات هسته‌ای و توان موشکی ما مطلع شوند.
,
وی ادامه داد: اگر امروز صهیونیست‌ها بدانند که ما از چه تجهیزات و سلاح‌هایی برای نابودی آن‌ها برخورداریم، صلاح خود را در این می‌بینند که برای حفظ جانشان سرزمین‌های اشغالی را رها کنند.
,
اعتماد دولتمردان به آمریکا موجب ضرر و خف آن‌ها شد
,
امام جمعه قزوین با اشاره به کینه‌توزی و نیرنگ یهودیان عنوان کرد: آن‌ها همواره در مسیر دشمنی و ایجاد خلل در وحدت مسلمانان تلاش می‎کنند لذا اینکه برخی می‌گویند “امروز عصر موشک نیست و عصر مذاکره است” حرف انسان‌های عاقل نیست.
,
عابدینی با بیان اینکه یهودیان بدخواهان مسلمانان هستند، تصریح کرد: اگر مومنان و مسلمانان اهل صبر و شکیبایی باشید نقشه های یهودیان و صهیونیست‌ها شان به جایی نمی‌رسد.
,
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تشریح کرد: عهد شکنی از ویژگی‌های بارز یهودیان است و همیشه در برابر پیامبرگرامی اسلام پیمان‌شکن بودند در حالی که متاسفانه امروز دولتمردان ما به آن‌ها تکیه کرده و خفت و ضرر زیادی دیدند.
,
وی در ادامه اضافه کرد: اما این خفت و ذلت شامل ملت ایران نمی‌شود زیرا امروز با حضور در راهپیمایی و سر دادن شعار “مرگ بر آمریکا” گفتند؛ فریب صهیونیست‌ها را نخوردند.
,
امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه امروز تنها روز آزادی بیت المقدس نیست بلکه روز جهانی مستضعفان است تصریح کرد: مستضعفان در هر کجای جهان بدانند که جمهوری اسلامی ایران همه جانبه همراه آن‌ها بوده و با توان موشکی خود از آن‌ها دفاع می‌کند
,
امروز دیگر داعش جایی برای خود در دنیا ندارد
, امروز دیگر داعش جایی برای خود در دنیا ندارد,
عابدینی با تصریح براینکه امروز دیگر داعش جایی برای خود ندارد گفت: در روز قدس نشان دادیم که بیت المقدس و فلسطین مسئله اول در جهان است.
,
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال امنیت جهانی است و برای امنیت مردم موشک‌های خود را شلیک می‌کند.
,
وی با اشاره به حمله موشکی ایران به مواضع داعش در سوریه گفت: قرآن کریم می‌فرماید؛ هر چه می‌توانید در برابر دشمنان مجهز باشید و ما امروز باید به بدخواهان نظام اسلامی و مستضعفان جهان جواب دندان شکن دهیم .
,
امام جمعه قزوین با بیان اینکه وحدت و همدلی مردم پشتوانه جامعه ما است تصریح کرد: دو قطبی شدن به ضرر جامعه و ملت ایران است که آمریکا و عوامل آن در داخل به این دوقطبی دامن می‌زنند؛ کسانی که وحدت امت اسلامی را هدف می‌گیرند کارشیطانی و صهیونیستی می‌کنند.
,
عابدینی با اشاره به اینکه افراد با سلایق سیاسی متفاوت در یک صف نماز می‌ایستند، افزود: این مودت و برادری ملت ایران را به هیچ چیز نمی‌فروشیم و دشمنان هرگز نمی‌تواند صف‌های منسجم ما را بشکنند.
,
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان تأکید کرد باندهای قدرت و ثروت به هیچ چیز اعتقاد ندارند و برای ایجاد مشروعیتشان، خودشان را به گروه‌های سیاسی متصل می‌کنند و فقط قدرت و ثروت برایشان مهم است. از خداوند می‌خواهیم شر باندهای قدرت و ثروت که خون مردم را می‌مکند و از نظر مدیریتی نفوذ نامیمون شان همواره باعث ناراحتی جامعه ایمانی ما است، ریشه کن کند.
,
نماز جمعه الوند :
, نماز جمعه الوند :,
, ,
تیتر روزنامه های اسرائیلی نشان از وحشت آنها بود
, تیتر روزنامه های اسرائیلی نشان از وحشت آنها بود,
 
,
حجت الاسلام علی طهماسبی در خطبه های عبادی -سیاسی این هفته شهر الوند که در مسجد حضرت ابولفضل (ع) این شهربرگزار شد، اظهار کرد: روزه داری تنها نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه دوری کردن از گناهان کبیره وصغیره است.
,
وی با اشاره به اینکه برخی از گمان ها گناهان نابخشودنی هستند، افزود: روزه داران باید مراقب زبان، گوش، چشم و رفتار و کردارشان باشند.
,
خطیب نماز جمعه شهر الوند با یادآوری اینکه در روزهای پایانی ماه پربرکت رمضان قرار داریم، عنوان کرد: در این روزهای پایانی، قدرلحظه های این ماه عظیم دانسته شود.
,
این مسئول خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک حاکمیت بیشتر نداشته و رهبری ولایت فقیه در راس حاکمیت سه قوا قرار دارد.
,
وی ادامه داد: یکی از اهداف دشمنان انقلاب، ایجاد شکاف های عمیق قومی و مذهبی است در حالی که ایران زیر پرچم جمهوری اسلامی و سایه ولایت فقیه ،برای تمام ایرانی ها است.
,
طهماسبی اذعام کرد: اصل ولایت فقیه، یک اصل لاینفک در قانون اساسی و شیعه است که ایران اسلامی توسط رهبری ولایت فقیه در جهان توسط آن به اوج رسیده است.
,
وی با اشاره به حمله موشکی ایران به داعش افزود: تیترها و مطالب روزنامه های رسمی اسرائیل نشان از رعب و وحشت آنها است، جواب یک تیر دشمن،مواجه شدن با موشک ها است.
,
امام جمعه الوند بیان کرد: تکلیف تمام ملت ایران این است که با حفظ انسجام و وحدت، برنامه های استراژیکی و نفوذی دشمنان انقلاب را با شکست مواجه کنند.
,
وی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مظهر قدرت و شکوه ملت ایران است و تمام مردم این سرزمین باید با حمایت از سپاه و نیروهای مسلح مشت محکمی بر دهن آمریکا بزنند.
,
خطیب نماز جمعه شهر الوند افزود: موشک هایی که به سمت داعش و تکفیری ها فرستاده شد مظهر خشم نظام جمهوری اسلامی ایران است.
,
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که دشمنان انقلاب نمی توانند به ما سیلی زده  بلکه ملت ایران به آنها می زنند، اضافه کرد: هر کجا که لازم باشد سیلی های محمکتری زده می شود؛ خدمت به مردم بزرگترین مبارزه با استکبار است.
,
نماز جمعه آبیک : 
, نماز جمعه آبیک : ,
, ,
روز قدس روز زوال بی تفاوتی‌هاست
, روز قدس روز زوال بی تفاوتی‌هاست,
حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امام جمعه شهرستان آبیک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد ولیعصر (عج) آبیک برگزار شد، با اشاره به روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس، روز همبستگی بین المللی اسلامی علیه مستکبرین است.
,
وی با اشاره به اینکه روز قدس روز زوال بی تفاوتی‌هاست، اضافه کرد: روز جهانی قدس روز اعلام حمایت کشورهای اسلامی با ملت‌های مظلوم و مقابله با آمریکا و ایادی مستکبر است.
,
امام جمعه شهرستان آبیک با اشاره به اوصاف روز قدس بیان کرد: روز قدس فقط متعلق به ملت مظلوم فلسطین نیست بلکه روز بیداری اسلامی و احتزاز پرچم بیرق اسلام در سراسر جهان است.
,
وی افزود: مستکبران از اول تاریخ از اسلام سیلی خوردند و برای انتقام از اسلام و مسلمین غده نفاق را در قلب جهان اسلام کاشته اند و در صدد بلعیدن کشورهای اسلامی هستند.
,
موسوی تصریح کرد: اسلام هسته فروپاشی مستکبران را نشانه گرفته و مستکبران نیز با هزینه‌های هنگفت درصدد حفظ حکومت و گسترش خود هستند اما نمیتوانند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.
,
وی با اشاره موشک باران مواضع داعش در سوریه تصریح کرد: با توجه به اقدامات تروریستی اخیر داعش در ایران جمهوری اسلامی  سیلی سختی به گروه‌های تروریستی و داعش زد اما گوش اسرائیل و آمریکا درد گرفت.
,
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه اذعان کرد: قوه قضائیه ضامن اقامه عدل و صحت عمل مسئولین است.
,
خطیب جمعه شهرستان آبیک اضافه کرد: کارآمدی دستگاهای اجرایی کشور در گرو کارآمدی دستگاه قضا است با نظارت قوه قضاییه مسئولین دولتی درست عمل خواهند کرد؛ جایگاه دستگاه قضا در کشور باید حفظ و تقویت شود.
,
موسوی با اشاره به تعداد پرونده‌های تشکیل شده در دادگستری شهرستان آبیک عنوان کرد: رئیس دادگستری شهرستان آبیک اعلام کرد که ۲۵ هزار پرونده در این شهرستان تشکیل شده که با توجه به جمعیت این شهرستان این تعداد پرونده مصیبت است.
,
وی افزود: گذشت در بین مردم بسیار کم شده و همین امر سبب ایجاد اختلاف و درگیری خواهد شد.
,
امام جمعه شهرستان آبیک در پایان با اشاره به عید سعید فطر خاطرنشان کرد: پرداخت زکات فطره نشانه قبولی روزه است و از مردم روزه دار تقاضا داریم در پرداخت زکات فطره با کمیته امداد امام خمینی همکاری کنند.
,
نماز جمعه تاکستان : 
, نماز جمعه تاکستان : ,
, ,
روز قدس روز مقاومت اسلامی است
, روز قدس روز مقاومت اسلامی است,
آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر گفت: تبریک به کسانی که در ماه مبارک رمضان روزه ماه صیام، تلاوت قرآن، عبادات سحر و توفیق قرائت دعای ابوحمزه ثمالی را داشتند.
,
 
,
 
,
وی افزود: فعالیت های گسترده قوه قضاییه همچون بررسی تخلفات انتخابات همانند بررسی جرم تخلفات فرمانداران و استانداران، مفسدان اقتصادی، دریافت های 140 میلیون حقوق  ماهیانه، کار قوه قضائیه بسیار سنگینی بود.
,
امام جمعه تاکستان با تقبیح و محکوم کردن اعمال تروریستی با اشاره به سالگرد بمباران شیمیایی سردشت بیان کرد: این کار صدام در راستای ترور مدرن بود که مردم روستا و شهر زندگی عادی خود را داشتند که با محصول غربی ها بدست صدام بمباران شیمیایی شدند. 
,
 نماینده خبرگان رهبری با گرامیداشت روز جهانی قدس عنوان کرد: بعد از اعلام موجودیت اسرائیل و جنایت های بی سابقه صهیونیست ها در فلسطین با آمال و آرزوهای غاصبانه، امام امت(ره) این مرجعیت شیعه در جهان بشریت درخشید و با راه اندازی مقاومت اسلامی راه را برای سقوط اسرائیل هموار کرد و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند.
,
وی ادامه داد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مقاومت در مقابل اسرائیل غاصب این رژیم خوار و ذلیل شده و مجبور شد در فلسطین دیوار حائل بکشد. بعد از حضرت امام (ره) نیز همان راه را رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) این راه را ادامه می دهد. 
,
اسلامی در پایان گفت: از حافظان امنیت، نیروهای اطلاعاتی امنیتی، سربازان گمنام، سپاه و بسیج و نیروهای انتظامی و ارتش برای حفظ امنیت کشور تقدیر می کنیم. 
,
نماز جمعه بویین زهرا : 
, نماز جمعه بویین زهرا : ,
, , ,
 
,
ایران جای ترقه بازی داعش نیست
, ایران جای ترقه بازی داعش نیست,
حجت الاسلام زرینه خطیب نماز عبادی و سیاسی جمعه شهر بوئین زهرا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از مسئولان و مردم شهرستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد و گفت: ملت ایران در بیش از 900 شهر ولایت مداری و استکبار ستیزی را به نمایش گذاشتند.
,
وی در ادامه به حمله موشکی سپاه اشاره کرد و گفت: درست بعد از گذشت مدت کوتاهی از ترقه بازی داعش در تهران، چنان سیلی از ایران خوردند که صدایش به گوش اربابانشان رسید. 
,
امام جمعه بوئین زهرا ادامه داد: این حمله موشکی نشان داد دوران بزن در رو تمام شده است و دشمنان در  بیرون از مرزها و در فاصله 650 کیلومتری ما هم باشند در امان نخواهند بود. 
,
وی اضافه کرد: اسرائیل و امثال آن به ویژه آل سعود پس از این حمله موشکی دریافتند که ایران جای این ترقه بازی ها نیست و اگر دست از پا دراز کنند با همین موشک ها پاسخ خود را خواهند گرفت.
,
زرینه بیان کرد: برخی  افراد بودند که می گفتند آینده متعلق  به موشک  نیست و دنیای گفتمان هاست، اگر ما سلاح های دفاعی و موشک های خود را کنار بگذاریم، داعش و دشمنان تا بیخ گوش ما خواهند آمد.
,
امام جمعه بوئین زهرا با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران گفت: دو روز بعد از تحریم سپاه و صنایع موشکی ما توسط آمریکا این حمله انجام شد که حاوی این پیام بود که سپاه با این گونه تحریم ها محدود نخواهد شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه