اخبار داغ

بخشدار کهریزک؛

هدف روز قدس مبارزه با استکبار و حمایت از مظلومان است

هدف روز قدس مبارزه با استکبار و حمایت از مظلومان است
بخشدار کهریزک گفت: روز قدس به ابتکار و ذکاوت حضرت امام خمینی (ره) نامگذاری شد و اکنون به یک روز جهانی تبدیل شده که منشأ وحدت شیعه و سنی در همه جهان بر علیه رژیم اشغالگر قدس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین توکلی کجایی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز اظهار داشت: روز قدس به ابتکار و ذکاوت حضرت امام خمینی (ره) نامگذاری شد و اکنون به یک روز جهانی تبدیل شده که منشأ وحدت شیعه و سنی در همه جهان بر علیه رژیم اشغالگر قدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز,

وی با اشاره به اجرای اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش کهریزک گفت: در سطح بخش کهریزک هم ستاد برگزاری مراسم تشکیل شد با محوریت کلی ادارات و امسال هم با توجه به مسائل امنیتی که بود با درایت سپاه پاسداران، سرکلانتر محترم شهرستان ری، نیروی انتظامی و پلیس راهور اقدامات خوبی انجام شد و ستاد نماز جمعه هم همکاری‌های لازم را با بخشداری داشتند.

,

بخشدار کهریزک افزود: دفاع از مظلومان و مسلمانان از اهداف و آرمان‌های مهم نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بود و بر این اساس نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی نشان از اهمیت مساله فلسطین و قدس شریف اندیشه‌های بلند ایشان دارد.

,

توکلی در پایان با بیان این‌که روز قدس وحدت آفرین است، خاطرنشان کرد: حضور پرشور ملت‌های مسلمان در این روز موجب مسرت مردم مظلوم فلسطین خواهد شد و جا دارد از تمام مردم که در این مراسم باشکوه حضور پیدا کردند، تشکر کنم.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه