اخبار داغ

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس:

روز قدس، روز مبارزه با صهیونیسم بین الملل است/غیرت نهادهای بین المللی در قبال خون های بیگناه پس کو؟

روز قدس، روز مبارزه با صهیونیسم بین الملل است/غیرت نهادهای بین المللی در قبال خون های بیگناه پس کو؟
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس بستر مبارزه با صهیونیسم بین الملل و الهام بخش تمام مسلمانان و آزادگان جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، جهانبخش محبی نیا، امروز در جمع مردم میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) این شهر با تقدیر از حضور پرشور و گستر ده مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: روز قدس، یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نمود دشمن شناسی، بصیرت و آگاهی ملت ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

وی با بیان اینکه این روز محور پیوند انقلاب با مسائل جهان اسلام است، افزود: قدس مربوط به یک روز و یک مقطع خاص زمانی برای مقابله با رژیم صهیونیستی نیست.

,

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئله صهیونیسم نتیجه مداخله قدرت های بزرگ جهانی است، گفت: مردم و مسئولان با حضور خود در صحنه می خواهند تا این نتیجه تفکرات جهانی را محاکمه کنند.

,

محبی نیا با بیان اینکه داعش نیز پلیدترین مولود آمریکا در زمان حاضر است، تصریح کرد: این مولود نیز نتیجه تفکرات سازمان یافته قدرت های جهانی هستند.

,

وی با اشاره به اینکه اگر امروز آمریکا ناامن ترین نقطه جهان و پدیده ای به نام داعش، ناامنی در دنیا به وجود آورده است، اظهار کرد: بیشترین سهم این ناامنی از آن خاخام ها و عناصر سیاسی است که در سرزمین اشغالی فلسطین، دولت تشکیل داده اند و سرزمین فلسطین را غصب کرده اند.

,

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: روز قدس بستر مبارزه با صهیونیسم بین الملل و الهام بخش تمام مسلمانان و آزادگان جهان است.

,

محبی نیا با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در قبال کشتار و خونریزی مردم مظلوم فلسطین و جهان، تصریح کرد: خون هایی که بی گناه بر روی زمین ریخته می شود و نسل کشی که در میانمار انجام می گیرد، غیرت حداقلی نهادهای بین المللی پس کو؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه