اخبار داغ

حماسه ای دیگر در دیار مدافعان خلیج فارس؛

حضور پرشور هرمزگانی ها در راهپیمایی روز قدس+تصاویر

حضور پرشور هرمزگانی ها در راهپیمایی روز قدس+تصاویر
مردم دیار نخل و شرجی و مدافعان خلیج فارس با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حماسه ای از جنس دینداری و ولایتمداری خلق کردند تا مشتی به دهان یاوه گویان و سیلی بر استکبار باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر شهرها و روستاهای استان هرمزگان  با حضور با بصیرت و پرشور گروه های مختلف و آحاد مردم هرمزگان  و مسئولان استانی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مردم ولایی و روزه دار هرمزگان همگام با سایر مسلمانان جهان امروز آمده اند تا با حضور پرشور، انقلابی و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

,

راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرعباس  از مسیر کمربندی نرسیده به مسجد ابوالفضل (ع)، پل خواجو به سمت گلزار شهدا برگزار می شود.

,

مردم روزه‌دار، مؤمن و انقلابی هرمزگان همگام با سایر مردم ایران اسلامی  در اعلام حمایت‌ از آزادی قدس شریف، با شعار «مرگ بر آمریکا» و  «مرگ بر اسرائیل» فریاد خشم و نفرت و انزجار خود را از ترور، اشغال و قتل عام فلسطینیان قهرمان سر دادند.

,

 

,

طنین فریاد آزادی قدس در ابوموسی

, طنین فریاد آزادی قدس در ابوموسی,

مردم مومن و روزه دار جزیره ابوموسی، امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با مردم سراسر میهن اسلامی با حضور انقلابی و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد آزادی قدس شریف را سردادند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.
راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان نماد مبارزه با استکبار و نظام سلطه در جزیره ابوموسی با حضور پرشور مردم، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی از مقابل سازمان تبلیغات اسلامی تا مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) این شهر برگزار شد.

,
,

مردم روزه دار ابوموسی در این راهپیمایی ندای الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل سر داده و ضمن حمایت و اعلام همبستگی با مردم ستم دیده فلسطین، جنایت های رژیم جعلی و اشغالگر قدس و همچنین جنایت آل سعود در حمایت از گروههای تفکیری را محکوم کردند.

,

مردم ولایت مدار ابوموسی دراین راهپیمایی در بخش دیگری از شعارهای خود از اقدام به موقع نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که انتقام خون شهدا و جانباران حادثه تروریستی 12 رمضان تهران را با عملیات موشکی به مقر گروهک تروریستی داعش گرفت، نیز قدردانی کردند.

,

در پایان راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در ابوموسی، قطعنامه سراسری در 9 بند قرائت شد که مورد تائید مردم قرار گرفت.

,

در این قطعنامه، آزادی بیت المقدس، آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد حضرت امام (ره) بیان شده و بر بهره گیری از تمام ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای آزادی قدس شریف تاکید شده است.

,

همچنین تلاش های آل سعود و برخی کشورهای منطقه در راستای امنیت سازی برای صهیونیست ها از طریق حمایت از تروریسم و رواج خط سازش و عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس محکوم شده است.

,

در پایان این قطعنامه به تلاش صهیونیست ها برای استحاله فرهنگی و لزوم هوشیاری در قبال آن اشاره و از جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخاطر نشان دادن اقتدار ایران اسلامی بعد از حادثه تروریستی 12 رمضان تهران قدردانی شده است.

,

 

,

حضور پرشور حاجی آبادی ها در راهپیمایی روز قدس

, حضور پرشور حاجی آبادی ها در راهپیمایی روز قدس,

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم شهرستان حاجی آباد در راهپیمایی ضد استکباری روز قدس شرکت کردند.
مردم خدا جو و روزه دار حاجی آباد ، از ساعت 11 روز جمعه با تجمع در میدان ولایت فریاد ضد استکباری سر داده و حمایت قاطع خود از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
بسیاری از مردم شهرستان حاجی آباد با در دست داشتن پرچم حزب الله لبنان بر مقاومت هرچه بیشتر مردم مظلوم فلسطین تاکید کرده و تنها راه مقابله با رژیم اشغالگر قدس را استقامت اعلام کردند.
حضور پرشور و بی سابقه مردم شهرستان حاجی آباد در طول مسیر راهپیمایی روز قدس بار دیگر ثابت کرد که فلسطین مساله اصلی جهان اسلام است و هیچ چیز نمی تواند آرمان فلسطین را به دست فراموشی بسپرد.
مردم روزه دار حاجی آباد با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر آل سعود» انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم کرده اعلام و خواستار توجه جامعه جهانی به مظلومیت مردم فلسطین شدند.

,
,
,
,
,

راهپیمایی روز جهانی قدس در میناب

, راهپیمایی روز جهانی قدس در میناب,

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی بزرگ مردم شهرستان میناب به مناسبت رور جهانی قدس از مسیر های تعیین شده به سمت مصلی امام خمینی ره آغاز شد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در میناب با خیل عظیم مردمی از اقشار مختلف ،نیرهای نظامی و انتظامی و با حضور مسئولین شهرستانی از ابتدای چهار راه آل محمد (ص ) بلوار بسیج تا مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
این راهپیمایی علاوه بر شهر میناب در بخش بندزرک، سندرک، توکهور و هشتبندی نیز با حضور پرشور و گسترده  مردم با سردادن شعار های کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائل، مرگ بر داعش، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی طنین اعلام کردند.
این راهپیمایی در میناب در ساعت ۱۱ از مسیرهای مشخص که از سوی دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شده است، به سمت میعادگاه نماز جمعه (مسجد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

,
,
,
,

طبق اعلام بخشدار بخش بندزرک راهپیمایی روز قدس در این بخش نیز با شکوه تر از سال های گذشته، از ابتدای میدان امام حسین(ع) خیابان شفاء به سمت مسجد جامع بندزرک در حال برگزار است.

,

وی حضور گسترده مردم اعم از زنان و مردان تا دانش آموزان در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را ستودنی اعلام کرد و گفت: عشق به ولایت و انزجار از استکبار جهانی در این راهپیمایی موج می زند.

,

روابط عمومی دفتر امام جمعه توکهور و هشتبندی نیز از آغاز راهپیمایی باشکوه مردمی در حمایت از مردم فلسطین خبرداد.

,

وی با اعلام حضور پرشورمردم ولایتمدار و انقلابی این بخش در راهپیمایی روز قدس گفت: این راهپیمایی در شهر توکهور و هشتبندی از ابتدای بخشداری تا مصلی نماز جمعه در حال برگزاری است

,

بخشدار بخش سندرک نیز از حضور مردم ولایی بخش سندرک در مسیر راهپیمایی خبرداد و گفت: مردم بخش سندرک همزمان با سراسر کشور با سردادن شعار های کوبنده این راهپیمایی را از ابتدای سه راهی بانک ملی تا مسجد جامع سندرک آغاز کرده اند.

,

سخنران های راهپیمایی روز جهانی قدس در میناب حجت الاسلام معتمدی فر امام جمعه شهرستان میناب در هشتبندی حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه توکهورو هشتبندی و در بخش سندرک حجت الاسلام یاسر امیری امام جماعت بخش سندرک خواهد بود.

,

شعار امسال روز جهانی قدس با هفت موضوع مشخص با موضوع رهبری، استکبار، صهیونیست و اسرائیل، قدس و فلسطین، داعش و تروریست، آل سعود، یمن و بحرین، حمایت از حمله موشکی سپاه  اعلام شده است.

,

طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در آسمان کیش پیچید

, طنین فریاد مرگ بر اسرائیل در آسمان کیش پیچید,

از نخستین لحظات شروع راهپیمایی مسئولان و مردم مومن کیش و ظلم ستیز جزیره کیش در صفوفی فشرده و همراه و یکدل با فریادهای مرگ بر اسرائیل غاصب، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم، مرگ بر آل سعود، مرگ بر آل خلیفه، مرگ بر داعش، مرگ بر تروریست سر دادند و حمایت خود از فلسطین، یمن و دیگر ملت های مستضعف و مظلوم جهان را فریاد زدند.

,

ساکنان و گردشگران جزیره کیش در حالی که در گرما و شرجی بالا فرزندان خود را در آغوش داشتند، حماسه ای بی نظیر از حضور و همدلی آفریدند.

,

گرمای بی سابقه و حرارت بالا نیز نتوانست مردم را از حضور پرشور و پرشکوه در راهپیمایی روز بزرگ و جهانی قدس باز دارد و در حالیکه مسئولان در صف اول راهپیمایی ایستاده بودند و پلاکاردهای حامل شعارهای ظلم ستیز و استکبار ستیز بر روی دستان مردان و زنان و کودکان و نوجوانان ایستادگی را به نمایش گذاشته بود مردم مومن جزیره کیش در ساعت 11:45 دقیقه صبح روز جمعه از محل پردیس بین المللی دانشگاه تهران به سوی مصلی حرکت کردند و با شعارهای کوبنده بر سر استکبار جهانی و دست نشانده های تروریست وی فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سردادند و هر گونه ظلم و ستم به مسلمانان و ملت های مظلوم جهان را محکوم کردند.

,

پس از حضور در مصلی بزرگ کیش و در پایان راهپیمایی قطعنامه سراسری روز جهانی قدس قرائت و با تکبیر راهپیمایان و نمازگزاران تایید شد.

,

شعار مرگ برآمریکا در پارسیان طنین انداز شد

, شعار مرگ برآمریکا در پارسیان طنین انداز شد,

مردم روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان پارسیان در آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان که به فرموده امام راحل به روز جهانی قدس نامگذاری شده، با اجتماع در میدان ولی عصر(عج) صحنه‌های پرشور دفاع از مظلوم را خلق کردند.

,

راهپیمایان در این شهرستان با حرکت در مسیرهای راهپیمایی از مصلاهای نماز جمعه تشیع واهل سنت صحنه های زیبایی از وحدت و انسجام مسلمانان را به رخ جهانیان کشیدند.

,

راهپیمایان با مشت های گره کرده، مرگ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل غاصب را خواستار شده و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند.

,

راهپیمایی با شکوه روز قدس در شهرستان بشاگرد برگزار شد

, راهپیمایی با شکوه روز قدس در شهرستان بشاگرد برگزار شد,

مردم روزه دار شهر سردشت در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و در لبیک به ندای رهبری از اولین ساعت اعلام شده با حضور خود در محل از پیش تعیین شده و با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ، عکس های امام (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین پلاکارتهای در محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل ، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند.
جمعیت پرشور در سردشت شعارهای الله اکبر، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، زنده باد فلسطین، دفاعِ از فلسطین باعث عزت ماست، نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست و  سر دادن و فریاد خشم و انزجار خود را به گوش جهانیان رساند.
راهپیمایی کنندگان در مرکز شهرستان بشاگرد ساعت ۱۲:۰۰امروز مسیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تا مسجد امام علی (ع) شهر سردشت را پیمودند.

,
,
,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه