اخبار داغ

ائمه جمعه استان کرمان مطرح کردند؛

6 موشک هوافضای سپاه بر دل دشمنان لرزه انداخته است/مسئله فلسطین همچنان به‏ عنوان اولویت اصلى جهان اسلام است/مردم ریگان در بحث شهدای گمنام آتش به اختیار باشند

6 موشک هوافضای سپاه بر دل دشمنان لرزه انداخته است/مسئله فلسطین همچنان به‏ عنوان اولویت اصلى جهان اسلام است/مردم ریگان در بحث شهدای گمنام آتش به اختیار باشند
ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید., به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید., شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان , شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, نماز, جمعه, کرمان,

امام جمعه کرمان:حزب‌الله لبنان رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرد

, امام جمعه کرمان:حزب‌الله لبنان رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرد, امام جمعه کرمان:حزب‌الله لبنان رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرد,

حجت الاسلام و المسلمین سید یحیی جعفری ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مصلای امام علی (ع)گفت: مستکبران جهان از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی قصد نابودی انقلاب اسلامی را داشتند، اما به فضل الهی موفق نشدند و نمی‌شوند.

,

نماینده ولی فقیه در کرمان ابراز کرد:  کسانی که با جان و مال و حرکت‌های انقلابی از جمله شرکت در راهپیمایی‌ها علیه استکبار و رژیم صهیونیستی شرکت می‌کنند، قطعا نزد خدا اجر و پاداش دارند و با افراد بی‌تفاوت جامعه قابل مقایسه نیستند.

,

وی  در ادامه سخنان خود با اشاره به سفارش اسلام به امر صله‌رحم  تصریح کرد: صله‌رحم یکی از دستورات اسلام است و نباید این مسئله را فراموش کنیم و باید به اقوام و نزدیکان خود سر بزنیم و جویای احوال آنها باشیم.

,

اسن مقام مسئول عنوان کرد: امام راحل فرمودند «روز قدس روز اسلام، روز جمهوری اسلامی و روز هشدار به ابرقدرت‌هاست» و باید روز قدس را هرچه باشکوه‌تر و بهتر برگزار کنیم و هر سالی که می‌گذرد بر بصیرت و بینایی ما افزوده شود.

,

حجت الاسلام و المسلمین جعفری خاطر نشان کرد:دشمنان اسلام، رژیم جعلی اسرائیل را به‌ وجود آوردند و مسلمانان مظلوم را قتل‌عام کردند و ده‌ها سال است که مسلمانان مظلوم مورد ظلم و ستم مستکبران عالم قرار گرفته‌اند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان افزود: حزب‌الله لبنان رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرد در حالی که صهیونیست‌ها تا قلب بیروت رفته‌ بودند و سیدحسن نصرالله و حزب‌الله لبنان آنها را سر جای‌شان نشاند و حزب‌الله در کنار ارتش سوریه با تروریست‌های تکفیری می‌جنگد.

,

وی گفت:یکی از نقشه‌های دشمن این است که قوا و نیروهای ما را با درگیری‌های محلی ضعیف کند، اما دشمن کور خواند است، مسلمانان روزبه‌روز بیدارتر، هوشیارتر و مقاوم‌تر در برابر دشمن ایستاده‌اند.

,

وی با اشاره به شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل متذکر شد: منافقان 17 هزار نفر را در کشور ما ترور کردند و مقام معظم رهبری نیز مورد حمله منافقان قرار گرفت، اما خدا خواست که ایشان زنده ماند و رهبری جهان اسلام را به دست گرفته است.

,

جعفری با اشاره به انتقام خون شهدا با حمله موشکی سپاه به دیرالزور تصریح کرد: این حمله همه مسلمانان را خوشحال کرد و ضربات دیگری هم به آنها زده می‌شود.

,

امام جمعه موقت بخش آسمینون منوجان:مسئله فلسطین همچنان به‏ عنوان اولویت اصلى جهان اسلام است

, امام جمعه موقت بخش آسمینون منوجان:مسئله فلسطین همچنان به‏ عنوان اولویت اصلى جهان اسلام است, امام جمعه موقت بخش آسمینون منوجان:مسئله فلسطین همچنان به‏ عنوان اولویت اصلى جهان اسلام است,

حجت الاسلام  علی قربانی  در خطبه های نماز جمعه (دوم تیرماه ۱۳۹۶)  بخش آسمینون منوجان گفت : ایران مرکز اقتدار خاورمیانه است و روز قدس فرصت خوبى است تا باردیگر افکار عمومى جهان را به سمت جنایات و اشغالگرى ‏هاى رژیم صهیونیستى هدایت کرد.

,

امام جمعه موقت بخش آسمینون ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس ، افزود: مسئله فلسطین همچنان به‏ عنوان اولویت اصلى جهان اسلام است و باید از طریق تبلیغات رسانه‏ اى، مسلمانان را از این مسأله آگاه کرد که هرگونه تفرقه و ناامنى در منطقه تنها به نفع اسرائیل است و براى مقابله با این غده سرطانى باید همه مسلمانان متحد شوند.
قربانی با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر بیان کرد: هر کس خودش فقیر نیست و خرج سال خود را دارد در پایان ماه مبارک رمضان زکات فطره خود و افرادی که نان خور او هستند را پرداخت کند.
امام جمعه موقت آسمینون تصریح کرد: سفر اخیر ترامپ به عربستان با رقص شمشیراش که مولود غیر این مشروع این سفر چند حادثه است اول اینکه حمله تروریستی داعش به حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان ، در مرحله بعد قطع رابطه عربستان و حامیان مزدورش با کشور قطر و اتفاق سوم انتصاب محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد جدید عربستان بود که البته در خصوص حادثه اول برخورد دندان شکن ایران به فرمان فرمانده کل قوا و به دست سپاه قدرتمند با سیلی محکمی پاسخ داده شد.
خطیب موقت جمعه آسمینون تاکید کرد: این اقدام انقلابى ، نه فقط اتاق فرمان نیروها ى تروریستى داعشى را منهدم ساخت که در واقع قلب حامیان قداره‏ کش و زورگویشان یعنى اسرائیل و آمریکا و عربستان سعودى را نیز هدف قرار داد و به‏ واقع سیلى سنگینى به داعش بود که صداى آن‏ را به‏ خوبى و روشنى اربابانش شنیدند!

,
,
,
,

 

,

وی افزود:اقدامى متبحرانه و غافلگیرانه که فرصت هرگونه فکر و تصمیم‏ گیرى و عکس‏ العملى را از آنان سلب کرده و باعث گردید نفس سران استکبار و عواملشان در منطقه ، در قفسه سینه حبس و البته نفس هر انسان عدالت‏خواه و آزادى‏طلب و ظلم‏ ستیز را آزاد کرد.
قربانی خاطر نشان کرد :ایران مرکز اقتدار خاورمیانه است و در مواقع حساس آن کسی که به درد نظام می خورد نیروهای مخلص نظام و نیروهای سپاه هستند نه فتنه گرانی که شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران سر می دادند. لذا همه ی ما شعار هم غزه،هم ایران،جانم فدای اسلام سر می دهیم.
وی همچنین با اشاره به فصل گرما و هفته صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد که عموم مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند .

,
,
,

 

,

امام جمعه رفسنجان: 6 موشک هوافضای سپاه بر دل دشمنان لرزه انداخته است / اگر تحریم های جدید علیه ایران تصویب شود دیگر پشمی هم از برجام نمی ماند

, امام جمعه رفسنجان: 6 موشک هوافضای سپاه بر دل دشمنان لرزه انداخته است / اگر تحریم های جدید علیه ایران تصویب شود دیگر پشمی هم از برجام نمی ماند, امام جمعه رفسنجان: 6 موشک هوافضای سپاه بر دل دشمنان لرزه انداخته است / اگر تحریم های جدید علیه ایران تصویب شود دیگر پشمی هم از برجام نمی ماند,

 

,

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم روزه دار این شهر در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس اظهار داشت: روند رو به زوال صهیونیسم در حال پیشرفت می باشد و فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند در ۲۵ سال آینده اثری از اسرائیل نخواهد بود تحقق پیدا می کند و امروز اسرائیل ضعیف تر از آن است که تصور کنیم.

,

وی افزود: ۶ موشک میان برد هوافضای سپاه انقلاب اسلامی انها را به لرزه در اورده و وحشت سراپای آنها را گرفته است انها می دانند که عیار ایرانی و عیار سپاه پاسداران و بسیجی چه میزان است و ما باید بر خود ببالیم و خوشحال باشیم.

,

رمضانی پور خاطر نشا کرد: سیلی موشکی سپاه پاسداران به اسرائیل و آمریکا و عربستان را این مزدوران شنیدند که به فرمان ولی امرمان رهبر فرزانه انقلاب انجام شد اما متاسفانه در داخل برخی احساس نکردند و خوشحالی هم نکردند در حالیکه اقشار مختلف مردمی از احزاب مختلف خوشحالی خود را از این اتفاق عنوان کردند.

,

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران، نیروی انتظامی ، ارتش و دیگر دستگاههای امنیتی کشور اعلام کردن که کوچکترین تحرک انان را محکم پاسخ خواهند داد .

,

رمضانی پور بیان داشت: این اتفاق پیام های داخلی و خارجی بسیاری داشت که باید ان را بگیریم ، رهبری فرمودند مسئولان باید بودجه های تقویت سپاه را در اختیار بگذارند.

,

رمضانی پور با ذکر روایتی از امام صادق(ع) بیان داشت: شکر کننده پاداشش همچون روزه دار است باید شکرگزار همه نعمتها باشیم مخصوصا شکرگزار نعمت ولایت باشیم.

,

وی به مطرح شدن برخی سخنان راجع به بحث امامت و ولایت اشاره کرد و بیان داشت: مطرح کردن چنین مسائلی این زمان به صلاح نیست که مسائلی بر اثر کم اطلاعی مطرح شود و در مردم نسبت به امامت و ولایت شائبه ایجاد شود.

,

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: بعضی می گویند آمریکا ممکن است حرکتی بکند به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب حاکمان جدید آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند شما غصه نخورید.

,

رمضانی پور گفت: علیرغم توطئه دشمنان جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است و آمریکاییها دنبال فرصتی برای ضربه زدن هستند.

,

وی به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع اساتید دانشگاههای اشاره کرد و گفت: سند ۲۰۳۰ باید تبیین شود اینکه می گویند الزام آور نیست به فرمایش رهبری سطحی نگری است و باید به ان توجه شود.

,

امام جمعه رفسنجان به تهدیدهای جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد: اگر این تحریم ها امضا شود توسط رئیس جمهوری امریکا آن وقت به فرمایشات رهبری می رسیم که نباید به اینها اعتماد کنیم و در اینصورت حتی پشمی هم از برجام نمی ماند.

,

امام جمعه رفسنجان به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: کارهای تبلیغی زیاد دیده نمی شودمسئولان سازمان تبلیغات بر اساس وسع خود برنامه های متعدد در سطح شهرستان انجام می شود ضمن تشکر از مسئولین این سازمان از روحانیون مستقر و طرح هجرت و ائمه جماعات قدردانی می کنم که کارهای بزرگی در جهت رونق مساجد انجام دادند.

,

وی در ادامه به ضرورت کار فرهنگی در جهت کاهش مصرف مواد مخدر اشاره کرد و گفت:  خانواده های و مردم برای اجرایی شدن این مهم به میدان آیند.

,

رمضانی پور در ادامه به بحران آب در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: مصرف آب شرب نیاز به مدیریت دارد با بحران مواجه هستیم ضرورت دارد تا استفاده بهینه از آب داشته باشیم

,

خطیب جمعه رفسنجان همچنین عنوان کرد: نماز سعید عید فطر اس ساعت ۶:۳۰ در محل مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) اقامه خواهد شد.

,

وی در پایان تصریح کرد: مصلی این شهر باید به کمک شما مردم ساخته میشود و کمک های اندک اندک شما بسیار ارزشمند است.

,

 

,

امام جمعه ریگان:مسئولین مواظب باشند که خط و مش بنی صدر در کشور اجرا نشود/حمله ی موشکی سپاه موجی از غروردر دل ملت ایران به پا کرد

, امام جمعه ریگان:مسئولین مواظب باشند که خط و مش بنی صدر در کشور اجرا نشود/حمله ی موشکی سپاه موجی از غروردر دل ملت ایران به پا کرد, امام جمعه ریگان:مسئولین مواظب باشند که خط و مش بنی صدر در کشور اجرا نشود/حمله ی موشکی سپاه موجی از غروردر دل ملت ایران به پا کرد,

 

,

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان اظهار داشت:در تیرماه سال ۶۰ منافقین سوءقصد به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله الامام خامنه ای که رئیس جمهور وقت بودند داشتند و بلافاصله یک روز بعد از این حادثه تروریستی که ناکام بود در ۷ تیرماه سال ۶۰ آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.

,

امام جمعه شهرستان ریگان ادامه داد:ما در سال ۶۰ هفده هزار شهید ترور داشتیم.بزرگترین مملکتی که حادثه تروریست و شهادت را در پیش داشته است نظام جمهوری اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه امروز همه مسئولین ما باید مواظب باشند که خط و مش بنی صدر در کشور اجرا نشود،افزود:لذا حضرت آقا مرتب می فرمایند،حوادث سال ۶۰ تکرار نشود معنای آن همین است. بنی صدر جامعه را دو قطبی کرده بود عده ای را با حاکمیت نظام و عده ای مخالف. لذا آقا فرمودند: باید مرز خود را با دشمن مشخص کنیم و مرز بندی کنیم.

,

رنجبر ماهانی با اشاره به اینکه امروز مراجع بزرگوار تقلید محافظان سنگر اسلام و احکام شریعی هستند،بیان داشت:هشدارهایی که مراجع تقلید می دهند همه آن هشدارها حاکی از آن است که نسبت به دستورات اسلام و قران کوتاهی کرده ایم که یکی از این هشدارهایی که در چند روز پیش مراجع تقلید دادند راجع به بحث امامت جامعه است که برخی گفتند امام امیرالمومنین گفتند من را قبول کنید تا من حاکم شما باشم. یعنی مشروعیت ولایت زیرسوال می رود در این جمله. ما نباید بین حاکمیت و ولایت یه شکاف ایجاد کنیم در حالی که ولایت باید احکام اسلام را در حالی که حاکم شرع و دین است در جامعه اسلامی پیاده کند.

,

خطیب جمعه ریگان ادامه داد:امروز برخی از نکته هایی که شاید ناخواسته از زبان برخی ها شنیده می شود اینها جنگ روانی دشمن است که یکی از آنها این است مسئولی اینطور گفته بود که آمریکا با یک بمب می تواند سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد این یعنی جنگ روانی دشمن. مسئولی می گوید اگر برجام نبود آمریکا می خواست به ایران حمله کنند تنم می لرزید. اینها همه جنگ های روانی و نرمی است که دشمن بازبخش می کند و گاهی از زبان برخی گفته می شود.

,

وی افزود:امام (ره) رابطه با آمریکا را دوستی گرگ و میش به ما معرفی کردند لذا هرگز آمریکا با ما دوست نخواهد شد.امروز جامعه ما نیاز دارد به بازخوانی تفکرات امام.امام (ره) فرمودند: در نهاد و سرشت آمریکا کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی موج می زند.آمریکا و اسرائیل با اساس اسلام دشمند.

,

رنجبر ماهانی عنوان کرد: لازم می دانم که از مردم شهرستان ریگان که آقا در یک جمله ای در همین چند روز پیش فرمودند که گاهی باید آتش به اختیار باشیم ما، یعنی وقتی دیگران اقدام نکردند به وظایف خودشان عمل نکردند ما باید خودمان اقدام کنیم. معنای آتش به اختیار این است امروز مردم شهرستان ریگان، انتظار بنده این است که در بحث شهدای گمنام آتش به اختیار باشند ما دو کبوتر خونین بال و دو شهید گمنام که در این شهر غریب هم هستند و مهمان ما هم هستند امروز برای بنده خیلی درد آور است که بعد از چهار سال نتوانسته ایم یک گنبد و بارگاهی برای آنها یک تهیه کنیم انشاءالله ملت آتش به اختیار باشند که بتوانیم این دین خود را به شهدا انجام دهیم.

,

وی در ادامه اشاره داشت به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش و افزود:حمله موشکی سپاه پاسداران علیه داعش یک اقدام انقلابی و موفقی بود که بعد از سی سال پس از دفاع مقدس بوده است این حرکت ارزنده موجی از غرور ملی و شور و شادی در دل ملت ایران به ارمغان آورد؛ که جا دارد از زحمات سپاه پاسداران تقدیر و تشکر کنیم. و چه زیبا فرمود آن عزیز سفر کرده پیر جماران خمینی کبیر که فرمود: اگر سپاه نبود کشور نبود؛ اگرچه سپاه پاسداران در مناظرات انتخاباتی مورد بی مهری قرار گرفت. اما در لبیک گفتن به ندای رهبر عظیم الشان که فرمودند: آتش به اختیار این پرتاب موشک های نقطه زن همان آتش به اختیارهایی است که تحت فرمان، فرماندهی کل قوا که به چهار هدف مهم اصابت کرد اولین هدف انبار مرکزی سلاح و مهمات اصلی داعش، دومین هدف مرکز فرماندهی و عملیات داعش، سوم مقر تجمع داعش، چهارمین هدف ساختمان بیمارستان نظامی داعش بوده است.

,

امام جمعه ریگان بیان داشت: امروز هم از این حرکت آتش به اختیاری که سپاه پاسداران مقتدر انجام داده است چنان دل و جراتی در روسیه ایجاد شده است که روسیه هم موشک های آتش به اختیار خود را هم پرتاب کرده است.

,

رنجبر ماهانی در ادامه گفت:جا دارد از زحمات دادگستری شهرستان ریگان و ریاست محترم دادگستری شهرستان و همه همکاران و خانواده قوه قضائیه تقدیر و تشکر کنیم.

,

خطیب جمعه ریگان در پایان خاطر نشان کرد:این روزها شاهد گرمای ۵۴ درجه شهرستان ریگان هستیم که گرمازدگی برخی از افراد، روزه داران همه را به ستوه آورده. و انتظار ما این است که همانطور که وزارت محترم نیرو با کاهش تعرفه برق در شهرهای استان سیستان و بلوچستان به تناسب گرمسیری موافقت نمودند که جای تشکر دارد. انتظار مردم شهرستان ریگان و این ملتی که به پای نظام، انقلاب و حمایت از مسئولین ایستاده اند انتظار و توقعشان این است نگاه و توجه عادلانه به این شهرستان هم داشته باشند و از نماینده محترم هم در مجلس شورای اسلامی درخواست پیگیری مجدد داریم.

,

 

,

امام جمعه منوجان:امت اسلامی هرگز با تأسی به پیشوای خودشان از قدس دست نخواهند کشید/شلیک موشک به مقر داعش هشدار به آل سعود و دشمنان بود

, امام جمعه منوجان:امت اسلامی هرگز با تأسی به پیشوای خودشان از قدس دست نخواهند کشید/شلیک موشک به مقر داعش هشدار به آل سعود و دشمنان بود, امام جمعه منوجان:امت اسلامی هرگز با تأسی به پیشوای خودشان از قدس دست نخواهند کشید/شلیک موشک به مقر داعش هشدار به آل سعود و دشمنان بود,

 

,

حجت‌الاسلام امین رضوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه منوجان با بیان اینکه بهترین زاد و توشه برای سران الهی تقوای الهی است، گفت: خدمت کردن به خلق خدا در این ماه ثواب فراوان دارد و در روایات ما گره‌گشایی از مشکل مردم حتی از برخی عبادات نیز بالاتر است.

,

امام جمعه منوجان با اشاره به اینکه قدس دفتری از شجاعت و مقاومت اسلامی است و به‌دلیل وجود مسجدالاقصی اهمیت بالایی دارد چراکه قبله‌گاه مسلمانان است، ابراز داشت: امت اسلامی هرگز با تأسی به پیشوای خودشان و با حمایت از این نظام از قدس دست نخواهند کشید.

,

رضوانی با اشاره به جملات به یادماندنی امام متذکر شد: جمله اینکه اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، یادگار امام است که وظیفه ماست اندیشه‌های امام را نه در شعار بلکه در عمل ثابت کنیم.

,

وی با اشاره به حمله غیرمنصفانه صدام به ایران اظهار داشت: زمانی که صدام به ایران حمله کرد تمام ابرقدرت‌های جهان از صدام برای نابودی ایران حمایت می‌کردند اما با این حال ما ایستادگی کردیم و صدام هیچ غلطی نتوانست بکند.

,

رضوانی اذعان داشت: امروز نیز با قدرت بی‌وصف سپاه پاسداران و جوانان مدافع حرم اجازه هیچ تعرضی به هیچ‌یک از دشمنان نخواهیم داد و باید بدانند که هر کسی بخواهد دست از پا خطا کند سرنوشتش به سرنوشت صدام گره خواهد خورد.

,

وی بیان کرد: برای نخستین‌بار و بعد از ۳۰ سال به فرمان مقام معظم رهبری جواب ترقه‌بازی‌های داعش را با قدرت سپاه و ارسال موشک‌ها دادیم و سیلی محکمی به دشمن وارد کردیم و داعش ارزش این را ندارد که ما بخواهیم از موشک‌های خود استفاده کنیم و این در واقع هشداری برای دشمنانی مانند آل سعود و آل خلیفه و دیگر دشمنان بود.

,

امام جمعه منوجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و اینکه به آمریکا نمی‌شود اعتماد کرد، اذعان داشت: مسؤولان ما چرا جلوی برجام ایستادگی نکردند، مگر ما برای این برجام‌ها کم خون داده‌ایم.

,

رضوانی در پایان با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر بیان کرد: برگزاری نماز عید سعید فطر نماد دینی اسلام است و می‌طلبد مردم با اتحاد و همدلی خود نمازی دشمن‌شکن در روز عید سعید فطر داشته باشند.

,

امام جمعه سیرجان:انقلاب اسلامی ملت ایران نوید بخش رهایی مظلومان و نابودی ظالمان است

, امام جمعه سیرجان:انقلاب اسلامی ملت ایران نوید بخش رهایی مظلومان و نابودی ظالمان است, امام جمعه سیرجان:انقلاب اسلامی ملت ایران نوید بخش رهایی مظلومان و نابودی ظالمان است,

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین سال‌ها است که سرزمینشان زیر چکمه صهیونیست‌ها است و به آنها ظلم می‌شود و امروز مردم آزاده جهان و مسلمانان انزجار خود را از این ظلم‌ها اعلام کرده و برای نابودی رژیم صهیونیستی که محو ظلم و ظالم است، آمادگی خود را ابراز می‌دارند.

,

وی افزود: روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی است و مردم به سردمداران استکبار و حامیان آنها اعلام می‌کنند در خشم ملت‌ها می‌سوزند و به زودی در منجلاب ظلم و ستم خود به هلاکت می‌رسند.

,

حسینی با قدردانی از حضور مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس این حضور را ناشی از وحدت و همدلی ملت ایران در برابر بدخواهان نظام اسلای اعلام کرد و گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران نوید بخش رهایی مظلومان و نابودی ظالمان و مستکبران است که توانست در منطقه نیز تاثیرگذار باشد.

,

خطیب جمعه سیرجان به اقدامات کور تروریستی در تهران اشاره کرد و ادامه داد: جواب این اقدامات کور تروریستی شلیک موشک‌ها به مقر داعش بود که با دستور و فرمان رهبری انجام شد و این اقدام ضمن عملیاتی کردن اقتدار دفاعی نظام اسلامی و نابودی مقر داعش در منطقه هدف، قلب آمریکا و اسرائیل و آل‌سعود را نشانه رفت که آل سعود در صدد تغییرات حکومتی شد.

,

حسینی با اشاره به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: علی رغم تهدیدها و تحریم‌ها و مصوبات اخیر آمریکا علیه ملت ایران، پیشرفت‌ها و اقتدار بیشتر شده و این مستکبر جهانی نه تنها قابل اعتماد نبوده و نیست، بلکه شکست خورده در برنامه‌های منطقه‌ای و جهان است و هرچه می‌گذرد رسوایی قدرت پوشالی‌اش نزد مردم جهان بیشتر می‌شود.

,

امام جمعه سیرجان با تاکید بر همبستگی و وحدت در مسیر ولایت و رهبری عنوان کرد: یکصدایی در کشور لازمه کار حاکمیت است، همه باید از انحراف اسلام و معارف دین جلوگیری کنند و در بحث امامت اگر بعضی‌ها خلاف واقع فکر می‌کنند و رای مردم موثر می‌دانند این در حالی است که مسئله امامت نصب از ناحیه خداوند است که ضرورت دارد در گفتار توجه بیشتری شود.

,

حسینی به مناسبت‌های مختلف هفته از جمله سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در سال ۱۳۶۰ توسط منافقان اشاره داشت و گفت: خداوند ایشان را برای انقلاب اسلامی حفظ کردند تا ذخیره ادامه انقلاب باشند.

,

امام جمعه بم:چرا دولت همانگونه که سند 2030 را تصویب کرده است ابطال آن را تصویب نمی کند؟

, امام جمعه بم:چرا دولت همانگونه که سند 2030 را تصویب کرده است ابطال آن را تصویب نمی کند؟, امام جمعه بم:چرا دولت همانگونه که سند 2030 را تصویب کرده است ابطال آن را تصویب نمی کند؟,

حجت الاسلام دانشی امام جمعه شهرستان بم در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان اظهار داشت: سیاست یک بام و دو هوای وزارت نیرو در خصوص قبوض برق در سیستان و بلوچستان که در هیئت دولت تشکیل جلسه ویژه برای این استان داده است اما مردم شرق استان کرمان گلایه هایی که در خصوص نحوه محاسبه تعرفه برق این منطقه داشتند نیز باید با توجه به گرمای این مناطق مورد توجه قرار گیرد از اینکه پیگیری کرده اند تشکر می کنم اما توقع داریم بیشتر پیگیری کنند و در خود استان ما نیز این ناهمسانی وجود دارد که این نیز مورد گلایه است.

,

وی افزود: این هفته به نام هقته قوه قضاییه معرفی شده است و از ریاست محترم قوه قضاییه و همه همکارانشان در سراسر کشور، استان و دیار دارالصابرین بم، رئیس محترم دادگستری و دادستان محترم تشکر می‌کنم چرا که کارهای بسیار ارزشمندی انجام شده است و بی انصافی است اگر آنها را نادیده بگیریم هرچند که کاستی هایی هم وجود دارد اما متاسفانه به دلیل اختلافات سیاسی که وجود دارد شاهد هستیم شخصیت‌هایی تضعیف می‌شود و یکی از دلایلی که به شهید بهشتی می گفتند شهید مظلوم بهشتی این بود که با فحاشی با ایشان روبرو می‌شدند لذا حضرت امام فرمودند بهشتی مظلوم بود و مظلوم هم مرد.

,

امام جمعه بم گفت: چه دستانی در کار بودند تا بازوان پرتوان امام را این چنین تضعیف کنند، دشمن پی برده بود که شخصیت شهید بهشتی چگونه عزیز است چه دستانی وجود دارد که نگاه متدینین را به افرادی همچون بهشتی ها که در کنار مقام معظم رهبری بودند و پای نظام ایستادند را امروز تضعیف می‌کنند به چه قیمتی؟ چه انگیزه هایی وجود دارد؟ اینها نکات بسیار مهمی است که همه ما باید توجه داشته باشیم همانگونه که در روز قدس همه مردم و همه گروه‌های سیاسی علیه استکبار جهانی شعار می‌دهند در عمل نیز این وحدت و همدلی خود را نشان دهند و ببینند تضعیف روحانیت، مرجعیت و تضعیف سپاه را چه کسانی دنبال می کنند.

,

حجت الاسلام دانشی تصریح کرد: وزیر خارجه آمریکا اعلام می‌کند ما آماده همکاری و حمایت از افرادی هستیم که در ایران به دنبال براندازی نظام هستند، در حالی که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند همچنان که حضرت آقا مقام معظم رهبری فرمودند و نه قبلی ها توانستند چنین غلطی را مرتکب شوند و نه رئیس جمهور جدید آمریکا می‌تواند چنین غلطی بکند.

,

وی افزود: به یاری خدا سیلی محکم موشکی ایران بر گوش داعش نواخته شد و آنهایی که باید صدای این سیلی را می‌شنیدند خوب شنیدند و این مایه افتخار است.

,

امام جمعه بم با خطاب قرار دادن مسئولین گفت: امروز وقت عمل است و وقت شعار گذشته است و دیگر دوره انتخابات هم نیست، خصوصا برای شخص ریاست محترم جمهوری و دولت مردانمان آرزوی توفیق داریم و واقعاً کوته فکری است اگر کسی برای رئیس جمهور آرزوی توفیق نکند.

,

وی بیان داشت: ما هیچکس را متهم به بی دینی نمی‌کنیم اما می‌گویم آقایان حرف‌هایی گاهی اوقات از شما شنیده می شود که دشمن از آنها سوء استفاده می‌کند از جمله در بحث ولایت امیرالمومنین علیه السلام مراجعه عظیم الشان در مقابل این صحبت‌ها عکس العمل نشان دادند و گفتند این طور که شما فکر می‌کنید نیست و این برداشت غلطی است و در واقع مشروعیت جایگاه ولی فقیه از سوی خداوند است و رای مردم هیچ تأثیری ندارد و مجلس خبرگان هم شخصی را تشخیص می دهد که شرایط را از سوی خداوند داشته باشد.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بم با اشاره به سند ۲۰۳۰ گفت: سند ۲۰۳۰ که مقام معظم رهبری در خصوص آن این قدر توضیح می دهند و هشدار می دهند اما چرا هیئت دولت ابطال همان مصوبه ای را که ابلاغ کرده است را به تصویب نمی رساند؟ از آن مقام معظم رهبری در دیدار خود با اساتید از آنها خواستند که سند ۲۰۳۰ را تبیین کنند، دیگر مقام معظم رهبری با چه لفظی و با چه تعبیری هشدار دهند.

,

 

,

امام جمعه رابر: این  مفاهیم ملت ایران را زنده  نگه داشته است/موشک های وحدت آفرین در داخل پیام اتحاد و وحدت را ودر خارج زمینه اقتدار جمهوری اسلامی است

, امام جمعه رابر: این  مفاهیم ملت ایران را زنده  نگه داشته است/موشک های وحدت آفرین در داخل پیام اتحاد و وحدت را ودر خارج زمینه اقتدار جمهوری اسلامی است, امام جمعه رابر: این  مفاهیم ملت ایران را زنده  نگه داشته است/موشک های وحدت آفرین در داخل پیام اتحاد و وحدت را ودر خارج زمینه اقتدار جمهوری اسلامی است,

 

,

حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان رابر در آخرین  جمعه ماه مبارک  رمضان با تاکید بر معنویت در خانواده اظهار داشت: خانواده به عنوان رکن بنیادی جامعه انسانی، نقش مهمی در سلامت اجتماع  بشری دارد و نهاد خانواده همواره محمل فرهنگهای گوناگون و یا محور آغاز حرکتهای بزرگ علمی، سیاسی و فرهنگی بوده است.

,

وی افزود: بنابراین بدون توجه به آن هرگز نمیتوان به سلامت روحی و کمال فرد یا جامعه انسانی اندیشید. با وجود این اصل  روشن ، خانواده امروزی به  تبع فرهنگ جهانی سازی ، آماج نفوذ و گسترش فرهنگ مادی گرایانه جهان غرب قرار گرفته است به عنوان مثال رویکرد سند ۲۰۳۰از این  قبیل  است .

,

خطیب جمعه رابر اضافه کرد: فرهنگی که می کوشد هر روز آن را به نام  تمدن، از دین و معنویت دور کند؛ چرا که تمدن  غربی بر اساس انسان محوری و دنیا گرایی است و همواره خود را از ارتباط با آفریننده جهان و معنویت و اخلاق بی نیاز می بیند  و اجرای قوانین الهی را در جوامع بر نمی تابد.از این  رو  بحث معنویت در خانواده تلاش ویژه ای را می طلبد.

,

وی،  با بیان اینکه خدامحوری و دین سالاری اسلامی و فرهنگ قرآن محوری در جامعه کمرنگ شده،  تصریح کرد : به وسیله معنویت در خانه  بر کمال  و تعالی  خانواده و در ادامه ، کمال و سالم سازی جامعه و افراد آن  افزود،  همان طور که در بیانات رهبر معظم انقلاب آمده است.

,

حجت الاسلام صادقی مهمترین ویژگی معنویت، باور به وجود خداوند سبحان ، اعتقاد به معاد و تسلیم در برابر فرامین الهی خواند و گفت :  اگر این امور در میان اعضای خانواده وجود داشته باشد، می توان فضای آن خانواده را معنوی و روحانی دانست و اگردر جایی روح معنویت جریان و سریان داشته باشد ، آن خانواده و یا جامعه به راحتی تن به گناه نمیدهند و دچار آسیبهای فردی و اجتماعی و سایر چالش ها نمی شوند.

,

وی با اشاره به سوره انبیا آیه ۹۰، افزود:   خانواده معنوی حضرت زکریا و شاخصه های آن که  قرآن دلیل استجابت دعای ایشان و شفای همسر نازای ایشان و فرزند دار شدنشان را همین شاخصه ها می دانند که می توان برای روحانی شدن خانواده ها و اجرای سبک زندگی اسلامی الگو گیری و عمل کرد.

,

خطیب جمعه رابر با بیان اینکه بر اساس این آیه ، کلید اصل مشکلات دست خداست افزود : دنبال کار خیر ، نیکی و برداشتن بار از دوش مردم بودن ، کارهای خیر از جمله انفاق،  رسیدگی به نیازمندان ، تشویق  و ترغیب به ازدواج سالم و صحیح و توامان با کفویت ، ایجاد صلح و سازش و انس و الفت میان اقوام ، دوستان ، همسایگان و افراد جامعه و هر کار خیر باشد، اگر اینگونه باشید مشکلات مرتفع میگردد .

,

حجت الاسلام صادقی در بخش دیگر سخنانش، با تأکید بر لزوم محو شدن دولت غاصب اسرائیل یادآورشد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: من از سالهای بسیار طولانی ، شاید بیست سال قبل ، نسبت به  فلسطین و نسبت به اسرائیل ، نظرهای خودم را  کرارً گفته ام و حالا هم می گویم: ما اسرائیل را محکوم می کنیم. اسرائیل  غاصب است و در محلی که آمده است ، به غصب آمده است و  قدس باید نجات پیدا کند و اسرائیل را براند. دول عربی بایدبا هم اجتماع کنند و اسرائیل را از زمینهای خودشان برانند و دست مستعمرین را کوتاه کنند.

,

وی افزود: ما می گوییم اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شودو بیت المقدس مال مسلمین و قبله اول مسلمین است.

,

خطیب جمعه رابر، با بیان اینکه آزادی قدس؛ تکلیف همه مسلیمین بیان کرد: همه باید متحد و متحداً در مقابل این جمعیت متجاوز بایستند و عمل کنند و دست غاصب او را قطع  کنند؛ اصولا این تکلیف همه مسلمین است  که قدس را آزاد کنند و شر این  جرثومه فساد را از سر بلا اسلامی قطع کنند.

,

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه روز قدس،  روز  زوال بی تفاوتی هاست گفت:  امید است با  زنده نگه داشتن این  روز  بی تفاوتی ها زایل شود و غفلت ها مرتفع گردد و با  قیام  ملتهای  شریف بعضی از سران خائن را که به رغم مسلمانان و اسلام ، دست در دست  اسرائیل و چشم به فرمان آمریکا بر خلاف  مصالح  مسلمین، به  زندگی  سیاسی  ننگین  خود و به  زندگی جنایت بار خویش ادامه می دهند، از صحنه  خارج  کنند  و در گورستان  تاریخ  مدفون  نمایند.

,

وی با اشاره به  فرمایشات مقام معظم رهبری دربین خانواده شهدا گفت:  این انقلاب و نظامی که به وجود آمد، از اول با دشمنی های سخت مواجه بود، حالا به این هارت و پورت های این بابایی که تازه آمده آمریکا نگاه نکنید؛  اینها جدیدنیست، اینها از اول بود، حالا زبانهایشان و لحن هایشان فرق میکند. از روز اول این هارت و  هورت ها علیه جمهوری اسلامی بوده تا امروز ؛ قریب چهل سال است ، هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

,

خطیب جمعه رابر افزود:  این نهال را آن وقتی که یک  ترکه ی نازک  بود روی  زمین ، نتوانستند بکنند، امروز تبدیل به یک درخت تناور؛ مگر میتوانند بکنند؟ غلط میکنند . میگویند می خواهیم نظام جمهوری اسلامی را تغییر بدهیم ؛ خب کی  بوده که شما نخواسته اید  این کار  را بکنید؟ همیشه خواسته اید،  همیشه سرتان به سنگ خورده، همیشه دماغتان به خاک  مالیده شده ؛ بعد از این هم همین خواهد بود. ملت ایران را اینها  نشناخته اند ؛ این  مفاهیم ملت ایران را زنده  نگه داشته است.

,

وی با اشاره به موشک های وحدت آفرین گفت:  شلیک به‌هنگام شش موشک به مقرّ فرماندهی داعش در دیرالزور سوریه افزون بر اینکه توانست پیام ایران را به‌خوبی و بدون کمترین خدشه و ابهامی به مخاطبان موردنظر برساند، در داخل پیام اتحاد و وحدت را برای جریان‌های سیاسی مختلف که گاهی در دوران تبلیغات انتخاباتی کدورت‌‌هایی ایجاد شده بود، رقم زد.
امام جمعه رابر افزود: پس از ایجاد اجماع و وحدت کلمه در داخل کشور، یکی از سوغات‌ها و دستاوردهای این موشک‌ها برای جمهوری اسلامی این بود که جریان‌هایی سیاسی به این نقطه نظر مشترک رسیدند که موشک‌ها زمینه اقتدار جمهوری اسلامی را فراهم می‌کنند.

,
,

وی اضافه کرد:  همه جریان‌های سیاسی داخل ایران اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا از این حمله حمایت کردند و آن را نشان اقتدار ایران دانستند.

,

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه اگر در این چند سال روند فعالیت جریان‌های سیاسی را رصد کنیم، درخواهیم یافت که خیلی کم وحدتی در این سطح وجود داشته است گفت:  به نوعی می‌توان گفت اولین باری است که بر سر یک موضوع تا این اندازه به وحدت ملی رسیده‌ایم و همه شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی از تصمیمات نظام در برابر گروه‌های تروریستی، به ویژه داعش حمایت قاطع و جدی کرده‌اند.
وی با اشاره به چند واکنش از سوی جریان‌ها و شخصیت‌های خارج‌نشین که در این چند سال همیشه به مخالف‌خوانی معروف شده افزود: برای اولین بار با انتشارر پیامی در فضای مجازی نوشت: حمله موشکى به مقرّ داعش در دیرالزور، فراتر از حمله به داعش و انتقام شهیدان عملیات ترور در تهران، پیامى روشن، مقتدرانه و به‌هنگام به همه است!

,
,

امام جمعه رابر در ادامه گفت : اقتدار نظامی با پشتوانه قوی همه مردم و جریان‌های سیاسی و تنها با وحدت و همدلی خانواده انقلاب میسر می‌شود.

,

وی به مناسبت هفته صرفه جویی با تأکید بر صرفه جویی در مصرف آب بیان کرد:  بیش از صد روستا با مشکلات عدیده مواجه اند هر کسی به اندازه اسراف ، صرفه جویی کند مشکلات و معضلات حل می شود.

,

حجت الاسلام صادقی با اشاره به  استفاده  غیر مجاز از پشت کنتور آب، شستن ماشین ، باغ  و حیاط و پرداخت  قبوض آب  از مشکلات مصرف آب خواند و افزود: برای هر خانواده  در بحث صرفه جویی در مصرف آب، برق و  گاز دقت کنند، خداوند کسانی که اسراف کند دوست ندارد و دعایش مستجاب نمی شود اگر رشد معنویت داشته باشید از اسراف آب ، برق و گاز جلوگیری می کنید.

,

وی در ادامه با تقدیر وتشکر از رییس شبکه بهداشت و درمان و همکاران که  با جدیت ورود پیدا کردند و هدف این عزیزان  سلامت مردم است افزود: متاسفانه برخی مغازه ها با بی دقتی یا بهتر بگویم به خاطر عدم آگاهی، کارهایی را مرتکب شدند اعم از رستوران، قصابی وسوپرمارکت ها ، نانوایی ها و اماکن عمومی دقت لازم برای سلامت مردم داشته باشند .

,

حجت الاسلام صادقی در پایان ازهمه  برگزارکنندگان راهپیمایی که  با وحدت و انسجام همراه با امنیت  تشکر و  قدردانی کرد.

,

 

,

 

,

امام جمعه رودبار جنوب:شلیک موشک های سپاه به مقر فرماندهی داعش یک اقدام انقلابی و موفق بود/ قوه قضائیه ضامن اقامه عدل است

, امام جمعه رودبار جنوب:شلیک موشک های سپاه به مقر فرماندهی داعش یک اقدام انقلابی و موفق بود/ قوه قضائیه ضامن اقامه عدل است, امام جمعه رودبار جنوب:شلیک موشک های سپاه به مقر فرماندهی داعش یک اقدام انقلابی و موفق بود/ قوه قضائیه ضامن اقامه عدل است,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین گروهی امام جمعه رودبار جنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز قدس گفت: قبل از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس،رژیم صهیونیستی تبلیغات گسترده ای انجام داده بود که به دنیا این را القاء کند قربانی تروریسم است اما پس از نامگذاری این روز توسط امام خمینی (ره) همه دنیا به این نتیجه رسید که خود رژیم صهیونیستی تروریست است.

,

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به زوال است ،اظهارداشت:  نمونه بارز این نابودی شکست های پی در پی آنان در جنگ های 33 روزه و 22 روزه می باشد.

,

امام جمعه رودبار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع خانواده معظم شهدای مدافع حرم تصریح کرد:شهادت یعنی معامله باخداوند این بدان معناست که خداوند جان ما را می خرد و در عوض بهشت را به ما می دهد.و حفظ دین ما مدیون همین خون شهیدان است همه شهیدان از صدر اسلام تا کنون و اگر همین روحیه شهادت طلبی نبود الان سوریه،عراق،فلسطین و ایران وجود داشتند؟مگر اسلامی وجود داشت؟

,

وی ادامه داد:ماباید حرمت خانواده شهدا را حفظ کنیم چون آنان بهترین عزیزشان را از دست داده اند.

,

خطیب جمعه این شهرستان گفت:همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند،این را همه بدانند ،هم دشمن بداند و هم دوستان بااخلاص و هم دوستانی که گاهی دلشان میلرزد این را بدانند که جمهوری اسلامی محکم ایستاده است.این بدان معنی است که جمهوری اسلامی به هارت و هورت آمریکا و رفقایش هیچ اعتنایی نمی کند و از ترقه بازی های آنان هیچ خللی در عزم و اراده آنان ایجاد نمی کند.ما هشت سال با تمام قدرت های استکباری دنیا جنگیدیم و در یک روز 72 تن از بهترین عزیزانمان را از جمله شهید بهشتی و یارانش از  دست دادیم.حالا شما ما را از یک اقدام کور تروریستی می ترسانید؟

,

گروهی اقدام تروریست ها را نشانه احمق بودن آنها دانست واظهار داشت:از همان روز اول سپاه اعلام کرد که پاسخ محکم به تروریست ها داده می شود و پاسخ موشکی سپاه عزیز ایران اسلامی به داعش این فرزند نامشروع آمریکا و رژیم صهیونیستی برای همه اقشار جامعه ما بسیار گوارا بوده و باعث خوشحالی همه شد و این را همه باید باور کنند که جمهوری اسلامی را چه کسی هدایت می کند.

,

نماینده  ولی فقیه در رودبار، شلیک 6 موشک به مقر فرماندهی داعش را اقدامی انقلابی و موفق دانست و ادامه داد:این اقدام در 30 ساله پس از جنگ بی نظیر بوده و ما را یاد عملیات های افتخار آفرین دفاع مقدس می اندازد و انهایی که همه چیز زود از یادشان رفته و آلزایمر دارند ببینند.

,

وی سپاه را مایه اقتدار کشور دانست و افزود:دشمن باید از سپاه بدش بیاید چون این سپاه است که نشانه اقتدار کشور ما بوده و شکست انان را در پی داشته است.

,

حجت الاسلام والمسلمین گروهی با اشاره به خطبه 191 نهج البلاغه گفت: از دیدگاه امیرالمومنین(ع) دنیا پرستان اقسام مختلفی دارند و از آن اقسام،یکی آنان هستند که از دنیا نجات پیدا کرده اند اما نجات یافته ای مجروح هستند.یعنی خود را از دنیا پرستی نجات داده اند ولی اول هزینه ان را پرداخته اند. قسم دوم کسانی هستند که پاره پاره شده اند و همه چیز خود را از دست داده اند.قسم سوم دسته ای هستند که در خون خود غلتیده اند.قسم چهارم گروهی هستند که انگشت به دهان مانده اند یعنی فهمیده اند که تمام راه را با شیطان پیموده اند و قسم پنجم جمعی هستند که از حسر ت و اندوه دست بر دست می مالند و بعضی ها دست بر زیر سر گذاشته و به فکر فرو رفته اند.و عده ای بر اشتباهات گذشته خود افسوس خورده و خودشان را محکوم می کنند.

,

امام جمعه رودبار جنوب در پایان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و قدردانی از رئیس دادگستری و قضات رودبار جنوب گفت:مقام معظم رهبری در سخنان خود فرمودند که قوه قضائیه ضامن اقامه عدل است و شرط برقراری عدالت فساد ستیزی در جامعه است و هم اکنون در راس قوه قضائیه مجتهدی مسلم و مورد تائید رهبری قرار دارد.

,

انتهای پیام/م

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه