اخبار داغ

گزارشی از راهپیمایی روز جهانی قدس در لرستان؛

سیلی ملت به تروریست های داعشی/ شمارش معکوس عمر اسرائیل

سیلی ملت به تروریست های داعشی/ شمارش معکوس عمر اسرائیل
اقشار مختلف مردم لرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس با فریاد آزادی خواهی انزجار خود از جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی را به نمایش گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک  راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در همه شهرستان های استان لرستان با حضور باشکوه مردم روزه دار و با طنین فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس با فریاد آزادی خواهی انزجار خود از جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی را به نمایش گذاشتند و به گروه های تروریستی اعلام کردند که کوچتکرین اقدام آن ها را علیه امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بر نمی تابند.

,

 

,

راهپیمایی روز قدس در خرم آباد

, راهپیمایی روز قدس در خرم آباد,

 

,

 خرم آباد

,  خرم آباد,

در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان ساعت 11در میدان شهدای خرم آباد مردم روزه دار این شهرستان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و »مرگ بر اسرائیل» در حمایت از مردم  بی دفاع و مظلوم فلسطین از جنایات ددمنشانه و غاصبانه رژیم صهیونیستی و حامیان آن اعلام برائت کردند.

,

 

,

راهپیمایی روز قدس در  لرستان

, راهپیمایی روز قدس در  لرستان,

 

,

خرم آبادی ها در مسیرهای راهپیمایی از میدان شهدا تا مصلی الغدیر این شهرستان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته ها علیه رژیم منفور اسرائیل بار دیگر نشان دادند که همچنان بعد از گذشت چندین دهه از نامگذاری تاریخی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حمایت از مظلوم را بر خود یک تکلیف می دانند و تا رهایی قدس شریف از چنگال ددمنشان از پای نخواهند نشست و به ملت ستمدیده فلسطین اعلام کردند که آن ها در مسیر ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم ستمگران تنها نیستند.

,

 

,

 راهپیمایی روز قدس در خرم آباد0

, راهپیمایی روز قدس در خرم آباد0,

ازنا

, ازنا,

 دراین راهپیمایی گسترده که تمام آحاد از اقشار مختلف مردم، مسئولین، احزاب، انجمن ها و گروه ها و نهادهای مردمی و دولتی در آن شرکت داشتند تظاهرکنندگان در صفوف بهم فشرده از استکبار جهان خوار و اشغالگری نوین اعلام انزجار کردند.

,

 

,

مردم سربلند ازنا با سردادن شعارهای ضد آمریکایی صهیونیستی و سعودی خشم خود را یکصدا آشکار و بسوی آرمان های امام راحل و ولی امر مسلمین جهان برای آزادی قدس شریف دست بیعتی تازه نمودند.

, مردم سربلند ازنا با سردادن شعارهای ضد آمریکایی صهیونیستی و سعودی خشم خود را یکصدا آشکار و بسوی آرمان های امام راحل و ولی امر مسلمین جهان برای آزادی قدس شریف دست بیعتی تازه نمودند.,

 

,  ,

تظاهرگنندگان ازنایی در این تجلی جملگی  بر این باور استوار شدند که این گرمی حضور پشتوانه ای برای تیم مذاکره کننده هسته ای در دفاع ازعزت ملت، کشور و حاوی پیامی رسا برای غربیان و سدی در برابر زیادی خواهی های آنان خواهد بود.

, تظاهرگنندگان ازنایی در این تجلی جملگی  بر این باور استوار شدند که این گرمی حضور پشتوانه ای برای تیم مذاکره کننده هسته ای در دفاع ازعزت ملت، کشور و حاوی پیامی رسا برای غربیان و سدی در برابر زیادی خواهی های آنان خواهد بود.,

 

,  ,

ازنا

, ازنا, ازنا,

 

,

 سلسله

, سلسله,

این مراسم با حضور پرشور رأس ساعت 30/10 از محل میدان امام خمینی(ره) آغاز و تا مصلای نماز جمعه این شهرستان ادامه یافت.

,

 

,

در این راهپیمایی مردم شهیدپرور و روزه‌دار سلسله با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل‌سعود، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاشته و ندای حق‌‌خواهی و دفاع از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را سر دادند.

,

 روز قدس در الشتر

, روز قدس در الشتر,

 

,

در این راهپیمایی، شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و پوسترهایی با مضامین حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر و انزجار از رژیم اشغالگر قدس، بار دیگر حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام کردند و با سر دادن شعارهایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی، خواستار پایان اشغال سرزمین فلسطین شدند.

,

 

,

 کوهدشت

,  کوهدشت,

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز قدس امسال با شعار "روز جهانی قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی" در شهرستان کوهدشت برگزار شد.

,

 

,

راهپیمایی روز قدس در کوهدشت

, راهپیمایی روز قدس در کوهدشت,

 

,

* اقشار مختلف مردم این شهرستان به سمت میعادگاه نماز جمعه، صفوفی از مردان و زنان روزه‌داری را تشکیل دادند که با شعارهایی از جمله مرگ بر اسراییل، صحنه‌های دفاع از انتفاضه فلسطین را خلق کردند.

,

 

,

*حضور مسئولان شهرستان کوهدشت از جمله امام جمعه، فرمانده سپاه، فرماندار و شخصیت‌های حزبی و سیاسی از جریان‌های مختلف سیاسی در این مراسم قابل توجه بود.

,

روز قدس در شهرستان کوهدشت

, روز قدس در شهرستان کوهدشت,

 

,

*استقبال و حضور مردم از ساعات ابتدایی راهپیمایی روز قدس در کوهدشت چشم‌گیر بود و راهپیمایان در این شهرستان با حرکت در مسیرهای راهپیمایی منتهی به مسجد صاحب الزمان صحنه هایی از وحدت و انسجام مسلمانان و حمایت خود را از مردم فلسطین به نمایش گذاشتند.

,

 

,

*راهپیمایان با مشت های گره کرده، مرگ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل غاصب را خواستار شده و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند.

,

 

,

بروجرد

, بروجرد,

امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی پر شور روز قدس همزمان با سراسر کشور در بروجرد برگزار شد.

,

 

,

در این مراسم اقشار مختلف مردم با مشت های گره زده بار دیگر خشم و انزجار خود را علیه استکبار،رژیم صهیونیستی و دشمنان اعلام کردند و نشان دادند همچنان یاور مظلومان جهان هستند.

,

 

,

قدس

, قدس,

 الیگودرز

, الیگودرز,

 مراسم  راهپیمایی روز جهانی قدس  با شعار «مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود » در شهرستان  الیگودرز  از میدان آزادی آغاز شد.

,

 

,

در این مراسم اقشار مختلف مردم روزه دار با لبیک به فرمان تاریخی امام خیمنی (ره) و مقام معظم رهبری خشم و انزجار خود را علیه استکبار،رژیم صهیونیستی و تکفیریها به گوش جهانیان رسانده  ومانند سالهای گذشته حماسه ای دیگر خلق نمودند.

,

 راهپیمایی قدس در الیگودرز

, راهپیمایی قدس در الیگودرز,

 در مراسم امسال امام جمعه ،نماینده شهرستان ،مسئولین و فرمانده هان نظامی وانتظامی و.... حضور داشته و  همراه با مردم ولایت مدار  از میدان آزادی تا مصلی شهرستان راهپیمایی نمودند.

,

قطعنامه راهپیمایی روز قدس در مصلی شهرستان قرائت شد و مراسم با سخنرانی دکتر خدابخشی نماینده الیگودرز درمجلس ادامه پیدا کرد.

,

 

,  ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه