اخبار داغ

حواشی راهپیمایی روز قدس تهران+عکس

حواشی راهپیمایی روز قدس تهران+عکس
راهپیمایی روز قدس در تهران و شهرستان های استان تهران دارای حواشی متنوعی بود که به همراه سخنان مسئولین برایتان در این گزارش می بینید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تهران نیوز ، مسئولان همگام با مردم در راهپیمایی یوم الله قدس حضوری پرشور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

صحبت های مسئولان در حاشیه راهپیمایی روز قدس در استان تهران

,

سیلی محکم مردم تهران به اسرائیل در روز قدس

,

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با شعار «روز جهانی قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی» در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.

,

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران اصلی راهپیمایی روز قدس امسال در تهران است که پیش از خطبه‌های نمازجمعه پایتخت (به امامت حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی) به ایراد سخنانی پرداخت.

,

* جمع کثیری از مردم، ساعتی قبل از شروع رسمی راهپمایی، در خیابان های منتهی به دانشگاه تهران حضور داشتند.

,

راهپیمایان تهرانی با عبور از روی پرچم اسرائیل، آدمک‌های سران صهیونیستی و پرچم این رژیم را نیز به آتش کشیدند.

,

* نمایش موشک‌های سپاه در راهپیمایی روز قدس

,

 در چهار راه ولیعصر ۳ فروند موشک بالستیک سپاه (از انواع ذوالفقار و قدر) به نمایش درآمده و مردم در حال شعارنویسی بر روی موشک‌ها هستند.

,

 

,

, ,

 

,

* تاکید راهپیمایان تهرانی بر مغایرت سند ۲۰۳۰ با روحیه مقاومت

,

راهپیمایی‌کنندگان با شعار ۲۰۳۰ -۲۰۳۰ سند بندگی، نسبت به سند سازمان یونسکوی سازمان ملل ابراز نگرانی کردند.

,

* یاد شهدای ترور زنده نگه داشته شد

,

اعضای جهاد دانشگاهی با حضور در راهپیمایی روز قدس یاد و خاطره شهدای ترور ۱۷ خرداد ماه را گرامی داشتند.

,

* تقدیر از رشادت‌های شهید همدانی توسط گروه سرود سفیر

,

در حاشیه مراسم راهپیمایی امروز، گروه سرود سفیر با اجرای موسیقی سردار شهید همدانی از زحمات این شهید والامقام که در مبارزه جبهه مقاومت علیه گروهک تروریستی داعش به شهادت رسید تقدیر کردند.

,

 

,

, ,

 

,

* تقدیر راهپیمایان از حمله موشکی سپاه به مواضع داعش

,

روزه‌داران تهرانی در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت از حمله موشکی سپاه به مواضع داعش نسبت به هر گونه ترقه‌بازی از سوی گروهک تروریستی علیه امت حزب‌الله خط و نشان کشیدند.

,

هم غزه هم ایران جانم فدای اسلام

,

گروهی از زنان با شعار “هم غزه هم ایران جانم فدای اسلام” به شعارهای مطرح شده در سال  های اخیر از سوی برخی جریانات  واکنش نشان دادند.

,

شرکت نیجریایی ها در راهپیمایی با عکس های شیخ زکزاکی

,

همچنین گروهی از نیجریایی ها با در دست داشتن عکس های شیخ زکزاکی در تظاهرات  شرکت کردند.

,

, ,

دانشجوی دانشگاه علم و صنعت با صندوقی در دست در وسط خیابان انقلاب، مشغول  جمع آوری کمک های مردمی برای اردوهای جهادی این دانشگاه  هستند.

,

* مطالبه راهپیمایان تهرانی از معاون اول رئیس‌جمهور/ سند ۲۰۳۰ را کاملاً ابطال کنید

,

راهپیمایان تهرانی با در دست داشتن بنرهایی در راهپیمایی روز قدس، خواستار ابطال کامل سند ۲۰۳۰ شدند.

,

* تأکید راهپیمایان تهرانی بر «ایستادگی تا محو اسرائیل»

,

گروه‌های مختلف مردم با حمل بنرهایی با محتوای تأکید بر «ایستادگی تا محو اسرائیل» از سمت میدان فلسطین به سمت دانشگاه تهران در حال حرکتند.

,

* دهقان: سران عربستان از سرنوشت صدام عبرت بگیرند/ رژیم صهیونستی دشمن اول جهان اسلام است

,

وزیر دفاع با بیان اینکه ملت ما تهدید، تحقیر و توهین را نمی‌پذیرد، گفت: اگرکسی بخواهد تهدیدی را علیه ما عملی کند، پاسخ سختی به او می‌دهیم.

,

, ,

* جهانگیری: دشمن اصلی کشورهای اسلامی و مردم مسلمان، رژیم صهیونیستی است

,

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: رژیم صهیونیستی دشمن اصلی کشورهای اسلامی و مردم مسلمان است که باید به مقابله با آن پرداخت.

,

محسن رضایی در راهپیمایی روز قدس: انگشت ما در مقابل تروریست‌ها همیشه روی ماشه است/کمیته نظارت بر برجام جدی‌تر عمل کند.

,

, ,

خرازی: حمله موشکی سپاه حداقل عکس‌العمل ایران بود/ عربستان از راهپیمایی روز قدس عصبانی است

,

کمال خرازی گفت: حمله موشکی سپاه به داعش حداقل عکس‌العمل ایران بود که از خود نشان داد.

,

امیر اسماعیلی: ‌اگر موشکی به‌ سوی جمهوری اسلامی شلیک شد‌ موشک را در هوا منهدم می‌کنیم/مگسی مثل داعش برای ایران عددی نیست

,

, ,

 

,

رونمایی از پوستر ویژه آزادی قدس

,

همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی قدس، امروز پوستر ویژه آزادی قدس رونمایی شد. در این پوستر تصاویری از رهبران کشورهای مبارز انقلابی در جبهه مقاومت و وفادار به آرمان فلسطین از جمله حضرت آیت الله خامنه ای، سید حسن نصرالله، شیخ زک زاکی و دیگر مبارزان انقلابی به نمایش درآمده است.

,

, ,

این پوستر با ایده تحقق وعده رهبر انقلاب که فرمودند صهیونیست‌ها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید تولید شده و مراسم جشن آزادی فلسطین ازچنگ رژیم صهیونیستی طراحی و رونمایی خواهد شد.

,

* شخصیت‌هایی که در راهپمایی حضور داشتند:

,

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، علی لاریجانی رئیس مجلس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، امیر شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست، دانش‌آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، حجت‌الاسلام حجازی از اعضای دفتر رهبری، شیخ حسین انصاریان، حجت الاسلام علی رازینی، اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران، رستم قاسمی، نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان ریاست جمهوری، علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد، محمدرضا باهنر، حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید، محسن مهرعلیزاده، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع، صالحی امیری وزیر ارشاد، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه، علی مطهری نائب رئیس مجلس، کمال خرازی وزیر اسبق امور خارجه، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، سردار مومنی جانشین فرمانده ناجا، حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری، حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، حجت الاسلام غلامحسین اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه.

,

شهرقدس

,

نماد سند ۲۰۳۰ به آتش کشیده شد/ تکلیف میدان قدس در روز قدس معلوم شد

,

, ,

راهپیمایی روز جهانی قدس با خلق حماسه آحاد مردم شهرستان و همچنین مراسم کلنگ زنی نماد شهرقدس تحت عنوان میدان آزادی قدس در شهرستان قدس برگزار شد.
مردم انقلابی و همیشه در صحنه علی‌رغم گرمای هوای و زبان روزه بار دیگر پرچم جمهوری اسلامی را به عنوان نماینده جهان اسلام در ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی افراشته کرده و پرچم آمریکا و اسرائیل را به عنوان حامیان استکبار و استعمار جهانی به آتش کشیدند و با فریاد مرگ بر صهیونیست، آزادی قبله نخست مسلمانان یعنی قدس شریف را خواستار شدند.
از جمله مهمترین حواشی این راهپیمایی عظیم، می توان به  اقدام خودجوش بخش عظیمی از راهپیمایان بر علیه سند ۲۰۳۰ بود و با پلاکارد هایی که حاوی اعلام اعتراض مردم به این سند بود، اشاره کرد.
همچنین نماد چاپی سند ۲۰۳۰ هم در کنار پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد و طومار بلندی از اعتراض به این سند وسط مردم به امضا رسید.

,
,
,
,

از دیگر حواشی این راهپیمایی گسترده، مراسم کلنگ زنی میدان ازادی قدس در میدان ازادی بود و بنا شد تا نماد شهرقدس که پیشتر از میدان قدس برداشته شده بود، به طرحی شکیل تر و در طرح قبه الصخره در میدان ازادی احداث و به نام ازادی قدس تغییر یابد.
حضور نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های امنیتی نیز در این راهپیمایی بسیار چشم گیر تر از سال های گذشته بود که نشان از شرایط امنیتی با توجه به حوادث اخیر دارد.
گیر افتادن یک راننده اتوبوس که از مردم حاضر راهپیمایی بود در میان نرده های محافظ جوی اب که با جلب توجه بسیار زیاد و البته اقدام فوری نیروهای امدادی مواجه شد نیز از دیگر حواشی این راهپیمایی بود.
همچنین نماز جمعه این هفته شهرستان و مراسم روز قدس بر خلاف معمول در طبقه ی دوم مصلی نماز جمعه برگزار شد که تقریبا بخشی نیمه کاره از مصلی است.

,
,
,
,

برخی از تصاویر مربوطه را نیز در زیر خواهید دید:

, , , ,

 

,

 

,

 

,

جهان اسلام برای مبارزه با ظلم یکپارچه خواهد شد/ پاسخ دندان شکن سپاه به داعش، خواب خوش را از آمریکا و اسرائیل گرفت

,

, ,

محمد محمودی شاهنشین نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد به‌عنوان سخنران اصلی مراسم روز جهانی قدس در شهرستان قدس حضور یافت.
محمودی ضمن گرامیداشت روز قدس و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین برای چندین دهه مقاومت در برابر استکبار و استعمار رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: راهپیمایی مردم غیور و همیشه درصحنه جمهوری اسلامی ایران در روز قدس و با زبان‌های روزه، نشان از ظلم‌ستیزی مردم این سرزمین در برابر هر رژیم غاصبی است که اقدام به نقض حقوق بشر کند و این مردم همواره پشتیبان مردم ستم دیده جهان خواهند بود.
وی در ادامه افزود: روز قدس روز همبستگی و همدلی تمام مردم مسلمان جهان و اعلام تنفر و انزجار از امریکا و اسرائیل و هر رژیم مستکبر و اشغالگری است که مردم جهان را مورد ظلم و ستم خود واقع می‌دارد.
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جهانی بودن این روز مقدس، بیان کرد: در این روز مقدس تمام مردم جهان اسلام و خصوصاً مردم غیور ایران اسلامی، فرای تمام گرایش‌ها سیاسی و سلایق حزبی هم دل و هم‌صدا در جهت منافع ملی و دینی خود برای مبارزه با استکبار جهانی به پا می‌خیزند و فریاد آزادی‌خواهی برای مردم مظلوم فلسطین سر می‌دهند.
وی ادامه داد: مردم شهیدپرور جمهوری اسلامی در مسائلی مانند استقلال و آزادی خود و برادران دینی خویش، باکسی شوخی ندارند و همگی گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب برای هر نوع مبارزه با ظالمین ایستاده‌اند و مقاومت در نهاد ایشان استوارشده است.
محمد محمودی همچنین به اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به حملات تروریستی داعش به تهران اشاره و عنوان کرد: پاسخ دندان‌شکن سپاه پاسداران به گروهک تروریستی داعش، خواب خوش را از تمام تروریست‌هایی که خیالی در سر برای ایران می‌پروراندند و آمریکا و اسرائیل و عربستانِ آمریکایی گرفت و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را بار دیگر به انحا گوشزد کرد.
وی افزود: این مردم قدردان سپاهیان اسلام هستند و سبز جامگان عرصه استقامت را پیشتازان عرصه ایثار و شهادت می‌دانند و سپاه پاسداران برای ما مقدس است و در قلب ما جای دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی محمد بن سلمان را تازه به دوران رسیده‌ای آمریکایی خواند و خطاب به وی گفت:” تو در طول هشت سال جنگ تحمیلی تنها نازپرورده و کودکی بودی که مجاهدت و مبارزات این کشور مقاوم را ندیدی و اکنون‌که رجز می‌خوانی خبر از شجاعت و ایستادگی بسیجیان و پاسداران و ارتشیان این مرزوبوم نداری؛ تو کوچک‌تر از آنی که بتوانی برای این مردم رنج‌دیده رجزخوانی کنی.”
محمودی تصریح کرد: امروز چه شده است که عربستان سعودی همسو با امریکا و صهیونیست‌ها شده‌اند و مردم مظلوم فلسطین را از یاد برده‌اند که همان مسلمانانی بوده‌اند که یک روز برای آزادی آن‌ها شعار می‌دادند.
نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: مردم غیور جمهوری اسلامی بار دیگر نشان دادند که رکود اقتصادی نمی‌تواند بر آن‌ها تأثیری بگذارد و مثل همیشه نشان دادند مشکلات نمی‌تواند به اعتقاد آن‌ها به رهبری و ارمان های انقلاب اسلامی خدشه‌ای وارد کند و نوید می‌دهم که دست خداوند همواره همراه این مردم است و روزی خواهد رسید که منجی عالم بشریت با ظهور خود آنچه حق است را به شکل حکومت عدالت الهی محقق خواهد کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

ورامین

,

 

,

همه استکبار به دنبال جعل حکومتی اسلامی است/ در دریا فقط آمریکایی ها را می بینیم/ حتی یک روز از افزایش توان دفاعی غافل نشده ایم

,

, ,

دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه سخنران راهپیمایی روز قدس شهرستان ورامین در بین راهپیمایی کنندگان گفت: صدها سال طول کشید و از اسلام گذشت تا مردی خدایی بیاید و همان چه که پیامبر خدا آورده بود را بگوید و به دنبال چیزهایی باشد که ائمه نیز به دنبال آن بوده اند و مردم نیز به دنبال آن بروند تا بتوانند به یاری خدا این انقلاب را به صاحب الزمان(عج) برسانیم.

,

وی خاطر نشان کرد: کلام امام خمینی(ره) در بسیاری از مواقع محقق شد و به یاری خدا این وعده نیز محقق خواهد شد

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: همه چیز باید حاضر باشد تا وعده خداوند بزرگ محقق شود که یکی از آنها مبارزه با یک جعل حکومتی است که همه ظلم و استکبار به هم جمع شده اند و حکومتی را با شرارت و قتل و غارت و دزدی تمام ظلمی را در مردم اسلامی جمع شود تا بتواند مبنی استکبار جهانی را جعل کند.

,

 

,

دریادار فدوی تصریح کرد: در ۴۰ سال گذشته هیچ وقت استکبار دست از این نظام برنداشته اند تا جایی که با تمام حواس خود به بررسی انقلاب اسلامی پرداخته و می پردازند.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: ماهیت این دعوا بر سر دنیا و نفت و سیاست و دیگر مسائل نیست بلکه ماهیت این دعوا ماهیت حق و باطلی است و اگر این دعوا رخ داد امکان ندارد که این دعوا تمام شود

,

وی ضمن بیان اینکه در وضعیتی هستیم که دشمنان نظام اسلامی و آمریکایی ها نگران هستند که از طرف ایران چه اقدامی علیه آنها می خواهد به وحود آید، گفت: ما روند و اقدام دفاع را به خوبی پشت سر گذاشته ایم تا جایی که تمام استکبار جهانی هشت سال با ما مقابله کردند ولی باز هم نتوانستند به پیروزی برسند و این مطلب برای آنها ثابت شد

,

دریادار فدوی تصریح کرد: حضرت علی(ع) فرموده اند که عاقل کسی است که بیرون از خانه با دشمن بجنگند و امروز نیز شاهد هستیم که نیروهای ما در خانه دشمن با آنها مبارزه می کنند.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در مرحله بازدارندگی نیز توانسته است به خوبی وارد صحنه شود تا جایی که اگر دشمنان نظام جنگی را علیه نظام آغاز کنند ضرر بیشتری نسبت به نفع آن جنگ خواهند برد.

,

وی بیان کرد: وقتی که ماهیت این دعوا بین حق و باطل است به این معنی است که اگر دشمن بتواند تا شب ما را نابود کند مطمئناً این را به فردا موکول نمی کند و دلیل این نتوانستن نیز این است که برایند نظام و مردم ما در راهی بوده است که خداوند بر گردن ما گذاشته و همه آنها انجام شده است.

,

دریادار فدوی پس از بیان اینکه خدوند وعده داده است که من با طرف حق هستم، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام صحنه ها به خصوص صحنه حمایت از مظلومین حضور بسیار پرشکوهی حضور پیدا می کند.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: شهدایی که امروز ما آنها را در سراسر کشور می بینیم به برکت خون شهدا و پیروی مردم از اسلام ناب محمدی(ص) بوده است.

,

وی افزود: مردم ما در طول سال های طولانی با تیغ محک خورده اند که خطبه پرافتخار ورامین و پیشوا همانگونه که در گذشته آن افتخارات را داشته اند، اکنون نیز شهدای مدافع حرم که در این خطه وجود دارند بسیار زیاد هستند.

,

دریادار فدوی اظهار داشت: روند به سمتی پیش رفت که فقط مسلمان انقلابی نبود که به وظیفه خود و شروطی که خداوند برای تحقق وعده خود عمل کرده است بلکه می بینیم امت اسلامی است که به تکالیف خود عمل می کنند تا جایی که هم از ایران شهید داریم و هم اینکه از کشورهای دیگر مانند سوریه، لبنان، افغانستان و دیگر کشورها شهید داریم.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: وقتی که خداوند متعال طرف حق و سمت ما باشد ترسی نیست زیرا قدرت طرف مقابل با تمام قدرتشان با قدرت خداوند قابل مقایسه نیستند.

,

وی ضمن بیان اینکه مهم این است که با زبان و عمل خود به دستورات خداوند متعال پایبند باشیم که تعداد کثیر شهدا نشان دهنده این مسئله است، افزود: در همه زمان ها پیروزی با جبهه حق بوده است.

,

دریادار فدوی اظهار داشت: قدر استکبار بعد از پیروزی بسیار گسترده بعد از جنگ تحمیلی نتوانست علیه جمهوری اسلامی ایران حمله ای کرده و اقدامی داشته باشد و جرات این کار را نیز نداشت.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: علاوه بر اینکه حجمه رسانه ای با دشمنان است باز هم همیشه از از جبهه حق شکست خورده اند تا جایی که دشمنان ما باید عامل بازدارندگی را برای خود حفظ کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: تکلیف ما این است که اقداماتی را انجام دهیم و این شرط برای وعده خداوند است تا در نتیجه بتوانیم حیات طیبه که خداوند دستور داده است را اجرایی کنیم.

,

دریادار فدوی ضمن بیان اینکه بنیان انقلاب اسلامی به گونه ای بوده است که حتی یک روز استکبار جهانی نمی توانند آن را تحمل کند، گفت: هزینه بودجه نظامی یک سال آمریکا به اندازه فروش ۳۰ سال نفت ما است.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: اگر بتواند به هر نحوی خود را به قدرت لایزال الهی متصل کند هیچکس دیگر نمی تواند با آن مقابله کنند که امروز نیز اینگونه است.

,

وی خاطر نشان کرد: دشمنان ما چیزهایی را نمی فهمند در غیر اینصورت دست از دشمنی با ما برمیداشتند که از جمله این چیزها شهادت، مبارزه با دشمن و دیگر مسائل است.

,

دریادار فدوی افزود: میزانی که از قدرت موشکی، دریایی و دیگر قدرت های ما در رسانه ها اعلام می شود غیر قابل قیاس با چیزی است که دشمنان ما نمی دانند و زمانی خواهند فهمید که ما از آنها استفاده خواهیم کرد.

,

وی تصریح کرد: از ابتدای شکل گیری حکومت ظالم مبانی بر این قرار گرفت که آمریکا برای رسیدن به اهداف خود باید از طریق دریا اقدامات خود را انجام دهد به همین دلیل آمریکایی ها تمام نیرو و قوای خود را بر پایه دریا استوار کرده و روی ناوهای خود قرار داده است.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: اگر بتوان این نیوری نظامی دریا پایه را در موضع شکست و دفاع قرار داد، آن زمان است که آمریکا مطمئن می شود که نمی تواند اقدامی انجام دهد.

,

دریادار فدوی خاطر نشان کرد: در یک و نیم سال آخر جنگ تحمیلی نیروی دریایی آمریکا ضربه ای از ایران خورده است و خودشان نیز بر این مسئله اعتراف می کنند .

,

وی تصریح کرد: نقطه عطف بسیار ویژه در اسلام و شیعه است که باید توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشیم که آن نیز این است که مسلمان و شیعه امام دارد و هر جایی که بر این مسئله کم کاری کرده ایم شکست خورده ایم.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه پس از بیان اینکه اگر به این مسئله اهتمام داشته باشیم و به آن عمل کنیم همانگونه که امام خمینی گفت، به ما آسیب نمی رسد، گفت: آمریکایی ها امروز مراقبترین کشور هستند تا تیری به سمت کشور ما شلیک نشود زیرا اگر اینگونه شد می فهمند که آنها باید مرد این میدان باید باشند نه آن کشورهایی که به اندازه ورامین هم جمعیت ندارند.

,

فدوی ضمن بیان اینکه باید مراقب باشیم که کشورهای حقیر را برای جمهوری اسلامی ایران بزرگ نکنیم، افزود: ما در دریا فقط آمریکایی ها را می بینیم و هیچ کشوری از همسایه های ما در دریا نیستند.

,

وی خاطر نشان کرد: در طی ۲۴ ساعت ۹۷ فروند در آبهای منطقه اسلامی و کشور امنیت را تامین کرده اند و دشمن نیز می داند و به همین دلیل نیز مراقبت می کند.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن بیان اینکه قدرت موشکی ما قدرت غیر قابل قیاس با چیزی که است که در آن ورود کرده ایم، گفت: حتی یک روز را برای افزایش توان نظامی خود از دست نداده ایم و تلاش شبانه روزی در این خصوص صورت گرفته است.

,

فدوی اظهار داشت: به این توان دست یافته ایم که موشک های دریایی به وجود آورده ایم که برد بلندی دارند و وقتی اینگونه شد دل های آرام برای مردم ما به ارمغان می آید.

,

وی خاطر نشان کرد: بیش از دو سال است که در یمن درگیر شده اند ولی نتوانسته اند که به اهداف خود برسند تا جایی که چندین کشتی آنها در باب المندب توسط مردم یمن نابود شده است که اجازه انتشار اخبار آن داده نمی شود.

,

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان گفت: در آمار و ارقام یمن یکی از ضعیف ترین کشورهای جهان است ولی این مردم وقتی روند انقلاب اسلامی به خودشان می گیرند به گونه ای عمل می کنند که در مرکز انقلاب اسلامی عمل شد.

,

 

,

فیروزکوه

,

 

,

قطعاً مرگ صهیونیست و استکبار جهانی رقم خواهد خورد/مسئله فلسطین همواره در اولویت است

,

نورالله طاهری، فرماندار شهرستان فیروزکوه، در سخنرانی روز قدس گفت: نباید این روز کوچک شمرده شود، روز جهانی قدس روزی است که شهروندان جهان اسلام حمایت از مظلومان جهان اسلام و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را با مشت گره‌کرده نشان می‌دهند؛ در طول مبارزات طولانی هر زمان با یک شیوه مستکبرین خواستند فلسطین را از دید مسلمین دور کنند.

,

وی افزود: گروه‌های تکفیری و داعش خواستند فلسطین را به حاشیه کشانند؛ به جهت اهمیت این موضوع با اقدام بحق امام راحل (ره) همه مسلمین جهان با هوشیاری کامل مسئله فلسطین را در اولویت خود قرار دادند؛ هدف‌گذاری صهیونیست در این مکان نابودی مسلمین است.

,

طاهری با تاکید بر این که قبله اولین مسلمین هدف قرار داده شده است، اظهار داشت: برای نابودی مسلمین از قبله اول آنها شروع کردند؛ با رهبری امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری مستکبرین جهان نه تنها به این هدف خود نرسیدند و نخواهند رسید، بلکه شکست‌های متعددی را متحمل شدند.

,

وی با اشاره به این که پیام امام (ره) بازگشت مسلمین به تکلیف شرعی آنها بود، بیان کرد: روز قدس اعلام انزجار مسلمین در سراسر جهان اسلام از رژیم صهیونیستی است؛ اتحاد مسلمین در این زمینه نقش بسیاری دارد؛ مردم مسلمان جهان با کنار زدن دولت‌های همکار اسرائیل اتحاد را رقم خواهند زد.

,

فرماندار شهرستان فیروزکوه با تاکید بر این که خداوند با حق است، گفت: با داعش و تکفیری‌ها مبارزه می‌کنیم اما همواره فلسطین را در ذهن داریم؛ وظیفه اصلی را فراموش نخواهیم کرد و قطعاً مرگ صهیونیست و استکبار جهانی رقم خواهد خورد.

,

وی با تاکید بر این که مردم ایران در مقابل کسانی که قصد تعرض به جمهوری اسلامی را دارند می‌ایستند، اذعان داشت: دیدید در جواب ترقه‌بازی‌ها موشک روانه آنها کردیم؛ با اقدام بسیار خوب سپاه پاسداران وضعیت برای کسانی که به ایران چشم طمع داشتند، روشن شد.

,

طاهری با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: مطالبات مردم را باید به حق پاسخگو باشیم؛ این وظیفه بر دوش ما است؛ قانون ملاک عمل ما است.

,

وی با تاکید بر مقابله با روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان اشاره کرد: شهرستان فیروزکوه نباید از معنویت خود خارج شود؛ شهرستان ما مکتبی، ولایی و همیشه حاضر در صحنه است؛ کارهایی انجام نشود که نام نیک شهرستان از دست رود؛ باید معنویت در جای‌جای این شهرستان جاری باشد.

,

 

,

حضور مردم در راهپیمائی روز قدس بهتر و وسیع‌تر از سنوات گذشته بود/دفاع از مظلوم با عشق مردم عجین است

,

, ,

حجت الاسلام ‌والمسلمین سراج امام جمعه اسبق شهرستان فیروزکوه، در خصوص پیام حضور پرشور مردم در راهپیمائی روز قدس گفت: یکی از افتخارات مکتب ما این است که همه برنامه‌های انقلابی و دینی ما با فطرت مردم عجین است؛ بر همین اساس وقتی جایگاه رهبری و امامت فرمانی صادر می‌کند مردم با فطرت کامل فرمان را می‌گیرند و به دنبال آن در حرکت هستند.

,

وی در ادامه اذعان داشت: در رابطه با منطقه و شهرستان فیروزکوه حضور مردم با توجه به این که چند سال است در خدمت مردم این شهرستان هستم، در راهپیمائی روز قدس بهتر و وسیع‌تر از سنوات گذشته است؛ این دلیل بر این است که آن چه ما ادعا می‌کنیم که دین و آئین ما بر اساس فطرت است، مصداق آن را کاملاً در این زمینه شاهد هستیم.

,

حجت‌الاسلام و المسلمین سراج با اشاره به تاثیر حضور مردم در راهپیمائی روز قدس خاطرنشان کرد: مردم از جان و دل فرمان رهبری را اطاعت می‌کنند تا آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز و مظلوم را به یاری خداوند شاهد باشیم.

,

وی با تاکید بر ارتباط حضور مردم در راهپیمائی و جبهه مقاومت اظهار داشت: ارتباط این دو مسئله ارتباطی اعتقادی است؛ ارتباطی نیست که با مسائل مادی دنیوی قابل قیاس باشد؛ نشات‌گرفته از عشق و علاقه مردم است؛ مسئله دفاع از حقوق مردم مظلوم بلاد اسلامی با عشق مردم عجین است؛ آن چه من می‌بینم معرفت کاملی است که این دو را به هم پیوند می‌دهد که نشات‌گرفته از اعتقاد و عشق مردم است.

,

 

,

شرکت‌کنندگان در راهپیمائی روز قدس نیروی ذخیره جبهه مقاومت هستند/ملت ایران از ایده اولیه امام (ره) در خصوص روز قدس عدول نکرده است

,

, ,

نیما سراج، رئیس شورای شهر شهرستان فیروزکوه،  در خصوص ارتباط حضور مردم در پیشرفت جبهه مقاومت گفت: قطعاً حضور مردم در راهپیمائی روز قدس بسان حضور اول انقلاب در پی پیام امام (ره) در جهت برپایی راهپیمائی روز قدس، نشان‌دهنده این است که ملت از ایده اولیه خود عدول نکرده است و پیرو امام و رهبر خود است.

,

وی در ادامه اذعان داشت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمائی روز قدس حمایت گرم خود را از جبهه مقاومت اعلام می‌کند؛ خدا را شاکریم که جبهه مقاومت به پیروزی نزدیک است؛ در این شرایط حضور مردم بسیار مغتنم است.

,

سراج در خصوص حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش، تاکید کرد: قطعاً حضور مردم تائیدی بر اقدام ستودی برادران در سپاه پاسداران است؛ این اقدام به دشمن فهماند که صبر و تحمل ملت ایران حدی دارد؛ اگر مشکلاتی در خارج از کشور و برای مردم و دولت سوریه و عراق ایجاد کردند، در داخل مرزهای ما این اجازه را نخواهند داشت.

,

وی افزود: به محض این که حرکت کوری انجام شد و در این حرکت بالاترین نهاد قانونگذاری کشور هدف بود، پاسخ کوبنده‌ای دریافت کردند؛ باید تاکید کرد حمایت شرکت‌کنندگان در راهپیمائی روز قدس که هنوز دست به سلاح نبرده است، نشان از این پیام دارد که این افراد نیروی ذخیره جبهه مقاومت هستند و در صورت لزوم در جبهه‌های مبارزه حاضر خواهند شد و پوزه دشمن را به خاک خواهند مالید.

,

 

,

حضور مردم در راهپیمائی روز قدس بهتر و وسیع‌تر از سنوات گذشته بود/دفاع از مظلوم با عشق مردم عجین است

,

, ,

حجت الاسلام ‌والمسلمین سراج امام جمعه اسبق شهرستان فیروزکوه در خصوص پیام حضور پرشور مردم در راهپیمائی روز قدس گفت: یکی از افتخارات مکتب ما این است که همه برنامه‌های انقلابی و دینی ما با فطرت مردم عجین است؛ بر همین اساس وقتی جایگاه رهبری و امامت فرمانی صادر می‌کند مردم با فطرت کامل فرمان را می‌گیرند و به دنبال آن در حرکت هستند.

,

وی در ادامه اذعان داشت: در رابطه با منطقه و شهرستان فیروزکوه حضور مردم با توجه به این که چند سال است در خدمت مردم این شهرستان هستم، در راهپیمائی روز قدس بهتر و وسیع‌تر از سنوات گذشته است؛ این دلیل بر این است که آن چه ما ادعا می‌کنیم که دین و آئین ما بر اساس فطرت است، مصداق آن را کاملاً در این زمینه شاهد هستیم.

,

حجت‌الاسلام و المسلمین سراج با اشاره به تاثیر حضور مردم در راهپیمائی روز قدس خاطرنشان کرد: مردم از جان و دل فرمان رهبری را اطاعت می‌کنند تا آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز و مظلوم را به یاری خداوند شاهد باشیم.

,

وی با تاکید بر ارتباط حضور مردم در راهپیمائی و جبهه مقاومت اظهار داشت: ارتباط این دو مسئله ارتباطی اعتقادی است؛ ارتباطی نیست که با مسائل مادی دنیوی قابل قیاس باشد؛ نشات‌گرفته از عشق و علاقه مردم است؛ مسئله دفاع از حقوق مردم مظلوم بلاد اسلامی با عشق مردم عجین است؛ آن چه من می‌بینم معرفت کاملی است که این دو را به هم پیوند می‌دهد که نشات‌گرفته از اعتقاد و عشق مردم است.

,

حاشیه های راهپیمایی روز قدس جمعه دوم تیر سال ۹۶ در فیروزکوه

,

, ,

, ,

حضور کودکان و نو نهالان در راهپیمایی روز قدس شهرستان فیروزکوه

,

, ,

آب پاشی جهت خنک کردن مردم روزه دار شهرستان فیروزکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس

,

, ,

حضور مسئولان شهرستان فیروزکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس

,

 

,

, ,

نقاشی نورا حسینی ۱۲ ساله در راهپیمایی روز جهانی قدس

,

, , ,

نقاشی کودکان فیروزکوهی با موضوع قدس و فلسطین در راهپمایی روز جهانی قدس

,

, , ,

اعلام حمایت مردم شهرستان فیروزکوه از حمله موشکی سپاه پاسداران در راهپمایی روز جهانی قدس

,

 

,

ری

,

نخستین حامی رژیم صهیونیست، آل‌سعود جنایتکار است

,

نخستین حامی رژیم صهیونیست، آل‌سعود جنایتکار است

, نخستین حامی رژیم صهیونیست، آل‌سعود جنایتکار است,

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری که به‌عنوان سخنران در مراسم روز جهانی قدس و پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرری در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام سخن می‌گفت اظهار داشت: از شما مردم روزه‌دار و همه مسلمانان که در کشورهای مختلف برای پاسخگویی به ندای امام خمینی عظیم‌الشأن که پس از سی و هشت سال، روز جهانی قدس را زنده نگهداشته و در این هوای گرم حضور گسترده داشتید تشکر می‌کنم.

,

وی گفت: همه کسانی که عشق به نظام دارند، در این روز از ماه مبارک رمضان که خداوند برکات و همه نعمات خود را بیش از پیش نازل می کند، برای لبیک گویی به رهبر معظم انقلاب در این مراسم حماسی شرکت کرده و فریاد آزادی‌خواهی سر دادند.

,

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت‌‌ علیهم‌السلام مهم‌ترین دستاورد روز قدس را مبارزه بر علیه استکبار بیان کرد و افزود: مسئله روز قدس فقط به معنی حمایت از مردم فلسطین نیست، بلکه پیام این روزاعلام مبارزه با همه مستکبرین جهان و حمایت از تمام افرادی است که تحت ظلم واقع شده‌اند.

,

وی بیان داشت: جنایتکارانی مانند آمریکا، اسرائیل و سران خود فروخته کشورهای عربی با تمام امکانات خود تلاش می کنند تا نگذارند مردمشان به خیابانها بیایند و نسبت به قدس احساس خود را نشان بدهند و لذا راهپیمایی‌های روز قدس در برخی کشورهای عربی معنی ندارد.

,

حجت‌الاسلام اختری با اشاره به این‌که دولت عربستان به مردم خود اجازه کوچکترین اظهار نظری در سرنوشت خود را نمی‌دهد، تصریح کرد: بزرگترین نعمتی که ما در جمهوری اسلامی داریم، حق دخالت در سرنوشت کشور است چنانکه ملت ما در تمام امور خود نقش دارد و مسئولان تمام سطوح کشور توسط مردم انتخاب می‌شوند.

,

اختری گفت: عربستان که می‌گوید ما عرب هستیم، دروغ می گوید اینها نه تنها عرب نیستند، بلکه مسلمان و انسان هم نیستند. این‌ها یک خانواده جنایتکار به نام آل‌سعود هستند که دشمن اصلی مسلمانان هستند.

,

وی با اشاره به پیداش رژیم غاصب صهیونیست، بیان کرد: عده ای جنایتکار ۷۰سال پیش یک رژیم جعلی را در منطقه ایجاد کردند و اولین کسانی که از این حرکت حمایت کردند، اول آل سعود بود و امروز نیز سردمدار خیانت به فلسطین اشغالی، عربستان خائن است.

,

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت‌‌ علیهم‌السلام یکی از برکات روز قدس را مقابله با توطئه‌های آمریکا دانست و گفت: امام خمینی‌ (ره) اندیشه ضرورت مبارزه با آمریکا را تصویب کرد و ما وظیفه داریم این حرکت را زنده نگه داشته و دنبال کنیم.

,

وی با اشاره به وضعیت مردم بحرین و قطر ابراز کرد: شش سال است که جنایتکاران مردم بحرین را می کشند و زندانی می‌کنند و تاکنون سازمان‌های ملل موضع گیری نکرده و هیچ تلاشی برای جلوگیری از این وحشی‌گری‌ها نکرده اند.

,

حجت‌الاسلام اختری خاطرنشان کرد: رهبر شجاع و مدبر انقلاب اسلامی پرچم مبارزه با آمریکا را برافراشته و ملت غیور ایران پشت سر امامشان حرکت کرده و مبارزه علیه استکبار جهانی، رژیم غاصب، آل‌سعود خائن، انگلیس خون آشام و آمریکای جنایتکار این راه را تداوم می‌دهند.

,

پیام مردم و مسئولان ری در راهپیمایی روز قدس

,

در حاشیه مراسم راهپیمایی با مسئولین شهرستان و تعدادی از شرکت کنندگان گفت‌‌و‌گویی کوتاه انجام دادیم

,

حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری:

,

در روز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و پس از گذشت چندین سال، مردم مومن و روزه دار به ندای حضرت امام (ره) لبیک گفته و در این هوای گرم  آمده اند تا همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان بدهند.

,

از روزی که امام راحل این روز را به عنوان روز جهانی قدس اعلام کردند، هرساله این همبستگی در جهان اسلام بیشتر شده و امروز جبهه مقاومت نتیجه همان سخنی است که امام به دنبالش بود.

,

الحمدالله اکنون جبهه مقاومت نه تنها اسرائیل بلکه استکبار جهانی آمریکا را تهدید می کند و با پیروزی هایی که در سوریه و عراق پیش آمده است امیدوارم تمام سلاح ها در کشورهای اسلامی به طرف اسرائیل غاصب نشانه برود.

,

سید احمد صفوی شهردار منطقه ۲۰ تهران:

,

مردم انقلابی شهرری به تاسی از فرمان امام خمینی (ره) و لبیک گویی به رهبر معظم انقلاب در این روز گرم و با زبان روزه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده اند تا حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.

,

مراسم راهپیمایی روز قدس همه ساله با حضور گسترده مردم برگزار می شد ولی امسال به دلیل پاسخگویی به اقدامات تروریست‌ها و انزجار بیش از پیش مردم از حامیان این جنایتکاران و استکبار جهانی با شکوه بیشتری برگزار شد.

,

سرهنگ علی طلوعی فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم(ع):

,

مردم انقلابی شهرری مانند سالهای گذشته به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته و با حضور پرشور خود در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تا یک بار دیگر خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.

,

فلسطین مهمترین مسئله جهان اسلام است و ملت‌های مسلمان تا روز رهایی قدس شریف، همچنان فریاد آزادی خواهی سر خواهند داد.

,

حضور مردم در این مراسم سیلی محکمی به جنایتکاران و استکبار جهانی است.

,

تعدادی از جوانان شرکت کننده در راهپیمایی:

,

به عشق امام خامنه ای در راهپیمایی شرکت کردیم تا انزجار خود را از دشمنان اسلام نشان دهیم و خواستار ابطال سند ننگین ۲۰۳۰ هستیم.

,

فردی که با ویلچر آمده بود:

,

برای لبیک گویی به رهبرم آمده ام و هر سال برای حمایت از مردم مظلوم فبسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنم.

,

 

,

قرچک

,

روز قدس اتحاد مسلمانان برای مبارزه با تروریسم و صهیونیسم جهانی است/ سند ننگین ۲۰۳۰ از تمامی محتوای درسی آموزش و پرورش باید لغو شود

,

, ,

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمود محمدی شاهرودی سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور ظهر امروز در جمع مردم ولایتمدار قرچک در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۵۰ شهید این شهرستان اظهار داشت: روز قدس روز مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و جور مستکبرین جهان است.

,

وی گفت: امام خمینی (ره) بارها در بیانات خود به این نکته اشاره کردند که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.

,

شاهرودی تاکید کرد: روز قدس به عنوان نماد اتحاد مسلمانان، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با تروریسم و صهیونیسم جهانی است و مسلمانان در سراسر جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین برمی‌خیزند.

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، بیان کرد: اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، حمله موشکی دلاور مردان سپاه به مواضع تکفیری‌های داعشی و انتقام خون شهدای حملات تروریستی تهران را ارج نهاده واعلام می‌کنیم توان موشکی و اقتدار دفاعی کشور با هیچ کس قابل مذاکره نیست  و انشاالله روز این موشک ها رژیم صهیونیست را از بین ببرد.

,

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور تاکید کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدسنشانه تدبیر و دور اندیشی حکیمانه امام راحل برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بود تا برای همیشه مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف در یاد و خاطره مسلمانان زنده بماند و فراموش نکنند که فلسطین پاره تن اسلام است.

,

وی با اشاره به سند ۲۰۳۰، تصریح کرد: پس از اتخاذ مواضع انقلابی رهبر معظم انقلاب در خصوص سند ۲۰۳۰ مطالبه جدی ما از دولت لغو کامل این سند ننگین و حذف آثار آن از تمامی محتوای درسی آموزش و پرورش و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

,

شاهرودی افزود: رهبری عزیز با هدایت و ارشادات حکیمانه خود همیشه و در تمامی دوران‌ها راهگشای مسئولین کشور بوده‌اند، مطالبه ما از تمامی مسئولین به ویژه سران قوا این است که منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خویش قرار داده و سعی در اجرای کامل و تام فرامین ایشان داشته و از هر گونه دوقطبی‌سازی جامعه به شدت پرهیز نمایند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از کشورها درگیر خشونتی تاسف بار شده اند و برکسی پوشیده نیست که این نقشه شوم نتیجه پیوند خوردن تکفیری ها و وهابیون با رژیم صهیونیستی است و ناآرامی ها و خشونت های منطقه خاورمیانه ریشه در اشغال سرزمین های اسلامی دارد، و لذا ضرورت دارد جهان اسلام، تمامی آزادی خواهان و صلح طلبان حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند.

,

 

,

رباط کریم

,

از خوشحالی مردم از اقتدار موشکی سپاه پاسداران تا برقرار بودن امنیت روز قدس در رباط کریم

,

احمد صابری، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری رباط کریم در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: امروز مسلمانان جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس اقتدارشان را به دنیای استکبار و استبداد جهانی نشان دادند.

,

وی افزود: حضور ما به تعبیر رهبر انقلاب باعث امنیت در کشور می شود و این سبب می شود تا نقش ما در عرصه جهانی پررنگ تر و اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان بکشانیم.

,

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان رباط کریم گفت: ما امروز آمده ایم و اعلام می کنیم مستضعفین حاکمان اصلی دنیا هستند و همچنان که قرآن کریم بشارت داده باید استمرار بخش حرکت انبیاء باشیم.

,

وی افزود: ما به دنیا اثبات کردیم که اسلام زنده است و می تواند نقش بی بدیلی در ایجاد صلح و استقرار امنیت در جهان داشته باشد.

,

او یادآور شد: رژیم صهیونیستی که رژیمی غاصب است و محل عبادت فلسطینی ها را اشغال کرده باید غزه از دست این اشغالگران بیرون آورده شود.

,

امام جمعه رباط کریم نیز در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  روز قدس امسال استثنایی است، کشورهای استکبار عده ای را به بهانه مخل کردن امنیت در ایران و دیگر نقاط استخدام می کنند تا بتواند ضربه ای را به مسلمانان وارد کنند.

,

وی افزود: حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه نشانگر اقتدار ایران بود، در حقیقت این حرکت بسیار بزرگ پیامی به آمریکایی ها بود تا نتوانند دیگر سخنی بگویند.

,

حجت الاسلام محمدی نژاد خاطرنشان کرد: حمله به مواضع داعش حرکتی بود تا دشمنان قدرت نظامی و معنوی ایران اسلامی را بدانند، این یک پیام بزرگ برای آمریکا، اسراییل و عربستان سعودی بود تا دیگر توانی برای پاسخگویی نداشته باشند.

,

سرگرد هادی ایلکا، فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم نیز در حاشیه این حماسه بزرگ به خبرنگار ما گفت: ترامپ با حضور در عربستان ناتوی عربی را به راه انداخت و قصد ساکت کردن فعالیتهای حزب الله لبنان و … را داشت که این روز قدس و حماسه باشکوه مردم در اقصی نقاط جهان به طور قطع خنثی کننده تمام تحرکات دشمنان اسلام است.

,

اما سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در حاشیه این مراسم از امنیت شهرستان در روز قدس سخن گفت و اظهار کرد: از یک هفته قبل موضوع تأمین امنیت مراسم روز قدس رو پیگیری و برنامه ریزی کردیم، محدودیت های ترافیکی را ایجاد کرده و گشت های انتظامی را تقویت کردیم  و با برنامه ریزی های صورت گرفته هیچ مشکل امنیتی در سطح شهرستان نخواهیم داشت و به مردم قول خواهیم داد که هیچ اتفاقی برایشان رخ نخواهد داد.

,

خبرنگار ما در حاشیه این راهپیمایی عظیم به سراغ مردم رفت، یکی از شهروندان حاضر در راهپیمایی روز قدس که قد خمیده ای داشت، به خبرنگار ما این چنین گفت: هدف از این حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، مبارزه با اربابان ظلم و ستم در جهان است آنهایی که نفس کشیدن را از مسلمانان دریغ کرده و کودکان بسیاری را به شهادت رسانده اند.

,

او می گوید:  باعث افتخار ما است که سپاه در اقدامی انقلابی توانست با هدف گیری موشک های دوربرد، مقر فرماندهان داعش را در سوریه به خاک و خون بکشد، این یک اقدامی بود که دست دشمنان را از زبان درازی های بیش از حد کوتاه کرد.

,

دیگر شهروند رباط کریمی که باکودکش به راهپیمایی آمده بود، علت حضور در راهپیمایی روز قدس و تحمل تشنگی و گرمای طاقت فرسا را طاعت از امر رهبری دانست و گفت: ما به اطاعت و پیروی از سخنان رهبری به خیابان آمده ایم تا بار دیگر دشمنان انقلاب را خطاب بخوانیم و بگوییم شما نمی توانید در برابر مردم انقلابی ایران بایستید.

,

او عنوان کرد: یکی از بهترین عیدی هایی که سپاه می توانست به مردم در آستانه عید سعید فطر اهدا کرد این حمله موشکی به مواضع داعش و انتقام گرفتن خون شهدای مجلس و حرم امام خمینی(ره) بود.

,

 

,

پاسخ ترقه بازی ها را با موشک دادیم/ باید مراقب نفوذ در بین مسئولان بود

,

سرگرد هادی ایلکا، فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم درپیش از خطبه های نماز جمعه روز قدس شهر رباط کریم که در مصلی این شهر و با حضور آحاد مردم و خداجو برگزار شد، اظهار کرد: اولین شرط ظهور، آمادگی فردی است اگر تمامی افراد شیعیان برای ظهور دعا می کردند یکی از شرایط درست می شد.آمادگی دوم یک امادگی سیستمی است یعنی باید زمینه ساز ظهور باشد این سیستم از انقلاب شروع شد و امادگی ایجاد شده است.

,

وی افزود: سومین شرط، امادگی منطقه ای است یعنی باید همه منتظر ظهور باشند، چرا باید اسرایئل در منطقه وجود داشته باشد پس باید مقابله کرد با این رژیم اگر الان داعشی راه افتاده است یعنی اینها می خواهند اسلام افراطی را ترویج دهند پس ما باید اماده دفاع باشیم.

,

فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم ادامه داد: موضوع بعدی امادگی جهانی است یعنی عالم هستی امادگی حضور را داشته باشد برای ظهور امام زمان باید همه اماده باشند یعنی باید همگی خواهان صلح و ارامش باشد.

,

وی افزود: روز قدس یک راهپیمایی جهانی شده است تمامی کشورهایی که با ستم مبارزه می کنند امروز با نشاط به خیابان ها اماده اند و ضد رژیم فاسد صهیونیستی شعار داده اند.

,

وی تصریح کرد: امروزه دو گروه  وجود دارد که امنیت جهان را به ریخته اند یکی  اسرائیل و امریکا و هم پیمانانشان و دیگری گروهک های تروریستی باید در مقابل هر دو گروه مقابله کرد اینها هیچ جایی برای مذاکره نگذاشته اند، ما باید با مکتب عاشورایی در برابر دشمن ایستاد.

,

سرگرد ایلکا تأکید کرد: اگر دشمن در کشور ما ترقه بازی می کنند ما جواب این ترقه بازی ها را با موشک می دهیم، با موشک هایمان تو دهنی محکمی به دشمن می زنیم تا دیگر جرات نکند نزدیک خاک پاک کشور اسلامی ما شود.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان ما با نفوذ خودشان در ملت و مسئولین می خواهند اهداف خودشان را پیش ببرند اگر امروز امار طلاق بالا می رود به خاطر این است که دشمن سبک زندگی افراد را بالا برده اگر غفلت کنیم یک زمانی متوجه می شویم که کار از کاری نمی توانیم کنیم.

,

این مقام مسئول ابراز کرد: نکته دوم نفوذ در مسئولین است اگر بتوانند در این مورد نفوذ کند سبب می شود که هر چه خودشان می خواهند مسئولین تصمیم بگیرند.

,

فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم تأکید کرد:  سندی که امروز به نام سند ۲۰۳۰ مخفیانه امضا شده، این سند یک تغییر فرهنگی در کشور ما است، یکی از اهداف سند ۲۰۳۰ تخریب آزادی ما است یعنی این سند باید اجرا شود.

,

فرمانده سپاه شهرستان رباط کریم تصریح کرد: روز قدس مهم است چرا که صهیونیست ها شعار از نیل تا فرات را سر داده اند، یعنی ۲۰ کشور را می خواهند تصرف کنند تا منابع زیادی را تصرف پیدا کنند اما امام راحل با نام گذاری روز قدس در مقابل امریکا و اسرائیل ایستادگی کرد و این روز را نام گذاری کرد تا مردم رو به مقابله با دشمن تشویق کند.

,

وی یادآور شد: اسرائیل در وضعیت بدی قرار دارد ایران، عراق، سوریه، لبنان و اسرائیل را در محاصره قرار داده اند، یهودی های اسرائیل دوست دارند هزار سال عمر کنند ولی به خاطر ناامنی های موجود دارند کوچ می کنند.

,

 

,

دماوند

,

آیت الله جوادی آملی: از عزیزانی که در جریان موشک توانستند قدرت ایران اسلامی را حفظ کنند قدرشناسی می‌کنیم

,

, ,

آیت الله عبدالله جوادی آملی این مرجع تقلید و استاد برجسته حوزه علمیه قم در راهپیمایی روز قدس در دماوند اظهار کرد: ملت مسلمان و به پا خواسته ایران اسلامی و جهات اسلام، باید دشمن شناس باشد و از برکت

,

آیت الله جوادی آملی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در دماوند با دعای موفقیت برای مسلمانان جهان و مخصوصا ایران اسلامی برای موفقیت در جهت معارف و اهداف عالیه اسلام، اظهار کرد: دشمن‌هایی که مشترکند گرچه به نام داعش، آمریکا و اسرائیل هستند، ولی آل سعود و کشورهای دیگر نیز هم هدف با آنها هستند.

,

این مرجع تقلید و استاد برجسته حوزه علمیه قم ادامه داد: ملت مسلمان و به پا خواسته ایران اسلامی و جهات اسلام، باید دشمن شناس باشد و از برکت قرآن و عترت، عدل را احیا کند و ظلم را از بین ببرد.

,

آیت الله جوادی آملی خاطرنشان کرد: مطلب بعدی حق شناسی از ایران مقدر است که هم توانست تروریست را از بین ببرد و هم با موشک توانست قدرت خود را نشان بدهد و همه اینها توانست با انسجام و وحدت اسلامی و وحدت جهان اسلام و پاسداشت خون شهدا و صیانت از بیان و پیام امام راحل است.

,

این فیلسوف برجسته تصریح کرد: از تمام عزیزانی که در جریان موشک توانستند قدرت ایران اسلامی را حفظ کنند قدرشناسی می‌کنیم و امیدواریم این کشور از اسلام به پا خاسته، امانت دینی را حفظ کند و در اختیار ولی عصر قرار دهد.

,

 

,

روز قدس، روز وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است/ پاسخ موشکی سپاه نشان از ابرقدرت بودن کشور در تمام ابعاد دارد

,

, ,

قاسم میرزایی نیکو روز قدس، روز وحدت اسلامی، همبستگی و یکپارچه شدن جهان اسلام است، اظهار کرد: اگر مسلمانان دست به دست هم دهند، می‌توانند با همه استکبار جهانی برخورد کنند.

,

وی افزود: استکبار جهانی، صهیونیست بین‌المللی و تروریسم مرتجع یک مجموعه‌ای را می‌سازند که روز قدس تجلی مبارزه با این‌ها باشد.

,

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه با اشاره به ماجرای تروریستی تهران، خاطرنشان کرد: لج‌بازی استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌المللی با اهداف اصلی انقلاب، کاملاً مشخص است و وقتی در منطقه شکست خوردند، دست به هر کاری می‌زنند که این کار نیز، کار غیر برنامه‌ریزی شده بود.

,

میرزایی نیکو در خصوص پاسخ موشکی سپاه به استکبار جهانی، تصریح کرد: این قدرت واقعی و قدرت ملی کشور است که نشان دهد در تمام ابعاد، ابرقدرت است و می‌تواند منطقه و حتی کسانی که چشم طمعی دارند را در نطفه خفه کند.

,

باقرشهر

,

هدف از روز قدس این است که به فکر مظلومان باشیم

,

, ,

حسین توکلی کجایی بخشدار کهریزک در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس به ابتکار و ذکاوت حضرت امام خمینی (ره) نام گذاری شد و اکنون به یک روز جهانی تبدیل شده که منشأ وحدت شیعه و سنی در همه جهان بر علیه رژیم اشغالگر قدس است.

,

وی با اشاره به اجرای اقدامات و پیش بینی های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش کهریزک گفت: در سطح بخش کهریزک هم ستاد برگزاری مراسم تشکیل شد با محوریت کلی ادارات و امسال هم با توجه به مسائل امنیتی که بود با درایت سپاه پاسداران ،سرکلانتر محترم شهرستان ری ، نیروی انتظامی و پلیس راهور اقدامات خوبی انجام شد و ستاد نماز جمعه هم همکاری های لازم را با بخشداری داشتند

,

بخشدار کهریزک افزود: دفاع از مظلومان و مسلمانان از اهداف و آرمان های مهم نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بود و بر این اساس نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی نشان از اهمیت مساله فلسطین و قدس شریف اندیشه های بلند ایشان دارد.

,

توکلی با بیان این که روز قدس وحدت آفرین است، خاطر نشان کرد: حضور پرشور ملت های مسلمان در این روز موجب مسرت مردم مظلوم فلسطین خواهد شد و از تمام مردمی که در این مراسم باشکوه حضور پیدا کردند تشکر میکنیم.

,

 

,

راهپیمایی روز قدس یه حرکت حساس و مهم برای کشور میباشد

,

اصغر آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس و حمایت از مردم فلسطین اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس یه حرکت حساس و مهم برای کشور میباشد که همه دنیا نسبت به این روز نظر دارند و از اهمیت ویژه  ای برخوردار می باشد.

,

, ,

وی در ادامه با اشاره به فرمونده حضرت امام خمینی(ره) که فلسطین پاره تن اسلام است افزودند:وظیفه همه افراد مسلمان و تک تک ایرانیان در این روز عزیز  این است که با حضور کسترده خویش یک تو دهنی بزرگ به تمام یاوه گویان و کسانی که بر علیه مسلمین جهان به خصوص مردم مظلوم فلسطین باشد.

,

آرزومندی با تاکید بر حضور گسترده و با شکوه مردم که با زبان روزه در این روز بزرگ شرکت کردند افزود:مردم ولایت مدار ما همیشه در صحنه هستند و از آرمانهای انقلاب اسلامی ایران ،رهبری و شهدای عزیزمان به خصوص شهدای مدافع حرم حمایت می کنند و شکوه این شهیدان عزیز ما روز به روز در جهان دیده می شود و نشان از این است که دنیا چقدر حساس به این رشادتها و از خود گذشتگی های مردم برای اعتقادات خود شده و این نشان از هوشیاری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی می باشد.

,

برپایی غرفه فرهنگی و آموزشی با موضوع حمایت از فلسطین در باقرشهر

,

در حاشیه راهپیمایی روز قدس غرفه فرهنگی و آموزشی با موضوع حمایت از فلسطین ؛این غرفه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان برای شناخت مردم و مظلومیت فلسطین توسط پایگاه شهید صدوقی باقرشهر برگزار شد.

,

لازم به ذکر است که در این غرفه آموزش روخوانی قرآن توسط مربیان به نوجوانان علاقه مند آموزش داده شد.در این غرفه کودکان از نظر جغرافیایی و تاریخی به شناخت فلسطین اشغالی پرداختند.و در انتها با همبستکی با یکدیگر در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند تا به سهم خود حمایت خود را از کودکان مظلوم فلسطین ادا کنند.

,

این کودکان با پخش پلاکارد میان مردم شرکت کننده در راهپیمایی به حمایت از کودکان مظلوم فلسطین اشغالی پرداختند.

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه