اخبار داغ

مهم‌ترین سرخط سخنان برخی از علما و شخصیت‌های قمی درباره روز جهانی قدس

مهم‌ترین سرخط سخنان برخی از علما و شخصیت‌های قمی درباره روز جهانی قدس
مهمترین سرخط سخنانی که امروز چهره‌ها، علما و شخصیت‌های قمی درباره روز قدس بیان کردند را در این گزارش بخوانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ایران روشن، آثار تشنگی از لب‌های خشکشان پیداست ولی تشنگی قدرت گام‌هایش را کم نکرده چرا که این‌ها سپاهیان آن‌ امامی هستند که با لب تشنه تا آخرین قطره خون تمام هستی خود را داد تا «هیهات منا الذله» را در رگ‌های جهان به جریان اندازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن,

تمام توانشان را در صدایشان جمع کرده‌اند تا هر بار شعارها را محکم‌تر و با صلابت‌تر ادا کنند؛به شعار «مرگ بر اسرائیل» که می‌رسند حس بیشتری از صدایشان به جان می‌نشیند، اصلا همینکه با زبان روزه در این گرما اینجا هستند یعنی برای تحقق «مرگ بر اسرائیل» آمده‌اند.

,

سیل جمعیت بعد از عبور از میدان مطهری، خیابان اراک، و پل حجتیه، میدان شهدا را نیز پشت سر می‌گذارد و اکنون خیابان شهدا را طی می‌کند که به مصلی قدس وصل می‌شود.

,

هر چه جمعیت به مکان پایانی راهپیمایی که محل برگزاری نماز جمعه روز قدس است نزدیک‌تر می‌شود گام‌ها آهسته‌تر می‌شود، نه از فشار روزه که از سر میل به طولانی‌تر شدن مسیری که خون هزاران شهید آن را هموار کرده است تا فریاد استکبارستیزی در گوش جهان بپیچد...

,

همه آمده‌اند، از کودکان گرفته تا سالخوردگان، از سبزی فروش بازار گذرخوان تا استاد دانشگاه، پزشک، نویسنده و ... ؛ سن و شغل و چهره‌هایشان متفاوت است ولی انسانیت در همه‌شان مشترک است که همه آن‌ها را به اینجا کشانده است چرا که تا انسانیت در وجودت شعله‌ور نشود به دادخواهی از مظلومی که زیر چکمه‌های ظلم غاصبگران زمین خورده است با دهان روزه و زیر سوز و گرمای آفتاب در میان فشار جمعیت مشت‌هایت را گره نمی‌کنی  و فریاد ظلم‌ستیزی سر نمی‌دهی.

,

آری، انسانیت وجه مشترک همه اینهایی است که اینجا آمده‌اند چرا که تا انسانیت در تو موج نزند برای دفاع از اصالت دینی و ملی خود به این جا نمی‌آیی.

,

کجایند آن‌هایی که آرزوی فتح چند روزه‌ی تهران را به گور بردند و کجایند آن‌هایی که حرف‌های گنده‌تر از دهانشان می‌زنند و ملت ایران را تهدید می‌کنند، کجایند تا ببیند امروز ملت ایران یکپارچه نماد انسانیت، شرف و آزادگی شده است و چه خوب گفت بزرگ ما که « ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد».

,

شما بگویید «تحریم»، ما می‌گوییم «طنزیم»! چرا که تحریم برای از پای درآوردن ملتی که ارزش شرافت هر یک از افرادش از تمام شما و دم و دستگاه‌هایتان بیشتر و کارسازتر است طنزی بیش نیست.

,

 

,

*آیت‌الله جنتی:پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک است

, *آیت‌الله جنتی:پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک است, *آیت‌الله جنتی:پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک است,

آیت الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ملت با حضور خود نشان می‌دهد که از تهدیدات پوشالی آمریکا هراسی ندارد؛ قدرت حضور ملت در این راهپیمایی از قدرت موشک‌ها بیشتر است چرا که ملت وحدت خود را به نمایش می گذارد.

,

وی پیام حضور مردم جهان در راهپیمایی این روز را به سر آمدن عمر رژیم صهیونیستی دانست و گفت:رهبر معظم انقلاب فرمودند تا 25 سال آینده رژیم صهیونیستی وجود ندارد و امیدواریم با ظهور امام عصر(عج) شاهد جشن پیروزی مردم فسلطین در قدس باشیم.

,

 

,

*آیت‌الله نوری همدانی: حفظ وحدت میان مسلمانان رمز شکست دشمنان

, *آیت‌الله نوری همدانی: حفظ وحدت میان مسلمانان رمز شکست دشمنان, *آیت‌الله نوری همدانی: حفظ وحدت میان مسلمانان رمز شکست دشمنان,

آیت الله حسین نوری همدانی، مرجع تقلید شیعیان نیز امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم به زودی این غده سرطانی، رژیم کودک کش صهیونیستی محو ‌شود.

,

وی  اضافه کرد: در روز جهانی قدس قدرت وحدت اسلام به نمایش گذاشته می شود و با حفظ وحدت و عزت در کشورهای اسلامی هیچ کاری از غربی ها بر نمی‌آید و همه این قدرت‌ها را سر جایشان خواهیم نشاند.

,

 

,

*حجت‌الاسلام رئیسی: تنفر از رژیم صهیونیستی پیام بین‌المللی روز قدس

, *حجت‌الاسلام رئیسی: تنفر از رژیم صهیونیستی پیام بین‌المللی روز قدس, *حجت‌الاسلام رئیسی: تنفر از رژیم صهیونیستی پیام بین‌المللی روز قدس,

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نیز امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران ابراز داشت: پیام بین المللی روز قدس اعلام انزجار و تنفر از رژیم صهیونیستی و ایادی کفر است.

,

وی برگزاری راهیپمایی روز جهانی قدس را ابتکار ارزنده امام راحل دانست و افزود: امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را روز جهانی قدس نهاد تا به همه جهانیان بگوید که آزادی حق ملت فلسطین بوده و رژیم صیهونیستی غده سرطانی است که از صحنه روزگار محو خواهد شد.

,

 

,

*آیت‌الله سعیدی: انقلاب اسلامی از ابتدا پایه‌های رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد

, *آیت‌الله سعیدی: انقلاب اسلامی از ابتدا پایه‌های رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد, *آیت‌الله سعیدی: انقلاب اسلامی از ابتدا پایه‌های رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد,

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، امام جمعه قم نیز امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس هرساله به صورت باشکوه‌تری برگزار می‌شود، این راهپیمایی نشان از اتحاد و اقتدار نظام اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه مردم امروز با دهان روزه برای گرامیداشت مردم فلسطین و حمایت از آنها به میدان آمدند افزود: پیام این راهپیمایی این است که انقلاب اسلامی از ابتدا پایه‌های رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورده است و بالاخره این رژیم جعلی نابود خواهد شد.

,

 

,

*آیت‌الله مکارم شیرازی: سرنگونی رژیم صهیونیستی در پیش است

, *آیت‌الله مکارم شیرازی: سرنگونی رژیم صهیونیستی در پیش است, *آیت‌الله مکارم شیرازی: سرنگونی رژیم صهیونیستی در پیش است,

آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی، مرجع تقلید شیعیان نیز امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه قدس فراموش نخواهد شد ابراز داشت: استمرار این راهپیمایی آزادی فلسطین و سرنگونی رژیم صهیونیستی را در پی خواهد داشت.

,

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم قم و دیگر شهرهای میهن اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب انسجام داخلی خواهد شد.

,

 

,

*آیت‌الله حسینی بوشهری: اختلاف میان مسلمانان نقشه دشمن برای فراموشی مسئله فلسطین است

, *آیت‌الله حسینی بوشهری: اختلاف میان مسلمانان نقشه دشمن برای فراموشی مسئله فلسطین است, *آیت‌الله حسینی بوشهری: اختلاف میان مسلمانان نقشه دشمن برای فراموشی مسئله فلسطین است,

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، امام جمعه قم نیز امروز در خطبه‎‌های نماز جمعه روز قدس اظهار داشت: روز قدس زمان ایستادگی مقابل مستکبران، فریاد علیه ظالمان و دفاع از مظلومان است.

,

وی با بیان اینکه هر انسان آزادی که می‌شنود مردمی را از خانه و کاشانه‌شان بیرون کرده‌اند آزرده می‌شود؛ افزود: امروز در یک شرایط سخت و بحرانی قرار داریم چرا که دشمنان برای منحرف کردن ذهن مسلمانان از موضوع فلسطین به اختلاف میان امت‌های اسلامی و گروه‌های تکفیری دست زده‌اند.

,

 

,

* حجت‌الاسلام ذوالنور:حماسه جهانی روز قدس مقدمه خیزش جهانی علیه صهیونیسم بین‌الملل

, * حجت‌الاسلام ذوالنور:حماسه جهانی روز قدس مقدمه خیزش جهانی علیه صهیونیسم بین‌الملل, * حجت‌الاسلام , ذوالنور, :حماسه جهانی روز قدس مقدمه خیزش جهانی علیه صهیونیسم بین‌الملل,

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی  نیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اشغال فلسطین و قتل و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط صهیونیست‌ها را مظهری از چهره کریه صهیونیسم بین‌الملل دانسته و ابراز داشته است: رژیم صهیونیستی سگ آموزش دیده صهیونیسم بین‌الملل است.

,

وی بیان داشته است: در 17 هزار شهید ترور از جمله ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ایران، جنگ‌های شوم نیابتی در منطقه و پیدایش، تجهیز، پشتیبانی و مداوای مجروحان داعش، رژیم صهیونیستی صحنه‌گردان اصلی بوده و هست.

,

عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صهیونیسم بین‌الملل در پی حکومت بر همه جهانیان دانسته افزوده است: حضور در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی، صهیونیسم بین‌الملل و حامیان آن‌ها وظیفه است، حضور مردم در این راهپیمایی زمینه ایجاد خیزشی جهانی علیه صهیونیسم بین‌الملل است.

,

 

,

*نماینده ولی‌فقیه ناحیه امام حسین(ع) سپاه قم: جهان روز قدس را باور کرده است

, *نماینده ولی‌فقیه ناحیه امام حسین(ع) سپاه قم: جهان روز قدس را باور کرده است, *نماینده ولی‌فقیه ناحیه امام حسین(ع) سپاه قم: جهان روز قدس را باور کرده است,

حجت‌الاسلام علی‌اعظم خدابنده‌لو، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم نیز امروز درباره حماسه جهانی روز قدس اظهار داشته است: در فتنه سال 88 شعارهایی داده شد تا غزه، فلسطین و لبنان فراموش شود، این شعارها برگرفته از سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است که متاسفانه در درون کشور توسط عوامل داخلی و افراد فریب خورده مطرح می‌شد.

,

وی با بیان اینکه حمایت‌های لفظی موجب مقاوم شدن ملت فلسطین می‌شود عنوان کرده است: غزه چندین بار مورد هجوم و حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته اما این جنگ‌ها مردم غزه را مقاوم و دشمن را مجبور به عقب‌نشینی کرده است که این دستاورد نشان از به بار نشستن حمایت‌های لفظی و معنوی مسلمانان جهان از جمله ایران اسلامی است.

,

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم با اشاره به جهانی شدن روز قدس اضافه داشته است: شاید کشورهای دنیا در ابتدا این موضوع را جدی نگرفته بودند اما امروزه پس از گذشت 38 سال از عمر انقلاب شعارهایی مبنی بر اعلام انزجار و تنفر از رژیم صهیونیستی چنان تقویت شده است که حتی بسیاری از مردمان کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز از مردم مظلوم فلسطین اعلام حمایت کرده‌اند.

,

 

,

*استاندار قم: روز قدس روز حیات اسلام است

, *استاندار قم: روز قدس روز حیات اسلام است, *استاندار قم: روز قدس روز حیات اسلام است,

سید مهدی صادقی، استاندار قم نیز امروز در حاشیه حضور در جمع روزه‌داران قمی شرکت کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس که هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد اتفاق باشکوهی است و به تمام جهان ثابت می‌‌شود که همه مسلمانان یک دست و واحد هستند.

,

وی با بیان اینکه همانگونه که امام خمینی(ره) فرمود روز قدس،‌ روز حیات اسلام است افزود: مهم‌ترین چیزی که امام خمینی(ره)‌ بر آن تاکید داشتند،‌ ضرورت وحدت بین مسلمانان بود و امت‌های اسلامی برای آزادی فلسطین باید وحدت داشته باشند.

,

 

,

*فرمانده انتظامی قم: تهدید دشمنان ملت ایران را مصمم‌تر می‌کند

, *فرمانده انتظامی قم: تهدید دشمنان ملت ایران را مصمم‌تر می‌کند, *فرمانده انتظامی قم: تهدید دشمنان ملت ایران را مصمم‌تر می‌کند,

کاظم مجتبایی، فرمانده انتظامی استان قم نیز امروز در حاشیه حضور در جمع راهپیمایان قمی ابراز داشت: هدف از برگزاری راهپیمایی روز قدس تنها دفاع از یک ملت نیست،‌ بلکه این راهپیمایی یک نماد دینی برای تمام مسلمانان است.

,

وی با بیان اینکه هر سال جمعیت شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس بیشتر می‌شود افزود: مردم در راهپیمایی روز قدس برای مقابله با مستکبران و نظام سلطه به خیابان‌ها می آیند و ملت ایران به دلیل پایبندی به نظام اسلامی به صورت جدی در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا می‌کنند.

,

فرمانده انتظامی استان قم عنوان داشت:‌ تهدید کشور توسط دشمن، مردم ایران را برای حضور در عرصه‌هایی که نماد استکبارستیزی است از جمله راهپیمایی روز قدس مصمم‌ترمی‌کند و مردم با جمعیت بیشتری وارد صحنه می‌شوند تا بگویند روی اهدافی که نظام اسلامی تعیین کرده است، ثابت قدم بوده و دفاع از مظلوم یکی از اصول اساسی این نظام است.

,

 

,

*سید محمدمهدی موسوی: روز قدس مصداق بارز آتش به اختیاری امت

, *سید محمدمهدی موسوی: روز قدس مصداق بارز آتش به اختیاری امت, *سید محمدمهدی موسوی: روز قدس مصداق بارز آتش به اختیاری امت,

سید محمد مهدی موسوی، تحلیلگر مسائل فرهنگی و فعال رسانه‌ای قم نیز با بیان اینکه خیلی‌ها به بهانه‌ها و توجیه‌های مختلف کوشیدند تا روز قدس را تضعیف کرده و این باور اعتقادی در بین مسلمین را کمرنگ جلوه دهند اظهار داشت: به یاری خدا هیچ کس نتوانست روز قدس را تضعیف کند و اینک آرمان فلسطین و آزادی و رهایی آن از چنگال صهیونیسم بین‌الملل بیش از هر زمان دیگری زنده و جریان ساز است.

,

وی افزود: راز و رمز این ابهت و بصیرت پایان ناپذیر را باید در کلیدواژه این روزهای رهبر معظم انقلاب جستجو کرد و آن هم این که راهپیمایی روز جهانی قدس، بی گمان یکی از مصادیق بارز آتش به اختیاری امت اسلام در جدال با اندیشه و تفکر و هیمنه پوشالی صیهونیسم است و البته عرصه‌ای درخشان در راستای حمایت از مظلومان فلسطینی تا مبادا این خیال و اندیشه به ذهنشان متبادر شود که در امر مقدس مبارزه با اسراییل حامی و پشتیبانی ندارند.

,

امروز بار دیگر مسلمانان جهان در روز جهانی قدس با زبان مشت‌های گره خورده به صهیونیسم فهماند با تمام توان و قدرت در راستای محو و نابودی کامل رژیم صهیونیست در حرکت است و همانگونه که امام خمینی(ره) فرمود:«اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» امت مسلمان تا تحقق این فرمان از پای نخواهد نشست.

,

 

,

================

,

گزارش: فاطمه جمالزاده

,

================

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه