اخبار داغ

خداحافظی لوکا تونی با باشگاه ورونا

خداحافظی لوکا تونی با باشگاه ورونا
مهاجم سرشناس پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا از سمت خود در باشگاه ورونا کناره‌گیری می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  لوکا تونی هفته آینده پس از پایان مدت قراردادش با باشگاه ورونا که به سری A ایتالیا صعود کرده است از سمت مدیر ورزشی این باشگاه کنار خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روزنامه دلوو اسپورت ایتالیا در این رابطه نوشته است: لوکا تونی از عدم مسئولیت پذیری باشگاه ورونا در قبال خود ناامید شده است و هفته آینده همزمان با پایان قراردادش می‌خواهد از این باشگاه جدا شود. تیم ورونا در فصل اخیر سری B ایتالیا رتبه دوم جدول رده‌بندی را کسب کرد و دوباره به سطح اول فوتبال باشگاهی این کشور یعنی سری A بازگشت. اکنون لوکا تونی قصد دارد تا با ترک پست مدیر ورزشی باشگاه ورونا به عنوان مربی یا مفسر ورزشی تلویزیون کارش را ادامه دهد.

,

لوکا تونی پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود در فصل اخیر فقط نقش یک تماشاگر را داشته است!

,

این بازیکن سرشناس سابق فوتبال ایتالیا در سال 2013 میلادی به ورونا پیوست و در سال 2016 در همین باشگاه دوران فوتبالش را به پایان رساند. پالرمو، فیورنتینا، رم، جنووا، یوونتوس و بایرن مونیخ از جمله تیم‌های دوران فوتبال لوکا تونی هستند. او در مجموع 300 گل باشگاهی به ثمر رساند. 47 بازی و 16 گل‌زده آمار عملکرد او در تیم ملی فوتبال ایتالیاست. تونی با ایتالیا در جا‌م جهانی 2006 به عنوان قهرمانی دست یافت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه