اخبار داغ

برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان در دریاچه گیلارلو گرمی+تصاویر

برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام بانوان در دریاچه گیلارلو گرمی+تصاویر
اولین تمرین اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان در رده سنی جوانان به میزبانی دریاچه گیلارلو در شهرستان گرمی استان اردبیل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیفار،چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان رده سنی جوانان(زیر 16سال) در بخش کایاک و کانو به میزبانی دریاچه گیلارلو در شهرستان گرمی ازاستان اردبیل آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار،چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان رده سنی جوانان(زیر 16سال) در بخش کایاک و کانو به میزبانی دریاچه گیلارلو در شهرستان گرمی ازاستان اردبیل آغاز شد., سیفار،چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان رده سنی جوانان(زیر 16سال) در بخش کایاک و کانو به میزبانی دریاچه گیلارلو در شهرستان گرمی ازاستان اردبیل آغاز شد., سیفار, سیفار,

 

,

مرتضی قاطع، رئیس هیئت قایقرانی استان اردبیل در حاشیه  تمرین این تیم گفت: با توجه به قابلیت های شهرستان گرمی موافقت شد تا اردوی تیم ملی زیر ۱۶ سال دختران در دریاچه گیلارلو گرمی برگزارشود و این اردو از امروز(جمعه 2تیر) تا 21 تیرماه ادامه خواهد داشت.

,

در این مرحله از اردو سیما عروجی بعنوان سرمربی، ندا خلیلی کمک مربی، مرتضی قاطع سرپرست، اختر نورانی بعنوان مدیر اجرایی حضور دارند.

,

ساجده تبریزی، صدف مقدم پور، رسپینا قوی دل، سارا حسینی، ساقی خاقانی و ساغر خاقانی از تهران، الناز شیعیان و نرجس کارگرپور از گیلان، سما یاسمی از کرمانشاه،‌ کیانا کمال زاده از هرمزگان در بخش کایاک و پریسا محمدزاده و سارا درختی از گیلان، پرستو مهنما از آذربایجان شرقی در بخش کانوکانادایی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

,

به گفته رئیس هیئت قایقرانی استان میزبانی مسابقات آسیایی جاکارتا از سوی استان درخواست شده که به احتمال قوی استان اردبیل به عنوان میزبان این مسابقات نیز خواهد بود.

,

قاطع بخشی از برنامه های خود را در کنار این اردو استعداد یابی عنوان کرد و گفت: به ویژه در زمینه ورزشکاران پایه، استعداد یابی های مستمری انجام می شود.

,

 

,

 

,

, , ,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه