اخبار داغ

امام جمعه پارسیان در یادواره شهدای ترور؛

دولت تفنگ رمز تحریم های جدید است

دولت تفنگ رمز تحریم های جدید است
امام جمعه پارسیان با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی روز قدس گفت:آتش به اختیار ملت ایران،این حضور میلیونی در دفاع از مظلومان جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پارسیان خبر؛حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در یادواره شهدای ترور اظهار کرد:تمام جوامع وکشورها برای قهرمانان خود ارزش قائل هستند واین قدردانی در کشور ما نیز وجود دارد وقدردانی از قهرمانانی که از جان خود گذشتند باید به بهترین نحو انجام واین قهرمانان به نسل آینده شناسانده شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دا, نا , پارسیان خبر, پارسیان خبر,

 

,

میرزایی ضمن محکوم کردن اهانت عده ای  به رئیس جمهوری در راهپیمایی روز قدس گفت: همه ما پیرو مکتبی هستیم که فحش وناسزا درآن روا نیست واهل منطق وگفتگو می باشیم.

,

 

,

امام جمعه پارسیان دولت تفنگ ودولت بدون تفتنگ را  رمزی برای شروع تحریم هایی جدید دانست وافزود:بعد از حمله به جریان های موشکی در کشور واینکه با نوشتن شعار بر روی موشک برجام را تحت تأثیر قرار داده ایم جریان کور تروریستی در تهران شکل گرفت.

,

 

,

وی تصریح کرد: تروریست ها با انفجار در حرم امام خمینی(ره)بنیانگذار انقلاب اسلامی ومجلس شورای اسلامی محلی که نمایندگان با رأی ملت برای تصمیم گیری کشور جمع شده اند، اعتقادات ما را نشانه گرفته بودند و باید از کسانی که حامیان این گروه تروریستی بودند پرسید که آیا تاکنون صندوق های رأی را دیده اند؟

,

 

,

میرزایی بی تقوایی سیاسی را حرکت بر مدار دشمن دانست وافزود:تقوای سیاسی بر محور ولایت فقیه حرکت کردن است و باید براساس عزت ومصلحت ملی تصمیم گیری شود لذا در غیر این صورت دچار بی تقوایی سیاسی خواهیم شد.

,

 

,

امام جمعه پارسیان با قدردانی از مدافعان حرم  گفت:اگر جبهه مقاومت در بیرون شکل نمی گرفت،هر روز درتهران با 17 شهید ترور مواجه می شدیم .

,

 

,

وی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز قدس را در حمایت مقاومت مردم مظلوم فلسطین دانست وادامه داد:این حضور میلیونی آنش به اختیار ملت است.

,

میرزایی دهه 60 را دهه مظلوم این انقلاب دانست وتصریح کرد:ملت ما در دهه 60 توسط توسط تروریست های تحت حمایت قدرتهای بزرگ هزاران نفر از مردم ومسئولین را به شهادت رساندند لذا مراقب باشیم جای شهید و جلاد عوض نشود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه