اخبار داغ

شهردار شلمزار:

دریاچه شلمزار با اجرای طرح جامع گردشگری به قطب گردشگری استان بدل می شود

دریاچه شلمزار با اجرای طرح جامع گردشگری به قطب گردشگری استان بدل می شود
شهردار شلمزار از تهیه طرح جامع گردشگری دریاچه شلمزار خبر داد وافزود: با اقدامات اساسی دریاچه شلمزار را به قطب گردشگری استان چهارمحال و بختیاری بدل می نمائیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کیار بیدار محمدرضا حمزه گفت: دریاچه شلمزار بدلیل برخورداری از ویژگی ها و زیبایی های خاص خود یکی از بهترین گردشگا ها و مراکز گردشگری و تفریحی شهرستان کیار است که می طلبد در راستای فضای سازی و زیبا سازی محوطه این دریاچه، جاده ی دسترسی و دیگر امکاناتی که برای یک مکان گردشگری لازم است اقدامات اساسی  به عمل آورد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیار بیدار,


وی  در تکمیل صحبت های خود گفت: بمنظور رفاه مسافران و گردشگران از ابتدای سال جاری  اقداماتی در مرکز تفریحی گردشگری  دریاچه شلمزار به عمل آمد که می توان به خرید ونصب سپتینگ پلی اتیلن جهت سرویس بهداشتی، ایجاد، شن ریزی تسطیح پارکینگ، مرمت سیستم روشنایی محوطه دریاچه .تکمیل سیستم روشنایی مسیر دریاچه تا شهر شلمزار به طول 3کیلومتر، پیگیری احداث سرویس بهداشتی جدید درحال احداث ضلع غربی دریاچه، احداث پنج دهنه مغازه در کنار پارکینگ،  احداث بلوار ورودی دریاچه و نصب و بهره برداری از سیستم روشنایی آن اشاره کرد.

,
,


حمزه افزود:  اعتبار اقدامات انجام شده از محل اعتبارات سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری ها تامین شده است و تا کنون مبلغ یک میلیارد ریال از محل اعتبارات مذکور در این محل هزینه شده است.

شهردار شلمزار  در پایان گفت: با توجه به اینکه طرح جامع دریاچه شلمزار آماده شده است پیگیری های لازم جهت احرای این طرح در حال انجام است که امیدواریم با حمایت دستگاه های ذی ربط به نتیجه دلخواه برسیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیل کیار بیدار شلمزار مرکز شهرستان کیار در فاصله 35کیلومتری جنوب غرب شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد و در فاصله 3کیلومتری آن دریاچه ی زیبایی واقع شده است.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه