اخبار داغ

جلسه بررسی مشکلات مرکز جامع سلامت روستای بنه گز تنگستان برگزار شد

جلسه بررسی مشکلات مرکز جامع سلامت روستای بنه گز تنگستان برگزار شد
جلسه ای با حضور اعضای تیم سلامت مرکز جامع سلامت بنه گز و ریاست شبکه بهداشت و درمان تنگستان و دهیار و اعضا شورای اسلامی بنه گز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، جلسه ای با حضور اعضای تیم سلامت مرکز جامع سلامت بنه گز و ریاست شبکه بهداشت و درمان تنگستان و دهیار و اعضا شورای اسلامی بنه گز تنگستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم سلامت بنه گز با تشریح مسائل و مشکلات موجود در مرکز و روستای بنه گز  راه کار های در جهت تسریع و تسطیح مشکلات ارائه کرد.

,

جهان آرا دهیار بنه گز هم در این جلسه با بیان اینکه بنه گز نیاز به امکانات بیشتری دارد و امکانات موجود در مرکز بنه گز پاسخگوی مشکلات مردم نیست از پزشک و مسئولین خواست تا در جهت بالا بردن کیفیت ارائه خدمات تلاش کنند.

,

, ,

جهان آرا با بیان اینکه فضای محوطه درمانگاه مناسب نیست گفت : در آینده ای نزدیک کمک خواهیم کرد فضای زیباتری در محوطه درمانگاه ایجاد شود.

,

ریاست شبکه بهداشت و درمان هم که در این جلسه حضور داشت گفت: مسائلی را که مطرح شده تا آنجایی که در بودجه ها برای شبکه تعریف شده در رفع آنها تلاش خواهیم کرد اما بعضی از مسائل نیاز به پیگیری و مطرح شدن در کمیته برنامه ریزی شهرستان دارد که آن را در برنامه کاری خود خواهیم گنجاند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه